7 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
8 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
9 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
10 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
10 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
10 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
11 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
12 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
12 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
12 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
13 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
13 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
13 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
14 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
14 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
14 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
15 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
15 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
15 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-343346 sporočil: 396
[andrej71]
Čisto do cm natančno ti ne znam povedati, ampak problematičen je najbrž Desirojev srednji vagon, ki ima vrata na sredini in je dolg 15m, ne 22. Pri krivinskem radiju 300m je razlika med špranjo pri vratih na sredini in vrati nad kolesom torej 1/2 * (7.5m)^2/300m = 9cm. Torej imaš zaradi tega v neugodnem primeru 9cm dodatne špranje, kar najbrž ni problem. Pri ostrejših ovinkih visoki peroni niso dovoljeni.

Peroni v ovinkih vsekakor v svetu niso taka redkost.
Potem pa ne zavajati in mi metati, da blefiram. Sam osebno sem dosti med ljudmi in vidim kaj se dogaja. Prav tako je nedopustno, da se obtožuje novinarje,da širijo dezinformacije in ne povemo natančno kje so problemi. Če si kolikor toliko pošten in vsaj malo upoštevaš matematiko in geometrijo vidiš, da je problem samo na peronih, kateri so postavljeni v krivini. Vsako blefiranje z nekimi izvlečnimi stopnicami bo brca v temo.

Sam menim, da je potrebno razmisliti ali bomo šli v univerzalne vlake, kjer bomo kupovovali garniture, katere bodo cenejše in postavili perone tako, da se izognemo tem problemom in privarčujemo.

Prikrivanje napak z pogojevanji nakupom garnitur, katere bodo unikatne samo za Slovenijo je ilozrno pričakovati, da bo izdelovalec kar takoj naredil, ker je potrebno prej pripraviti tehnologijo in orodja.

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(