Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
[Glavni forum] Tema: Ob 15h Finance.si z novo podobo
[#2587023] 15.03.16 12:57 · odgovor na: Gustl (#2563176)
Odgovori   +    0
Gustl, nekajkrat si že napisal, da naslovnico (bolj njen spodnji del) v veliki meri sestavljajo algoritmi. En lep algoritemski primer je zdajle v peti vrsti ikon. Levo je včerajšnji Lipnikov članek "Ministru Mramorju bolj pomembni upokojenci kot službe" (s fotko), zraven desno pa so naslovi vsebinsko sorodnih člankov različnih starosti v tem vrstnem redu:
14.3.2016
www.finance.si/88425...-trga-dela
5.11.2015
www.finance.si/88379...h-sistemov
18.5.2015
www.finance.si/88222...pokojninah
20.1.2016
www.finance.si/88405...ali-30-let

Če bi bil naročnik/plačnik, bi me ta zadeva motila, ker mi na naslovnici ponuja stare stvari brez opozorila, da gre za tematsko sorodne arhivske članke. Če bi bilo okence označeno "iza arhiva" ali zraven naslova članka tudi datum objave, bi bil tiho.

Druga moja pripomba leti na očitno nekonsistentnost algoritma. Ko odprem Lipnikov članek, bi pod njim pričakoval enako algoritemsko izbrane predloge tematsko sorodnih člankov. Saj so, ampak so čisto drugi kot na naslovnici, so bolj "antimramorsko-dacarski" kot pokojninski in niso vsi tematsko dovolj sorodni.
1. vrsta:
www.finance.si/88407...a?src=rec4
www.finance.si/88419...i?src=rec4
pokojninsko.finance....e?src=rec4
www.finance.si/88407...v?src=rec4
2. vrsta:
www.finance.si/88405...i?src=rec4
www.finance.si/88403...g?src=rec4
www.finance.si/88399...o?src=rec4
www.finance.si/88423...h?src=rec4

Saj s tem ne bi gnjavil tebe in bi povedal direktno algoritmu, ampak ga za forumskim šankom še nisem videl. :-)

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2587023

Strani: 1

Gustl sporočil: 13.629
[Glavni forum] Tema: Ob 15h Finance.si z novo podobo
[#2587033] 15.03.16 13:23 · odgovor na: pobalin (#2587023)
Odgovori   +    1
1) Članki zraven Mramorja niso algoritemski, izbralo jih je uredništvo kot dodatno branje, o čemer smo že pisali in je povezano. Problem, ki ga navajaš, je bolj dizajnerski, lahko bi nekako označili, kaj je to. Kul ideja, jo damo v mozaik za morebitne spremembe.

2) Priporočeni članki pod člankom so različno dobri, včasih algoritem zelo dobro zadene, včasih ne, pravzaprav je različno za različne segmente userjev. Gre celo tako daleč, da gre različno glede na vzdušje bralca, danes so ti všeč priporočila, jutri ne, dopoldne eno, popoldne drugo. Mi seveda ne bomo šli tako daleč, ni pa razvoj nikoli končan.

Pomisli na Amazon in priporočila o nakupu. Ni vedno zadeto. Ampak že vsaka manjša izboljšava zadetkov je vredna desetine miljonov, če ne stotine.

NEtflix je ponujal 1 Mio ekipi, ki izboljša priporočila. Zamagala je ekipa, ki je izboljšala zadetke za astronomskih ...10%

en.wikipedia.org/wik...flix_Prize

Vse pa temelji na tem, da večina uporabnikov večine člankov še nikoli ni videla. Niti naslovov, ne. Kar spet pomeni potrebo po segmentaciji, zelo aktivnim userjem ne moreš kazati istega kot neaktivnim.

Strani: 1