Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[Endimion]
Morda. Ne recem. Podoben nacin uporabljajo ze leta krizarke. Vec manjsih d agregatov ki so manjsi po velikosti, in dva azipoda s katerimi se ladja premika in krmari. DE pogon.

Pri kamionih niti ne rabis fast chargerja na primer. Voznik tako ne sme vec kot devet ur na dan voziti. Mirno se lah fila ostali cajt.
Sploh mi ni jasno, zakaj je to tako samoumevno. To velja samo ce so stroski amortizacije nizki proti ceni delovne sile. V bolj zarukanih drzavah imas komot sceno 2 kamiondziji na tovornjak, da je lahko tovornjak v pogonu 24/7.

Podobna scena je sedaj z letali. Se adria jih je poskusila drzati ene 12 ur v zraku vsak dan, ta vecji avioni so pa v zraku cisto vedno, razen ko jih razkladajo ali nakladajo (mislim na medcelinske 777,747, A320, itd). Zakaj? Ker je parkiran avion cez noc cista izgube amortizacije pri ceni 150-300 mio dolarjev na kos.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2684553

Strani: 1

Endimion sporočil: 10.312
Nekje to celo majo. A najveckrat ni racunice dva soferja placevat. To ni mal. Zato je le en. Pol nekje uporabljajo verizenje. Sofer A pelje do xy, pol naprej sofer B itd... In tak biznis se lahko gredo veliki spediterji. Recimo da bi v takem bil celo trg za to teslino cudo. Da jih mas deset ki ti robo fijakajo med rasthofi. Ampak za to za bozjo voljo imamo vlak.

Ti pa povem iz prve roke, da vsaj eu wide so cene prevozov tako kurceve da ne znese met dva soferja v avtu ce ti vsak po 16 ur svira kurcu. Ne gre. Res. In praviloma pobiras fure od A do B ne od terminala do terminala. In pol za nazaj isces robo pa ce je ustrezna 500km dalec se pac prazen peljes tja.

In temu je ustrezno prilagojena infeastruktura. Ena cisterbna nafte lahko osreci 50 kamionarjev :) in ta proces je trajal 50 ali vec let, da smo prisli do njega. Ne upam si predstavlhat kaj se zgodi s tesla kamionov ko mu display zajoka "Low battery" ta prva ustrezna polnilnica pa predlec? Men je ze zmankalo nafte. Prvi k je mim prisel sm mu plcal za onih 50l da sm se do prve pumpe prvleku.

Menim da je tehnologija e-tovornjaka zaenkrt pc bolj hype. Samo da za razliko od modelov X, S etc.. gre tu za gospodarsko vozilo ki mora nosit dnar. In to cim bolj efektivno. Tle pa res ni placa za altruizem.
Endimion sporočil: 10.312
In se ena mala podrobnost te tesline inovacije. Ni sleeper cab.. nima spalne kabine, sedeza sta postavljena en za drugim, voznik sedi na sredini kot v formuli. imaš pa garancijo na steklo ki naj bi preneslo termonuklearno eksplozijo. Bojda. Skratka pocis se v betonsko ograjo, zbijes kamion v prafaktorje, vsaj sipa je pa cela?
Endimion sporočil: 10.312
In okoli amortizacije... Cena novega vozila je okoki 150.000€. tudi ce receva da se amortizira 3 leta, je to 50 jurjev letno. Letna placa enega soferja pa je okoli 30 brutto brutto. Ce mas dva soferja na avto te ti ta drugi komot poje se za en avto. Samo v placi. In pol je to stvar racunice. Ce pa receva da se tovornjak amortizira 5 let pol jo pa vec ni. Deset let? No way.

Strani: 1