1 min
Carlos Tavares: sintetična goriva ne bodo zavrla elektrifikacije v Evropi
1 min
Telekom Slovenije draži s 1. majem; kaj pa drugi?
48 min
Marca je španska splošna inflacija zdrsnila na 3,1 %, jedrna pa vztraja pri 7,5 %. Jutri bo znan podatek o slovenski in evrski inflaciji
55 min
Danes izplačan prvi del pomoči podjetjem za blažitev posledic energetske draginje
2 uri
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
2 uri
Ameriški Planet bo prevzel slovenski Sinergise
2 uri
Februarja 3,2-odstotna brezposelnost
2 uri
V Italiji v parlament poslan predlog zakona, da bi v državi strogo ločili poslovno bančništvo od investicijskega 2
3 ure
EU dviga cilj pri OVE na 42,5 odstotka do leta 2030
3 ure
Policija dolgoročno najela 40 Citroënovih kombijev
4 ure
V Nemčiji nastaja tovarna litijevega hidroksida za Mercedes-Benzove električne avtomobile
4 ure
Zakaj Toyota končuje projekt mobilnosti v Kočevju?
4 ure
Kako težko bo UBS pogoltnila Credit Suisse
4 ure
Ne pozabite: letna poročila in davčne obračune lahko oddate samo še danes in jutri
6 ur
Prve ocene: kakšno sezono, letos brez bonov, napovedujejo turistični delavci 1
6 ur
Kyocera predstavila ogljično nevtralne tiskalnike (Oglas)
6 ur
Imate računalnik ali telefon, ki ga ne potrebujete? Podarite ga ukrajinskemu učitelju, študentu ali medicinski sestri! (Oglas)
7 ur
Zelene obveznice: kako cvetijo in kaj jih lahko pokosi 2
8 ur
Alitalia mora vrniti 400 milijonov evrov državne pomoči
9 ur
Accounting for Casino Capitalism

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Komunisti, neoliberalisti, isti

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Endimion sporočil: 9.691
[Glavni forum] Tema: Komunisti, neoliberalisti, isti
[#2606703] 09.07.16 10:24 · odgovor na: (#2606610)
Odgovori   +    12
Če tvoj pogled posplošim na celotno populacijo majhnih podjetnikov, in najbrž niti ne storim s tem prav veliko napake, pridem do zaključka, da je res bolje da ideja o stranki podjetnikov nikoli ne pade na plodna tla.

Gospa iz Madžarske si nanudi novega Hyundai-a. Ga plača prodajalcu. Ta prodajalec potem plača prevoz iz koreje do jebene Budimpešte. Njen i30 se lepo prhojsa v Koper, pa je najprej plačana Luka. Potem del stroška prevoza dobi slovenski ajzenponar, ki avto na vlakovni kompoziciji pelje čez Slovenijo. Ajzenponar plača TEŠ za elektriko ki jo je porabila lokomotiva. TEŠ plača knapu v Velenju za kolm s katerim proizvajajo el. Energijo. Knap gre pa potem k malemu ubozemu tišlarju in kupi novo kuhinjo za doma.

Vse skup z denarjem gospe ki je kupila nov avto. In veliko teh gospa. In gospodov. Ki kupijo na drugi strani sveta še vse kaj drugega kot Hyundai-e. Če delček te tuje porabe ostane nam kot vmesnemu členu v verigi, ima od tega dosti ljudi koristi. Tudi tisti ki na prvi pogled nimajo veze z vezo z transportno verigo Luka Koper - SŽ.

Pred kratkim se je podobno kot ti pridušal znanec ki je kovač. Ograje pa tako dela. Da koji kurac moramo pa met drugi tir pa pičke požrešne pa njega z davki davijo pa fpičkumaterfseskup. Pol pa pove da je fejst dobr zaslužil od enega modela k lokomotivo vozi na SŽ ker mu je ročno skoval nosilce za svetilke v hiši. Sem ga prec vprašal če je ziher da on od tega drugega tira res ne bi imel nič.

S izjavami kako nimaš nič z ničemer, je včas potrebno bit pazljiv. Saj ne živiš v kokonu. Nismo v balončku. Kot Frankl pove, je slo izvoza za okoli 80% BDP. To je tuj denar. Ki smo ga z dobrimi izdelki in storitvami spulili tujcem. Ker je zunanja trgovinska bilanca slovenije fantastično pozitivna (že lep čas kršimo EU čitabe, ker prebijamo zgornjo mejo, tako kot jo nemci, zato pa nihče posebej v Bruslju ne pizdi okol tega), se ta višek potem porazdeli skozi nekaj krogov naokoli tudi na sektorje ki delajo za "domači trg". Ja če ti kamionar, ki je pripeljal neko robo iz denimo Luke na Letališko v LJ potem poje vampe in spije dva tavelika pira za malco, boš vseeno rekel da od Luke nimaš nič? Kurc moj nimaš. Al pa voznik lokomotive. Če ne bi peljal vlaka z robo iz luke, ne bi mel plače. In pol pr teb tut ne bi v oštariji basal pečenke in piva.