Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Tiguan po moško zapeljal med Slovence
Strani: 1 2
sporočil: 2.309
Sem ga včeraj videl pred Intersparom, pa sem najprej mislil, da je
nova Lada Niva.
Od strani (iz profila) izgleda res tako, kot je Lada Niva takrat, ko je prišla ven, samo da je sedaj malo bolj zaobljena.
Od strani (iz profila) izgleda res tako, kot je Lada Niva takrat, ko je prišla ven, samo da je sedaj malo bolj zaobljena.
sporočil: 2.561
Takole bom rekel, če kupuješ samo škatlo in ime VW, potem te to res
pride 25.000 €, če pa želiš, da je ta škatla - Tiguan tudi avto, ki
mu lahko rečeš sodobni mehki terenenec z vso za današnje čase
potrebno opremo, na primer, da ni opremljen s tistimi nespodobnimi
in grdimi navadnimi lučmi in podobno zastarelo šaro, potem pa je
cena že krepko čez 40.000 €, oziroma bolj pošteno že čez 50.000 €,
pa boš še vedno imel avto, ki ga kupuje in vozi masa
"uniformiranih" evropejcev brez domišljije in okusa in ostali
"kmetje".
sporočil: 31.920
Zadnja sprememba: najobj 19.05.2016 09:36
[Breiva]... khmm, kar pomeni le to, da je bila Lada Niva vrhunski izdelek, ki je po svoji funkcionalnosti po XXL letih ni presegel nihče ...
Sem ga včeraj videl pred Intersparom, pa sem najprej mislil, da je nova Lada Niva.
Od strani (iz profila) izgleda res tako, kot je Lada Niva takrat, ko je prišla ven, samo da je sedaj malo bolj zaobljena.
sporočil: 970
Jaz sem ga tudi videl pred Intersparom. Prvi vtis je, da na jumbo
plakatih izgleda bolje kot v živo.
Drugače pa, če je prvi bil vsaj videti kolikor toliko terenec, (ki so ga zaradi dolgočasne oblike in visokega sedenja kupovali predvsem stari fotri) tale sedaj želi biti bolj fancy crossover, ki bo všeč tudi mlajšim VW navdušencem in s katerim bo večina plezala predvsem po mestnih pločnikih.
Sicer pa je tudi 7175S pred mano precej dobro napisal...
Drugače pa, če je prvi bil vsaj videti kolikor toliko terenec, (ki so ga zaradi dolgočasne oblike in visokega sedenja kupovali predvsem stari fotri) tale sedaj želi biti bolj fancy crossover, ki bo všeč tudi mlajšim VW navdušencem in s katerim bo večina plezala predvsem po mestnih pločnikih.
Sicer pa je tudi 7175S pred mano precej dobro napisal...
sporočil: 2.309
Zadnja sprememba: anon-202494 19.05.2016 10:22
[najobj]Kar se koncepta in funkcionalnosti tiče vsekakor, izdelava pa unterhund.
> [Breiva]
> Sem ga včeraj videl pred Intersparom, pa sem najprej mislil, da je nova Lada Niva.
>
> Od strani (iz profila) izgleda res tako, kot je Lada Niva takrat, ko je prišla ven, samo da je sedaj malo bolj zaobljena.
... khmm, kar pomeni le to, da je bila Lada Niva vrhunski izdelek, ki je po svoji funkcionalnosti po XXL letih ni presegel nihče ...
Jo pa v Nemčiji še vedno uporabljajo skoraj vsi gozdarji, ker jim je boljših terencev škoda.
Der LADA 4x4 Urban mit neuem Gesicht 11.990,-€.
sporočil: 94
čas vnosa: 19.05.16 10:27
Mene pa samo zanima kaj moraš potem voziti, da nebi bil kot masa
"uniformiranih" Evropejcev brez domišljije in da nebi bil "kmet"?
sporočil: 29
čas vnosa: 19.05.16 11:25
[boko3]ja za wanabe hipsterje je zdejle edin Tesla taprava.
Mene pa samo zanima kaj moraš potem voziti, da nebi bil kot masa "uniformiranih" Evropejcev brez domišljije in da nebi bil "kmet"?
sporočil: 2.309
Mogoče bo pa Putin podaril slovenskemu revežu Borčiju Pahorju eno
LADO 4x4 Urban z novim obrazom (stane 11.990,- €), da se mu ne bo
več treba voziti z katrco. Putin si bo mislil, za takega cotlna kot
je Pahor, bo Lada tako ali tako ena tombola.
Oglejte si jo tukaj:
www.lada.de/index.php?id=279
pa sami presodite, ali je, ali ni podobna Tiguanu.
Oglejte si jo tukaj:
www.lada.de/index.php?id=279
pa sami presodite, ali je, ali ni podobna Tiguanu.
sporočil: 2.309
[boko3]Subaru Forester ali Subaru XV.
Mene pa samo zanima kaj moraš potem voziti, da nebi bil kot masa "uniformiranih" Evropejcev brez domišljije in da nebi bil "kmet"?
sporočil: 7.095
Od kdaj pa je bil VW poslovni avtomobil? Nikoli in nikoli ne bo. Če
ste že poslovni dnevnik in podjetje, ki se bavi z založništvom
poslovnih medijev potem se tudi obnašajte poslovno in poslovne
blagovne znamke avtomobilov predstavljajte ostale objave pa
naredite kot reklame in to tudi ustrezno označite. Če bi Porsche
kupil VW bi še bilo nekaj možnosti da bi čez nekaj časa VW postal
prestižnejša blagovna znamka, ker se je zgodilo obratno je VW s
svojim cenenim "mantafarerskim" imidžem uničil še Porsche.
sporočil: 970
V sosednjem članku izpred nekaj dni lahko prebereš tudi to, da je
Škoda Superb luksuzen avto ;)
sporočil: 2.309
Finance,
predlagam, da Putinu napišete prošnjo, naj Borčiju kot darilo pripelje eno Lado Urban, ker se revež s svojo plačo ne more preživljati, kaj šele, da bi si kupil nov avto.
Seveda, če si upate.
predlagam, da Putinu napišete prošnjo, naj Borčiju kot darilo pripelje eno Lado Urban, ker se revež s svojo plačo ne more preživljati, kaj šele, da bi si kupil nov avto.
Seveda, če si upate.
sporočil: 31.920
Zadnja sprememba: najobj 19.05.2016 13:44
[Breiva]
> [najobj]
> > [Breiva]
> > Sem ga včeraj videl pred Intersparom, pa sem najprej mislil, da je nova Lada Niva.
> >
> > Od strani (iz profila) izgleda res tako, kot je Lada Niva takrat, ko je prišla ven, samo da je sedaj malo bolj zaobljena.
> ... khmm, kar pomeni le to, da je bila Lada Niva vrhunski izdelek, ki je po svoji funkcionalnosti po XXL letih ni presegel nihče ...
Kar se koncepta in funkcionalnosti tiče vsekakor, izdelava pa unterhund.... jebiga, terencu se reče terenec zato, ker je namenjen uporabi na terenu, ne pa za preseravanje po mestu ...
Jo pa v Nemčiji še vedno uporabljajo skoraj vsi gozdarji, ker jim je boljših terencev škoda.
Der LADA 4x4 Urban mit neuem Gesicht 11.990,-€.
P.S.: Rusi so pač Rusi in jih zanima, da njihov proizvod dela, ne pa da lepo izgleda, ker za oblikovanje pa Rusi res niso talentirani oziroma jim je lepota izdelka deveta briga ... khmm, čeprav imam zadnje cajte občutek, da so fensi zahodnjaški oblikovalci v pomanjkanju idej začeli stari ruski šrot kopirat in ga prodajat kot najnovejši oh in sploh super de luxe retro dizajn ...
sporočil: 2.986
Zadnja sprememba: chef 19.05.2016 13:48
A na to idejo si prišel ob tistem vabilu za glasovanje PAL, ki je
sicer pri vsakem članku? Eh... Anyway, VW je letos v eko kategoriji
med finalisti PAL (golf GTE, kot vidim), lani pa je v kategoriji
poslovni avto zmagal passat. Tako so odločili bralci.
sporočil: 2.309
Zadnja sprememba: anon-202494 19.05.2016 16:30
[chef]chef,
A na to idejo si prišel ob tistem vabilu za glasovanje PAL, ki je sicer pri vsakem članku? Eh... Anyway, VW je letos v eko kategoriji med finalisti PAL (golf GTE, kot vidim), lani pa je v kategoriji poslovni avto zmagal passat. Tako so odločili bralci.
zakaj pa ne testiraš enkrat Lade Urban? Ti ne diši ali kaj?
Mene in verjetno še marsikoga bi zanimali rezultati takega testa.
sporočil: 2.986
Bi jih prosim še poimensko navedel, toliko da vem, da imaš
verodostojne podatke glede tega. Hvala.
sporočil: 310
[boko3]Land Rover Evoque, Land Rover Discovery, Jaguar F-PACE, Mercedes GLC...
Mene pa samo zanima kaj moraš potem voziti, da nebi bil kot masa "uniformiranih" Evropejcev brez domišljije in da nebi bil "kmet"?
Ti so vsi okoli 40kilo, toliko kolikor soliden Tiguan.
Jaz bi se odločil za JAGA F-PACE.
sporočil: 2.986
Zdaj primerjat tiguana za 40k in ostale za 40-45k je spet malo
neprimerno ;) Kot superb za 40k ali A4 za 40k.
sporočil: 6.570
[chef]Kaj bi naredil, če bi dobil verodostojne podatke?
Bi jih prosim še poimensko navedel, toliko da vem, da imaš verodostojne podatke glede tega. Hvala.
sporočil: 7.095
Pojdite do svojega prodajnika in preverite na katerih prodajnih
mestih so bile rasprodane ali ekstremno povečana prodaja vaših
tiskovin ko je bil v teh tiskovinah objavljen glasovalni kupon.
Prišli boste do fascinanatnih odkritij. Pri elektronskem glsovanju
preverite IP naslove s katerih so prišli glsovi in se vam bo
ponovno pojavila fascinantna odkritja glede lokacij IP-jev.
Svoj čas ( skoraj desetletje do pred nekaj let nazaj)sem poslovno sodeloval z enim izmed medijev, ki je bil v krogu tistih medijev ki so izbirali Slovenski avto leta in iz prve roke vem kaj vse so počeli pri avto distributerju ki je praktično aboniran na naslov avto leta odkar se je ta distributer korporacisko organiziral tudi na lokalnem nivoju pred približno 20 leti.
Svoj čas ( skoraj desetletje do pred nekaj let nazaj)sem poslovno sodeloval z enim izmed medijev, ki je bil v krogu tistih medijev ki so izbirali Slovenski avto leta in iz prve roke vem kaj vse so počeli pri avto distributerju ki je praktično aboniran na naslov avto leta odkar se je ta distributer korporacisko organiziral tudi na lokalnem nivoju pred približno 20 leti.
sporočil: 7.095
Pa kaj naj ti še vse napišem. V redakciji imaš glasdovnice ter
preveri imena in priimke glasovlacev in boš z lahkoto ob uporabi
googla ugotovil kje so ti ljudje zaposleni.
sporočil: 2.986
Sem mislil, da imas ti vse to. Sicer pa pojma nimam, kaj se sploh
zapenjas za vse skupaj, moznosti so za vse enake. Btw, si letos ze
glasoval? Ne rabis kakega kupona rezat in to, pomoje si vse skupaj
itak zamesal s kaksnim cisto tretjim glasovanjem.
sporočil: 6.570
[chef]Niso enake, ker ima samo še Renault toliko zaposlenih kot Porsche.
... Sicer pa pojma nimam, kaj se sploh zapenjas za vse skupaj, moznosti so za vse enake...
sporočil: 6.570
[chef]Če je pred leti potekalo, kot je potekalo, danes pa so rezultati še zmeraj enaki, čeprav praviš, da poteka drugače, potem je princip isti, vse ostalo pa so nianse.
Mislim da nimaš pojma, kako to danes poteka.
sporočil: 1.046
Na Financah že od začetka Pal filtriramo glasovnice po končnicah
e-mailov s katerimi izločimo trgovce in distributerje.
Strani: 1 2