Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-343346 sporočil: 396
Normalno je bilo za pričakovati, saj določeni mislijo, da bodo z nabavo novih garnitur podtaknili malomarno delo pri remontu prog in postajališč. Najcenejše za vsakega proizvajlca je, da lahko da garancijo in da je največ izdelkov istih karakteristik in mer. Tako mu ni potrebno spreminjati tehnoloških procesov. Zato sam ne vidim drugega razloga, da odvrnejo takšno naročilo bolj na kulturen način. Vsi kateri nabavljajo nove garniture ne delajo ntakšnih napak, da perone gradijo v krivini. Edino pri nas so strokovnjaki, ki to izvajajo potem pa morajo prepovedati postanke vlakov na takšnih posotajah. Zato se takšnih strokovnjakov vsi izogibajo v velikem loku.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2675340

Strani: 1

Korazijan sporočil: 386
Samo pri nas? Francoske železnice so kupile 2000 preširokih novih vlakov, zaradi katerih so morali razširiti 13 tisoč platform na regionalnih postajah.

www.telegraph.co.uk/...forms.html
anon-84062 sporočil: 1.393
[tone45]
Normalno je bilo za pričakovati, saj določeni mislijo, da bodo z nabavo novih garnitur podtaknili malomarno delo pri remontu prog in postajališč.
Postajališča so čisto prav narejena. Problem je v tem, da so Desiroje kupovali brez izvlečnih stopničk (ker takrat ni bilo visokih peronov). Naknadna vgradnja bi bila precej draga. Noben nov vlak pa ne bo imel problemov na teh postajah.

Strani: 1