Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[NemirniTujec]
Pa se to; sredi belega dneva je v naseljih neposredno ob plocnikih po katerih hodijo pesci omejitev 40, ponekod 50. (V UK pa 50 in 60!). Ce ti pri tej hitrosti nekdo stopi pred avto dovolj blizu da ne utegnes odreagirat - bo mrtev. Takih nesrec je vec kot dovolj vsak mesec, v vecjih drzavah pa skoraj vsak dan.

In smo se odlocili da pac zali slucaj, zaradi ene milijoninke ljudi, ki so nesposobni ostati na plocniku in pogledati levo in desno, ne bodo imele vse ceste ki imajo plocnik omejitve 10 ali 15 km/h.
Dear White Van Man :)

Zapisal si v vseh odgovorih kar nekaj neumnosti, ceprav mislim, da te je zaneslo. Pa dajmo po vrsti.

1) Avto ali clovek, ki vozi strogo "po predpisih" je psihopat. To je tudi razlog, zakaj mulcem ne damo izpita pred 18 letom, oziroma jih po malem ucimo od 16 leta. Tega ocitno kreatorji AI avtov ne razumejo, ampak jih bo public backlash ziher streznil. Se ze dogaja. Jaz sem ziher da so po objavi videa najbolj kleli Uber pri Waymotu in pri ostalih proizvajalcih avtov, ki poskusajo avtomatizirati voznjo tako, da jo naredijo cimbolj varno.

2) Defenzivna voznja ne pomeni bremzanje na 10 km/h takoj ko vidis nekaj ob cesti. Ja, morda to pomeni za avtonomne avte, ki so preneumni za globlje razumevanje. Zato sem glede avtonomnih avtov pac pesimisticen. Ker tudi White Van Man bo dal nogo z gasa, ko se bo priblizeval temnemu odseku ceste - ce ni psihopat. Samo s prestavitvijo noge iz gasa na bremzo in ob minimalni izgubi hitrosti lahko znizas reakcijski cas iz 1-2 sekundi na 0.2 sekundi.

3) Ce povozis 5 letnega otroka na cesti se bo se leta pocutil peklensko, ceprav si imel TI prav, on pa je krsil predpise. Odvisno od tega, koliko v smer psihopata si, te bo tudi bolj ali manj bolelo za 47 letno klosarko. Tako da se pliz ne junacit.

Avtonomni avti tega seveda ne znajo, ker je to posledica marsicesa v nasi glavi, obenem pa tudi empatije (ki jo kovinske zverine nimajo).

Skratka, varnost na cesti in to, da povozimo samo X ljudi in ne 2x, 5x ali 10x vec ima precej opraviti s tem, da smo ljudje in da nas pri voznji ne vodijo samo "senzorji" ampak cel kup "iracionalnih" nagnjenj, ki so se nabrala v miljonih let evolucije.

AI avtomobili bodo to zelo tezko replicirali, zato bodo v osnovi morali biti 10x bolj previdni, senzorji 10x bolj obcutljivi, in se takrat bodo verjetno delovali slabse, kot povprecen clovek na cesti - se bodo cijazili skozi naselje, da ne bodo povozili kaksnega otroka, namesto da bi po pameti prilagajali pozornost. Ker pameti te zadeve nimajo.

4) Odgovor "ja skocila mi je na cesto, nisem kriv" te bo v velikem delu sveta, se posebej v UK, spravil v zapor za kar nekaj casa, ce bo pesec umrl, tudi ce je sel v temi mimo prehoda cez cesto. Ce bodo dokazi kazali na to, da te je bolil kurac, ce koga povozil, te bo drzava zaprla in ti vzela dovoljenja, ker ne mara na cesti psihopatov, ki jih boli kurac in bi se radi sli darwinovega razsodnika. Enako v sloveniji.

V ZDA se ti zna goditi malo bolje z zakonom, bos pa najebal v civilni tozbi, in to hudo.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2704046

Strani: 1

anon-408740 sporočil: 232
[bc123a]
2) Defenzivna voznja ne pomeni bremzanje na 10 km/h takoj ko vidis nekaj ob cesti.
Jep, to dela moj "pametni tempomat". Zelo pogosto recimo ko drug avto zavija z avtoceste - ni preprican, ce je na mojem pasu ali ne in zavira. Dejansko je parkrat ze bilo tako, da sem se spraseval, ce me zadeva ogroza, ker voznik za mano nikakor ne more pricakovati nenadnega zaviranja.

Je pa to glupa tehnologija, dalec od avtonomnega avtomobila.
anon-207617 sporočil: 6.899
[bc123a]

Zapisal si v vseh odgovorih kar nekaj neumnosti, ceprav mislim, da te je zaneslo. Pa dajmo po vrsti.
Nope. tebe zanasa.
1) Avto ali clovek, ki vozi strogo "po predpisih" je psihopat. To je tudi razlog, zakaj mulcem ne damo izpita pred 18 letom, oziroma jih po malem ucimo od 16 leta. Tega ocitno kreatorji AI avtov ne razumejo, ampak jih bo public backlash ziher streznil. Se ze dogaja. Jaz sem ziher da so po objavi videa najbolj kleli Uber pri Waymotu in pri ostalih proizvajalcih avtov, ki poskusajo avtomatizirati voznjo tako, da jo naredijo cimbolj varno.
Izvoli ob desetih zvecer po cesti kjer je omejitev 60kmh testirat, koliko je psihopatov. Ko bos ugotovil da jih je 80%, razmisli o svoji interpretaciji.

2) Defenzivna voznja ne pomeni bremzanje na 10 km/h takoj ko vidis nekaj ob cesti. Ja, morda to pomeni za avtonomne avte, ki so preneumni za globlje razumevanje. Zato sem glede avtonomnih avtov pac pesimisticen. Ker tudi White Van Man bo dal nogo z gasa, ko se bo priblizeval temnemu odseku ceste - ce ni psihopat. Samo s prestavitvijo noge iz gasa na bremzo in ob minimalni izgubi hitrosti lahko znizas reakcijski cas iz 1-2 sekundi na 0.2 sekundi.
Najdi temni odsek ceste in testiraj reakcijske case. Ko bos nasel enega z 0.2 sekunde, ti jih bom jaz nasel vsaj deset z vec kot eno sekundo.

3) Ce povozis 5 letnega otroka na cesti se bo se leta pocutil peklensko, ceprav si imel TI prav, on pa je krsil predpise. Odvisno od tega, koliko v smer psihopata si, te bo tudi bolj ali manj bolelo za 47 letno klosarko. Tako da se pliz ne junacit.
Ce mi bo petletni otrok ob desetih zvecer skocil pred avto, mi bo seveda hudo. Ampak ce zdaj grem na cesto bom po temnem odseku kjer je omejitev 60, se vedno peljal 60. Ker froci nikar vsepovprek skacejo pred avte. In guess what, tudi vsi drugi bodo vozili 60.
Skratka, varnost na cesti in to, da povozimo samo X ljudi in ne 2x, 5x ali 10x vec ima precej opraviti s tem, da smo ljudje in da nas pri voznji ne vodijo samo "senzorji" ampak cel kup "iracionalnih" nagnjenj, ki so se nabrala v miljonih let evolucije.
Ne, ne, ne. V milijonih let evolucije so izumrli troti, ki se mecejo pred nosoroge in dirjajoce bivole. To je se najblizji priblizek evolucije danasnjim razmeram na cesti. Razen ce ti mislis da je evolucija ful pospesila zadnjih 100 let, odkar se mnozicno vozimo z avtomobili. Prometna kultura vseh udelezencev je NAUCENA!
4) Odgovor "ja skocila mi je na cesto, nisem kriv" te bo v velikem delu sveta, se posebej v UK, spravil v zapor za kar nekaj casa, ce bo pesec umrl, tudi ce je sel v temi mimo prehoda cez cesto. Ce bodo dokazi kazali na to, da te je bolil kurac, ce koga povozil, te bo drzava zaprla in ti vzela dovoljenja, ker ne mara na cesti psihopatov, ki jih boli kurac in bi se radi sli darwinovega razsodnika. Enako v sloveniji.
Od kod vlacis te argumente??? Ce ti nekdo skoci pred avto, nihce ne ugotavlja "ali si ti psihopat" in "ali hocemo met psihopate na cesti", ampak se pogleda kje po cesti si vozil, kako hitro si vozil, kaka je bila omejitev, s katerim delom vozila si zadel pesca, kako je bilo zaviranje itd.

-----

Nimam nic proti tvoji sveti vojni s samovoznim hypom, ampak tole o psihopatih in o defenzivni voznji pa je skregano s tem, kako ljudje v resnici vozijo. Ljudje pricakujemo in smemo pricakovati razumno ravnanje drugih udelezencev v prometu, in tudi zakoni so tako napisani. Ne vem kako naj ti to bolj ucinkovito povem. Primer: skozi trzasko cesto ljudje pri zeleni luci vozijo 60 kmh, ker je toliko omejitev. Ce nekdo stopi na cesto, bo povozen. Milijoni let evolucije so zagotovili, da je takih kandidatov zelo zelo zelo malo. A ti zdaj meni probavas dopovedat, da vsakokrat ko po trzaski peljem po omejitvi, riskiram zapor ce se en odloci da bo potestiral mojo psihopatologijo?

Samo zate, mnozica slovenskih zapornikov z argumentom "skocila mi je na cesto".


www.24ur.com/novice/...-avto.html

www.zurnal24.si/slov...mrl-265628

old.slovenskenovice....red-avto-0

V sredo okrog 8.45 je 40-letnik pri opravljanju dela prehodil desnosmerno vozišče in pri tem potiskal zabojnik za odpadke. Ko je šel mimo tovornjaka za odvoz odpadkov, se ni prepričal, ali to lahko stori varno (kršitev 9. odstavka 83. člena ZPrCP), stopil je pred peugeota, ki ga je pravilno pripeljal 29-letni voznik, ta pa je delavca zbil.

Pešec je bil z reševalnim vozilom odpeljan v ljubljanski klinični center, kjer je bilo ugotovljeno, da je hudi poškodovan, so sporočili iz PU Ljubljana.

www.rtvslo.si/crna-k...sec/387179

www.dolenjskanews.co...oskodovan/

V ponedeljek, nekaj pred 19. uro so bili policisti obveščeni o prometni nesreči na lokalni cesti med Veliko vasjo in Stražo pri Raki. Opravili so ogled in ugotovili, da je 80-letni voznik osebnega avtomobila v
bližini Straže pri Raki trčil v pešca, ki je hodil ob desnem robu vozišča in je nenadoma stopil na
cesto. Voznik je v izogib trčenju zavil levo, vendar je s prednjim delom vozila kljub temu zadel
pešca. Hudo poškodovanega 51-letnega pešca so reševalci odpeljali v bolnišnico. Policisti so še
ugotovili, da je bil pešec oblečen v temna oblačila in ni uporabljal odsevnih teles. Ob slabi
vidljivosti zaradi teme in megle, nepravilni hoji pešca ob desnem robu vozišča in dejstvu, da je
nenadoma stopil na cesto, je bilo tveganje za nastanek prometne nesreče občutno povečano.
Zaradi kršitev cestnoprometnih predpisov bodo policisti pešcu izdali plačilni nalog.

Letos so na cestah na območju naše policijske uprave v prometnih nesrečah umrli že štirje pešci.


maribor24.si/kronika...van-pesec/

Policisti Postaje prometne policije Maribor so opravili ogled kraja prometne nesreče in ugotovili, da je voznik osebnega avtomobila trčil v 43 letnega pešca, kateri se ni prepričal preden je stopil na vozišče, če to lahko varno stori. Pešec je bil hudo telesno poškodovan. Zaradi nepravilnega prečkanja vozišča, so policisti pešcu izdali plačilni nalog.

----

A so polni slovenski zapori, al bos organiziral politicno stranko defenzivnih voznikov?

Ce hoces ti lahko dam linke do kakih desetih britanskih v samo letosnjem letu :-) Tak da zarad mene lahko vztrajas pri svojem - ampak daj to delat v avtu, ne ko si pes... bi te pogresali na forumu :-)

Strani: 1