Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Mercedesov 4Matic za prave zimske užitke

Strani: 1

anon-204390 sporočil: 13.528
[#2699047] 25.02.18 15:45
Odgovori   +    2
Jaz sem ob zadnjih zimskih dnevih spoznal, da so dobre zimske gume in dovoljšnja teža na sprednji osi ključ do uspeha. Drugače pa dobre gume in Subaru, vsi ostali par kilometrov za to kombinacijo. 4wd na haldex sklopki in podobni šminkariji pa se lahko samo slika, še Lada Niva je boljša.
www.youtube.com/watc...0oIoR9mLwc
Klepec sporočil: 844
[#2699079] 25.02.18 20:55 · odgovor na: anon-204390 (#2699047)
Odgovori   +    4
[vickibedi]
Jaz sem ob zadnjih zimskih dnevih spoznal, da so dobre zimske gume in dovoljšnja teža na sprednji osi ključ do uspeha. Drugače pa dobre gume in Subaru, vsi ostali par kilometrov za to kombinacijo. 4wd na haldex sklopki in podobni šminkariji pa se lahko samo slika, še Lada Niva je boljša.
www.youtube.com/watc...0oIoR9mLwc
Lada Niva je sicer zastarelo, vendar vseeno pravo terensko vozilo z on/off 4x4 pogonom in mehansko zaporo diferenciala. Na terenu je jasno boljša od večine "cestnih" vozil, za driftanje in podobne traparije pa ni sploh.

Haldex pa je sedaj v peti generaciji in je močno pridobil na zmogljivosti, ki je starim generacijam manjkala. Zdaj že zmore (v kombinaciji z ostalimi sistemi) spraviti na eno samo kolo več kot dovolj dovolj navora, da se avto premakne: www.youtube.com/watc...POrJlJYx7Q

Strinjam se, da so dobre pnevmatike predpogoj za karkoli in da je v snegu 4x4 vozilo z letnimi pnevmatikami slabše od 2x4 vozila z zimskimi. Strinjam se tudi, da je Subarujev pogon soliden, vendar je po mojem mnenju kombinacija torsen+crown gear, ki ju vsebuje Audi Quattro, boljša. Tukaj je treba dodati, da imajo nekateri Audiji, sploh manjši SUVi, dejansko vgrajeno haldex sklopko in ne crown gear.

Subaru, ki ga vozim tudi sam, je res soliden, vendar ima viskozna sklopka, ki sklaplja prednji in zadnji pogon, svoje omejitve. Pri dirkanju in driftanju se prehitro iztroši, pri normalni vožnji pa ima življenjsko dobo nekaj čez 200 tisoč km. Potem jo je treba zamenjati, ali vsaj silikonsko tekočino v njej (z nekaj improvizacije - sklopka nima narejenega iztoka in je treba vanjo izvrtati luknjo...). To je nekaj, kar se pri crown gear-u ne zgodi, saj je ta rešitev resnično trajna.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2699339] 27.02.18 09:14 · odgovor na: Klepec (#2699079)
Odgovori   +    0
[Klepec]
> [vickibedi]
> Jaz sem ob zadnjih zimskih dnevih spoznal, da so dobre zimske gume in dovoljšnja teža na sprednji osi ključ do uspeha. Drugače pa dobre gume in Subaru, vsi ostali par kilometrov za to kombinacijo. 4wd na haldex sklopki in podobni šminkariji pa se lahko samo slika, še Lada Niva je boljša.
> www.youtube.com/watc...0oIoR9mLwc

Lada Niva je sicer zastarelo, vendar vseeno pravo terensko vozilo z on/off 4x4 pogonom in mehansko zaporo diferenciala. Na terenu je jasno boljša od večine "cestnih" vozil, za driftanje in podobne traparije pa ni sploh.

Haldex pa je sedaj v peti generaciji in je močno pridobil na zmogljivosti, ki je starim generacijam manjkala. Zdaj že zmore (v kombinaciji z ostalimi sistemi) spraviti na eno samo kolo več kot dovolj dovolj navora, da se avto premakne: www.youtube.com/watc...POrJlJYx7Q

Strinjam se, da so dobre pnevmatike predpogoj za karkoli in da je v snegu 4x4 vozilo z letnimi pnevmatikami slabše od 2x4 vozila z zimskimi. Strinjam se tudi, da je Subarujev pogon soliden, vendar je po mojem mnenju kombinacija torsen+crown gear, ki ju vsebuje Audi Quattro, boljša. Tukaj je treba dodati, da imajo nekateri Audiji, sploh manjši SUVi, dejansko vgrajeno haldex sklopko in ne crown gear.

Subaru, ki ga vozim tudi sam, je res soliden, vendar ima viskozna sklopka, ki sklaplja prednji in zadnji pogon, svoje omejitve. Pri dirkanju in driftanju se prehitro iztroši, pri normalni vožnji pa ima življenjsko dobo nekaj čez 200 tisoč km. Potem jo je treba zamenjati, ali vsaj silikonsko tekočino v njej (z nekaj improvizacije - sklopka nima narejenega iztoka in je treba vanjo izvrtati luknjo...). To je nekaj, kar se pri crown gear-u ne zgodi, saj je ta rešitev resnično trajna.
Strinjam se z vsem napisanim, ampak moraš upoštevati tudi price/performance in v tem smislu je Subaru najbrž najbolj racionalna izbira. Sicer ga voziš tudi sam, kakšne izkušnje imaš z vzdrževanjem ?

btw. 200.000 km je za običajnega smrtnika dovolj
Klepec sporočil: 844
[#2699368] 27.02.18 10:50 · odgovor na: anon-204390 (#2699339)
Odgovori   +    0
O vzdrževanju težko kaj pametnega povem, moj se približuje 100 000 km. Menjam olje in filtre in dela. Pri bokserjih gre več olja (6l pri meni konkretno), pa močno se priporoča high end tipe. Filtri so zelo poceni za mojega.

Strani: 1