Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Kateri so najboljši avtomobili izbora Poslovni avto leta 2016
Strani: 1
sporočil: 77
Uh, one bejbe prej so ble full hot, uha pa poze. Miška je kar
zaštekala in scroll navzdol tudi.
sporočil: 2.309
Velikega francoskega avta ne bi nikoli kupil (razreda Mercedesa E),
Francozi velikih avtov enostavno ne znajo delati. Renault 16 je bil
dober avto, vsi nasledniki pa ena sama katstrofa.
Mali renaulti so pa kar dobri, a imajo tudi svoje finte. Prodajajo se pa samo zaradi cene.
Mali renaulti so pa kar dobri, a imajo tudi svoje finte. Prodajajo se pa samo zaradi cene.
sporočil: 1.301
lajkam sliko 34/45.... se mi na "celokupno situacijo slovenske
samobiti inu države" zdi jako simbolična!
:))
:))
sporočil: 25
čas vnosa: 27.05.16 13:58
Na srbski podelitvi nagrade za poslovni avto leta je igral srbski
alpski kvintet Pivo, stregli so kranjske klobase...
sporočil: 2.309
[jani1974]Jani in tisti, ki ste dali plus odgovorite prosim na naslednje vprašanje:
Čestitam Financam, da med zmagovalci ni nobenega Volkswagna ;-)
Če bi vam dali na izbiro za službeni avto Megana in VW Passata, katerega bi vzeli?
sporočil: 2.986
Clani menedzerske zirije so ocenjevali le managerske avte, torej na
rezultat megana niso z nicemer vplivali (niti na rezultat
talismana). Se pa ljudje v Sloveniji vedno tipicno slovensko
vtaknejo v zmagovalca cesarkoli in iscejo teorije zarote. Zato tudi
je ta drzava ena navadna skregana in zahojena vukojebina.
sporočil: 1.046
Zadnja sprememba: milos9 27.05.2016 21:20
Če že mešate hruške in jabolka, gremo konkretno: clio in phaeton,
katerega za službeni avto?
sporočil: 2.309
[milos9]Priznam, da sem tu naredil napako, ker sem članek samo na hitro preletel, ker so ti izbori eno...
Če že mešate hruške in jabolka, gremo konkretno: clio in phaeton, katerega za službeni avto?
Jabolka in hruške je tudi nabor Managerskih avtov (MB razred E, A6, BMW 7, Jaguar XF, Lexus RX), pa še paradajz je zraven. Ne vem, kdo ga je delal.
sporočil: 6.570
[Breiva]Izbira med VW in Renaultom bi bila odvisna od marsičesa. Ali bi izbiral v okviru nekega budgeta, ali bi stala dva avta na dvorišču... Kaj bi se dalo narediti glede kombinacije motorjev, opreme, barv,... Kaj bi bilo v danem trenutku na razpolago (ali je že Talisman ali je še Laguna) itd.
> [jani1974]
> Čestitam Financam, da med zmagovalci ni nobenega Volkswagna ;-)
Jani in tisti, ki ste dali plus odgovorite prosim na naslednje vprašanje:
Če bi vam dali na izbiro za službeni avto Megana in VW Passata, katerega bi vzeli?
V osnovi pa bi hotel imeti čimbolj udoben avto, ne čimbolj športnega, kar bi verjetno pomenilo rahlo prednost za Renault.
sporočil: 6.570
[chef]Teorije zarote imajo najbolj plodna tla v ZDA. Tako je očitno tanka črta med vukojebino in velesilo ;-)
Se pa ljudje v Sloveniji vedno tipicno slovensko vtaknejo v zmagovalca cesarkoli in iscejo teorije zarote. Zato tudi je ta drzava ena navadna skregana in zahojena vukojebina. Zato tudi je ta drzava ena navadna skregana in zahojena vukojebina.
sporočil: 2.986
Ne gre drugače, nekaj zaradi samega nabora vozil (letos v najvišjem
razredu nova le sedmica, drugi so že nekaj časa na trgu, S90 bo
šele prihodnje leto), nekaj zaradi splošne situacije (bogati si
"upajo" privoščiti kak cenejši model, denimo Mercedes E namesto S,
da ne pade preveč v oči in se ga -spet- tipično slovensko ne vlači
po zobeh, koga vse je nategnil in okradel blablabla). RX paše v ta
razred, tudi poslovneži radi sedijo visoko itd oziroma ne vem, kaj
te je sploh zmotilo.
sporočil: 14.456
atraktivnim aerobnim gibanjemLOL! Bolj po domače: bakterijsko dihalno. :-)
aeróben -bna -o prid. (ọ̑) biol. ki za življenje potrebuje prosti kisik: aerobne bakterije / aerobno dihanjeDa ne bi kdo zamešal s temle:
fran.si/iskanje?View...ry=aeroben
aeróbični -a -o prid. (ọ̄) ki je v zvezi s kondicijskim treningom, pri katerem se s plesnimi in gimnastičnimi vajami krepi pretok kisika v telesu: aerobična telovadba; aerobična vaja; Iz osnovnih aerobičnih elementov se postopoma gradi sestava, ki mora biti občutena E (↑)aeróbika
fran.si/iskanje?View...aerobični
sporočil: 14.456
[milos9]Rabljen out-of-production Phaeton za ceno novega in modelsko še svežega Clia, jasno. Stroške goriva in vzdrževanja itak krije firma. :-)
Če že mešate hruške in jabolka, gremo konkretno: clio in phaeton, katerega za službeni avto?
sporočil: 890
Zanimivo: Ford, Opel, Renault, Peugeot in Fiat. Še Citroen manjka,
pa imamo kompletni nabor avtomobilov, ki se jih že dolgo izogibam.
Zakaj - ker so nezanesljivi in se radi kvarijo. Prisegam na Nemce
in Japonce.( Opel in Ford sta samo delno nemška avta )
sporočil: 2.264
[chef]Se pravi managerski razred pokriva vsa vozila premijskih znamk od srednjega razreda dalje? Ker RX je v rangu MB GLC, BMW X3/4 in Audija Q5; do sedmice je kar velik preskok...
RX paše v ta razred, tudi poslovneži radi sedijo visoko itd oziroma ne vem, kaj te je sploh zmotilo.
sporočil: 9.333
Zadnja sprememba: 153 29.05.2016 21:32
Jo ni čez ponarejeno holivudskozabavo, ki vsiljuje puhloglavo slavo ?
Sodražan
sporočil: 2.264
?
NX je v razredu X1, Q3, GLA.
RX je primerljiv z X3/4, Q5, GLC, kot že napisano.
Lexus ima še dva večja terenca; GX in LX. Slednji je npr. primerljiv z Range Roverjem, MB GLS ali Escalade-om.
Še uradno stran Lexusa s primerjavo konkurence: www.lexus.com/compar...itor/42554
Če ima pri nas Lexus malo pregrete cene terencev (RX200t pri nas 60k EUR, v ZDA RX350 38k) to še ne pomeni, da avti kar zrastejo za en razred...pa ne da imam kaj proti Lexusu, IS mi je prav simpatičen, tudi RC ni napačen.
NX je v razredu X1, Q3, GLA.
RX je primerljiv z X3/4, Q5, GLC, kot že napisano.
Lexus ima še dva večja terenca; GX in LX. Slednji je npr. primerljiv z Range Roverjem, MB GLS ali Escalade-om.
Še uradno stran Lexusa s primerjavo konkurence: www.lexus.com/compar...itor/42554
Če ima pri nas Lexus malo pregrete cene terencev (RX200t pri nas 60k EUR, v ZDA RX350 38k) to še ne pomeni, da avti kar zrastejo za en razred...pa ne da imam kaj proti Lexusu, IS mi je prav simpatičen, tudi RC ni napačen.
sporočil: 2.986
Morda te bodo v pravilno umeščanje NX in RX v razrede prepričale
mere teh vozil in konkurence (X5, GLE, RRSport, Q7). Največji
Lexus, ki si ga omenil, ima konkurenco v Mercedesu GLS (prej GL) in
RR, Audi in BMW pa ga še delata (Q9 in X7).
sporočil: 1.301
[mer333]eh... sicer vsi vemo, da je statistika "žena lakog morala" ampak zgleda, da se se jih res že dolgo izogibaš. zakaj? iz dveh razlogov: 1. -po marskateri statistiki se francoska sekcija tvojega nabora velikokrat znajde pred ljudsko tako čislanimi Nemci (pa tudi pred kakšnim od Japoncev) in 2. - zaradi osebno/empirične izkušnje!
Zanimivo: Ford, Opel, Renault, Peugeot in Fiat. Še Citroen manjka, pa imamo kompletni nabor avtomobilov, ki se jih že dolgo izogibam. Zakaj - ker so nezanesljivi in se radi kvarijo. Prisegam na Nemce in Japonce.( Opel in Ford sta samo delno nemška avta )
ad 1.:
www.avtomobilizem.co...6-05-2016/
www.reliabilityindex...nufacturer
www.autoexpress.co.u...urers-2016
www.autoexpress.co.u...alers-2015
ad 2.: že 29 let si konstantno lastim vsaj enega Citroena, gospa pa zadnjih 15-20 let službeno&za lastno uporabo vozi VW in Audi, vmes pa enega Forda... jaz sem v tem času od "resnejših" problemov, na vseh Citroenih (od podedovanjega fotrovega hidravličnega GS-a, do tazadnjega C2) skupaj imel tole: crknjen šalter za štop lampe, preperelo membrano frgazerja in, pred kratkim, počen feder na C2. za "s*ranja", ki jih je v tem času imela gospa na "ubermensh" vozilih tu ni zadost prostora.... še najbolj "benigen" je bil Ford, ki si je vsaj enkrat na dve mesca izpisal "stop, engine failure" pa je blo vsakič treba le na servis resetirat kompjuter motorja....
sem pa zaradi "peripetij" s "premiumskimi" modeli, ko so bili ti na servisu, imel v obliki nadomestnega vozila priliko sprobat še kaj drugega iz "nemške stalice"... in kot bi rekli naši južni sosedi -nije me se dojmilo! pa še eden od njih ji je na eni od službenih poti (s pišivimi 7k in nekaj km na števcu) crknil na avtocesti do te mere, da so ga le še naložili na kamion...
poanta: razlike v kvaliteti in zanesljivosti med mainstream proizvajalci so zelo majhne! mainstream je v vsakem pogledu vse bližji premiumu oziroma, razlika med njima ni več tako drastična. in... na "šrot" lahko s skorajda enako vrjetnostjo nabašeš pri kateremkoli od njih. sama, še posebej dolgoročna zanesljivost, pa ima veliko vrjetneje več za opravit z odnosom do vozila kot pa s kakšno "imensko-rodoslovno" povezavo modela in znamke.
zato tvoje besede, če drži tista o "dolgem izogibanju", zvenijo bolj kot stereotip... ali pa kot stvar okusa.
btw.: vsi modeli o katerih pišem so bili kupljeni novi in z nobenim se ni ravnalo kej posebej "nemarno" (z izjemo, da gospa v mestu teško nade višje prestave od tretje :). ). gospa je svoje menjala "po predpisu službenih kilometrov" (oz. pribl. na 4 leta), jaz pa svoje na 7-10 let... in njene službene sva vozila samo ona in jaz.
sporočil: 2.264
Lexus sam navaja kot neposredno konkurenco RX-a BMW X3 in Audi
Q5...
Resda je RX daljši, ampka na račun nabitih odbijačev, sama medosna razdalje je krajša od obeh nemcev.
Lexus RX 109.8''
BMW X3 110.5''
Audi Q5 110.6''
BMW X5 115.5''
Audi Q7 117,9''
RX ima najkrajšo medosno razdaljo - od Q7 več kot 20 cm. Ne vem po kateri logiki gre za isti razred. Zaradi cene?
Resda je RX daljši, ampka na račun nabitih odbijačev, sama medosna razdalje je krajša od obeh nemcev.
Lexus RX 109.8''
BMW X3 110.5''
Audi Q5 110.6''
BMW X5 115.5''
Audi Q7 117,9''
RX ima najkrajšo medosno razdaljo - od Q7 več kot 20 cm. Ne vem po kateri logiki gre za isti razred. Zaradi cene?
sporočil: 2.986
Aha, zdaj pa še medosna in to v inčih :D ...point? Daljša medosna
ne pomeni nujno tudi več prostora v kabini.... V bistvu ne vem, kaj
bi rad povedal? Naravna konkurenca NX je X3 (in nikakor ne X1 ali
GLA, vsaj poglej si vse enkrat od blizu), RX pa X5 in drugi v tem
razredu. V bistvu si edini, ki se - nimam pojma zakaj - spotika ob
vse skupaj, zato ne bom več tratil časa. Srečno.
sporočil: 2.264
Večja medosna razdalja v 99% primerih več notranjega prostora (po
dolžini).
Sicer pa lahko sprejmeva kompromis: RX je v ZDA v razredu X3/Q5, v Evropi pa v razredu X5/Q7 - cenovno je to celo res, kar je verjetno tudi nemajhen razlog, da je v ZDA letna prodaja 100.000 vozil, v Evropi pa 3.000 vozil.
Sicer pa lahko sprejmeva kompromis: RX je v ZDA v razredu X3/Q5, v Evropi pa v razredu X5/Q7 - cenovno je to celo res, kar je verjetno tudi nemajhen razlog, da je v ZDA letna prodaja 100.000 vozil, v Evropi pa 3.000 vozil.
Strani: 1