Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Znanstvena fantastika? Na Slovenske železnice prihajajo dvonadstropni vlaki
Strani: 1 2
sporočil: 11.068
So izpogajali posel tudi za slovenska podjetja? Verjetno ne, čeprav
je v tujini to pravilo. Na provizije najbrž niso pozabili.
sporočil: 30.415
V Sloveniji je v državnem in javnem sektorju med javnimi in
državnimi uslužbenci dominantna kultura korupcijskih bonusov.
Potrebujemo še samo vpis v Ustavo, lahko že v preambulo zapišemo,
da je preganjanje korupcije necivilizirano in v Sloveniji nima
prihodnosti...Kakšna bo že cena vlakov?
sporočil: 4.311
[FIN-311684]Prmejduš, da ne vem o čem blebetaš. Ko bo razpis na svetlem in ko bodo sprejete ponudbe se bo videlo kdo je najugodnejši, in če boš podvomil o "čistosti" posla se pa javi, do takrat pa molči!
V Sloveniji je v državnem in javnem sektorju med javnimi in državnimi uslužbenci dominantna kultura korupcijskih bonusov. Potrebujemo še samo vpis v Ustavo, lahko že v preambulo zapišemo, da je preganjanje korupcije necivilizirano in v Sloveniji nima prihodnosti...Kakšna bo že cena vlakov?
sporočil: 30.415
[MarijanMacek]Šele z zasebnim upravljavcem slovenskih železnic, tudi bolnišnic bodo odpadli korupcijski bonusi. Kolikor vemo vse se začne z razpisom...Keš pičke - zlate rokavičke, bi rekel rap pevec Ali En. Pa vikendi na Hrvaškem, jadrnice, motorni čolni, vile, potovanja z ženami na "izobraževanja" v tujino itd. Za vaš davkoplačevalski denar, pred vašimi očmi! Medtem, ko imate vi nizke plače, nekje sem zasledil, da ima 70% aktivnih prebivalcev Slovenije plačo, nižjo od povprečne, obenem pa plačujejo ene najvišjih davkov v Evropi. V normalni državi, ki bi bila pravna, bi ti ljudje že zdavnaj igrali z Bavčarjem košarko na Dobu. Tekmo pa bi sodil nihče drug kot Ivan Zidar, je za Portal Plus povedal kardiolog Blaž Mrevlje.
> [FIN-311684]
> V Sloveniji je v državnem in javnem sektorju med javnimi in državnimi uslužbenci dominantna kultura korupcijskih bonusov. Potrebujemo še samo vpis v Ustavo, lahko že v preambulo zapišemo, da je preganjanje korupcije necivilizirano in v Sloveniji nima prihodnosti...Kakšna bo že cena vlakov?
Prmejduš, da ne vem o čem blebetaš. Ko bo razpis na svetlem in ko bodo sprejete ponudbe se bo videlo kdo je najugodnejši, in če boš podvomil o "čistosti" posla se pa javi, do takrat pa molči!
sporočil: 4.311
Čuj mojster, ti si toliko predvidljiv kot stara lajna, eno in isto
vun in vun. Sploh mi ni potrebno prebrati, pa že slutim o čem
pišeš. Madona imaš neke hude frustracije iz mladih dni, a so te
učitelji čisto zamorili in dohtarji čisto zafurali?.
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 28.05.2017 19:43
[MarijanMacek]Tudi korupcija pri nabavi vlakov je predvidljiva, podobno kot je predvidljiva pri drugem tiru, nabavah v zdravstvu, dodeljevanju subvencij, pri javnih razpisih...predvidljivo je tudi, da javnosektorsko pravosodje ne bo naredilo ničesar in bo varovalo skorumpirance, ki prav tako kot oni prejemajo javnosektorsko plačo.
Čuj mojster, ti si toliko predvidljiv kot stara lajna...
sporočil: 1.079
A bojo morali tudi višati predore¨?Sak dan gledam kako potniški
vlaki vozijo skoraj prazni med N.Gorico in Sežani .Morda pa po
stari navadi se komu obeta bajni zaslužek.
sporočil: 4.311
[mborsic4]
A bojo morali tudi višati predore¨?Sak dan gledam kako potniški vlaki vozijo skoraj prazni med N.Gorico in Sežani .Morda pa po stari navadi se komu obeta bajni zaslužek.
O čem pa ti govoriš, kaj še nisi videl dvonadstropnega vlaka? Vlaki, tudi dvonadstropni, ustrezajo določenemu predpisanemu profilu. Zato so pa v Evropi v nasprotju z ZDA nadstropja nekoliko bolj skrčena. In dvonadstropni vklaki ni so predvideni za progo NG-SE, temveč za najprometnejše v RS, to je smeri LJ-ZM, LJ-JE, kjer se tudi opravi največji delež potniškega prometa..
sporočil: 167
Katera stranka obvladuje SŽ ?
Katera stranka obvladuje sindikat SŽ ?
Kateri ex ministri so tam zaposleni ?
Kateri ex ministri delujejo pri podizvajalcih podizvajalcev SŽ ?... :)
Aja... vlake pa ne bomo kupili zaradi volitev drugo leto ....ampak zato ker jih rabimo .... :)
Katera stranka obvladuje sindikat SŽ ?
Kateri ex ministri so tam zaposleni ?
Kateri ex ministri delujejo pri podizvajalcih podizvajalcev SŽ ?... :)
Aja... vlake pa ne bomo kupili zaradi volitev drugo leto ....ampak zato ker jih rabimo .... :)
sporočil: 396
[MarijanMacek]
Prmejduš, da ne vem o čem blebetaš. Ko bo razpis na svetlem in ko bodo sprejete ponudbe se bo videlo kdo je najugodnejši, in če boš podvomil o "čistosti" posla se pa javi, do takrat pa molči!
Z tvojimi izjavami me malo skrbi o poštenosti in smotrnosti del. Namreč ko gledamo malo okrog vidimo, da je že anarhija v peronih, katere so gradili in so zavoženi projekti do konca. Sedaj pa se isti ljudje hvalijo kako bodo rešili z novimi vlaki. A bejž no. Ste pa res patroni na kvadrat. Sočasno pa se pišejo hvale kako naj bi stare garniture opremljali z WI-FI jem. TOrej ali se kdo dela norca iz koga ali pa spet handlajo z poročili in jih frizirajo za konec leta. Zato dajem popolnoma prav tvojemu predhodniku, saj samo početje in delo pokaže, da se goljufa na veliko. Papir preese vse. ŽAl pa ljudje tudi znajo malo povezati številke in potem dobimo pravo sliko. Slovenske Železnice prodati in toje edina rešitev. Sedaj pa bi radi skrili denar v drugem tiru, saj cena teh garnitur znese ravno toliko, kot je sporni denar pri drugem tiru.
sporočil: 970
OK, pa recimo da jih prodamo... in jih kupijo Nemci, tako kot je
večino naših avtobusarjev kupil DB oz. njihova Arriva. Je opazen
kak napredek na področju javnih avtobusnih prevozov?
sporočil: 4.311
[tone45]Ker si gradbeni strokovnjak povej kaj bi naj bilo narobe s peroni. Če kaj vem, so zgrajeno po ustreznih standardih. So pa problemi z določenimi vozili, toda to ni stvar gradnje peronov.
> [MarijanMacek]
> Prmejduš, da ne vem o čem blebetaš. Ko bo razpis na svetlem in ko bodo sprejete ponudbe se bo videlo kdo je najugodnejši, in če boš podvomil o "čistosti" posla se pa javi, do takrat pa molči!
Z tvojimi izjavami me malo skrbi o poštenosti in smotrnosti del. Namreč ko gledamo malo okrog vidimo, da je že anarhija v peronih, katere so gradili in so zavoženi projekti do konca.
Sedaj pa se isti ljudje hvalijo kako bodo rešili z novimi vlaki. A bejž no. Ste pa res patroni na kvadrat. Sočasno pa se pišejo hvale kako naj bi stare garniture opremljali z WI-FI jem. TOrej ali se kdo dela norca iz koga ali pa spet handlajo z poročili in jih frizirajo za konec leta. Zato dajem popolnoma prav tvojemu predhodniku, saj samo početje in delo pokaže, da se goljufa na veliko. Papir preese vse.Papir prenese vse, tudi tvoje blebetanje in še kakšnega sralca na forumih, ki govore brez dokazov. Najprej se mi pa opraviči, ker me tlačiš med "lopove". Sam nima z železnico ničesar skupnega razen plačevanja davkov. Torej lepo z opravičilom na dan.
Res ne vidim, zakaj vozna sredstav v prometu ne bi smela biti opremljena z Wi-Fi. Če so lahko opremljena z GSM-R za službeno uporabo, zakaj pa ne še nekaj za potnike. Če imaš dkaze o friziranju poročil z njimi na dan, če na umolkni!
ŽAl pa ljudje tudi znajo malo povezati številke in potem dobimo pravo sliko. Slovenske Železnice prodati in toje edina rešitev. Sedaj pa bi radi skrili denar v drugem tiru, saj cena teh garnitur znese ravno toliko, kot je sporni denar pri drugem tiru.Ljudje tvoje baže ne vedo koliko je 1+1, kaj šele da bi lahko logično sklepali! Sedaj pa ti razloži, kaj bi prodal od železnice:
-infrastrukturo, imel boš sranje kot v VB
-potniški promet ti ne bo kupil nihče, dela izgubo
-tovorni promet pa lahko prodaš kadarkoli hočeš. To so storili Madžari, sedaj jim je pa žal in ustanavljajo nove firme! Zakaj bi pa sicer prodaja firmo, ki dela dobiček vedo samo pametnjakoviči tvoje baže.
-ostane še gradbeno podjetje, ni nič odvisno od države
-ostane ti še en VIT, kjer je skrit/skoncetriran skoraj ves prevozni kapital
No kaj hočeš prodati?
sporočil: 396
[MarijanMacek]
> [tone45]
> > [MarijanMacek]
> > Prmejduš, da ne vem o čem blebetaš. Ko bo razpis na svetlem in ko bodo sprejete ponudbe se bo videlo kdo je najugodnejši, in če boš podvomil o "čistosti" posla se pa javi, do takrat pa molči!
>
>
> Z tvojimi izjavami me malo skrbi o poštenosti in smotrnosti del. Namreč ko gledamo malo okrog vidimo, da je že anarhija v peronih, katere so gradili in so zavoženi projekti do konca.
Ker si gradbeni strokovnjak povej kaj bi naj bilo narobe s peroni. Če kaj vem, so zgrajeno po ustreznih standardih. So pa problemi z določenimi vozili, toda to ni stvar gradnje peronov.
>Sedaj pa se isti ljudje hvalijo kako bodo rešili z novimi vlaki. A bejž no. Ste pa res patroni na kvadrat. Sočasno pa se pišejo hvale kako naj bi stare garniture opremljali z WI-FI jem. TOrej ali se kdo dela norca iz koga ali pa spet handlajo z poročili in jih frizirajo za konec leta. Zato dajem popolnoma prav tvojemu predhodniku, saj samo početje in delo pokaže, da se goljufa na veliko. Papir preese vse.
Papir prenese vse, tudi tvoje blebetanje in še kakšnega sralca na forumih, ki govore brez dokazov. Najprej se mi pa opraviči, ker me tlačiš med "lopove". Sam nima z železnico ničesar skupnega razen plačevanja davkov. Torej lepo z opravičilom na dan.
Res ne vidim, zakaj vozna sredstav v prometu ne bi smela biti opremljena z Wi-Fi. Če so lahko opremljena z GSM-R za službeno uporabo, zakaj pa ne še nekaj za potnike. Če imaš dkaze o friziranju poročil z njimi na dan, če na umolkni!
>ŽAl pa ljudje tudi znajo malo povezati številke in potem dobimo pravo sliko. Slovenske Železnice prodati in toje edina rešitev. Sedaj pa bi radi skrili denar v drugem tiru, saj cena teh garnitur znese ravno toliko, kot je sporni denar pri drugem tiru.
Ljudje tvoje baže ne vedo koliko je 1+1, kaj šele da bi lahko logično sklepali! Sedaj pa ti razloži, kaj bi prodal od železnice:
-infrastrukturo, imel boš sranje kot v VB
-potniški promet ti ne bo kupil nihče, dela izgubo
-tovorni promet pa lahko prodaš kadarkoli hočeš. To so storili Madžari, sedaj jim je pa žal in ustanavljajo nove firme! Zakaj bi pa sicer prodaja firmo, ki dela dobiček vedo samo pametnjakoviči tvoje baže.
-ostane še gradbeno podjetje, ni nič odvisno od države
-ostane ti še en VIT, kjer je skrit/skoncetriran skoraj ves prevozni kapital
No kaj hočeš prodati?
Prvo kot prvo vidim, da si prebral moje komentarje pavšalno. Sam vidiš, da gredo trenutni javni podatki v navzkriž za okrog 800miljonov€. NAj se še naprej javno blamirajo in dokazujejo, da gre za kriminal. Ljudje jih morajo kaznovati in jih bodo.
Drugo kot drugo vidimo, da se pogovarjamo o visoki tehnologijo, kot nedvomno je WI-FI. Sočasno pa se ne more urediti en WC ali pa ustrezna klima v vagonih, Ogrevanje. Sočasno pa imamo anarhijo v čiščenju vlakov, kjer sem videl, da se vlaki čistijo kar sredi peronov in se praznijo WC-ji. Pri tem vidmo, da povzročajo hrup in niso sposobni zmanjšati hrupa na vozilih.
Glede peronov pa naslednje: Nemorem verjeti, da nek strokovnjak gradi perone za vozila, katera bodo čez recimo 15 let pričla v deželo to. Sočasno pa imamo obstoječi vozni park, kateremu ne ustrezajo ta vozila za višino perona in je nevarna gradnja. Pa dobro kdo se dela norca iz ljudi.
Če gledamo zadnje navedeno iz moje strani vidimo jasno sporočilo potnikom, d aniso zaželjeni na vlakih in zato raje gredo na Avtobuse.
Glede dvonastropnih vlakov menim, da je to še en dokaz, da se bo to prevalilo na pleče davkoplačevlcav, kateri naj bi plačali to kupčijo. Drugi pa bi pobirali denar. No vidiš tako daleč smo prišli v poštenju. Ker pa zahtevaš opravičilo opravičila neboš dobil, ker si obrnil besede, saj nisi mogel odgovoriti na moje razmišljanje, saj je podprto z dejstvi in ne blefiranjem. Če ti nekdo javno govori o številkah in sočasno vzameš v roke kalkulator in narediš finančni izračun ti pokaže kriminal in korupcijo. O teh številkah so ti veliko že povedali v FINANCAH in prečitaj še ostale prispevke. TONE
sporočil: 4.311
[tone45]Kakšna bo cena 2. tira ne ve niti ciganka. kdor podaja točno številko zavaja in to namerno. lep primer je gradnja izvlečnega tira. Izlicitirana cena je bila bistveno nižja od projektnih ocen. In ne pozabi, eno so cene z DDV, drugo so cene brez DDV, eno so zgodovinske cene iz obdobja gradbenega buma, drugo so cene ki so jo nekoč izlicitirale družbe ob pomanjkanju naročil in so kasneje propadle, pa ne ena sama, pa tudi ne samo slovenske.
> [MarijanMacek]
> > [tone45]
> > > [MarijanMacek]
> > >
Prvo kot prvo vidim, da si prebral moje komentarje pavšalno. Sam vidiš, da gredo trenutni javni podatki v navzkriž za okrog 800miljonov€. NAj se še naprej javno blamirajo in dokazujejo, da gre za kriminal. Ljudje jih morajo kaznovati in jih bodo.
Drugo kot drugo vidimo, da se pogovarjamo o visoki tehnologijo, kot nedvomno je WI-FI. Sočasno pa se ne more urediti en WC ali pa ustrezna klima v vagonih,Vsi vagoni in garniture imajo vsaj 1 delujoč WC, za to so ustrezni predpisi lastnika VIT. In Wi-Fi nima nobene zveze s skretom. Klime so v vozilih kjer pač so. V stare vagone pred odpisom se jih ne vgrajuje. So bili neki poskusi pa je škoda denarja. Ogrevanje ima pa vsak vagon že stoletje.
Sočasno pa imamo anarhijo v čiščenju vlakov, kjer sem videl, da se vlaki čistijo kar sredi peronov in se praznijo WC-ji. Pri tem vidmo, da povzročajo hrup in niso sposobni zmanjšati hrupa na vozilih.
Glede peronov pa naslednje: Nemorem verjeti, da nek strokovnjak gradi perone za vozila, katera bodo čez recimo 15 let pričla v deželo to. Sočasno pa imamo obstoječi vozni park, kateremu ne ustrezajo ta vozila za višino perona in je nevarna gradnja. Pa dobro kdo se dela norca iz ljudi.Problem perona se je javil na dveh postajah v loku, ker vozna sredstva enega od prevoznikov, no med brati edinega, ne ustrezajo predpisom. Kaj hočemo, 40 let starega vlaka se ne splača prilagajat novim predpisom. Za drugega pa obstajajo tehnične rešitve, zakaj pa jih prevoznik ne uresniči, pa ni moj problem. In ti bi kakor sklepam najraje videl, da postaje sploh ne bi imele peronov, potem tudi takšnih problemov ne bi bilo.
Seveda, saj recimo v Koper skorajda ne moreš drugače kot z avtobusom, še vlak vozi z avtobusom.....
Če gledamo zadnje navedeno iz moje strani vidimo jasno sporočilo potnikom, d aniso zaželjeni na vlakih in zato raje gredo na Avtobuse.
Vidiš, kako blebetaš, kupilo se bo 25 garnitur, od tega samo 10 dvonadstropnih. In ti se ven in ven zapikuješ v teh 10. V vsakem primeru bodo davkoplačevalci morali dati garancije za nakup, potniški promet bo dobival še v naprej subvencije, nič novega ne pri nas ne v okolici. Druag možnost pa je zelo preprosta, ukiniti javni promet. Samo ta je bolj za Butale, jaz pa še vedno mislim, d RS niso butale, kljub občasnim dvomom.
Glede dvonastropnih vlakov menim, da je to še en dokaz, da se bo to prevalilo na pleče davkoplačevlcav, kateri naj bi plačali to kupčijo. Drugi pa bi pobirali denar.
No vidiš tako daleč smo prišli v poštenju. Ker pa zahtevaš opravičilo opravičila neboš dobil, ker si obrnil besede, saj nisi mogel odgovoriti na moje razmišljanje, saj je podprto z dejstvi in ne blefiranjem.Res ne vem kam smo prišli v poštenju. jaz si v svoji morali predpostavljam, da če nekoga žalim, kakor ti, da se mu opravičim. Tvoje morala je pač nekoliko drugačna, no 180°obrnjena. pa nič hudega, takih modelov se srečal v skoraj 7 desetletjih bivanja v tej deželici na tone.
Če ti nekdo javno govori o številkah in sočasno vzameš v roke kalkulator in narediš finančni izračun ti pokaže kriminal in korupcijo. O teh številkah so ti veliko že povedali v FINANCAH in prečitaj še ostale prispevke. TONEPa daj za boga milega že enkrat številke na dan, da vidim kje se motim. Jih pa skrivaš kot kača noge..... in trobiš strankarsko propagando.
sporočil: 14.456
V novem razpisu za potniške vlake bo predviden nakup desetih enonadstropnih, desetih dvonadstropnih vlakov in pet dizlov. Kdo so proizvajalci?Eh, vse do zdaj nisem vedel, da se vlaki delijo v te kategorije: enonadstropni, dvonadstropni in dizli. Res ste fantastični, od znanosti pa bi vam pripisal kvečjemu obrobno seznanjenost s fragmenti astrologije in teologije.
Dušan Mes, šef SŽ, sicer že več let napoveduje, da se na naših progah s potniškimi vlaki ne bomo več vozili kot v SFRJ."Več let"?!? Vstavljen link pripelje na članek Petre Sovdat, ki še niti dve leti ni star!?
Mes obljublja: Na vlakih v 2016 ne boste več v SFRJDa pa bi avtorica iz tistega članka potegnila kaj res relevantnega in primerjala s stanjem danes, ji seveda ne pride na misel. Ker kdor misli, ne piše "medijskih vsebin" za tole tukaj. Najbrž tudi obratno. Kdor misli, ne bi objavil kripto piarovske žlobodre s priguglanimi slikami svetovno znanega fotografa "Press" (!?!). Kdor misli, bi sem postavil malo konkretnega žurnalizma, ki bi konkretno spomnil, da bi na vlakih SŽ morali imeti internet že lani (in zakaj ga še ni), in konkretno primerjal obljubo o nakupu 30 potniških kompozicij z zdaj pričakovanim razpisom za "10 enonadstropnih, 10 dvonadstropnih vlakov in 5 dizlov". Itn.
13.08.2015 22:30 PETRA SOVDAT
V nakup 30 potniških kompozicij in avtobusov; ne boste verjeli, marca 2016 naj bi dobili celo internet, skrajšale naj bi se tudi zamude
Slovenske železnice so oddale nezavezujočo ponudbo za nakup avtobusne družbe Avrigo. Ne, ne menjajo vlakov za avtobuse, razlaga šef železnic Dušan Mes, delajo to, kar počnejo tudi tuje...
Zakaj potrebujejo železnice dvonadstropne vlake? Predvsem zato, ker imajo velik naval v konicah na progah proti Kranju, Jesenicam in Zasavju, kar pomeni, da se potniki pogosto vozijo stoje.To ni odgovor. Odgovor na dano vprašanje bi bil: "Ker na progah X in Y rabimo kompozicije z XXX sedeži, dvonadstropne kompozicije pa imajo na sedež nižjo ceno in za povrh rabijo krajše perone. Vprašanje na objavljeni odgovor pa bi se glasilo: "Zakaj SŽ rabijo nove kompozicije z več sedeži?" In v nadaljevanju še: "Zakaj na teh relacijah že zdaj ne dodate nekaj vagonov, če se zavedate problema?"
Petindvajset novih vlakov bo sicer bistveno premalo glede na zastarelost voznega parka.Kaj je to za ena jugo jamrarija? Koliko bistveno premalo? Koliko znaša življenjska doba skrbno uporabljanega in vzdrževanega vlaka? Ali bodo SŽ mirno gledale, da bo tudi teh 150 milijonov kmalu zasvinjanih z ogabnimi grafiti? Kakšen je standard in strošek varovanja, čiščenja in vzdrževanja vlakov pri SŽ in kakšen pri bolj uglednih železnicah v soseščini? Gre za 150 MEUR z ali brez DDV?
Prvi vlaki naj bi prišli na tire leta 2018. Slovenske železnice bodo nakup predvidoma financirale s posojilom Evropske investicijske banke.Predvidoma? Je to že vsaj malo dogovorjeno in kaj podpisano ali sploh nič? Bo EIB dala posojilo SŽ za nakup potrebne opreme ali bo šlo za podporo prodaje vlakov evropskega proizvajalca? Take stvari lahko bistveno vplivajo na razpisne, izbirne pogoje in odločitve. Bo v razpisu kakšna klavzula o korupciji? Privatno firmo Alstom, ki se je pri nas proslavila s TEŠ6 in klienti okrog nje, ima državni norveški pokojninski sklad od decembra 2011 pod posebno lupo zaradi resnega suma korupcije.
en.wikipedia.org/wik...rvation.22
Slovenske železnice so zadnjič kupovale potniške vlake okoli leta 2000, to so bili Siemensovi desiroji,ki so jih SŽ kupovale v času, ko je v Siemensu korupcija na vseh koncij in krajih njihovih poslov delovala s polno paro. Ampak najbrž je bilo v Sloveniji vedno vse prav, zato se ne gre nadejati, da bi po vzoru Grkov naša država dosegla poravnavo v rangu 8-9-mestne številke.
en.wikipedia.org/wik...troversies
Ampak glavna poanta tega članka je, da je samo napoved objave razpisa in nekakšna slikanica. Gre za mašilo med članki Petre Sovdat na temo SŽ? Ali je nekdo z doubledeckerji vrgel kost, ki naj ljudi spelje stran od tistega, kar bo v tem razpisu nujno treba prebrati in analizirati?
sporočil: 14.456
[vrac]Si ti sploh prebral članek? Napoveduje objavo razpisa! Se v tvojem svetu izpogajajo že pred objavo razpisov? Zakj potem sploh rabijo razpis? Da raji zamažejo oči?
So izpogajali posel tudi za slovenska podjetja? Verjetno ne, čeprav je v tujini to pravilo. Na provizije najbrž niso pozabili.
Pri poslu s Patrio se je strašno veliko delalo na poslu za domača podjetja. Tako veliko, da je tista privatna firma, ki je delala solidno, dokler ni dobila vodilne vloge v tem poslu, potem dolga leta usihala.
Pa Gorenje je denar zmetalo v izgradnjo nove hale za domačo montažo finskih osemkolesnikov. O tej hali je danes želeno objaviti točno toliko, kot je bilo v sedemdesetih letih dovoljeno pisati o kakšnem Titovem spodrsljaju, Jovankinih sramnih dlakah ali o Milovanu Djilasu. Sumim, da zdaj v tisti hali skladišče kitajskih sestavnih delov za velenjske bicikle Pony Rog.
sporočil: 14.456
Zadnja sprememba: pobalin 03.06.2017 15:04
[MarijanMacek]Kaj pomeni "problemi z določenimi vozili"? Da je problem z določenimi tujimi vlaki/vagoni? ali pač, da je ena lovka SŽ kupila "določena vozila", ki ne ustrezajo slovenskim peronom? Ali pa je druga lovka SŽ poskrbela za perone, ki so drugačni od ostalih peronov v Sloveniji in ne ustrezajo delu voznega parka SŽ?
Ker si gradbeni strokovnjak povej kaj bi naj bilo narobe s peroni. Če kaj vem, so zgrajeno po ustreznih standardih. So pa problemi z določenimi vozili, toda to ni stvar gradnje peronov.
EDIT: Zdaj sem prebral naslednji tvoj komentar in mi je malo bolj jasno. Škoda samo, da nisi bil bolj specifičen, saj očitno ne gre za smrtne grehe. :-)
-infrastrukturo, imel boš sranje kot v VBGlej, če je bil problem v VB, da privatni lastniki niso dovolj vlagali v infrastrukturo, je to čudno podoben problem kot pri nas. Mar lahko rečem, da se je pri nas država kot lastnik SŽ z zanemarjanjem investicij v železniško infrastrukturo obnašala enako kot neoliberalni, grdi, pohlepni, privatni lastniki v post-Thatcherjevski VB?
-potniški promet ti ne bo kupil nihče, dela izguboZa VB malo dvomim, saj so vozovnice za potniške vlake tam drage kot žafran, še zlasti v primerjavi z avtobusi.
-tovorni promet pa lahko prodaš kadarkoli hočeš. To so storili Madžari, sedaj jim je pa žal in ustanavljajo nove firme! Zakaj bi pa sicer prodaja firmo, ki dela dobiček vedo samo pametnjakoviči tvoje baže.Hm, ker ji ne moreš zagotoviti dolgoročnega razvoja in konkurenčnosti (majhnost firme, trga, pomanjkanje kapitala tpd.)? Za Fotono npr. kar verjamem, da je rabila tuja krila za rast v tujini. Doma nima kaj početi. Nisem se pa strinjal z nekaterimi perifernimi zadevami okrog Fotone.
Meni se zdi najbolj perverzno razmišljanje, da je slovensko državno lastništvo v podjetjih smrtni greh, prodaji te lastnine nemškim državnim podjetjem ali norveškemu skladu itn. se pa reče "privatizacija". In o tem fenomenu debatiramo samo neki forumaški ali ideološki marginalci?!
No kaj hočeš prodati?Vse! Takoj! Za 1 evro! No ja, po napetih pogajanjih in nasvetu iz Bruslja... za 10 centov!
sporočil: 14.456
[tone45]Tone45, a če bi bili enonadstropni bi bil pa to dokaz, da bo vse drugače?! A enonadstropne bi pa sam bog poplačal? Te moti, da drugo nadstropje štrli iz povprečja v blatnem dolu? Ko bi vsaj izrazil mnenje, da so dvonadstropniki dražji glede na število sedežev, bi vsaj imeli kaj debatirati...
Glede dvonastropnih vlakov menim, da je to še en dokaz, da se bo to prevalilo na pleče davkoplačevlcav, kateri naj bi plačali to kupčijo. Drugi pa bi pobirali denar. No vidiš tako daleč smo prišli v poštenju.
sporočil: 396
Spet ni korektno od tebe, da ne poveš kje sem udaril mimo. Sočasno
pa priznavaš, da so določeni peroni folirani, saj vlaki ploh ne
morejo varno vstopati ali izstopati potniki. Potem imamo to kar
imamo, da je tudi 10 miljard € premalo za delovanje železniškega
sistema. Zato ni moralno prevaliti za malomarno delo kar na ljudi.
Glede WC-jih pa je res pokvarjenost brez priera, da imamo stanje
staro 80 let.
Zato je res pokvarjeno, da se nabavlja garniture, katere je spet potrebno predelati celotno postajna območja, ker je nekdo zamočil na celi črti. ČE gledamo globalno je to početje res metanje denarja z lopato skozi okno.
Zato je res pokvarjeno, da se nabavlja garniture, katere je spet potrebno predelati celotno postajna območja, ker je nekdo zamočil na celi črti. ČE gledamo globalno je to početje res metanje denarja z lopato skozi okno.
sporočil: 4.311
[pobalin]Problem se pojavlja na dveh postajah n JŽI, ena je Košana in še ena na progi PR-Hodoš. Konkretno se v sobotainfo.com/novic...aje/122495 omenja postaja MS, toda ni mi jasno, zakaj bi ta bila kritična, ker ni v loku, verjetno to ni jasno niti novinarjem. Je pa problematična postaja Osluševci, razlog razviden iz spodaj citirane diplomske naloge. Vse nove (obnovljene) postaje zgrajene s sofinanciranjem EU, so zgrajene v skladu z direktivami EU s peroni srednje višine 550 mm, namesto dosedanjih nizke višine 350 mm. S tem se omogoči lažje vstopanje. Tehnične podrobnosti recimo v diplomski nalogi Analiza kinematičnega profila s posebnim ozirom na potniške perone. Dipl. nal. – UNI. Ljubljana, UL, FGG, in pravilnik www.uradni-list.si/g...bina/93733
> [MarijanMacek]
>
> Kaj pomeni "problemi z določenimi vozili"? Da je problem z določenimi tujimi vlaki/vagoni? ali pač, da je ena lovka SŽ kupila "določena vozila", ki ne ustrezajo slovenskim peronom? Ali pa je druga lovka SŽ poskrbela za perone, ki so drugačni od ostalih peronov v Sloveniji in ne ustrezajo delu voznega parka SŽ?
EDIT: Zdaj sem prebral naslednji tvoj komentar in mi je malo bolj jasno. Škoda samo, da nisi bil bolj specifičen, saj očitno ne gre za smrtne grehe. :-)
Na kratko povedano:
1) Preko 40 let stari motorni vlaki FIAT, serija 813, z moderniziranimi vrati imajo na postaji Osluševci problem z zatikanjem vrat. Prevoznik mora skrajšati vrata za 50 mm, da se odpravi neusklajenost z novimi tehničnimi specifikacijami.
2) Na obnovljeni postaji Košana v močnem loku 302m) prihaja do prevelike reže v primeru vlakov serije 312 z vrati na sredini. Rešitev je poznana in sem jo že sam videl v tujini. V vrata je potrebno vgraditi pomično rampo ki premosti prevelik razmik.
To je vsa resnica o peronih projektiranih v skladu s smernicami EU v realnosti slovenske JŽI z radiji manjšimi od predvidenih 500m. Ne gre za nikakršno šlamastiko gradbincev, gre le za manjši tehnični problem, rešljiv z dokaj majhnimi sredstvi na seriji 312, serijo 813 je pa itak potrebno upokojiti zaradi straosti.
sporočil: 4.311
[tone45]Tehnične podrobnosti o foliranih peronih, zamočitvi na celi črti in predelavi celotnih postajnih območij si poglej v prejšnem odgovoru. Če si polpismen, boš ugotovil, da so novi peroni zgrajeni v skladu s smernicami EU. Če pa ne bi bili zgrajeni v skladu s smernicami, pa nikoli ne bi bili zgrajeni.
Spet ni korektno od tebe, da ne poveš kje sem udaril mimo. Sočasno pa priznavaš, da so določeni peroni folirani, saj vlaki ploh ne morejo varno vstopati ali izstopati potniki. Potem imamo to kar imamo, da je tudi 10 miljard € premalo za delovanje železniškega sistema. Zato ni moralno prevaliti za malomarno delo kar na ljudi. Glede WC-jih pa je res pokvarjenost brez priera, da imamo stanje staro 80 let.
Zato je res pokvarjeno, da se nabavlja garniture, katere je spet potrebno predelati celotno postajna območja, ker je nekdo zamočil na celi črti. ČE gledamo globalno je to početje res metanje denarja z lopato skozi okno.
Ves problem se zreducira na napačno predelavo serije 813 in konstrukcijsko pomanjklivost vseh obstoječih garnitur z vrati v sredini, pri nas serija 312. Problem se ni pojavil samo v Sloveniji temveč širše z gradnjo višjih peronov v lokih in je sorazmerno lahko rešlij, oziroma je večinoma že rešen. Zakaj ne pri nas ne vem, nove garniture bodo pa takšno malenkost imele verjetno že rešeno. Sem namreč optimist in pričakujem, da je na SŽ nekaj tozadevnega znanja.
sporočil: 396
[MarijanMacek]
> [tone45]
> Spet ni korektno od tebe, da ne poveš kje sem udaril mimo. Sočasno pa priznavaš, da so določeni peroni folirani, saj vlaki ploh ne morejo varno vstopati ali izstopati potniki. Potem imamo to kar imamo, da je tudi 10 miljard € premalo za delovanje železniškega sistema. Zato ni moralno prevaliti za malomarno delo kar na ljudi. Glede WC-jih pa je res pokvarjenost brez priera, da imamo stanje staro 80 let.
>
> Zato je res pokvarjeno, da se nabavlja garniture, katere je spet potrebno predelati celotno postajna območja, ker je nekdo zamočil na celi črti. ČE gledamo globalno je to početje res metanje denarja z lopato skozi okno.
Tehnične podrobnosti o foliranih peronih, zamočitvi na celi črti in predelavi celotnih postajnih območij si poglej v prejšnem odgovoru. Če si polpismen, boš ugotovil, da so novi peroni zgrajeni v skladu s smernicami EU. Če pa ne bi bili zgrajeni v skladu s smernicami, pa nikoli ne bi bili zgrajeni.
Ves problem se zreducira na napačno predelavo serije 813 in konstrukcijsko pomanjklivost vseh obstoječih garnitur z vrati v sredini, pri nas serija 312. Problem se ni pojavil samo v Sloveniji temveč širše z gradnjo višjih peronov v lokih in je sorazmerno lahko rešlij, oziroma je večinoma že rešen. Zakaj ne pri nas ne vem, nove garniture bodo pa takšno malenkost imele verjetno že rešeno. Sem namreč optimist in pričakujem, da je na SŽ nekaj tozadevnega znanja.
Tukaj moramva biti poštena in povedati, da to ni opravičilo za delo, katero je bilo zgrešeno. LAhko bi to imenovali korupcija, saj so naredili delo, katero je bilo malomarno. Razumem, da to zgreši neuk delavec brez znanja. Vendar, da to naredi človek z šolo in za nameček še svoje napake poizkuša prirkiti in jih odpravljati tako, da morajo plačati davkoplačevalci pa je potrebno takšne pozapreti in jim pobrati vse. Kot sem v začetku lepo navedel si me napačno razumel, da sem tebe obtožil, da si lump. Navedel sem določene grobe navedbe v katerih se žal nekateri prepoznajo. Za takšno prepoznavo nisem kriv, ker sem navajal dejstva. Žal sva ugotovila, da tudi ti vlaki bodo povzročili še dodatne stroške. Toerj imamo popolno štalo in malomarno delo. ZAto bi osebno sam ukinil vse subvencije v Železniški promet dokler se ne identificirajo lumpi, kateri so pobrali denar za delo in so falili svoje delo. Vesel pa sem, da sva ugotovila, da je v ozadju še mnogo hujši kriminal. Očitno bo potrebno odpreti dodatni oddelek na DOBU za te barabine. Tako se ne dela, da narediš nekaj novega, katero sploh ni uporabno.
sporočil: 396
Glede peronov, katere navajaš je zame čisto šalabajzerstvo. Peroni
se nikoli ne gradijo v lokih in tukaj se vidi, da se ni spoštovalo
zatečeno stanje. Sedaj pa mislijo posamezniki, da bodo ljudje
plačali še novih 50 garnitur, da se bo pokrilo to šalabajzerstvo.
Prav tukaj je dokaz, da ljudje vedno manj zaupajo vsem, ki se gredo
neke strokovnjake in posledično imamo tudi primer z Kopersko progo,
kjer se dela razpon kar za 700 mio € in očitno se misli pokrivati z
tem to šalabajzerstvo, kot ga rorektno navajaš v svojem pisanju.
POzapreti projektante in jih odsloviti, saj je nedopustno, da vsak
dela po svojem in potem se poziva poštene davkoplačevalce, da naj
pokrivajo sredstva za popravilo teh šalabajzerskih del. Neverjetno
in šokantno.
sporočil: 4.311
[tone45]Sedaj si me pa razkuril teslo zagamano. Postaja Košana je bila odkar je zgrajena in še vedno je v loku, R=302 m. če ne se pa enkrat daj že odpelji z vlakom na Primorsko.
Glede peronov, katere navajaš je zame čisto šalabajzerstvo. Peroni se nikoli ne gradijo v lokih in tukaj se vidi, da se ni spoštovalo zatečeno stanje.
Sedaj pa mislijo posamezniki, da bodo ljudje plačali še novih 50 garnitur, da se bo pokrilo to šalabajzerstvo.Zagovednež, nakup novih 25 garnitur nima nobene zveze s problemo na seriji 312. Dalje pa s takim oslom NE MISLIM debatirat. Pa oprosti, včasih je potrebno povedat direktno.
sporočil: 396
Pa saj ne mmore človek verjeti, da imamo takšne strokovnjake.
Marija Terezija je zgradila progo. Postajališče je naredila
sočasno. Torej je več kot 130 let bilo vredu in sedaj so naši
strokovnjaki zamočili vse in sedaj vlaki sploh ne smejo ustavljati
na tem postajališču, ker je postajališče nevarno za potnike. Tudi
če dobimo 100 novih vlakov nebodo odpravili šalabajzerstva.
Zato sem še bolj prepričan, da je moje pisanje samo opozorilo nad sistemsko korupcijo, kjer se zapravlja denar in meče z bagerjem skozi okno. Kako bodo potem skrbeli za prevoz potnikov, če še enega postajališče ne znajo urediti in dela vsak po svoje. To je psoledica tega, ker so ljudje prišli na položaje po politični plati in nimajo niti osnovnega znanja fizike in geometrije. Šalabajzerji brez primera. Vidiš zato ljudje vedno bolj na glas govorijo, da se hoče tisti denar od KOperske proge prekanalizirati še v privat žepe in popravljati tisto, kar so zamočili. Vidiš zato nove garniture sploh niso prierne, ker je narejena dvojna škoda in še po vrhu se zavaja davkoplačevalce.
Zato sem še bolj prepričan, da je moje pisanje samo opozorilo nad sistemsko korupcijo, kjer se zapravlja denar in meče z bagerjem skozi okno. Kako bodo potem skrbeli za prevoz potnikov, če še enega postajališče ne znajo urediti in dela vsak po svoje. To je psoledica tega, ker so ljudje prišli na položaje po politični plati in nimajo niti osnovnega znanja fizike in geometrije. Šalabajzerji brez primera. Vidiš zato ljudje vedno bolj na glas govorijo, da se hoče tisti denar od KOperske proge prekanalizirati še v privat žepe in popravljati tisto, kar so zamočili. Vidiš zato nove garniture sploh niso prierne, ker je narejena dvojna škoda in še po vrhu se zavaja davkoplačevalce.
sporočil: 180
[tone45]Pa dobro, kaj imate s to Marijo Terezijo? Nisi edini, ki jo omenja v debatah o železnici. Si imel v šoli zgodovino?
Pa saj ne mmore človek verjeti, da imamo takšne strokovnjake. Marija Terezija je zgradila progo. Postajališče je naredila sočasno.
sporočil: 396
[miha00]
> [tone45]
> Pa saj ne mmore človek verjeti, da imamo takšne strokovnjake. Marija Terezija je zgradila progo. Postajališče je naredila sočasno.
Pa dobro, kaj imate s to Marijo Terezijo? Nisi edini, ki jo omenja v debatah o železnici. Si imel v šoli zgodovino?
To v žargonui povemi, da so zadeve delovale več kot 100 let vredu in sedaj naši strokovnjaki zamočijo na celi črti, ker ne upoštevajo fizike in zakonitosti narave pa je vse narobe. Če je bilo postajališče zgrajeno že pred več kot 100 leti in je ves čas bilo brez nekih posebnosti je sedaj nekdo zamočil na celi črti.
Pa to je potrebno kaznovati, da nekdo zagreši tako velik kiks v prometu, da ogroža potnike in potem poizkuša pridobiti sredstva iz drugega varžeta, da bo popravil svojo šalabajzerstvo je enostavno nedopustno.
sporočil: 14.456
[MarijanMacek]Hja, mogoče zato, ker SŽ tudi po dveh tednih niso dale jasnega odgovora. Težko je reči, kdo je šlampast, saj pišejo, da "lahko vozijo vsi vlaki, razen Siemensovega motornega vlaka EMV 312," ta pa je elektromotoren. Razlika se mi zdi pomembna.
Konkretno se v sobotainfo.com/novic...aje/122495 omenja postaja MS, toda ni mi jasno, zakaj bi ta bila kritična, ker ni v loku, verjetno to ni jasno niti novinarjem.
To je vsa resnica o peronih projektiranih v skladu s smernicami EU v realnosti slovenske JŽI z radiji manjšimi od predvidenih 500m. Ne gre za nikakršno šlamastiko gradbincev, gre le za manjši tehnični problem, rešljiv z dokaj majhnimi sredstvi na seriji 312, serijo 813 je pa itak potrebno upokojiti zaradi straosti.Če prav razumem, gre za manjši problem, kakršni se pač pojavijo ob tranziciji pri standardih. Samo da ne gre za sistemski problem bolj splošne anarhije in šlamparije. Sum za slednje mi vzbujajo zunanji znaki, ki sem jih zadnja leta opažal na SŽ.
Poskusil sem najti slike navedenih Fiatovih serij, pa sem našel samo 813, med drugim novico o generalni prenovi ene kompozicije iz leta 2011. Po takratni (samo)hvali SŽ ne bi rekel, da je taka kompozicija že zrela za upokojitev, ampak bi jih dal vsaj še 10 let življenja. Pri novih kompozicijah tega najbrž ne bomo več videli: "proizvajalec Fiat Torino – TVT Maribor, leto izdelave 1974".
Je pa v tem PR spisu kar nekaj zanimivih iztočnic, ki bi si zaslužile posodobitve v smislu, kaj se je zadnjih šest let dogajalo s temi načrti in obeti. Ker med referencami ne najdem napovedane množice temeljitih obnov.
... temeljita prenova skoraj štirideset let starega vlaka pomeni popolnoma nov produkt, ki je plod lastnega znanja in dela zaposlenih v družbi... nadaljevanje obnov pa bo potniškemu prometu zagotavljalo ponujanje konkurenčnih storitev.
Celoten projekt pomeni za Centralne delavnice tudi veliko tržno priložnost pri drugih kupcih zunaj Slovenije. Podobni, vendar neobnovljeni vlaki iste serije namreč še vedno vozijo po številnih železnicah v državah EU in Balkana.
... da lahko potnikom ponudijo višjo kakovost potovanja in tako rekoč »nov« potniški vlak z okrog 80 odstotkov manjšo investicijo, kot bi jo pomenil nakup novega vlaka. Povedal je tudi, da gre le za začetek obnove starih potniških garnitur. »Za letos načrtujemo celovito obnovo še treh starejših dizelmotornih vlakov, ki jim bodo v prihodnjih letih sledili še dodatni prenovljeni potniški vlaki,« je še povedal.
www.sz-vit.si/celovi...t-na-tirih
sporočil: 14.456
[pobalin]N-ta ponovitev napovedi objave razpisa. Za en stavek rejvanja, nič več. Aja, prilogo je treba napolnit s čim manj dela. Bognedaj, da bi kakšen medij primerjal stare obljube in objave z dejstvi in realizacijo.
Ampak glavna poanta tega članka je, da je samo napoved objave razpisa in nekakšna slikanica.
11.02.2017
Prihajajo dvonadstropni vlaki in brezžičen internet08.03.2017
Potniki bodo lahko dostopali do spleta na vlakih in postajah v sredini leta. Sprva bo to mogoče le na določenih progah, pozneje pa na vsem slovenskem železniškem omrežju.
Slovenske železnice načrtujejo nakup petindvajsetih novih potniških vlakov, od tega jih bo deset tudi dvonadstropnih. Razpis za nakup novih vlakov bo pripravljen do konca leta, prve vlake pa bodo dobili predvidoma konec leta 2018. Posodobili bodo tudi obstoječi železniški vozni park, prenovili dizelske motornike ter kupili nove potniške vagone.
www.zurnal24.si/slov...nek-285700
Prvi novi potniški vlaki bi lahko bili na tirih leta 2018Razpis je bil objavljen 1. junija 2017!
Razpis za nakup 25 novih vlakov v vrednosti 150 milijonov evrov naj bi bil objavljen konec marca
Dušan Mes že nekaj let napoveduje, da se s potniškimi vlaki na naših progah ne bomo več vozili kot v SFRJ,
tl.finance.si/885473...-leta-2018
Za primerjavo s to "znanstveno fantastiko" še reciklaža pisanja sta.si->izvozniki.si (?!?) iz daljnega 24. avgusta 2014:
izvozniki.finance.si...vih-vlakovRazpis objavljen 1. junija 2017. Je država našla denar?
Med drugim je povedal, da s sestrsko družbo SŽ-Potniški promet načrtujejo nakup 20 do 25 novih vlakov v dveh letih, če bo seveda država našla denar.
Še 18 starih vlakov - ti imajo tudi prek 30 let - bodo do konca prihodnjega leta obnovili.Zakaj jih nimajo objavljenih med referencami in/ali novicami na svoji spletni strani, kot so naredili za dve garnituri?
Z družbo SŽ - Potniški promet že tretje leto vodijo projekt posodobitve dizelskih motornih garnitur. Devet ali deset vozil, ki so stara 30 do 35 let, so že popolnoma obnovili.
www.sz-vit.si/revizija-dmg-711
www.sz-vit.si/modern...je-813/814
"SŽ - Potniški promet pripravlja tudi investicijski načrt za nakup 20 do 25 novih vozil, električnih in dizelskih, ki bi pokrile celotne potrebe tudi po integriranem potniškem prometu, ki ga ministrstvo za infrastrukturo in prostor snuje v sodelovanju s SŽ in avtobusnimi prevozniki," je povedal.Še ne tri leta kasneje Nataša Koražija mirno zatrdi: "Petindvajset novih vlakov bo sicer bistveno premalo glede na zastarelost voznega parka."
Nakup načrtujejo v prihodnjih dveh letih in če se bo to uresničilo, bodo tudi v potniškem prometu potrebe za naslednjih 15 do 20 let zadovoljene.
WTF?!
sporočil: 396
Zelo lepo si povzel vsa natolcevanja iz strani Slovenskih železnic.
Človek dobi občutek, da zato tako slabo čisitjo in ne organizirajo
nekega tehnološkega procesa, kjer bi upoštevali tudi čas porabljen
za čiščenje garnitur tako kot se spodobi za civilizarano
družbo.
Kdor je gledal izjave potnikov je lepo videl, da so se vsi pritoževali nad čistočo vlakov in urejenostjo. Če ti zanemariš nek predmet in ga ne čistiš dobro in tudi dobro bo ta predmet prej ko slej kot svinjak. Žal se opaža tudi v tej zgodbi. Kaj ti pomaga nova vozila, če pa nimaš pravega odnosa do lastnine in se ti fučka za vse.
Glede zgrešenih gradenj na Železnicah smo razčitili in sedaj še razjasnimo zakaj se malomarno čisti in kdo je odgovoren. Jaz si upam trditi, da gre za malomarno organizacijo dela in neurejeno komunikacijo med zapolsenimi in prometom.
Kdor je gledal izjave potnikov je lepo videl, da so se vsi pritoževali nad čistočo vlakov in urejenostjo. Če ti zanemariš nek predmet in ga ne čistiš dobro in tudi dobro bo ta predmet prej ko slej kot svinjak. Žal se opaža tudi v tej zgodbi. Kaj ti pomaga nova vozila, če pa nimaš pravega odnosa do lastnine in se ti fučka za vse.
Glede zgrešenih gradenj na Železnicah smo razčitili in sedaj še razjasnimo zakaj se malomarno čisti in kdo je odgovoren. Jaz si upam trditi, da gre za malomarno organizacijo dela in neurejeno komunikacijo med zapolsenimi in prometom.
Strani: 1 2