spoštovana avtorica tega tekst bilo bi lepo če bi naredili malo
bolj globinski in natančnejši prerez stroškovnika pretovora in
prevoza kontejnerja od ene do druge državne meje Slovenije. Z
globinskim in natančnejšim prerezom stroškovnika bi namreč prišli
do ene zelo zanimive osebe, ki se v zadnjih dneh veliko omenja;
Bruna Koreliča. On je bil tisti, ki je vzpostavil stanje kakršno je
še danes začel je pa z bolano enostavno potezo, začel je omejevati
do maksimuma direktne pretovore ( z ladij na vlakovne vagone ali
obratno) in tako na račun ostalih deležnikov v transportni verigi
začel ustvarjati dodaten zaslužek. Še bolj enormen je ta zaslužek
pri razsutih tovorih. SŽ so bile in so še vedno v tem primeru
ujetnik politike poslovanja LK ker logisti, organizatoriji
transporta imajo jasne tarife in je predvsem od deležnikov znotraj
verige transporta odvisno kako si bodo razdelili deleže
transportnine. Ker sta obe podjetji v državni lasti je tu umešana
politika, lokalna, državna in regionalna ( te se ne sme
zanemariti). Prav zaradi lokalne in državne politike je tudi odpor
do ustanovitve nacionalnega logističnega holdinag, ki bi medsebojno
povezal LK in SŽ tovorni promet kar bi bilo edino logično samo
potem bi bile bilančne številke precej drugačne in ne bi bilo več
denarja ne za lokalne ne drržavne politčne akterje, posameznike,
lokalne skupnosti in stranke.