1 ura
Država bo dala 3,5 milijona evrov za novi center krožnega gospodarstva. Kaj bo ta delal? 1
2 uri
Forbes: kako je direktorica agencije za energijo pojasnila ‘kljubovanje’ ministrstvu glede omrežnine
2 uri
HDZ: imamo dovolj podpisov za sestavo vlade
3 ure
Klemen Boštjančič: Pošta in Zavarovalnica Triglav ostajata strateški naložbi 2
3 ure
Brezžične tehnologije prinašajo različne možnosti uporabe
3 ure
Vlada začela s postopki za priznanje Palestine
4 ure
Blaž Brodnjak: NLB bo čez pet let delala milijardo evrov čistega dobička na leto 9
4 ure
Kako v hrvaški Istri skušajo rešiti pomanjkanje zdravstvenih delavcev: 20.000 evrov za nakup prvega stanovanja
4 ure
Koliko Never je prodal Rimac? In zakaj več ne bo delal električnih hiper avtov
4 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
5 ur
Večer: Vlada bi sebi in drugim funkcionarjem plače zvišala prek 40 odstotkov 7
6 ur
Varnostna tveganja pri uporabi digitalne identitete
6 ur
Izzivi in prelomnice
8 ur
Vino tedna: Lapor belo 2020, Krapež
8 ur
Povezovanje slovenskih podjetij s poslovnimi priložnostmi v Nemčiji (Oglas)
11 ur
Reportaža iz skladišča visokoradioaktivnih odpadkov: zabojniki prenesejo padec letala
11 ur
FTX Has Billions More Than Needed to Pay Bankruptcy Victims 1
13 ur
Kaj ovira slovenska proizvodna podjetja pri uvedbi umetne inteligence
13 ur
Pred SMK: "Tiktokfikacija sveta naj bo lekcija vsakemu, ki bo zdaj postavljal digitalno strategijo"
13 ur
Kako razbohoteni državni gozdar žaga lesno industrijo 6

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Električni avtomobili: smo res na začetku nove dobe?

Strani: 1

FIN-263888 sporočil: 383
[#2663514] 13.07.17 10:05
Odgovori   +    11
Vsakemu elektro energetiku je jasno, da so električni avti ekološko bolj sporni kot vozila na fosilna goriva.
Edini pozitivni učinek je ta, da se onesnaženost, ki je sedaj predvsem v mestih, enakomerno razporedi.
bigl sporočil: 18.363
[#2663517] 13.07.17 10:15
Odgovori   +    5
Kaj brez kalbov in podaljškov oz. razdelilcev ne bi (bo) šlo? Vajerles, recimo? Lep dan.
kzupanc sporočil: 10.519
[#2663518] 13.07.17 10:16 · odgovor na: FIN-263888 (#2663514)
Odgovori   +    6
[FIN-263888]
Vsakemu elektro energetiku je jasno, da so električni avti ekološko bolj sporni kot vozila na fosilna goriva.
Edini pozitivni učinek je ta, da se onesnaženost, ki je sedaj predvsem v mestih, enakomerno razporedi.
Tole pa nikakor ni tako hitro in vsakomur jasno.; zelo težko je to oceniti, faktorjev, ki vplivajo na rezulatat je veliko...
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2663522] 13.07.17 10:42 · odgovor na: FIN-263888 (#2663514)
Odgovori   +    8
[FIN-263888]
Vsakemu elektro energetiku je jasno, da so električni avti ekološko bolj sporni kot vozila na fosilna goriva.
Edini pozitivni učinek je ta, da se onesnaženost, ki je sedaj predvsem v mestih, enakomerno razporedi.
Končno je nekdo opozoril na elektroonesnaženost, kajti vse se nekako piše o čisti elektriki, kot, da je elektrika, ki jo dobimo iz šoštanjskih TEŠ-ov ali kitajskih termoelektrarn ali nukleark čista energija.
0221EF13 sporočil: 143
[#2663524] 13.07.17 10:57 · odgovor na: FIN-263888 (#2663514)
Odgovori   +    6
Res bi bilo zanimivo videti kakšen izračun.
Bencin se ve kakšen je izkoristek.
Električni avto (motor) tudi.
Samo da dobimo elektriko je potrebno zagnat elektrarno, ki ima sicer boljši izkoristek od avta, samo potem je potrebno še elektriko dostaviti po daljnovodih preko transformatorjev (izgube...).
Prav tako je potrebno dostaviti tudi bencin (izgube...).

Lahko, da je z električnimi avtomobili izkoristek izrabe energije boljši, ne bi bil presenečen pa da je tam nekje.
anon-182066 sporočil: 11.068
[#2664485] 20.07.17 13:16 · odgovor na: 0221EF13 (#2663524)
Odgovori   +    3
[0221EF13]
Res bi bilo zanimivo videti kakšen izračun.
Bencin se ve kakšen je izkoristek.
Električni avto (motor) tudi.
Samo da dobimo elektriko je potrebno zagnat elektrarno, ki ima sicer boljši izkoristek od avta, samo potem je potrebno še elektriko dostaviti po daljnovodih preko transformatorjev (izgube...).
Prav tako je potrebno dostaviti tudi bencin (izgube...).

Lahko, da je z električnimi avtomobili izkoristek izrabe energije boljši, ne bi bil presenečen pa da je tam nekje.
Po svetu se gradijo megatovarne za proizvodnje ion-litijevih baterij, ki imajo že sedaj ceno 135$ na kilovat moči, leta 2010 pa je bila cena 1000$. Leta 2030m bo še mnogo nižja od 100$ na kilovat. V letu 2026 se bo cena električnega avtomobila izenačila s ceno avtomobilov s pogonom na fosilna goriva, potem se bo pa razlika še povečevala v korist električnih.

www.bloomberg.com/ne...afactories

Seveda vse države, ki napovedujejo prepoved prodaje vozil z notranjim izgorevanjem v bodočnosti računajo, da bo avtomobile poganjala elektrika iz obnovljivih virov. Zato bodo konvencinalni avtomobili izgubljali. Mislim, da bo ta trend nemogoče spremeniti, ker so se za spremembo odločile vse najbolj razvite države na svetu. Tu lamentiranje kvazi slovenskih strokovnjekov za to področje ne bo pomenilo ničesar. Kot vedno se bo izkazalo, da nimajo najmanjšega pojma, Slovenija pa bo še enkrat zamudila razvojno piložnost.
0221EF13 sporočil: 143
[#2666341] 07.08.17 11:57 · odgovor na: anon-182066 (#2664485)
Odgovori   +    2
Nisi razumel poante. Eno je baterija (tudi sam predvidevam, da bo cena vsaj enaka), drugo pa to, da elektriko dobimo (povečini zopet iz Zemlje). Elektro avto ima boljši izkoristek, ker ima elektrarna boljši izkoristek pri izgorevanju, samo ali se splača imeti elektrarno, da z malo boljšim izkoristkom kuriš premog/nafto/plin?
Ali ne bi bilo bolje zapret elektrarno in šibat dalje direktno na bencinski motor z malo slabšim izkoristkom samo brez vmesnika, ki ogromno stane.

Strani: 1