Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Ekonomiki električnega vozila se ne bo mogoče upreti
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
sporočil: 1.301
[Glavni forum]
Tema: Ekonomiki električnega vozila se ne bo mogoče upreti
[#2701482] 10.03.18 11:45 · odgovor na: (# 2701438)
[#2701482] 10.03.18 11:45 · odgovor na: (# 2701438)
mene pa pri vsej tej ekonomiki, ki se ji ne bo moč upreti, bega
samo nekaj stvari... Tesla S s 100kWh baterijo in dosegom 500-600km
ima maso malo čez 2.2 tone (pribl. 20-25% več kot primerljvi ICE
avto), namenjena pa je prevozu 4-5 potnikov in njihove prtljage...
ravnokar pa sem na nekem portalu bral, da je Teslin Semi "šleper"
začel prve vožnje, da ima baterije kapacitete 1MWh in da naj bi ga
z "megachargerjem" lahko v pol ure napolnili do 80%... torej, do
800kWh! kar potrebno polnilno moč dvigne na 1.6MW! šleperjev je na
cestah ogromno, kar pomeni, da bi avtocestne polnilnice morale
"poservisirat" kar nekaj šleperjev istočasno (če ne celo nekaj
deset)... zdej pa:
- koliko kilovolten daljnovod in koliko MVA močan trafo bi bilo potrebno napeljat do VSAKE take "megacharger" avtocestne polnilnice? ker baje vlaganje v infrastrukturo ni potrebno, saj ta lahko prenese 20% povečanje potreb...
in
- koliko od zakonsko dovoljene skupne mase takega cestnega vlačilca, poleg mase priklopnika, vlačilca in baterij, sploh ostane za "koristni tovor", če je že osebni BEV, namenjen prevozu 5. oseb pribl. 25% težji od ostalih?
poleg tega so objavili še en fantastičen podatek... Energy Consumption: Less than 2 kWh per mile! čeprav je podatek za Model S: Electricity consumption: 21 kWh/100km. zakaj naj bi bil "30 tonski šleper" 10x bolj ekonomičen od 2.2 tonske limuzine?
in btw. v enem od zapisov o fantastičnih lastnostih električenga šleperja tudi piše, da se Tesla dogovarja s potencialnimi kupci njihovih kamionov, da bi skupaj postavili mrežo "megachargerjev", potrebnih za njihovo dejansko delovanje... ;)
- koliko kilovolten daljnovod in koliko MVA močan trafo bi bilo potrebno napeljat do VSAKE take "megacharger" avtocestne polnilnice? ker baje vlaganje v infrastrukturo ni potrebno, saj ta lahko prenese 20% povečanje potreb...
in
- koliko od zakonsko dovoljene skupne mase takega cestnega vlačilca, poleg mase priklopnika, vlačilca in baterij, sploh ostane za "koristni tovor", če je že osebni BEV, namenjen prevozu 5. oseb pribl. 25% težji od ostalih?
poleg tega so objavili še en fantastičen podatek... Energy Consumption: Less than 2 kWh per mile! čeprav je podatek za Model S: Electricity consumption: 21 kWh/100km. zakaj naj bi bil "30 tonski šleper" 10x bolj ekonomičen od 2.2 tonske limuzine?
in btw. v enem od zapisov o fantastičnih lastnostih električenga šleperja tudi piše, da se Tesla dogovarja s potencialnimi kupci njihovih kamionov, da bi skupaj postavili mrežo "megachargerjev", potrebnih za njihovo dejansko delovanje... ;)