Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[NemirniTujec]
Pa se to; sredi belega dneva je v naseljih neposredno ob plocnikih po katerih hodijo pesci omejitev 40, ponekod 50. (V UK pa 50 in 60!). Ce ti pri tej hitrosti nekdo stopi pred avto dovolj blizu da ne utegnes odreagirat - bo mrtev. Takih nesrec je vec kot dovolj vsak mesec, v vecjih drzavah pa skoraj vsak dan.

In smo se odlocili da pac zali slucaj, zaradi ene milijoninke ljudi, ki so nesposobni ostati na plocniku in pogledati levo in desno, ne bodo imele vse ceste ki imajo plocnik omejitve 10 ali 15 km/h.
Dear White Van Man :)

Zapisal si v vseh odgovorih kar nekaj neumnosti, ceprav mislim, da te je zaneslo. Pa dajmo po vrsti.

1) Avto ali clovek, ki vozi strogo "po predpisih" je psihopat. To je tudi razlog, zakaj mulcem ne damo izpita pred 18 letom, oziroma jih po malem ucimo od 16 leta. Tega ocitno kreatorji AI avtov ne razumejo, ampak jih bo public backlash ziher streznil. Se ze dogaja. Jaz sem ziher da so po objavi videa najbolj kleli Uber pri Waymotu in pri ostalih proizvajalcih avtov, ki poskusajo avtomatizirati voznjo tako, da jo naredijo cimbolj varno.

2) Defenzivna voznja ne pomeni bremzanje na 10 km/h takoj ko vidis nekaj ob cesti. Ja, morda to pomeni za avtonomne avte, ki so preneumni za globlje razumevanje. Zato sem glede avtonomnih avtov pac pesimisticen. Ker tudi White Van Man bo dal nogo z gasa, ko se bo priblizeval temnemu odseku ceste - ce ni psihopat. Samo s prestavitvijo noge iz gasa na bremzo in ob minimalni izgubi hitrosti lahko znizas reakcijski cas iz 1-2 sekundi na 0.2 sekundi.

3) Ce povozis 5 letnega otroka na cesti se bo se leta pocutil peklensko, ceprav si imel TI prav, on pa je krsil predpise. Odvisno od tega, koliko v smer psihopata si, te bo tudi bolj ali manj bolelo za 47 letno klosarko. Tako da se pliz ne junacit.

Avtonomni avti tega seveda ne znajo, ker je to posledica marsicesa v nasi glavi, obenem pa tudi empatije (ki jo kovinske zverine nimajo).

Skratka, varnost na cesti in to, da povozimo samo X ljudi in ne 2x, 5x ali 10x vec ima precej opraviti s tem, da smo ljudje in da nas pri voznji ne vodijo samo "senzorji" ampak cel kup "iracionalnih" nagnjenj, ki so se nabrala v miljonih let evolucije.

AI avtomobili bodo to zelo tezko replicirali, zato bodo v osnovi morali biti 10x bolj previdni, senzorji 10x bolj obcutljivi, in se takrat bodo verjetno delovali slabse, kot povprecen clovek na cesti - se bodo cijazili skozi naselje, da ne bodo povozili kaksnega otroka, namesto da bi po pameti prilagajali pozornost. Ker pameti te zadeve nimajo.

4) Odgovor "ja skocila mi je na cesto, nisem kriv" te bo v velikem delu sveta, se posebej v UK, spravil v zapor za kar nekaj casa, ce bo pesec umrl, tudi ce je sel v temi mimo prehoda cez cesto. Ce bodo dokazi kazali na to, da te je bolil kurac, ce koga povozil, te bo drzava zaprla in ti vzela dovoljenja, ker ne mara na cesti psihopatov, ki jih boli kurac in bi se radi sli darwinovega razsodnika. Enako v sloveniji.

V ZDA se ti zna goditi malo bolje z zakonom, bos pa najebal v civilni tozbi, in to hudo.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen