10 min
Aktivno v zaščito omrežij in odjem električne energije
32 min
Električna (moto)mobilnost pri BMW ima nov, a drag obraz
1 ura
GEN-I v novo izdajo zelenih obveznic: kakšni so njegovi finančni načrti 1
1 ura
Mercedes s prenovo razreda G še izboljšal in olajšal terensko vožnjo
2 uri
Odstopil šef T-2 1
2 uri
Tako se dela posel v kmetijstvu (PRO)
2 uri
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
2 uri
Odškodninska odgovornost bank pri kibernetskih napadih in drugih neodobrenih plačilih
3 ure
Rusi Sloveniji napovedujejo kibernetsko vojno. Kako zaščititi vaše podjetje 3
4 ure
Nočete kupiti bitcoina? Morda vas prepričajo kriptodelnice 1
5 ur
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
5 ur
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
5 ur
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
5 ur
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
6 ur
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
6 ur
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
6 ur
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
8 ur
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
11 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
11 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov

Strani: 1 2

anon-394991 sporočil: 252
[#2684384] 17.11.17 11:22
Odgovori   +    1
Če gledamo proizvodnjo kamionov in obremenitev kamionov je malo verjetno, da bo lahko transport potekal izključno z uporabo baterij. Namreč kako bomo dostavljali tovor v hrib z določeno obremenitvijo. Namreč baterija potehne določen tok glede na napolnjenost. Ko se izprazni potegne manjši tok in potem tudi ima motor manjšo moč. Posledično pa se zgodi, da vozilo v hrib rabi čedalje večji tok in potem dobimo, da se ustavi vse skupaj. Rešitev bi bila za takšne primere dodatni vir energije.
Endimion sporočil: 10.251
[#2684388] 17.11.17 11:58 · odgovor na: anon-394991 (#2684384)
Odgovori   +    19
Ma ni zgolj to Tone. Naj najprej Musk dostavi obljubljene Tesle kupcem predno predstavlja novi najnovejsi super duper sranje spakirano v ekobio zeroemišn celofan
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2684392] 17.11.17 12:12
Odgovori   +    12
"v petih sekundah bo natovorjeno vozilo pospešilo na 60 milj na uro (96 kilometrov na uro)."

Tale stavek dovolj pove o resnosti članka. tesla model S menda res pospeši v 2 s, samo avtov nekam NI. Spet nateg lahkoverne raje. Sicer, zakaj pa bi kamion sploh moral pospešiti v 5 s na 96 km/h? pa menda ne, da bi praznil baterije....
premza sporočil: 4.276
[#2684397] 17.11.17 12:40
Odgovori   +    16
Jaz sem šel malo računat tole zamenjavo bencina/dizla za elektriko in prišel do teh številk...

Letna poraba pogonskih goriv v Sloveniji:
Tovorni promet D: 500.000 ton
Osebni promet D: 900.000 ton
Osebni promet B: 500.000 ton

Iz ene tone bencina dobimo 12.9MWh energije
Iz ene tone dizla pa 13.3MWh energije

Tako malo čez palec je to 13MWh * 1.900.000 = 24.700GWh
Ker je izkoristek motorja z notranjim izgorevanjem slab, bi za isto delo mogoče rabili 10.000GWh električne energije.
Jedrska elektrarna Krško letno proizvede dobrih 5.000GWh.

Poraba gospodinjstev je sedaj letno 3.000GWh

Baterije in tokovi so največja težava dokler je električnih vozil malo, ko bo delež teh znaten, bodo na dan prišle čisto druge težave.
sopranos sporočil: 11.404
[#2684398] 17.11.17 12:42
Odgovori   +    8
Pri neracionalnih milijonarjih, ki so iz lufta dobili milijone, verjetno res ni problem prodati Tesle.

Medtem ko je trg transportnih vozil, kjer se gre s cenami na nož in morajo kupci gledati na vsak evro oz. dolar, zgodba precej drugačna.

Musk ni super človek. Ima preveč odprtih projektov. Zna kmalu priti huda streznitev. Denar je bil poceni in v izobilju, konkurence nobene.

Sedaj se obdobje poceni denarja počasi zaključuje. Konkurence je ogromno. Musk pa ni sposoben dostaviti obljubljenega. Do sedaj je izdelal manj kot 440 vozil Modela 3!!!! electrek.co/2017/11/...n-numbers/

Prodal je pa koliko? Že 400.000 teh vozil. Kar pomeni, da bi moral biti sposoben izdelati 1.000 vozil na dan!!! Jih pa ni sposoben niti 1.000 na mesec.

Bodo kmalu začeli vlagati tožbe za povračilo denarja. Kadri mu tudi bežijo. Še malo mu investitorju pipco zaprejo je pa lahko v hudih težavah.
najobj sporočil: 31.867
[#2684402] 17.11.17 12:56
Odgovori   +    8
Zadnja sprememba: najobj 17.11.2017 12:59
... E-tovornjaki bodo opremljeni za avtonomno vožnjo v konvoju, pri takšnem načinu vožnje Elon Musk obljublja boljšo ekonomiko kot pri železnici. ...

... OK, pa je Elon Musk povedal, kje bodo takrat vozili drugi udeleženci v prometu ? ... khmm, če pozabim na prazne obljube o boljši ekonomiki kot pri železnici, ki jim ziher niti sam ne verjame, ker tako blesav pa tudi ni ...

P.S.: Nikola Tesla bi se v grobu obračal kot propeler, če bi vedel, da mu je Elon Musk ukradel ime ...
Endimion sporočil: 10.251
[#2684410] 17.11.17 13:20 · odgovor na: anon-178149 (#2684392)
Odgovori   +    6
Ne gre skozi.

F = m x a

Masa polno natovorjenega class 8 haulerja je omejena na 40 ton. Od 0 do 96km bi pomenilo povprecni pospesek 5,3333 m/s2

Pomwni da je povprecna vlecna sila 40.000 x 5,33333 = 213,333 kN

In nekje pri 20m/s hitrosti bi za tak pospesek morala bit efektivna moc na pogonskih kolesih

P=F x v = 213,33x20 = 4,2667MW

Hmmmmm
0513ANITO sporočil: 10.795
[#2684413] 17.11.17 13:23 · odgovor na: Endimion (#2684410)
Odgovori   +    8
[Endimion]
Ne gre skozi.

F = m x a

Masa polno natovorjenega class 8 haulerja je omejena na 40 ton. Od 0 do 96km bi pomenilo povprecni pospesek 5,3333 m/s2

Pomwni da je povprecna vlecna sila 40.000 x 5,33333 = 213,333 kN

In nekje pri 20m/s hitrosti bi za tak pospesek morala bit efektivna moc na pogonskih kolesih

P=F x v = 213,33x20 = 4,2667MW

Hmmmmm
Bogi Tovor.... Saj bodo vse razbili...
Endimion sporočil: 10.251
[#2684454] 17.11.17 16:47 · odgovor na: 0513ANITO (#2684413)
Odgovori   +    3
No to je p druga stvar... Da ni gurtne k bi to zdržala :)
Endimion sporočil: 10.251
[#2684459] 17.11.17 17:18 · odgovor na: (#2684441)
Odgovori   +    2
Eden od lokalnih nepoznavalcev ti je gor lepo napisal da.. nekaj ne stima. Jaz nisem nikjer prebral da bi ta tovornjak dejansko vozil. Niti kot prototip ne.

Osnovna fizika se z napovedmi ne sklada. Ta tovornjak mora v teoriji imet zalogo 4300kW moci in temu primerno tehnologijo kablovja in vsega ostalega ki bi tako preneslo. In to je teorija.

Danes so najmocnejsi motorji v tovornjakih tam okoli 600KM. Z bistveno slabso navorno krivuljo kot EM. Najmocnejsi.
bc123a sporočil: 48.253
[#2684460] 17.11.17 17:28 · odgovor na: Endimion (#2684459)
Odgovori   +    5
[Endimion]
Eden od lokalnih nepoznavalcev ti je gor lepo napisal da.. nekaj ne stima. Jaz nisem nikjer prebral da bi ta tovornjak dejansko vozil. Niti kot prototip ne.

Osnovna fizika se z napovedmi ne sklada. Ta tovornjak mora v teoriji imet zalogo 4300kW moci in temu primerno tehnologijo kablovja in vsega ostalega ki bi tako preneslo. In to je teorija.
Pogled v prihodnost: potrosnik se pripravlja, da bo natankal svoj super duper tesla model XXZ na superduper fast chargerju, kjer bo charge trajal samo 5 minut:

jmtest.com/wp-conten...h-Suit.jpg
Endimion sporočil: 10.251
[#2684462] 17.11.17 17:37 · odgovor na: bc123a (#2684460)
Odgovori   +    4
Lol ja.

K bo cez dve let Musk na havajih en kup investorjev pa iskalo svoje grose in cente bo nimda lah spet napisal brejking...

V enem kvartalu je tesla izdelala 260 primerkov modela 3. Al kaj je ze ona pizda mala k ma za njo pol milijona prednaročil. In to v industriji ki je izumila mnozicno proizvodnjo in tekoci trak... Kjer je vsa znanost mnozicne proizvodbje ze odkrita. Tesla naredi tolk avtomobilov nekega modela k bi vsakega posebej na roke sestavljali v obrtniski delavnici.
bc123a sporočil: 48.253
[#2684464] 17.11.17 17:54 · odgovor na: bc123a (#2684460)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: bc123a 17.11.2017 17:54
[bc123a]
> [Endimion]
> Eden od lokalnih nepoznavalcev ti je gor lepo napisal da.. nekaj ne stima. Jaz nisem nikjer prebral da bi ta tovornjak dejansko vozil. Niti kot prototip ne.
>
> Osnovna fizika se z napovedmi ne sklada. Ta tovornjak mora v teoriji imet zalogo 4300kW moci in temu primerno tehnologijo kablovja in vsega ostalega ki bi tako preneslo. In to je teorija.

Pogled v prihodnost: potrosnik se pripravlja, da bo natankal svoj super duper tesla model XXZ na superduper fast chargerju, kjer bo charge trajal samo 5 minut:

jmtest.com/wp-conten...h-Suit.jpg
Samo nekaj taksnih nesrec, ko bodo hoteli s fast chargerji resiti problem tankanja:

www.youtube.com/watc...35HRYHFz7c
www.youtube.com/watc...bBvmPRqfmo


pa se noben ne bo hotel vec dotakniti fast charginga.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2684467] 17.11.17 18:00 · odgovor na: 0513ANITO (#2684413)
Odgovori   +    2
[0513ANITO]
> [Endimion]
> Ne gre skozi.
>
> F = m x a
>
> Masa polno natovorjenega class 8 haulerja je omejena na 40 ton. Od 0 do 96km bi pomenilo povprecni pospesek 5,3333 m/s2
>
> Pomwni da je povprecna vlecna sila 40.000 x 5,33333 = 213,333 kN
>
> In nekje pri 20m/s hitrosti bi za tak pospesek morala bit efektivna moc na pogonskih kolesih
>
> P=F x v = 213,33x20 = 4,2667MW
>
> Hmmmmm

Bogi Tovor.... Saj bodo vse razbili...
Sam sem računal, pa sem prišel do tako bizarnih številk (sicer podobne tvojim), da sem raje prenehal. In ne pozabi ameriški tovornjaki so težji kot 40 ton! nekomu se res hudo dela, ubogi Nikola T.
Endimion sporočil: 10.251
[#2684475] 17.11.17 18:28 · odgovor na: (#2684474)
Odgovori   +    3
Tut jaz sem sosedi rekel da jo bom kavsal pa je dvignila redno tarifo...

Zdaj a jo bom al jo ne bom se nihce ne ve. Lah da jo bom lah da jo ne bom.

A musk zaenkrat sam mal rajca.... Pofukal ni res dobro se nikogar...
0126Bacis sporočil: 3.010
[#2684478] 17.11.17 18:39
Odgovori   +    7
Spet en FDV članek, copy/paste reklame nategovalca.
Že kamiondžija ji je povedal da zadeva ne pije vode.

Ali bi gospa avtorica za začetek ponovila fiziko iz srednje šole?
Potem pa naj si napiše na listek kaj je 1W, 1KW, 1MW in kateri stroji imajo take moči.

Komentarji so brezperspektiven poizkus izobraževanja EKO-pisunov.
(brez foruma bi Finance že odpovedal, tako pa včasih dobim kak dober namig)

Sicer pa v SLO že uvajanje klimatksih naprav/toplotnih črpalk povzroča težave.

Trenutno je SLO-elektroenergetika načrtovana na 1KW/gospodinjstvo:
www.rtvslo.si/zabava...sok/437864

Sem že drugje predlagal, da naredite intervju s tem G. Valenčičem!
Očitno zna stric zadeve lepo razložit.
anon-54454 sporočil: 4.098
[#2684479] 17.11.17 18:41 · odgovor na: Endimion (#2684475)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: anon-54454 17.11.2017 18:58
S sosedo se gresta lahko se enkrat pogajat za fuk, ker nista definirala kdo bo koga.

Finance navajajo 5 sekund, 24ur pa 20.

Resnica pa je, da naj bi prazen (brez prklopnika) do 60mph pospesil v 5 sekundah, poln pa v 20.

Sam za debato pa vseeno cestitam, zelo slovenska.
Vsi pametni, sam noben pojma nima (ne preveri niti osnovnih podatkov).
Vinci sporočil: 5.933
[#2684499] 17.11.17 22:52 · odgovor na: (#2684497)
Odgovori   +    3
A to je uradna stran Nasdaqa? Nasrana z reklamami kot kakšna scammerska stran.
Endimion sporočil: 10.251
[#2684517] 18.11.17 08:38 · odgovor na: anon-54454 (#2684479)
Odgovori   +    2
The guardian tudi govori o 5 sekundah in 96 km/h techcrunch pa o dvajsetih pri 40 tonah. Prerosto deli moj izracun s 4 pa bos videl da moras imet 1MW moci za tako samo 20 sekundno pospesevanje.

Takega pospeševanja big rig ne potrebuje. Aerodinamika je bistvenobolj pomwmbn pri 96km/h kot pa pri 50km/h, ker upor rase s kvadratom hitrosti. In ru je musk nedosleden. Po eni strani bi uvajal konvoje za znizevanje tega po drugi strani pa trdi da je doseg diesel tovornjkov irelevantna stvar ker je večina fur pod 250 km.

Druga stvar ki mi da mislit da gre za se eno muskovo evangeliranje je pa njegova semantika.

Ko gre musk pres novinarje in stoji pred tem sicer lepim tovornjakom uporablja prihodnjik. Ta kamion bo zmogel,bo sel,bo hiter, bi eko.

Ko gre sef Renault Trucks predstavit nov model, se upirablja sedanjik. Tale zmore, popije,je hiter, je ekoloski.

Ker se steje da ga bos lahko čez dva meseca kupil. Leto 2019? Pa kje smo? V vzhodni nemciji? Tam si trabanta dobil 8 let po narocilu...

Ko se bo folk navelical in se jih bo zadosti pocutilo nategnjene.. bo padalo tok class action lawsuitov da upam da mu vsaj raketni biznis kaj nosi ker bodo tiste rakete prisiljene frcati v nebo s hitrostjo ena na dva dni...
Endimion sporočil: 10.251
[#2684521] 18.11.17 09:07 · odgovor na: (#2684497)
Odgovori   +    2
Super. Prebral v Toronto Star.

Kanada je res ogromna. Eno poletje sem jo prevozil z avtodomom.

Ampak for fucks' sake, tam je 3/4 drzave zmrznjene bpol leta, in s temperaturami debelo pod nulo. Jezero v winnipegu je zmrznilo konec oktobra jebentis.

Ne vem ce je mel Musk v mislih performance pri teh pogojih... Ampak lej. Sam da so investitorji happy.

In jeben elektricni avto ni zero emission.

In pol se folk sprasuje zakaj prihaja do ekonomsko financnih kriz. Ja pa toe mate primer. Avto repriza slovenskih vzajemnih skladov ali pa frankarjev.

Tesla je bazični inovator, ki bi se ze davno moral prodati nekemu serious playerju v avtomobilski industriji. Ki bi tehnologijo pointegriral v svojo ze uteceno proizvodnjo. To da izumlja toplo vodo tam kjer ima ves svet toplovode ze postavljene je krasen recept za propad. Ampak ce mu rata bo na sejselih, ce mu ne rata pa na sodiscih. Samo glede na fiasko z modelom 3...
crt sporočil: 27.121
[#2684526] 18.11.17 09:36 · odgovor na: (#2684518)
Odgovori   +    3
[rename]
> [Wulfe]
> medtem, ko Endimion sanja o sosedovi Micki, je LOBLAW (Kanada) ža naročil 25 TESLA električnih tovornjakov. Loblaw je tako kot nek Mercator, in tudi na veliko dostavlja hrano in ostalo strankam na dom. Kanada je velika, ni fajn, da to delajo peš. Pravijo, da bodo do leta 2030 100% električni.
>
> evo link
> www.nasdaq.com/artic...1117-00787

Saj ni problem sprejeti narocila, pobrati avanse.
Problem je potem narocila realizirati.
In zaenkrat je Musk zelo razocaral ze z avtomobili. Na wish listi so zdaj se tovornjaki, da vesoljskih plovil ne omenjamo.
Torej bolj kot ne EPP. V tem trenutku je vecji balon, kot bitcoin. BTC lahko zamenjas za eure, Teslinina vozila pa so v powerpointu.
kot pravis.

loblaw pa se je fejst vrgel v elektro, tukaj je novicka, da je ze pri hisi elektricni tovornjak od kitajske firme byd (v kateri ima buffett delez).

www.newswire.ca/news...07743.html

byd naj bi sicer v kanadi odprl fabriko

www.theglobeandmail....e36982418/
anon-54454 sporočil: 4.098
[#2684527] 18.11.17 09:40 · odgovor na: Endimion (#2684517)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: anon-54454 18.11.2017 09:58
[Endimion]
The guardian tudi govori o 5 sekundah in 96 km/h techcrunch pa o dvajsetih pri 40 tonah. Prerosto deli moj izracun s 4 pa bos videl da moras imet 1MW moci za tako samo 20 sekundno pospesevanje.
Jaz sem samo tvoje cifre komentiral, ker si strasil s fiziko.
Ce ti cifre vzamem, pa itak ostane samo se tvoja vera, kar je pa je tvoja intimna zadeva in se je brezveze o njej prepucavat.

Tudi ta tvoj strasni 1MW malo drugace zveni, ce reces, da je to enako, kot da bi pod pokrov tovornjaka spravil motorje iz 3 Tesla S modelov s po 345kW moci.
Endimion sporočil: 10.251
[#2684533] 18.11.17 10:19 · odgovor na: anon-54454 (#2684527)
Odgovori   +    3
Morda. Ne recem. Podoben nacin uporabljajo ze leta krizarke. Vec manjsih d agregatov ki so manjsi po velikosti, in dva azipoda s katerimi se ladja premika in krmari. DE pogon.

Pri kamionih niti ne rabis fast chargerja na primer. Voznik tako ne sme vec kot devet ur na dan voziti. Mirno se lah fila ostali cajt. A problem ostaja nekaj ton mrtve teze, ki jo premikas pa ce ma not se kaj elektronov ali pa ne. Baterija namrec. Ce tehta prazen vlacilec klasicni denimo 5 ton tehta elektro vsaj 8. Pa pizda za te tri tone extra kuris energijo... Skratka ekonomika prevoza po kilometer toni ni v prid elektru!!! Pri tesli baterije pomenijo okoli 10% GWR. Pri tovornjaku z diesel motorjem tank plus nfta okoli 3%. To ni strasenje s fiziko. To je dejstvo. In nenazadnje je ze logistika polnilnic znanstvena fantastika. Na jebenem barju imas zvecer 150 tovornjakov. Pri 150 tesla kamionih rabis zraven elektrarno. In to na vsakem pocivaliscu. Ki bi se lepo pocasi filali cez noč. Pocivalisva v ZDA so pa kot majckena mesta.

Ce mi vzames stevilke mi ostane vera. Se strinjam. Ampak jaz tu stevilke imam in tezko bos rekel da so napacne.
Endimion sporočil: 10.251
[#2684534] 18.11.17 10:23 · odgovor na: (#2684524)
Odgovori   +    2
Pa eskimi bi skrinje kupli. Saj poznas oni stos.. da je boljs kavsat pr minus 20 v skrinji ko pr minus 50 v igluju :)))
premza sporočil: 4.276
[#2684537] 18.11.17 10:31 · odgovor na: (#2684529)
Odgovori   +    1
[Wulfe]
že če se pokaže možnost prišparati 2%, ali celo več. konkurenca je v vseh panogah neusmiljena, treba se potrudit za dobiček.
Prihranki so zgolj na davkih, saj je elektrika na KWh dražja od dizla.
Pri dizlu dobiš 13.3Kwh za 50 centov. Cena elektrike bi morala biti slabe 4 cente na kWh, da bi bila konkurenčna dizlu.

Ni šans, da bo država izpad davkov kar tako prebavila, ko bo delež električnih avtomobilov znaten.
Slovenija od pogonskih goriv na leto pobere cca. 2 milijardi davkov.
anon-54454 sporočil: 4.098
[#2684546] 18.11.17 11:10 · odgovor na: Endimion (#2684533)
Odgovori   +    0
Te zdaj se mi zdijo povrsne. Ne mores primerjati samo kaloricne vrednosti. Izkoristki na stacionarnih postajah so neprimerno visji od mobilnih, neglede ne izgube v omrezju. Teh stevilk nimas (jih ne upostevas). Tudi vsa el. Energija ne prihaja samo iz premoga ali nafte, tudi tega nimas.
Poleg tega lahko kje zelo odtehta dejstvo, ali premog (nafto) kuris sredi Pekinga ali sredi amazonskega gozda, itd, itd...

Pa se to;
Bc si macko za lovit misi/robota, predstavlja na stirih nogah in z repom. Jaz takega robota ze vidim v miselovki. Vidis razliko?
Pojma nimas (mo), kaksen vse poslovni modeli se bodo se razvili okoli polnjenja baterij, dovolj smo pa tudi stari, da vemo, da svet ni crno/bel. Za Bay Area se bodo (tako kot njihovi avti), Tesla long haulerji verjetno odlicno obnesli brez potrebe po 30 minutnem polnjenju. Iz LA je najdaljsa avto relacija verjetno LV, kjer tudi ne bo prevelikih velikih tezav in bo skozi puscavo sploh avtonomna voznja v konvoju zelo dobrodosla (varcna?), tudi ce bo eno vozilo samo baterije prevazalo. Jasno pa je, da bodo trans Australija truckerji se zelo dolgo na nafti. Tako to gre.

So far je Tesla uspesen proof of concept, ki je ze precej naysejerjem zaprl usta. Na vec podrocjih. Let's do it tip cloveka, ne nakladac, kot bi ga predvsem nakladaci radi prikazali.
bc123a sporočil: 48.253
[#2684553] 18.11.17 12:06 · odgovor na: Endimion (#2684533)
Odgovori   +    2
[Endimion]
Morda. Ne recem. Podoben nacin uporabljajo ze leta krizarke. Vec manjsih d agregatov ki so manjsi po velikosti, in dva azipoda s katerimi se ladja premika in krmari. DE pogon.

Pri kamionih niti ne rabis fast chargerja na primer. Voznik tako ne sme vec kot devet ur na dan voziti. Mirno se lah fila ostali cajt.
Sploh mi ni jasno, zakaj je to tako samoumevno. To velja samo ce so stroski amortizacije nizki proti ceni delovne sile. V bolj zarukanih drzavah imas komot sceno 2 kamiondziji na tovornjak, da je lahko tovornjak v pogonu 24/7.

Podobna scena je sedaj z letali. Se adria jih je poskusila drzati ene 12 ur v zraku vsak dan, ta vecji avioni so pa v zraku cisto vedno, razen ko jih razkladajo ali nakladajo (mislim na medcelinske 777,747, A320, itd). Zakaj? Ker je parkiran avion cez noc cista izgube amortizacije pri ceni 150-300 mio dolarjev na kos.
Endimion sporočil: 10.251
[#2684562] 18.11.17 13:24 · odgovor na: bc123a (#2684553)
Odgovori   +    1
Nekje to celo majo. A najveckrat ni racunice dva soferja placevat. To ni mal. Zato je le en. Pol nekje uporabljajo verizenje. Sofer A pelje do xy, pol naprej sofer B itd... In tak biznis se lahko gredo veliki spediterji. Recimo da bi v takem bil celo trg za to teslino cudo. Da jih mas deset ki ti robo fijakajo med rasthofi. Ampak za to za bozjo voljo imamo vlak.

Ti pa povem iz prve roke, da vsaj eu wide so cene prevozov tako kurceve da ne znese met dva soferja v avtu ce ti vsak po 16 ur svira kurcu. Ne gre. Res. In praviloma pobiras fure od A do B ne od terminala do terminala. In pol za nazaj isces robo pa ce je ustrezna 500km dalec se pac prazen peljes tja.

In temu je ustrezno prilagojena infeastruktura. Ena cisterbna nafte lahko osreci 50 kamionarjev :) in ta proces je trajal 50 ali vec let, da smo prisli do njega. Ne upam si predstavlhat kaj se zgodi s tesla kamionov ko mu display zajoka "Low battery" ta prva ustrezna polnilnica pa predlec? Men je ze zmankalo nafte. Prvi k je mim prisel sm mu plcal za onih 50l da sm se do prve pumpe prvleku.

Menim da je tehnologija e-tovornjaka zaenkrt pc bolj hype. Samo da za razliko od modelov X, S etc.. gre tu za gospodarsko vozilo ki mora nosit dnar. In to cim bolj efektivno. Tle pa res ni placa za altruizem.
Endimion sporočil: 10.251
[#2684563] 18.11.17 13:28 · odgovor na: bc123a (#2684553)
Odgovori   +    2
In se ena mala podrobnost te tesline inovacije. Ni sleeper cab.. nima spalne kabine, sedeza sta postavljena en za drugim, voznik sedi na sredini kot v formuli. imaš pa garancijo na steklo ki naj bi preneslo termonuklearno eksplozijo. Bojda. Skratka pocis se v betonsko ograjo, zbijes kamion v prafaktorje, vsaj sipa je pa cela?
anon-394991 sporočil: 252
[#2684564] 18.11.17 13:43 · odgovor na: Endimion (#2684388)
Odgovori   +    1
[Endimion]
Ma ni zgolj to Tone. Naj najprej Musk dostavi obljubljene Tesle kupcem predno predstavlja novi najnovejsi super duper sranje spakirano v ekobio zeroemišn celofan
Sem pogledam malo podatke in karakteristike in za EU kamioni samo na baterisjki pogon nebo preživeli, ker imamo veliko klancev in gorskih cest. Bila pa bi rešitev, če bi zraven baterije še bil novi vir energije, kateri bi dodatno dajal energijo za pogon elektromotorjev. Tukaj na tej točki sem videl en prototip, kateri je realno možen. Tako bi imeli sočasno še polnilno postajo, katera bi delovala, ko vozilo stoji. V obratovanju pa bi dajala dodatno energijo vozilo. Same baterije pa niso dovolj za pogon kamionov.

Strani: 1 2