Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: Delavska Hranilnica Težava

Strani: 1

anon-421114 sporočil: 2
[#2632588] 14.12.16 13:41
Odgovori   +    0
čas vnosa: 14.12.16 13:21
Pozdravljeni,

Predstavil bi vam neprijeten dogodek in zanima me vaše mnenje.

Verjetno bom deloval kot sitnoba, ker na zadevi vstrajam že nekaj časa, ampak se za nastalo škodo ne čutim odgovornega in da ne glede na to, da ima Banka vse pravno urejeno, mislim da bi lahko prevzela krivdo ali se želela vsak pogoditi. So me pa začeli v tem primeru dobesedno ignorirati.

Pred nekaj časa, sem storil prometni prekršek. Dobil sem položnico in kot normalen Slovenski državljan, že od mladosti vem, da če kazen poravnam v roku 16 dni, je potrebno plačati samo polovico globe. Polovica ni malo, poglejte vrste pred trgovinam, ki imajo 50% znižanje.

Polovično kazen sem želel nakazati po sistemu na spletni banki D.H., katereka uporabljam že leto dni in pred tem nisem imel težav. Nekaj dni pred tem, so uvedli sms avtorizacijo in sms sporočila ne najdem med sporočili, niti se ne spomnim, da bi ga prejel. Tako se plačilo ni avtoriziralo, jaz pa nisem bil obveščen.

Dva dni po roku za polovično kazen, ugotovim da kazen ni plačana. Kličem na podporo spletne banke. Povedo mi, da je bila vključena sms avtorizacija. Povem ,da sem uro pred klicem opravljal nakazilo in da avtorizacija ni bila potrebna. Nakazilo je bilo sprovedeno. Oseba na drugi strani mi pove, da je ta avtorizacija bila po nekaj dneh ukinjena, ker so ugotovili, da uporabnikom dela preveč težav. Ker sem želel zadevo lepo rešiti, sem se dogovoril da na policijo pošljejo obrazložitev in mi nastali dolg odpišejo. Tako smo se dogovorili tudi na piliciji.

Policija je prejela podatek, da nisem avtoriziral plačila in nič drugega. Na podlagi tega pa mi ne morejo narediti odpisa globe. Kopijo prejtega prisma policije iz strani banke sem prejel tudi sam, po zahtevi na policiji. In ja...nekdo ni imel časa, da bi opisal celotno težavo.

Na banko sem poklical in jim lepo objasnil, da se zavedam da so banka in da so pravno zaščiteni tako iz vseh strani, da niti ne želim razpravljati o tem kaj in kako. Sem pa jim povedal, da obstajajo tudi zakoni morale in so iz dneva v dan vedno bolj cenjeni predvsem za skupino ljudi, ki na cenovno ugodnih bankah zaupajo svoje finančni imetje. Povprašal sem jih, kako bomo to zadevo rešili in dobil sem odgovor, da nastale škode ne bodo poravnali in da me pokliče oseba, s katero se lahko dogovoriva kaj lahko naredimo.

Od tega trenutka dalje, me banka ignorira. V zadnjih 3 tednih, sem 2x kontaktiral osebo, s katero sva govorila in se je po telefonskem pogovuru presenečeno odzivala kako da me še ni nihče kontaktiral in da me bo v naslednjih urah. Iz tega še danes ni nič.

Verjetno se zavedajo, da imam časa za plačilo preostale kazni 30 dni in da se mi dnevi že iztekajo, morda so zadaj druge težave. Ne vem, nihče mi ne poda jasnega odgovora.


Zanima me, če je imal kdo podobno izkušnjo in kaj lahko naredim razen po pravni poti, ki vemo da je na koncu koncev samo strošek in zapravljanje časa, da od banke dobim konkreten odgovor ali mi ztaradi uvajanja novosti za nekaj dni, dokler ne ugotovijo, da je bila novost ''glupost'' in so s tem verjetno oškodovali več svojih komitentov, povrne nastalo škodo ali niso banka vredna zaupanaja in naj se prestavim drugam, na igubljen denar pa hkrati razmišjam takrat, ko po forumih in socialnih omrežjih širim svojo zgodbo im upozaram druge ljud.

Dragi banki pa bi rad sporočil, da ste kot čevlji narejeni za v sneg, ki premočijo.

Hvala in lep pozdrav vsem.

K.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2632600] 14.12.16 14:17 · odgovor na: anon-421114 (#2632588)
Odgovori   +    0
[KlJe]
Pozdravljeni,

Predstavil bi vam neprijeten dogodek in zanima me vaše mnenje.

Verjetno bom deloval kot sitnoba, ker na zadevi vstrajam že nekaj časa, ampak se za nastalo škodo ne čutim odgovornega in da ne glede na to, da ima Banka vse pravno urejeno, mislim da bi lahko prevzela krivdo ali se želela vsak pogoditi. So me pa začeli v tem primeru dobesedno ignorirati.

Pred nekaj časa, sem storil prometni prekršek. Dobil sem položnico in kot normalen Slovenski državljan, že od mladosti vem, da če kazen poravnam v roku 16 dni, je potrebno plačati samo polovico globe. Polovica ni malo, poglejte vrste pred trgovinam, ki imajo 50% znižanje.

Polovično kazen sem želel nakazati po sistemu na spletni banki D.H., katereka uporabljam že leto dni in pred tem nisem imel težav. Nekaj dni pred tem, so uvedli sms avtorizacijo in sms sporočila ne najdem med sporočili, niti se ne spomnim, da bi ga prejel. Tako se plačilo ni avtoriziralo, jaz pa nisem bil obveščen.

Dva dni po roku za polovično kazen, ugotovim da kazen ni plačana. Kličem na podporo spletne banke. Povedo mi, da je bila vključena sms avtorizacija. Povem ,da sem uro pred klicem opravljal nakazilo in da avtorizacija ni bila potrebna. Nakazilo je bilo sprovedeno. Oseba na drugi strani mi pove, da je ta avtorizacija bila po nekaj dneh ukinjena, ker so ugotovili, da uporabnikom dela preveč težav. Ker sem želel zadevo lepo rešiti, sem se dogovoril da na policijo pošljejo obrazložitev in mi nastali dolg odpišejo. Tako smo se dogovorili tudi na piliciji.

Policija je prejela podatek, da nisem avtoriziral plačila in nič drugega. Na podlagi tega pa mi ne morejo narediti odpisa globe. Kopijo prejtega prisma policije iz strani banke sem prejel tudi sam, po zahtevi na policiji. In ja...nekdo ni imel časa, da bi opisal celotno težavo.

Na banko sem poklical in jim lepo objasnil, da se zavedam da so banka in da so pravno zaščiteni tako iz vseh strani, da niti ne želim razpravljati o tem kaj in kako. Sem pa jim povedal, da obstajajo tudi zakoni morale in so iz dneva v dan vedno bolj cenjeni predvsem za skupino ljudi, ki na cenovno ugodnih bankah zaupajo svoje finančni imetje. Povprašal sem jih, kako bomo to zadevo rešili in dobil sem odgovor, da nastale škode ne bodo poravnali in da me pokliče oseba, s katero se lahko dogovoriva kaj lahko naredimo.

Od tega trenutka dalje, me banka ignorira. V zadnjih 3 tednih, sem 2x kontaktiral osebo, s katero sva govorila in se je po telefonskem pogovuru presenečeno odzivala kako da me še ni nihče kontaktiral in da me bo v naslednjih urah. Iz tega še danes ni nič.

Verjetno se zavedajo, da imam časa za plačilo preostale kazni 30 dni in da se mi dnevi že iztekajo, morda so zadaj druge težave. Ne vem, nihče mi ne poda jasnega odgovora.


Zanima me, če je imal kdo podobno izkušnjo in kaj lahko naredim razen po pravni poti, ki vemo da je na koncu koncev samo strošek in zapravljanje časa, da od banke dobim konkreten odgovor ali mi ztaradi uvajanja novosti za nekaj dni, dokler ne ugotovijo, da je bila novost ''glupost'' in so s tem verjetno oškodovali več svojih komitentov, povrne nastalo škodo ali niso banka vredna zaupanaja in naj se prestavim drugam, na igubljen denar pa hkrati razmišjam takrat, ko po forumih in socialnih omrežjih širim svojo zgodbo im upozaram druge ljud.

Dragi banki pa bi rad sporočil, da ste kot čevlji narejeni za v sneg, ki premočijo.

Hvala in lep pozdrav vsem.

K.
A v ebanki DH ne obstaja pregled prometa - opravljena plačila in čakalnica nalogov, ki še niso plačani in čakajo ?
anon-421169 sporočil: 1
[#2632652] 14.12.16 17:06 · odgovor na: anon-421114 (#2632588)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 14.12.16 16:48
Verjetno so te dali na ignor listo zato, ker vejo da z iskanjem pravne pomoči ne boš prišel daleč.
Kjer je denar je tudi moč. Je pa grdo videt, da banka, ki naj bi že po imenu bila bolj ljudskega značaja, začne ignorirat prošnje komitentov. Dolžni so ti pisno izjavo o tem kar se je zgodilo, sploh če si bil materialno oškodovan.
anon-421114 sporočil: 2
[#2632653] 14.12.16 17:06 · odgovor na: anon-204390 (#2632600)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 14.12.16 15:16
Verjetno je bilo to retorično vprašanje.

Ne glede na vse, bi pričakoval vsaj neko opozorilo ali nekaj. Sam se ukvarjam in sodelujem pri programiranju in spletnemu programiranju. Natančneje blagajne. Ko imamo novost, katera bi lahko vplivala na poslovanje naše stranke, naredimo vse da jo prej upozorimo. Če ugotovimo, da ima težave več naših uporabnikov, pomeni da nismo dovolj dobro upozorili in prevzemamo odgovornost.

Ni veliko dela, da bi spletna aplikacija kot je spletna banka, zaznala da po 48 urah še vendo nekaj ni avtorizirano, samodejno bi se lahko poslalo opozorilo preko elektronske pošte, mogoče opozorilo nekoga od skrbnikov, ki bi lahko to sporočil po telefonu.

Če je težava v tem, da ni dovolj ljudi, je na drugi strani odgovor, da imajo preveč težav z avtomatizacijo in to rešijo.

Nekaj dni si so dovolili uvesti nekaj na novo ( sms avtorizacijo ) verjetno poleg mene oškodovali še koga drugega in ja useeno je, tako ali tako vemo kako se na podobnosti gleda v naši državi.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2632672] 14.12.16 19:26 · odgovor na: (#2632670)
Odgovori   +    1
[rename]
Banka je mogoce res zajebala (oz.je zatajil software), kriv si pa sam, ker bi moral vedeti, da je treba nakazila preverjati.
Jaz si mislim podobno. Nekako kot bi ti iz motorja iztekalo olje in bi na koncu motor zaribal.
rim sporočil: 57
[#2632673] 14.12.16 19:45 · odgovor na: anon-204390 (#2632672)
Odgovori   +    2
vsekakor je krivda na njegovi strani, ampak kako je lahko banki izpod časti poslati tri stavke obsegajoč mail na policijo, kjer je bilo vse dogovorjeno? osebn,o banko isti dan menjam.
Drugače je zadevo za plačat in ne pričakovat čudeža. vsaka šola neki stane press

Strani: 1