Strani: 1

anon-343346 sporočil: 396
[#2675340] 26.09.17 11:37
Odgovori   +    0
Normalno je bilo za pričakovati, saj določeni mislijo, da bodo z nabavo novih garnitur podtaknili malomarno delo pri remontu prog in postajališč. Najcenejše za vsakega proizvajlca je, da lahko da garancijo in da je največ izdelkov istih karakteristik in mer. Tako mu ni potrebno spreminjati tehnoloških procesov. Zato sam ne vidim drugega razloga, da odvrnejo takšno naročilo bolj na kulturen način. Vsi kateri nabavljajo nove garniture ne delajo ntakšnih napak, da perone gradijo v krivini. Edino pri nas so strokovnjaki, ki to izvajajo potem pa morajo prepovedati postanke vlakov na takšnih posotajah. Zato se takšnih strokovnjakov vsi izogibajo v velikem loku.
Korazijan sporočil: 384
[#2675428] 26.09.17 17:53 · odgovor na: anon-343346 (#2675340)
Odgovori   +    1
Samo pri nas? Francoske železnice so kupile 2000 preširokih novih vlakov, zaradi katerih so morali razširiti 13 tisoč platform na regionalnih postajah.

www.telegraph.co.uk/...forms.html
anon-84062 sporočil: 1.393
[#2675465] 27.09.17 02:02 · odgovor na: anon-343346 (#2675340)
Odgovori   +    1
[tone45]
Normalno je bilo za pričakovati, saj določeni mislijo, da bodo z nabavo novih garnitur podtaknili malomarno delo pri remontu prog in postajališč.
Postajališča so čisto prav narejena. Problem je v tem, da so Desiroje kupovali brez izvlečnih stopničk (ker takrat ni bilo visokih peronov). Naknadna vgradnja bi bila precej draga. Noben nov vlak pa ne bo imel problemov na teh postajah.
anon-84062 sporočil: 1.393
[#2675466] 27.09.17 02:16 · odgovor na: Korazijan (#2675428)
Odgovori   +    0
[Korazijan]
Samo pri nas? Francoske železnice so kupile 2000 preširokih novih vlakov, zaradi katerih so morali razširiti 13 tisoč platform na regionalnih postajah.
Za svetle profile obstajajo natančne specifikacije in Alstom se jih je gotovo držal. Problem je bil očitno v tem, da so imele nekatere stare postaje 1cm preširoke perone. Kar pa tudi ni bilo nerešljivo.
anon-343346 sporočil: 396
[#2675523] 27.09.17 10:19 · odgovor na: anon-84062 (#2675465)
Odgovori   +    0
[andrej71]
> [tone45]
> Normalno je bilo za pričakovati, saj določeni mislijo, da bodo z nabavo novih garnitur podtaknili malomarno delo pri remontu prog in postajališč.

Postajališča so čisto prav narejena. Problem je v tem, da so Desiroje kupovali brez izvlečnih stopničk (ker takrat ni bilo visokih peronov). Naknadna vgradnja bi bila precej draga. Noben nov vlak pa ne bo imel problemov na teh postajah.
Ne zavajaj. Glavni problem je v tem, ker so peroni grajeni po remontih v krivini. Garniture pa imajo vstop na sredini vagona, kar pomeni, da nastane problem varnosti. Vsi stari vagoni pa imajo vstop na koncu vagona. Zakaj pa ni problemov z istimi garniturami na peronih, kjer so v ravnini in so zgrajeni bili pred letom 1990. Zato reševanje z izvlečnimi stopnicami, kot mislijo nekateri, da bodo rešili so se zmotili. Če pa pogledamo pozimi in južni sneg pa me prav zanima kako se bo zagotovila varnst, ko bo vse zamrznilo skupaj z vrati.

Zakaj je nekaj postajališč v SLO, ki so na novo narejena in je prepovedano ustavljanje vlakov, ker so nevarni peroni. Sočasno pa se v voznem redu piše, da se ustavljajo vlaki.
anon-343346 sporočil: 396
[#2675529] 27.09.17 10:29 · odgovor na: Korazijan (#2675428)
Odgovori   +    0
[Korazijan]
Samo pri nas? Francoske železnice so kupile 2000 preširokih novih vlakov, zaradi katerih so morali razširiti 13 tisoč platform na regionalnih postajah.

www.telegraph.co.uk/...forms.html
Sem bral o tem problemu. Mislim, da je glavni problem vsepovsod tam,kjer so peroni zgrajeni v krivinah inse pojavi ali preozko mesto ali pa preširoko mesto za izstop ali vstopanje potnikov.

Kolikor sem bral in sem videl, je največji problem tam, kjer so delali remonte in so gradili perone v krivinah, brez upoštevanja lege vzstopnih vrat glede na dolžino vagona. Izvlečne stopnice po moji logiki ne pridejo na vseh peronih v upoštev.
Zelo vesel pa bi bil, da me nekdo prepriča, da je na vozilu dolgem recimo 22 metrov kjer so vrata na sredini pri dvotirni progi na obeh peronih rešitev vstopanja in izstopanja zagotovljena varnost z izvlečnimi stopnicami. Na eni strani se bodo zadele v peron in na drugi strani pa se bodo morale drugače nastavljati. Žal.
anon-84062 sporočil: 1.393
[#2675597] 27.09.17 13:10 · odgovor na: anon-343346 (#2675529)
Odgovori   +    0
Čisto do cm natančno ti ne znam povedati, ampak problematičen je najbrž Desirojev srednji vagon, ki ima vrata na sredini in je dolg 15m, ne 22. Pri krivinskem radiju 300m je razlika med špranjo pri vratih na sredini in vrati nad kolesom torej 1/2 * (7.5m)^2/300m = 9cm. Torej imaš zaradi tega v neugodnem primeru 9cm dodatne špranje, kar najbrž ni problem. Pri ostrejših ovinkih visoki peroni niso dovoljeni.

Peroni v ovinkih vsekakor v svetu niso taka redkost.
anon-343346 sporočil: 396
[#2675684] 27.09.17 19:45 · odgovor na: anon-84062 (#2675597)
Odgovori   +    0
[andrej71]
Čisto do cm natančno ti ne znam povedati, ampak problematičen je najbrž Desirojev srednji vagon, ki ima vrata na sredini in je dolg 15m, ne 22. Pri krivinskem radiju 300m je razlika med špranjo pri vratih na sredini in vrati nad kolesom torej 1/2 * (7.5m)^2/300m = 9cm. Torej imaš zaradi tega v neugodnem primeru 9cm dodatne špranje, kar najbrž ni problem. Pri ostrejših ovinkih visoki peroni niso dovoljeni.

Peroni v ovinkih vsekakor v svetu niso taka redkost.
Potem pa ne zavajati in mi metati, da blefiram. Sam osebno sem dosti med ljudmi in vidim kaj se dogaja. Prav tako je nedopustno, da se obtožuje novinarje,da širijo dezinformacije in ne povemo natančno kje so problemi. Če si kolikor toliko pošten in vsaj malo upoštevaš matematiko in geometrijo vidiš, da je problem samo na peronih, kateri so postavljeni v krivini. Vsako blefiranje z nekimi izvlečnimi stopnicami bo brca v temo.

Sam menim, da je potrebno razmisliti ali bomo šli v univerzalne vlake, kjer bomo kupovovali garniture, katere bodo cenejše in postavili perone tako, da se izognemo tem problemom in privarčujemo.

Prikrivanje napak z pogojevanji nakupom garnitur, katere bodo unikatne samo za Slovenijo je ilozrno pričakovati, da bo izdelovalec kar takoj naredil, ker je potrebno prej pripraviti tehnologijo in orodja.
pobalin sporočil: 14.456
[#2675767] 28.09.17 10:58
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: pobalin 28.09.2017 11:00
A samo meni smrdi po metodologiji TEŠ6?
Čas za nakupe vlakov ni najboljši, ker imajo evropski proizvajalci zasedene zmogljivosti, predvsem za naročnike iz Azije, pravi Dušan Mes. Nekaterim ne ustrezajo razmeroma kratki roki dobave.
In Mes to zdaj blekne ne da bi z očesom trenil?! Je bil razpis prirejen? Ali so ga dali ven ne da bi se sploh razgledali, kakšno je stanje na trgu? P#z&@, kje jaz živim!

Tudi za TEŠ6 so pisarili, da čas ni bil najboljši, ker je bilo povpraševanja veliko. Ko je bil nekaj let kasneje čas za cene in pogoje menda veliko boljši, so nas rdeče-črni mandarini, njihovi strici iz ozadja in klienti že do vratu potisnili v blato.
Na SŽ so razpis za potniške vlake napovedovali že nekaj let. Po daljših usklajevanjih je družba SŽ – Potniški promet 1. junija letos končno objavila razpis za nakup 25 novih potniških vlakov, z možnostjo nakupa dodatnih 25. Okvirno 150 milijonov evrov vredna naložba v vozna sredstva naj bi bila največja v zgodovini našega potniškega prometa.
Tudi TEŠ6 so kuhali nekaj let, šlo je za verjetno največjo energetsko naložbo v samostojni Sloveniji, skuhali so jo na višku konjunkture, podpis pogodbe opravili eno leto pred volitvami, pogodbo s francosko firmo pa podredili švicarskim sodiščem.
www.delo.si/assets/i...00_00.html
Dvonadstropne vlake naj bi potrebovali, ker so v konicah veliki navali potnikov - denimo proti Kranju, Jesenicam ali Zasavju.
A res? Zakaj pa morajo biti dvonadstropni, zakaj ne podaljšani? Naj bi pojasnjevali strokovni avtorji strokovnega portala T&I.
Pet dizelskih pa bodo uporabljali na progah, ki niso elektrificirane, denimo proti Kamniku, Kočevju ali na bohinjski progi.
A na Dolenjsko bodo pa vozili samo s starimi garniturami? Ali sta kočevska in bohinjska proga potniško bolj pomembni od dolenjske?

Itak pa sem se na tole spako od članka priklikal preko portala Izvozniki (izvozniki.finance.si/) ker me je zanimalo, kaj ima teševsko mešetarjenje s potniškimi vlaki SŽ skupnega s "projektom podpore slovenskim izvoznikom in promocije izvoza Slovenije". Mogoče gre za to, da se iste stvari ponuja na več menijih, da glupa raja misli, koliko vsebin sproducira kolektiv Časnika Finance.
anon-343346 sporočil: 396
[#2676362] 02.10.17 12:51 · odgovor na: anon-84062 (#2675597)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-343346 02.10.2017 12:56
Sem malo preveril, da se prepričam ali morda nisem v zmoti. Naj mi pove nekdo kako je zgrajen peron v loku na postajališču KOŠANA in ko gledam zvezo vlakov da pridem do KOŠANE pa mi piše, da je nadomestni prevoz do tega postajališča. SOčasno pa ugotavljam, da vlaki vozijo mimo do Sežane. Ali se misli reševati z izvlečnimi stopnicami in so sedaj naenkrat vsi vlaki zanič, ker je nekdo falil pri projektiranju.

Ta odgovor bi rad slišal.
Dodana je povezava do uradnih objav iz strani Slovenskih železnic:
www.slo-zeleznice.si...ationsData

Če sem prav prebral pa na isti postaji lahko ustavi vlak ob 6:28 uri. Torej kdo sedaj tukaj manipulira in frizira javna naročila z ciljem, da prikrije šalabajzerstvo.

Strani: 1