Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Preizkusila sem Hopin taksi: čaka se 'sto let'
Strani: 1
sporočil: 122
Na splošno bi finance kdaj lahko malo manj negativizirali, še
posebaj avtorica tega članka. Po 1 dnevu operativnega delovanja z
manjšim naborom taksistov pa se že pričakuje enako kot od 20 letne
storitve.
sporočil: 3.465
[0826INSTI]Samo dve možnosti sta. Ali se bo storitev prijela ali ne.
Na splošno bi finance kdaj lahko malo manj negativizirali, še posebaj avtorica tega članka. Po 1 dnevu operativnega delovanja z manjšim naborom taksistov pa se že pričakuje enako kot od 20 letne storitve.
Jaz upam, da se bo, ker je pač treba naredit korak naprej. Močno si želim, da bo Hopin dobil več taksistov, ki bi recimo pokrili relacijo Brnik Ljulbjana.
Kko letalo pristane, narčiš, pride in kartelni veseljaki ostanejo z dolgim nosom. Tu vidim priložnost za Hopin.
sporočil: 2.368
oprosti, kaj je negativiziranje? čas prihoda? da je bil taksist
superprijazen? da je lušna izkušnja drugače?
sporočil: 31.969
Zadnja sprememba: najobj 18.08.2016 13:43
[PetraS]... čuj, Petra ... evo, jaz sem prebral naslov in če bi Hopin taksi imeli v Mariboru, ga nikoli ne bi poklical ...
oprosti, kaj je negativiziranje? čas prihoda? da je bil taksist superprijazen? da je lušna izkušnja drugače?
P.S.: do superprijaznega in lušne izkušnje prideš samo tako, če se prebiješ do konca članka ... no, ti pa seveda oprostim, ker ne veš, kaj je negativiziranje, čeprav bi pomen naslova zdaj že lahko poznala ... khmm, ti pa lahko meni oprostiš, ker sem danes spet malo žleht ...
sporočil: 122
Tako je, v osnovi je stil pisanja v člankih "pizdenje". Drugače pa,
lahko bi bil naslov: Dobrodošla novost, ki bo večini ljubljanskih
taksistov pokazala, da stranke niso zato, da se jih nateguje, vozi
v zakajenih avotmobilih, itd.
Pa še opomba. Spremljanje lokacije je ravno zato, da se na taksi ne čaka na cesti, ampak v miru počakaš v pisarni :)
Pa še opomba. Spremljanje lokacije je ravno zato, da se na taksi ne čaka na cesti, ampak v miru počakaš v pisarni :)
sporočil: 2.368
sem vidla, ja, sam sem te že navajena :)
lej, glede na zelo podobne cene taksijev v Lj je - pa tudi nasploh, ker valjda greš s taksijem, če se ti mudi, sicer greš lahk peš al pa s trolo, a ne - ful pomembna hitrost prihoda. najpomemnejša. in ta jim še šepa - v tujini je pa prav to njihova največja konkurenčna prednost. Logično, da je šlo to v naslov. mimgrede, saj vem, da si natančen bralec in vse vedno prebereš, preden pizdakaš čez mene ;)
lej, glede na zelo podobne cene taksijev v Lj je - pa tudi nasploh, ker valjda greš s taksijem, če se ti mudi, sicer greš lahk peš al pa s trolo, a ne - ful pomembna hitrost prihoda. najpomemnejša. in ta jim še šepa - v tujini je pa prav to njihova največja konkurenčna prednost. Logično, da je šlo to v naslov. mimgrede, saj vem, da si natančen bralec in vse vedno prebereš, preden pizdakaš čez mene ;)
sporočil: 122
Vsaka stranka ima svoje motive in zagotovo ni hitrost prihoda edini
motiv, da se gre s taksijem. Meni je recimo izjemno pomembno, da
lahko plačam s kartico direktno v aplikaciji. Ker se mi enostavno
ne da ukvarjat s plačevanjem v taksiju na cilju.
sporočil: 2.368
zakaj pa kličeš taksije, ki te nategujejo? sam vprašam :)
ja, ne, če je "normalno" in je taksi 2 min stran - kako boš potem prišel dovolj hitro do njega - ne da rata cel štoflc na cesti? ;)
ja, ne, če je "normalno" in je taksi 2 min stran - kako boš potem prišel dovolj hitro do njega - ne da rata cel štoflc na cesti? ;)
sporočil: 2.807
[janeztomazic]Se srinjam - mene je Markun samovoljno prestavil za 90 minut. Let sem imel sicer kasneje, vendar sem bil dogovrjen za sestanek na letališču in me sploh ni obvestil, da bo prišel kasneje, kot sva se dogovrila. Uro prihoda je potrdil tudi po elektronski pošti. Na srečo sem ga poklical po 20 minutah čakanje, nakar me je še nadrl, kaj si mislim, da ga gnjavim, ker imam še dovolj časa da pridem do letališča.
> [0826INSTI]
> Na splošno bi finance kdaj lahko malo manj negativizirali, še posebaj avtorica tega članka. Po 1 dnevu operativnega delovanja z manjšim naborom taksistov pa se že pričakuje enako kot od 20 letne storitve.
Samo dve možnosti sta. Ali se bo storitev prijela ali ne.
Jaz upam, da se bo, ker je pač treba naredit korak naprej. Močno si želim, da bo Hopin dobil več taksistov, ki bi recimo pokrili relacijo Brnik Ljulbjana.
Kko letalo pristane, narčiš, pride in kartelni veseljaki ostanejo z dolgim nosom. Tu vidim priložnost za Hopin.
Ob drugi priliki je zjutraj (isti prevoznik) voznik zaspal in smo bili pozni ene 25 minut. LJ ulice so se spremnile v dirkališče F1.
sporočil: 3.465
[rename]Ma ne. Če ga naročiš v center in je nar Rudniku čakaš. Za zadaj jih je malo, kar je priložnost za free lance taksiste.
Na siol so imeli več sreče ... ali plačan epp? ;-)
siol.net/digisvet/vt...cah-424132
sporočil: 2.368
očitno. ker jih je še tolk malo, manj kot 10, je rekel taksist. ta
je vzel Hopin zato, da fila luknje, ko nima pozivov od stalnega
delodajalca
sporočil: 1
čas vnosa: 24.08.16 14:01
Si kdaj preizkusila Metro aplikacijo?
Aplikacija je sama sebi namen - prikazuje le zemljevid z neomejeno količino taksijev. To je to. Ne veš, kdo bo prišel pote, ne moreš ga oceniti, da ne omenjam, da te mora kljub aplikaciji zapeljati na bencinsko črpalko, da lahko dvigneš gotovino in plačaš taksi.
Aplikacija kot je Uber ali Hopin rešuje večje število težav.
1. Ni operaterja, s katerim bi se moral prerekati, ali bo avto imel klimo ali ne, in če je sreča, jo bo celo imel. Večja verjetnost pa je, da te bo peljal 25 let star zjagan avto.
2. Oceniš voznika (in avto). Jamračem, ki ti zamorijo dan že v taxiju, bo odklenkalo.
3. Voznik oceni potnika - nič več pijancev in pobruhanih taksijev.
4. Konec plačevanja z gotovino. Par klikov in je transakcija opravljena - "Hvala in nasvedenje ob priliki".
Aplikacija je sama sebi namen - prikazuje le zemljevid z neomejeno količino taksijev. To je to. Ne veš, kdo bo prišel pote, ne moreš ga oceniti, da ne omenjam, da te mora kljub aplikaciji zapeljati na bencinsko črpalko, da lahko dvigneš gotovino in plačaš taksi.
Aplikacija kot je Uber ali Hopin rešuje večje število težav.
1. Ni operaterja, s katerim bi se moral prerekati, ali bo avto imel klimo ali ne, in če je sreča, jo bo celo imel. Večja verjetnost pa je, da te bo peljal 25 let star zjagan avto.
2. Oceniš voznika (in avto). Jamračem, ki ti zamorijo dan že v taxiju, bo odklenkalo.
3. Voznik oceni potnika - nič več pijancev in pobruhanih taksijev.
4. Konec plačevanja z gotovino. Par klikov in je transakcija opravljena - "Hvala in nasvedenje ob priliki".
sporočil: 48.253
[janeztomazic]Saj jo pokrivajo. Poklices in narocis preden ugasnes mobitel pred vzletom na odhodnem letaliscu. Edino, cesar tak taksist ne sme, je cakanje na rezerviranih mestih, lahko te pa pocaka na parkiriscu in skoci pote, ko prides ven iz zgradbe.
Jaz upam, da se bo, ker je pač treba naredit korak naprej. Močno si želim, da bo Hopin dobil več taksistov, ki bi recimo pokrili relacijo Brnik Ljulbjana.
Glede na to, kako je tam zabasano itak ne vem, kje parkirajo karteljasi, ampak tudi ne ravno blizu.
Strani: 1