Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[Endimion]
Morda. Ne recem. Podoben nacin uporabljajo ze leta krizarke. Vec manjsih d agregatov ki so manjsi po velikosti, in dva azipoda s katerimi se ladja premika in krmari. DE pogon.

Pri kamionih niti ne rabis fast chargerja na primer. Voznik tako ne sme vec kot devet ur na dan voziti. Mirno se lah fila ostali cajt.
Sploh mi ni jasno, zakaj je to tako samoumevno. To velja samo ce so stroski amortizacije nizki proti ceni delovne sile. V bolj zarukanih drzavah imas komot sceno 2 kamiondziji na tovornjak, da je lahko tovornjak v pogonu 24/7.

Podobna scena je sedaj z letali. Se adria jih je poskusila drzati ene 12 ur v zraku vsak dan, ta vecji avioni so pa v zraku cisto vedno, razen ko jih razkladajo ali nakladajo (mislim na medcelinske 777,747, A320, itd). Zakaj? Ker je parkiran avion cez noc cista izgube amortizacije pri ceni 150-300 mio dolarjev na kos.