Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Cimos lahko rešimo v dveh, treh letih. Ima še 18 mesecev življenja
Strani: 1
sporočil: 583
V posameznih delih sicer dobra analiza, vprašanje pa je, če se
firmo sploh še da rešiti. Problem je, da ima firma zaporo za nove
posle pri kupcih že vrsto let. Hvalijo se, da imajo 25 milijonov
evrov novih poslov na leto. Zavedati se moramo, da je to za
vzdrževanje obstoječega obsega proizvodnje nekajkrat premalo.
Razvoj v Kopru nima dela, kar pomeni, da ni novih poslov. To
pomeni, da v naslednjih letih lahko pričakujemo hud padec
proizvodnje, ko se bodo iztekali obstoječe posli.
Pa ne samo to. Stvar je še bistveno hujša. Že več kot leto poteka tudi aktivni prenos obstoječih pogodb iz CIMOS-a na nove kupce. To pomeni, da bo padec prodaje še hitrejši.
Zajebat tako firmo kot je bil CIMOS je več kot gospodarski polom, je izdaja države. Ljudje se sploh ne zavedajo kaj je bil CIMOS. Spomnim se mojih zadnjih razgovorov z BMW-jem pred leti. CIMOS je bil pojem solidnosti, konkurenčnosti, inovativnosti. Donosnost merjena z EBITDA/Sales je bila nad 15% kar je v gornjem kvintilu te branže v Evropi. Praktično ves ta denarni tok je šel v razvoj. Lojalnost njegovih kupcev je bila izjemna. Bil je eno najbolj prodornih in razvojno intenzivnih podjetij avtomobilske branže pri nas. Res so naredili kar nekaj napak, predvsem glede obvladovanja rasti, ampak to bi se dalo rešiti z zamenjavo vodstva , dezinvestiranjem in podaljšanjem ročnosti kreditov. Če bi to naredil 2009i, bi imel CIMOS danes 700 milijonov evrov prometa (na osnovi potenciala novih poslov, ki jih je firma imela na začetku krize), Slovenija pa bi imela danes vsaj 1% večji BDP. Tako pa bomo izgubili več kot 1% BDP, več kot 1% vse bančne aktive in v Sloveniji dobili dodatnih 3000 nezaposlenih.
Po mojem mnenju, pa sem nekdo, ki to branžo pozna od znotraj, je edina rešitev za COMOS v tem trenutku, da ga prevzema neko veliko renomirano podjetje iz branže. Zakaj? Zato ker največji problem CIMOS-a ni več finančni, ampak izguba zaupanja kupcev. In to je največ kar v tej industriji lahko izgubiš.
Pa ne samo to. Stvar je še bistveno hujša. Že več kot leto poteka tudi aktivni prenos obstoječih pogodb iz CIMOS-a na nove kupce. To pomeni, da bo padec prodaje še hitrejši.
Zajebat tako firmo kot je bil CIMOS je več kot gospodarski polom, je izdaja države. Ljudje se sploh ne zavedajo kaj je bil CIMOS. Spomnim se mojih zadnjih razgovorov z BMW-jem pred leti. CIMOS je bil pojem solidnosti, konkurenčnosti, inovativnosti. Donosnost merjena z EBITDA/Sales je bila nad 15% kar je v gornjem kvintilu te branže v Evropi. Praktično ves ta denarni tok je šel v razvoj. Lojalnost njegovih kupcev je bila izjemna. Bil je eno najbolj prodornih in razvojno intenzivnih podjetij avtomobilske branže pri nas. Res so naredili kar nekaj napak, predvsem glede obvladovanja rasti, ampak to bi se dalo rešiti z zamenjavo vodstva , dezinvestiranjem in podaljšanjem ročnosti kreditov. Če bi to naredil 2009i, bi imel CIMOS danes 700 milijonov evrov prometa (na osnovi potenciala novih poslov, ki jih je firma imela na začetku krize), Slovenija pa bi imela danes vsaj 1% večji BDP. Tako pa bomo izgubili več kot 1% BDP, več kot 1% vse bančne aktive in v Sloveniji dobili dodatnih 3000 nezaposlenih.
Po mojem mnenju, pa sem nekdo, ki to branžo pozna od znotraj, je edina rešitev za COMOS v tem trenutku, da ga prevzema neko veliko renomirano podjetje iz branže. Zakaj? Zato ker največji problem CIMOS-a ni več finančni, ampak izguba zaupanja kupcev. In to je največ kar v tej industriji lahko izgubiš.
sporočil: 18.363
Zanimirat W. Buffetta, njemu verjamem, temle skladom pač ne. Tudi
ocene tega gospoda so le njegove, napovedi držav o električnih
avtih so drugačne.
Najbolje bi zadevo rešil kdo iz panoge. Lep dan.
Najbolje bi zadevo rešil kdo iz panoge. Lep dan.
sporočil: 18.363
[PetraS]Finančni sklad ni panoga avtomoto industrije. Če lahko dodam? Lep dan.
am, pa sej je iz panoge
sporočil: 18.363
[PetraS]Kupujeta, kot je kupoval Cimos. Svaštarnica. To ni to, kar imam v mislih. Lep dan.
sta pa zato Dynamic Technolohies Group in TCH Cogeme, a ne? :)
P.S. Pove, da bi rad kupil poceni, všeč pa mu je bila bridžitka:-).
Strani: 1