Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Šef VW odločen: Evropski kupci ne bodo dobili odškodnine
Strani: 1 2
sporočil: 3.220
Nemška mafija in slovenski kvizlingi so ni za popravilo pasata
ponudili kar celih 42 € dobroimetja, ki jih lahko zopet zapravim
pri njih. Gospoda misli, da so to kartice zvestobe. Državna
administracija in evropska pa lepo tiho bo že narod pretrpel tale
VW-jev nateg. V Ameriki pa ne gre tako gladko. Jebite se vi s
svojim GAS AVTOM. Prvič zadnjič in nikoli več. Tako bi morala
storiti večina kupcev, pa da vidimo?
sporočil: 3.087
[Mleben]Če bodo pametni, bodo računali strankam odpravo napake. Koliko je folk v Sloveniji ruknjen na VW, bo to celo velik uspeh, pa še folk se bo dobro počutil ob tem, ko bo dodatno nategnjen, he, he.
Smo pač kupci druge vrste. Nam lahko prodajo karkoli, kadarkoli za kolikor hočejo.
VW itak obvladuje vse prave lobije in še psiho ljudi. To da v evropi skozi znižane trošarine na dizel spodbujamo ekološko sporna vozila, pove vse. Laganje o emisijah dizlov je pa standard. Za povprečnim evropskim dizlom na cesti se še pri zmernih pospeševanjih vali oblak dima sajastih delcev. 30 let nazaj, ko smo imeli fičke in stoenke je bilo bolje.
sporočil: 380
Pri 1,6-litrskem motorju EA 189 pa bodo neposredno pred merilnik zračnega pretoka pritrdili tako imenovani usmernik zračnega toka. Gre za mrežo, ki umirja vrtinčenje zračnega toka.ROFLOL
sporočil: 3.600
Pravilno. Evropskega kupca pri dizlih zanima samo nižja poraba in
nižja cena vozila. Zakaj bi mu izplačevali odškodnino, saj je dobil
kar je želel?
sporočil: 1.374
[Mleben]
Smo pač kupci druge vrste. Nam lahko prodajo karkoli, kadarkoli za kolikor hočejo.
Prodajo karkoli, če "karkoli" kupiš.....Nima pa to zveze z odškodninami za zavajanje kupcev...
sporočil: 2.286
[Mleben]
Smo pač kupci druge vrste. Nam lahko prodajo karkoli, kadarkoli za kolikor hočejo.
na domačem terenu je lažje srati in lobirati, ampak vešda bodo tudi tukaj odškodnine :)
sporočil: 129
čas vnosa: 07.07.16 08:31
A je kaka neodvisna organizicija že stestirala sporna vozila po
"odpravi" napake?
Imel sem že kar nekaj avtov. Najdaljši staž v moji garaži ima ravno Volkswagen (Golfa II 1.3B - 12 let). Po kvaliteti je bil številka 1. Po tej aferi pa sem se odločil, da VW ne kupim nikoli več.
Pa odločitev ni čustvena, ampak povsem pragmatična. Njihova aroganca kaže na to, da so prepričani, da so nedotakljivi (in najbrž imajo prav). In zakaj potem ne bi goljufali tudi pri vseh drugih (težje merljivih) rečeh.
Zračne blazine se tako pri Volkswagnu mogoče sprožijo že pred trkom, da še bolj zaščitijo testno lutko. Sprožijo se zaradi močne svetlobe na testnem poligonu, ne zaradi trka samega. Za test optimiziran algoritem pač:) Tudi oblika zračne blazine je prilagijena testni lutki.
Če torej vozite Volkswagen in se zaletite, se dajte s 40% sprednjega dela vozila, pri 65km/h, pod močno svetlobo :)
Volkswagen od mene dobi samo še sredinec.
Imel sem že kar nekaj avtov. Najdaljši staž v moji garaži ima ravno Volkswagen (Golfa II 1.3B - 12 let). Po kvaliteti je bil številka 1. Po tej aferi pa sem se odločil, da VW ne kupim nikoli več.
Pa odločitev ni čustvena, ampak povsem pragmatična. Njihova aroganca kaže na to, da so prepričani, da so nedotakljivi (in najbrž imajo prav). In zakaj potem ne bi goljufali tudi pri vseh drugih (težje merljivih) rečeh.
Zračne blazine se tako pri Volkswagnu mogoče sprožijo že pred trkom, da še bolj zaščitijo testno lutko. Sprožijo se zaradi močne svetlobe na testnem poligonu, ne zaradi trka samega. Za test optimiziran algoritem pač:) Tudi oblika zračne blazine je prilagijena testni lutki.
Če torej vozite Volkswagen in se zaletite, se dajte s 40% sprednjega dela vozila, pri 65km/h, pod močno svetlobo :)
Volkswagen od mene dobi samo še sredinec.
sporočil: 2.033
[www12345]Pa še ta glavni kavbojc je bil Old Shatterhand :)
kavbojci se ne pustijo je.at, v EU so pa nemci ta glavni
sporočil: 1.741
[ogo]
Oprosti, ti se pa očitno ne voziš veliko "po svetu".
Odkar ??-let (ve kdo?) so diesel avti opremljeni s filtri trdnih delcev t.i. DPF filtri, teh oblakov črnega dima ob pospeševanju (t.i. "sipa efekt" - spusti črn oblak in izgine :-)) ni več.
Naredim letno 40 kkm in se ne spominjam več, kdaj sem to nazadnje videl.
sporočil: 25
čas vnosa: 07.07.16 10:22
Skrajni čas, da se izenači trošarina na bencin s trošarino na
diesel!
sporočil: 14.456
Kaj je pa zdaj s poplačilom utajenega davka s pomočjo lažnih
številk o porabi in emisijah? So ga Mramorjevi že izračunali -
koliko? Ga je Porsche Slovenija že plačal - kdaj?
avto.finance.si/8837...-je-dolzan
BTW, med prekucijami in izgovori in v celofan zavitimi grožnjami nemškega giganta, ki nikakor ne sme zboleti, ker bomo vsi dobili pljučnico, je PSA skupaj z okoljskimi aktivisti izvedel dober PR manever za dvig kredibilnosti:
media.groupe-psa.com...asurements
avto.finance.si/8837...-je-dolzan
BTW, med prekucijami in izgovori in v celofan zavitimi grožnjami nemškega giganta, ki nikakor ne sme zboleti, ker bomo vsi dobili pljučnico, je PSA skupaj z okoljskimi aktivisti izvedel dober PR manever za dvig kredibilnosti:
media.groupe-psa.com...asurements
sporočil: 1.301
[spiderman]
> [ogo]
Laganje o emisijah dizlov je pa standard. Za povprečnim evropskim dizlom na cesti se še pri zmernih pospeševanjih vali oblak dima sajastih delcev. 30 let nazaj, ko smo imeli fičke in stoenke je bilo bolje.
Oprosti, ti se pa očitno ne voziš veliko "po svetu".ve... zmislili so si jih že v 70-tih za ne cestne dizle, sredi osemdesetih so jih montirali samo na težke delovne stroje, leta 1999 pa je PSA Peugeot Citroen postal prvi proizvajalec, ki jih je na svoje HDI dizle začel vgrajevati serijsko.. in bil kar nekaj let tudi EDINI proizvajalec, ki je to počel pri osebnih vozilih...
Odkar ??-let (ve kdo?) so diesel avti opremljeni s filtri trdnih delcev t.i. DPF filtri, teh oblakov črnega dima ob pospeševanju (t.i. "sipa efekt" - spusti črn oblak in izgine :-)) ni več.
Naredim letno 40 kkm in se ne spominjam več, kdaj sem to nazadnje videl.
oblake črnega dima pa brez problema lahko vidiš še sedaj... ali na 10-15 let starih nemcih, ki so se kar nekaj časa "branli" te naprave ali pa na vseh slabo/pr fušarju pod kozolcem "vzdrževanih" vozilih, ki ta filter sicer imajo a je lastniku predrago narediti kar je potrebo, da stvar deluje kakor ji pritiče... ;)
sicer pa saje v konkretni Wagina aferi niti niso problem... tu gre za prirejanje vrednosti NOx izpustov. ti se drastično večajo z dvigom tlaka in izgorevalne temperature v valju (kar pa orenk niža porabo in posledično CO2 izpuste)... kot tudi Wagenova prevara ni bila v tem, da laže o dejanski porabi temveč v tem, da so njihovi motorji s pomočjo dodatnega softvera "ugotovili", da niso na cesti ampak v testnem ciklu in temu prilagodili delovanje tako, da so izmerjene vrednosti ustrezale predpisom...
sporočil: 171
[polene]
Nemška mafija in slovenski kvizlingi so ni za popravilo pasata ponudili kar celih 42 € dobroimetja, ki jih lahko zopet zapravim pri njih. Gospoda misli, da so to kartice zvestobe. Državna administracija in evropska pa lepo tiho bo že narod pretrpel tale VW-jev nateg. V Ameriki pa ne gre tako gladko. Jebite se vi s svojim GAS AVTOM. Prvič zadnjič in nikoli več. Tako bi morala storiti večina kupcev, pa da vidimo?
Kupci avtomobilov sploh niste bili nategnjeni. Dobili ste tehnično dober avto, z majhno porabo (in posledično več NOx) za primerno ceno. Izpuh ti osebno praktično ne predstavlja ničesar.
Kot oškodovane lahko štejemo ostala živa bitja, ki niso privarčevala pri gorivu na račun višjih izpuhov NOx, ki jih morajo vdihavati.
Kakršenkoli popravek na vozilu pa bo povzročil večjo porabo. To pa te bo udarilo po žepu.
Zanimivo je, da se ne lotijo traktorjev ostalih znamk saj ni nobenega, ki v realnih pogojih ne bi presegal dovoljenih emisij. VW je bil samo prehudo konkurenčen v USA in so ga morali ustaviti v zaščito svoje avto industrije.
Itak pa za osebna vozila ves svet uporablja bencin. Samo evropa subvencionira traktorje z izgovorom manjše porabe surove nafte, kar pa sploh ni več res.
sporočil: 970
Zanimivo je, da se ne lotijo traktorjev ostalih znamk saj ni nobenega, ki v realnih pogojih ne bi presegal dovoljenih emisij. VW je bil samo prehudo konkurenčen v USA in so ga morali ustaviti v zaščito svoje avto industrije.A bejž. S temi 500.000 prodanimi dizli v 6 letih so res mešali štrene na trgu, kjer se toliko avtomobilov proda na mesec.
Za večino Američanov je VW small overpriced car.
sporočil: 2.033
[abrame]Zakaj? Če razumem so kupci prve vrste Američani, ki jim gredo na roko in jim ližejo zadnjico, Evropejci pa kupci drugega reda, ki ga lahko nemški proizvajalci v navezi z njihovo državo in EU obračajo po svoji mili volji in jim ne moremo prav nič. Naša država se jim uklanja in nekaj momlja o podpori proizvajalcem, o soodvisnosti, relativizira, išče ad hoc izgovore itd, samo svojih državljanov ne zaščiti in naj se vsak sam hebe z njimi in našimi prodajalci.
Ste pač Verniki, dokler hoče te biti !!!
sporočil: 3.698
[antjest]Žal nimaš prav. Vsak, ki ni dobil izdelka, kot se ga je oglaševalo, je nategnjen. Tako enostavno je to.
Kupci avtomobilov sploh niste bili nategnjeni. Dobili ste tehnično dober avto, z majhno porabo (in posledično več NOx) za primerno ceno. Izpuh ti osebno praktično ne predstavlja ničesar.
Mimogrede so nategnjeni vsi kupci, kar se avtomobilov tiče (pa najbrž vse tehnične robe povrhu), ker niti en nima take porabe, kot jo oglašujejo.
Je pa žal, nateg postal družbeno sprejemljiva norma.
sporočil: 1.628
Vidiš! To so pravi Verniki. Drugače bi lahko kupili vozilo pri
konkurenčnem proizvajalcu, saj izbira ni tako slaba.
sporočil: 416
Zadnja sprememba: anon-297342 07.07.2016 14:47
Šef VW odločen: Evropski kupci ne bodo dobili odškodnineV bistvu je direktov koncerna VW izjavil "ko jih j*** Bosance!".
sporočil: 2.033
[abrame]Vsekakor. Vsako tele ima svoje veselje. Demokracija kot vera.
Vidiš! To so pravi Verniki. Drugače bi lahko kupili vozilo pri konkurenčnem proizvajalcu, saj izbira ni tako slaba.
Še vedno pa to ne opravčuje države njene pokvarjene vloge v kvazi službi državljanom.
sporočil: 5.120
Našega 42 let starega hrošča ne zamenjam za te novodobne
brezemisijske in sfrizirane VW avtomobile! Sicer pa je tudi pri nas
začela veljati uredba o možnosti vložitvah zahtevkov za kolektivne
odškodninske tožbe!
sporočil: 6.570
Kaj menijo slovenski trgovci? »Ni težav, avtomobile odkupimo po tržni vrednosti, torej kupcu zaračunamo leta uporabnine. To je sicer podobno, kot če kupec avto sam proda na trgu,« je neuradno komentiral eden od trgovcev.Ni aroganten samo šef, ampak vsi do tazadnjega serviserja v tazadnji vukojebini. In vsi skupaj nimajo pojma. Šef ne razume, da ev. propad Volkswagna ni argument proti izplačilu odškodnin, serviser pa ne, da nakupna cena minus uporabnina ni enako tržni vrednosti.
sporočil: 14.456
Volkswagen fix for Audi Q5 does not cut emissions, EU consumer group says
The test of the Audi Q5 by the Italian consumer group Altroconsumo showed harmful nitrogen oxide (NOx) emissions 25 percent higher after the removal of illegal defeat device software than before the technical fix, the European Consumer Organisation (BEUC) said.
www.reuters.com/arti...SKCN0ZN20H
sporočil: 6.570
[pobalin]Ni ga čez Pando 4x4!
> Volkswagen fix for Audi Q5 does not cut emissions, EU consumer group says
> The test of the Audi Q5 by the Italian consumer group Altroconsumo showed harmful nitrogen oxide (NOx) emissions 25 percent higher after the removal of illegal defeat device software than before the technical fix, the European Consumer Organisation (BEUC) said.
> www.reuters.com/arti...SKCN0ZN20H
Strani: 1 2