Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-84062 sporočil: 1.393
Čisto do cm natančno ti ne znam povedati, ampak problematičen je najbrž Desirojev srednji vagon, ki ima vrata na sredini in je dolg 15m, ne 22. Pri krivinskem radiju 300m je razlika med špranjo pri vratih na sredini in vrati nad kolesom torej 1/2 * (7.5m)^2/300m = 9cm. Torej imaš zaradi tega v neugodnem primeru 9cm dodatne špranje, kar najbrž ni problem. Pri ostrejših ovinkih visoki peroni niso dovoljeni.

Peroni v ovinkih vsekakor v svetu niso taka redkost.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2675597

Strani: 1

anon-343346 sporočil: 396
[andrej71]
Čisto do cm natančno ti ne znam povedati, ampak problematičen je najbrž Desirojev srednji vagon, ki ima vrata na sredini in je dolg 15m, ne 22. Pri krivinskem radiju 300m je razlika med špranjo pri vratih na sredini in vrati nad kolesom torej 1/2 * (7.5m)^2/300m = 9cm. Torej imaš zaradi tega v neugodnem primeru 9cm dodatne špranje, kar najbrž ni problem. Pri ostrejših ovinkih visoki peroni niso dovoljeni.

Peroni v ovinkih vsekakor v svetu niso taka redkost.
Potem pa ne zavajati in mi metati, da blefiram. Sam osebno sem dosti med ljudmi in vidim kaj se dogaja. Prav tako je nedopustno, da se obtožuje novinarje,da širijo dezinformacije in ne povemo natančno kje so problemi. Če si kolikor toliko pošten in vsaj malo upoštevaš matematiko in geometrijo vidiš, da je problem samo na peronih, kateri so postavljeni v krivini. Vsako blefiranje z nekimi izvlečnimi stopnicami bo brca v temo.

Sam menim, da je potrebno razmisliti ali bomo šli v univerzalne vlake, kjer bomo kupovovali garniture, katere bodo cenejše in postavili perone tako, da se izognemo tem problemom in privarčujemo.

Prikrivanje napak z pogojevanji nakupom garnitur, katere bodo unikatne samo za Slovenijo je ilozrno pričakovati, da bo izdelovalec kar takoj naredil, ker je potrebno prej pripraviti tehnologijo in orodja.
anon-343346 sporočil: 396
Zadnja sprememba: anon-343346 02.10.2017 12:56
Sem malo preveril, da se prepričam ali morda nisem v zmoti. Naj mi pove nekdo kako je zgrajen peron v loku na postajališču KOŠANA in ko gledam zvezo vlakov da pridem do KOŠANE pa mi piše, da je nadomestni prevoz do tega postajališča. SOčasno pa ugotavljam, da vlaki vozijo mimo do Sežane. Ali se misli reševati z izvlečnimi stopnicami in so sedaj naenkrat vsi vlaki zanič, ker je nekdo falil pri projektiranju.

Ta odgovor bi rad slišal.
Dodana je povezava do uradnih objav iz strani Slovenskih železnic:
www.slo-zeleznice.si...ationsData

Če sem prav prebral pa na isti postaji lahko ustavi vlak ob 6:28 uri. Torej kdo sedaj tukaj manipulira in frizira javna naročila z ciljem, da prikrije šalabajzerstvo.

Strani: 1