Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[NemirniTujec]
> [najobj]
> > [NemirniTujec]
> > Morda bi naslov teme lahko bil v spominu na enga drugega hocevarja:
> >
> > RIFLE: Razbijanje Idej Flancajocih Laznih Ekologov
>
> ... čuj, strinjam se z vsakim naslovom, vsekakor pa nima smisla, da bi idejo tudi sam realiziral, ker me pol foruma ignorira, druga polovica pa komentarjev o okolju in energiji itak ne bere, zato morebitno realizacijo prepuščam popularnejšim komentatorjem na totem forumu ... evo, obljubim pa, da bom sodeloval po svojih najbolj žlehtnih močeh ...

Pomoje je fajn da na bc123a-ja pocakava, on ma najhujse napade stekline ko g. Hocevar z vetrom v laseh izvaja jutranji pozdrav soncu :-)
Pomoje samo zato, ker eksperti za energetiko (tisti pravi eksperti, tisti ki skrbijo za to, da lahko bluzerji, ki mislijo da elektrika pride iz vticnice, se naprej bluzijo) financ itak ne berejo, ker jim je skoda onih par let lajfa, ki bi ga zgubili zaradi zivciranja.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2701438

Strani: 1

drugmirko sporočil: 1.301
mene pa pri vsej tej ekonomiki, ki se ji ne bo moč upreti, bega samo nekaj stvari... Tesla S s 100kWh baterijo in dosegom 500-600km ima maso malo čez 2.2 tone (pribl. 20-25% več kot primerljvi ICE avto), namenjena pa je prevozu 4-5 potnikov in njihove prtljage... ravnokar pa sem na nekem portalu bral, da je Teslin Semi "šleper" začel prve vožnje, da ima baterije kapacitete 1MWh in da naj bi ga z "megachargerjem" lahko v pol ure napolnili do 80%... torej, do 800kWh! kar potrebno polnilno moč dvigne na 1.6MW! šleperjev je na cestah ogromno, kar pomeni, da bi avtocestne polnilnice morale "poservisirat" kar nekaj šleperjev istočasno (če ne celo nekaj deset)... zdej pa:

- koliko kilovolten daljnovod in koliko MVA močan trafo bi bilo potrebno napeljat do VSAKE take "megacharger" avtocestne polnilnice? ker baje vlaganje v infrastrukturo ni potrebno, saj ta lahko prenese 20% povečanje potreb...

in
- koliko od zakonsko dovoljene skupne mase takega cestnega vlačilca, poleg mase priklopnika, vlačilca in baterij, sploh ostane za "koristni tovor", če je že osebni BEV, namenjen prevozu 5. oseb pribl. 25% težji od ostalih?

poleg tega so objavili še en fantastičen podatek... Energy Consumption: Less than 2 kWh per mile! čeprav je podatek za Model S: Electricity consumption: 21 kWh/100km. zakaj naj bi bil "30 tonski šleper" 10x bolj ekonomičen od 2.2 tonske limuzine?
in btw. v enem od zapisov o fantastičnih lastnostih električenga šleperja tudi piše, da se Tesla dogovarja s potencialnimi kupci njihovih kamionov, da bi skupaj postavili mrežo "megachargerjev", potrebnih za njihovo dejansko delovanje... ;)

Strani: 1