Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

1357 sporočil: 7.095
spoštovana avtorica tega tekst bilo bi lepo če bi naredili malo bolj globinski in natančnejši prerez stroškovnika pretovora in prevoza kontejnerja od ene do druge državne meje Slovenije. Z globinskim in natančnejšim prerezom stroškovnika bi namreč prišli do ene zelo zanimive osebe, ki se v zadnjih dneh veliko omenja; Bruna Koreliča. On je bil tisti, ki je vzpostavil stanje kakršno je še danes začel je pa z bolano enostavno potezo, začel je omejevati do maksimuma direktne pretovore ( z ladij na vlakovne vagone ali obratno) in tako na račun ostalih deležnikov v transportni verigi začel ustvarjati dodaten zaslužek. Še bolj enormen je ta zaslužek pri razsutih tovorih. SŽ so bile in so še vedno v tem primeru ujetnik politike poslovanja LK ker logisti, organizatoriji transporta imajo jasne tarife in je predvsem od deležnikov znotraj verige transporta odvisno kako si bodo razdelili deleže transportnine. Ker sta obe podjetji v državni lasti je tu umešana politika, lokalna, državna in regionalna ( te se ne sme zanemariti). Prav zaradi lokalne in državne politike je tudi odpor do ustanovitve nacionalnega logističnega holdinag, ki bi medsebojno povezal LK in SŽ tovorni promet kar bi bilo edino logično samo potem bi bile bilančne številke precej drugačne in ne bi bilo več denarja ne za lokalne ne drržavne politčne akterje, posameznike, lokalne skupnosti in stranke.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen