Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-128631 sporočil: 2.624
SAj ne vem kdo se dela norca iz ljudi. Poglobili bi progo skozi Ljubjano in sočasno nimajo pojma zakaj je Avstroogrska šla za gradnjo na nasipih. Pri tem vidimo samo en znak in to je podhod v Ljubljanski železniški posotaji, kjer ga zalije, če pride do hitrega naliva. Torej tukaj nekaj ne gre skupaj in to je kakšna je višina podtalnice na teh območjih.
Zato fantazirati o poglobitvi je milo rečeno zgrešena investicija. Vidim pa neko drugo rešitev in to je umetni tunel, ki bi pokril celotno traso do Brezovice. Tako bi rešili hrub in sočasno omogočili drugačni razvoj celotnega območja.

Glede nakupa novih vlakov pa sem skeptičen, ker kot vidimo so nekateri naročili več 100 vlakovnih garnitur in naši veleumi hočejo neke izvlečne stopnice, da prikrijejo zgrešeno načrtovanje. Dajmo raje razmislit kako bi perone prilagodili novim garnituram in začeli tudi tako graditi. Če gledamo proizvajalce nebo samo za nekaj garnitur spremenil tehnološkega načrta, ker to nekaj stane. Lahko pa zaradi enakih tehničnih karakteristik samo naredi recimo 50 garnitur več in da nižjo ceno. Pri nas pa perone prilagodimo tem razmeram. Zato ne vidm vlakov pred letom 2027 v Sloveniji.

Glede Koperske proge pa res ne razumem, kako lahko nekdo podaja takšne številke.
CERAR pravi, da bodo stari tir vrgli ven. MES je to celo potrjeval. Z izgradnjo drugega tira pa sedaj po teh izračunih se prikazuje, da bo stari tir ostal v funkciji za naslednjih 45 let.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2677052

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[darko32]
SAj ne vem kdo se dela norca iz ljudi. Poglobili bi progo skozi Ljubjano in sočasno nimajo pojma zakaj je Avstroogrska šla za gradnjo na nasipih. Pri tem vidimo samo en znak in to je podhod v Ljubljanski železniški posotaji, kjer ga zalije, če pride do hitrega naliva. Torej tukaj nekaj ne gre skupaj in to je kakšna je višina podtalnice na teh območjih.
Zato fantazirati o poglobitvi je milo rečeno zgrešena investicija. Vidim pa neko drugo rešitev in to je umetni tunel, ki bi pokril celotno traso do Brezovice. Tako bi rešili hrub in sočasno omogočili drugačni razvoj celotnega območja.
In ne pozabi,nekateri bi vložili 4 milijared v poglobitev, ki v končni fazi ne bi kaj dosti prinesla žel. prometu v Sloveniji. Istočasno so pa proti dobri miljardi za 2 TDK, ki omogoča nadaljnje povečevanje luškega prometa. Razumi kdor more

Glede nakupa novih vlakov pa sem skeptičen, ker kot vidimo so nekateri naročili več 100 vlakovnih garnitur in naši veleumi hočejo neke izvlečne stopnice, da prikrijejo zgrešeno načrtovanje. Dajmo raje razmislit kako bi perone prilagodili novim garnituram in začeli tudi tako graditi.
Novi peroni se grade v skladu z evropskimi predpisi, kar je pogoj za EU sofinanciranje. Torej ti je zdaj jasno, da mi ne moremo graditi peronov po lastnih željah, vsaj na koridorju ne. Problem je le, če stari vlaki ne ustrezajo novim predpisom. Pa ni velik strošek vgraditi nova vrata s premično rampo ob reviziji starih, novi bodo pa itak ustrezali novim specifikacijam.

Če gledamo proizvajalce nebo samo za nekaj garnitur spremenil tehnološkega načrta, ker to nekaj stane. Lahko pa zaradi enakih tehničnih karakteristik samo naredi recimo 50 garnitur več in da nižjo ceno. Pri nas pa perone prilagodimo tem razmeram. Zato ne vidm vlakov pred letom 2027 v Sloveniji.
Tega pa človek v luči prejšnih odgovorov ne razme.

Glede Koperske proge pa res ne razumem, kako lahko nekdo podaja takšne številke.
CERAR pravi, da bodo stari tir vrgli ven. MES je to celo potrjeval. Z izgradnjo drugega tira pa sedaj po teh izračunih se prikazuje, da bo stari tir ostal v funkciji za naslednjih 45 let.
Uradno ni bilo nikjer rečeno, da bodo strai tir ven vrgli. To je bilo objavljeno le na na strabneh nekih civilnih inicijativ! Se pa dela na tem, da se reševalni predori zgrade v polnem profilu in se omogoči kasnejša gradnja drugega tira. Šele potem se lahko staro progo ukine, verjetno bo pa ta tir še kar precej časa služil prometu.
anon-84062 sporočil: 1.393
Matr si tečen s temi stopničkami. Pojdi malo čez mejo in bodi pozoren, kaj se zgodi, ko se novejšemu vlaku odprejo vrata. Res misliš, da tistih 300 Talentov, ki jih Avstrijci kupujejo, nima takih stopničk?

Poglej recimo tole sliko, sicer s Siemensom:

www.dokumentationsze...jet010.jpg

Kaj vidiš pod vrati?

Strani: 1