Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-54454 sporočil: 4.098
Te zdaj se mi zdijo povrsne. Ne mores primerjati samo kaloricne vrednosti. Izkoristki na stacionarnih postajah so neprimerno visji od mobilnih, neglede ne izgube v omrezju. Teh stevilk nimas (jih ne upostevas). Tudi vsa el. Energija ne prihaja samo iz premoga ali nafte, tudi tega nimas.
Poleg tega lahko kje zelo odtehta dejstvo, ali premog (nafto) kuris sredi Pekinga ali sredi amazonskega gozda, itd, itd...

Pa se to;
Bc si macko za lovit misi/robota, predstavlja na stirih nogah in z repom. Jaz takega robota ze vidim v miselovki. Vidis razliko?
Pojma nimas (mo), kaksen vse poslovni modeli se bodo se razvili okoli polnjenja baterij, dovolj smo pa tudi stari, da vemo, da svet ni crno/bel. Za Bay Area se bodo (tako kot njihovi avti), Tesla long haulerji verjetno odlicno obnesli brez potrebe po 30 minutnem polnjenju. Iz LA je najdaljsa avto relacija verjetno LV, kjer tudi ne bo prevelikih velikih tezav in bo skozi puscavo sploh avtonomna voznja v konvoju zelo dobrodosla (varcna?), tudi ce bo eno vozilo samo baterije prevazalo. Jasno pa je, da bodo trans Australija truckerji se zelo dolgo na nafti. Tako to gre.

So far je Tesla uspesen proof of concept, ki je ze precej naysejerjem zaprl usta. Na vec podrocjih. Let's do it tip cloveka, ne nakladac, kot bi ga predvsem nakladaci radi prikazali.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2684546

Strani: 1

Endimion sporočil: 10.307
Naysayer gor ali dol. Nase trenutno dejstvo je da za cestni promet NIMAMO energetskega vira, ki bi imel zalogo energije po enoti mase tako kot jo imajo naftni derivati. Hranilniki le teh tehtajo null koma jozef napram kolicini energije ki jo zbases notri. Je izjemno lahko prenosljiva. Se enkrat v polno cisterbo gre 40m3 nafte. S tem si nafilal 100 težkih vlacilcev ki bodo odrintali vsak po 800 ali 900 km s to zalogo energije. Pa je celokupni izkoristek klasicnega tovornjaka porazen. A to se odtehta s tem da je sam vir energije prakticno na voljo povsod. In vedno. Na norveskem sem nasel pumpo kjer prej dve uri nobene hise ni blo. Takrat sem prvic tankal na avtomatski pumpi. Gledal ono cudo k jaslce na bozicni vecer :)

Proof of concept? To imamo pri elektricni mobilnosti ze petdeset let ali vec. Saj ni da ne znamo narest elektricnega vozila. Problem je da v zvezi z njim ne znamo se konkretno narest nic drugega, kar bi ne zahtevalo al astronomskih vlaganj ali pa zahtevalo precejsnih prilagoditev nacina zivljenja. V prvem primeru bos najprej zlobiral tes7 ali pa nek2 in nek3. V drugem pa se sprijaznil da se pac vozil ne bos lish toliko kot se zelis ali pa kadar se zelis. To je nasa realnost. In ta se zal ne bo spreminjala se zelo zelo lep cas.

Strani: 1