Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Zakaj bo na Brniku kar štirikrat pristala sovjetska tovorna zverina Antonov?
Strani: 1
sporočil: 167
[Wulfe]Cena je na koncu tista, ki odloča.
ali se lahko preveri ZAKAJ Pučnik, ne pa recimo Budapest Intl.? je tovarna tako blizu LJ, da se jim bolj splača? je naše letališče bolj priljubljeno zaradi pregovorne nemške natančnosti?
sporočil: 386
Zadnja sprememba: Korazijan 10.10.2017 13:42
Ti generatorji so v bistvu premične elektrarne, ki jih sestaviš iz
treh tovornih prikolic. General Electric takšne elektrarne proda
družbi APR Energy, ta pa jih skladišči po pristaniščih in
letališčih po svetu. V primeru naravnih nesreč ali drugih večjih
energetskih izpadov jih APR odda v najem, v skladu s potrebami, da
se čim prej vzpostavi energetska oskrba. Nekaj generatorjev je bilo
skladiščenih na Brniku, nekaj pa jih je še v Luki Koper.
sporočil: 2.565
Zadnja sprememba: anon-126255 10.10.2017 13:29
Z necim se morajo pohvaliti pri Slo Fraportu. Ne povedo pa, da so
te cifre izracunane na lansko porazno leto, ko so strmoglavili
medtem ko je sosecina rasla. Se vedno so dalec za Pristino ali
Skopjem. Letalisce, izgubljeno v prostoru in casu, kjer je lahko
novica en nic kaj poseben transport. Vprasajte Skobirja kako je kaj
z napovedanima nizkocenovnikoma, ki ju je obljubil. Sicer pa od
prodaje letalisca velja pravilo "ne sprasuj", stevilo clankov je
padlo, podobno kot z Mercatorjem. "Ne sprasuj", potem pa boom.
sporočil: 66
Ste prepričani, da ni zato, ker sta Darja Laftižar Bebler in Nataša
PelcMantel šli v šoping v Milano, pa sta najeli ćarter?
Samo fprašam.
LP Shaman
Samo fprašam.
LP Shaman
sporočil: 1.782
[Wulfe]Tako blizu LJ ne more biti.
ali se lahko preveri ZAKAJ Pučnik, ne pa recimo Budapest Intl.? je tovarna tako blizu LJ, da se jim bolj splača? je naše letališče bolj priljubljeno zaradi pregovorne nemške natančnosti?
Ker se jaz bolj sprašujem, zakaj Ljubljana in zakaj ne Maribor?
sporočil: 14.456
[Korazijan]In zakaj nič od tega ne piše v članku?
Ti generatorji so v bistvu premične elektrarne, ki jih sestaviš iz treh tovornih prikolic. General Electric takšne elektrarne proda družbi APR Energy, ta pa jih skladišči po pristaniščih in letališčih po svetu. V primeru naravnih nesreč ali drugih večjih energetskih izpadov jih APR odda v najem, v skladu s potrebami, da se čim prej vzpostavi energetska oskrba. Nekaj generatorjev je bilo skladiščenih na Brniku, nekaj pa jih je še v Luki Koper.
Zakaj bo na Brniku kar štirikrat pristala sovjetska tovorna zverina Antonov?Sovjetska? Avion na sliki je evidentno ukrajinski - registracija, zastava, itn., Antonov je ukrajinska firma v Kijevu,
www.antonov.com/
vi pa v teh norih časih pobalinsko izzivate s SZ v naslovu. Zakaj niste nekam vrinili še Putina?
Foto: Letalisce Jozeta PucnikaMenda se pri nas in po naše še vedno piše Jože Pučnik.
Obstaja tudi Antonov An-224, ki je povečana različica Antonova 124.Eh, ena enica gor ali dol, ampak vseeno: ne gre morda za An-225?
en.wikipedia.org/wik...-225_Mriya
Generatorji potujejo v Mehiko, Puerto Rico...Nazadnje, ko sem se poglabljal v to, se je po naše še pisalo Portoriko, Portoričan itn., ampak to je bilo najbrž še preden so Nemci prevzeli komando nad Skobirjem in letališčem na Brniku.
fran.si/134/slovensk...=portoriko
Za konec pa hvala, ker sem zaradi vas naletel na zanimivo informacijo izpred enega leta (400 delovnih mest pa to).
Budapest, October 7. 2016 – General Electric (GE), as a strategic partner of the Hungarian government, continues to invest and develop its industrial footprint in Hungary. With an investment of approximately 30 million USD, GE now opens one of its six global Digital Hubs in Budapest. Adding to its current workforce of 10.000+ employees in Hungary, GE’s new Digital Hub will create 400 highly skilled expert positions by the end of 2017 in the field of industrial internet solutions. The Hub will be responsible for software development, business processes and application resiliency, building and running infrastructure and offering access to big data solutions.
www.genewsroom.com/p...ary-283341
sporočil: 14.456
Zadnja sprememba: pobalin 11.10.2017 00:09
[Korazijan]Dobro, ker je to v bistvu pravo bistvo zgodbe.
Sem dodala, kako so se generatorji znašli na Brniku, lpNataša
In slabo, ker je zdaj članek brez repa in glave, saj ni jasno, kaj počne v članku toliko hvale o GE, če gre za opremo firme APR Energy, ki ima z GE samo nekakšno partnerstvo, sicer pa je menda lastniško neodvisna. BTW, APR je ob ustanovitvi firme leta 2001 pomenilo Alstom Power Rentals.
Jože Pučnik je še vedno brez strešic. A se je za to boril?
Še glede Sovjetske zveze: je bil jugo jugoslovanski ali srbski avto?Kakor za koga. V Sloveniji je veljal za srbski avto, ker mi smo bili jugoübermenschi in si take aljkavosti ne bi privoščili niti v socializmu. Pa zato, ker smo imeli domača IMV in Cimos, kjer so delali/sestavljali francoske avte, ki so bili po imidžu boljši od italijanskih, za pravoverne je bil pa itak najboljši NSU in potem VW, čeprav samo iz Sarajeva. Sploh je pa to vprašanje povsem neumestno, ker nihče pri zdravi pameti (pri nas) ne bi pisal o jugoslovanskem Jugu.
Če ste ob Antonovu An-124 za vsako ceno morali dodati nekaj zgodovinsko povednega, bi bilo bolje dodati njegovo ime Ruslan, ki je bilo zelo publicirano in se ga vsaj starejši zato dobro spomnimo. Zelo verjetno je tudi, da An-124 na slikah ni samo last ukrajinske družbe ampak je bil proizveden že v samostojni Ukrajini. Za mojo občutljivo pobalinsko dušo in v današnjih razmerah je vaša sovjetska insinuacija v naslovu skrajno neokusna in brezobzirna, čeprav je zgodovinsko resnična. Ampak prav tako zgodovinsko resnično in obenem objestno zavajajoče bi bilo napisati npr., da sta Boeing 747 in F-15 McNamarova aviona.
Lp, pobalin
P.S.: A propos Puerto Rico - ste bili pod vtisom ene od nedavnih eskapad slavnega slovenskega zeta? :-)
www.youtube.com/watc...8hbMA8wNN8
sporočil: 4
čas vnosa: 11.10.17 15:03
Tovariš pobalin, letala ukrajinske firme Antonov Design Bureau so v
povprečju stara okrog 30 let, narejena pa so bila še pred razpadom
Sovjetske zveze v ukrajinskem mestu Gostomel pri Kijevu. 7 jih je
takšnih, ki se ponašajo z različico 124 in tale, ki nas obiskuje je
pač zadnji od njih. Firma ima tudi enega AN-225 Mryia, ki pa je
tudi edini dokončan. Ob teh dveh tipih je zanimiv še
turbopropelerski AN-22, ki je tudi obnovljen in ga občasno
uporabljajo. Tega bi bilo pa zares imenitno videti in predvsem
slišati.
Kar se pa Jožeta Pučnika tiče naj lepo počiva v miru. Si je zaslužil. Za nas, ki smo z letališčem na zgornjem Brniku gor rasli bo pa vedno in samo Brn'k, pa če se vsi na glavo postavite.
Kar se pa Jožeta Pučnika tiče naj lepo počiva v miru. Si je zaslužil. Za nas, ki smo z letališčem na zgornjem Brniku gor rasli bo pa vedno in samo Brn'k, pa če se vsi na glavo postavite.
sporočil: 386
Če GE ne bi proizvajal na Madžarskem, se ti generatorji ne bi
znašli na Brniku - ne glede na APR.
Glede strešic pri Jože Pučnik - to pa je, verjetno, nastalo pri indeksiranju fotografije v foto bazo in do tam je dolga pot, mislim, da program tam celo ne prepoznava šumnikov, tako da prosim za razumevanje
Glede strešic pri Jože Pučnik - to pa je, verjetno, nastalo pri indeksiranju fotografije v foto bazo in do tam je dolga pot, mislim, da program tam celo ne prepoznava šumnikov, tako da prosim za razumevanje
sporočil: 14.456
[Delfin101]Hvala za pojasnilo. Iz spodaj navedenih virov sem sklepal, da je bilo nekaj An-124 narejenih/dokončanih že v samostojni Ukrajini (leta 2000).
Tovariš pobalin, letala ukrajinske firme Antonov Design Bureau so v povprečju stara okrog 30 let, narejena pa so bila še pred razpadom Sovjetske zveze v ukrajinskem mestu Gostomel pri Kijevu. 7 jih je takšnih, ki se ponašajo z različico 124 in tale, ki nas obiskuje je pač zadnji od njih.
planefinder.net/data...t/RA-82079
www.planespotters.ne...pr/k25ghbK
First flown in 1982, civil certification was issued on 30 December 1992. In July 2013, 26 An-124s were in commercial service with 10 on order. In August 2014, it was reported that Antonov An-124 production was stopped due to the ongoing political tensions between Russia and Ukraine.
en.wikipedia.org/wik...124_Ruslan
Series production of the An-72 was transferred to Kharkiv facilities, and “Aviant” was charged with mastering production of the unique An-124 "Ruslan", the world's biggest aircraft. Between 1979 and 2004 the plant produced 19 An-124s.
en.wikipedia.org/wik...tion_Plant
01 OCTOBER, 2002, Meanwhile, the last An-124 built at the Aviant plant in Kiev is being completed, but is not committed to a customer.Ampak nekaj An-124 so očitno izdelali tudi v Rusiji.
www.flightglobal.com...00-155523/
Production of the giant An-124 freighter was revived last year at Aviastar's Ulyanovsk plant after a five year hiatus. The first of a new production batch of three An-124-100s was delivered to Volga-Dnepr last August.
www.flightglobal.com...24-133992/
www.flightglobal.com...gap-69541/
It has replaced the Soviet Ulyanovsk Aviation Industrial Complex and manufactures the cargo aircraft An-124 Ruslan, Il-476 and the whole Tu-204 family (except Tu-214).
en.wikipedia.org/wik...viastar-SP
Za nas, ki smo z letališčem na zgornjem Brniku gor rasli bo pa vedno in samo Brn'k, pa če se vsi na glavo postavite.Tudi zame, pa še težav s čšž-ji ne povzroča. :-)
sporočil: 14.456
[Korazijan]Midva sva res na dveh različnih valovnih dolžinah. :-)
Če GE ne bi proizvajal na Madžarskem, se ti generatorji ne bi znašli na Brniku - ne glede na APR.
Glede strešic pri Jože Pučnik - to pa je, verjetno, nastalo pri indeksiranju fotografije v foto bazo in do tam je dolga pot, mislim, da program tam celo ne prepoznava šumnikov, tako da prosim za razumevanjeOčitno drži, ker sem opazil tudi podpise foto: Milos Milac. Težavam s strešicami bi se lahko izognili, saj na nepremičnini, ki se imenuje Letališče Jože Pučnik, domuje firma Fraport Slovenija (ex Aerodrom Ljubljana), ki je najbrž pravi vir tega piara s fotografijami vred. Nekako tako kot za tukajšnje vsebine skrbi firma Časnik Finance in ne Delavski dom oziroma v biznis-manežerskem novoreku Tivoli center. Drugače povedano, letališče Jožeta Pučnika paše v naslov in v tekst (namesto Brnika), Fraport Slovenija paše pod slike, vsi pa vemo, da gre za novodobno ponemčeno "privatiziran" (!!) dobri stari Brnik.
BTW, na objavljenih fotografijah se sploh ne vidi bistva, to je slavnega mega tovora, le nekaj zabojev na treh vozičkih za prtljago. To kaže, kako nizke kriterije imajo v PR službi Fraporta, za kar so zaslužni kriteriji medijev. Upam, da ste jim tole objavo vsaj dobro zaračunali.
Namig za PR službo Fraporta Slovenija GmbH - veliko boljše fotke oz. video:
www.airplane-picture...ov-an-124/
www.avtomanija.com/f...5475/5.jpg
www.youtube.com/watc...je7IwX7P_A
sporočil: 14.456
[Korazijan]To s strešicami pod fotografijami postaja prav groteskno, npr. dvojni podpis v današnjem članku na Agrobiznisu:
Glede strešic pri Jože Pučnik - to pa je, verjetno, nastalo pri indeksiranju fotografije v foto bazo in do tam je dolga pot, mislim, da program tam celo ne prepoznava šumnikov, tako da prosim za razumevanje
Foto: Željko Stevanović
Foto: Zeljko Stevanovic
agrobiznis.finance.s...-fakulteta
sporočil: 48.253
[rename]Kot vidis so na Financah ostali se v casu Sovjetske zveze in se tako Ukrajini niso zamerili tako direktno kot Delo, ki je letalo naredil kar za rusko.
Zanimivo pismo ukrajinskega veleposlanika, ki ga Delo NI objavilo.
www.portalplus.si/24...0/antonov/
Na Finance veleposlanik ni pisal?
sporočil: 14.456
[rename]Seveda ne, oni objavljajo fotoeseje poklicno vsestranskih deželanov (profesionalni pilot, profesionalni fotograf, podjetnik, lastnik vojaškega letala in ljubiteljski esejist...), kar so sicer občudovanja vredne sposobnosti.
Zanimivo pismo ukrajinskega veleposlanika, ki ga Delo NI objavilo.
www.portalplus.si/24...0/antonov/
Na Finance veleposlanik ni pisal?
si.linkedin.com/in/p...c-26a05526
www.delo.si/druzba/p...tenja.html
Ex-pivovarski, zdaj kolektorski psevdo uredniki slabo opravljajo uredniško delo (kaj je že to, strežba parcialnim interesom, enede?), potem se pa odločijo še ponorčevati iz bralcev in veleposlanika z dodatkom tega poniglavega pripisa:
V zadnjih dneh smo v uredništvu prejeli več pritožb posameznikov, ki so se z večjim ali manjšim ogorčenjem pritožili nad naslovom prispevka, češ da v sovjetskih časih razvito letalo pripisujemo (samo) Rusom in ne (samo) Ukrajincem. Zato smo dolžni dodatno pojasnilo. Omemba »ruskega pravljičnega velikana« v prispevku ne prejudicira države, v katerem je bilo letalo zasnovano (to je Sovjetska zveza), ampak se nanaša na njegovo ime, povzeto po velikanu Ruslanu iz Puškinove pesnitve Ruslan in Ljudmila. To je tudi jasno omenjeno v besedilu članka, tako kot dejstvo, da ima Biro Antonov sedež v Ukrajini in da je lastnik konkretnega letala, ki je odeto v ukrajinske barve, ukrajinsko prevozniško podjetje.Stavim, da so tudi pripis čisto spodaj "Primož Jovanovič je pilot in fotograf" dodali šele naknadno, saj ga pod prejšnjimi njegovimi aviatičarskimi članki ni.
Zaradi močno nacionalistične note, ki veje iz nekaterih omenjenih pritožb, pa bi radi dodali še to, da v uredništvu Dela nikoli nismo in tudi ne bomo dovolili, da naše publikacije postanejo poligon za rusko-ukrajinske kulturne, politične, zgodovinske in kakršne koli druge obračune.
Uredništvo Delo.si
www.delo.si/prosti-c...pilot.html
www.delo.si/novice/s...toroz.html
Strani: 1