Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Za rabljen Bentley slovenski davek v vrednosti stanovanja v Ljubljani
Strani: 1
sporočil: 14.456
Slovenski davki za rabljen bentley continental - približno 44 odstotkov vrednosti vozila oziroma 88 tisočakov, kolikor stane že kakšno enosobno stanovanje v Ljubljani.Zanimivo, kako selektivno avtor uporablja vrednost in ceno. Luksuzen kos pločevine, plastike in usnja na kolesih, ki je praviloma eden najhitreje depreciiranih predmetov na trgu, ima po njegovem vrednost, enosobno stanovanje v Ljubljani, ki svojo tržno vrednost ohranja zelo dobro, ima pa ceno oziroma "stane". S tem, da so letni stroški aktivnega lastništva (cestnina, obvezno zavarovanje, vzdrževanje, gorivo) za Bentley gotovo višji kot za stanovanje (NUSZ, ogrevanje, voda, itn.). Sapienti sat.
sporočil: 4.080
Za ta denar se pa že zelo splača v EU tujini odpreti eno
poštnopredalno podjetje in avto kupiti na podjetje. S tem avta ni
treba uvoziti v Slo., voziš se s tujimi tablicami države lastnika
(=podjetja).
Menda pa že tudi obstajajo taka podjetja, ki ti nudijo storitev te vrste.
V bistvu so to tuji lizingodajalci, ki ostanejo lastniki avtomobila, katerega vzameš na lizing.
Menda pa že tudi obstajajo taka podjetja, ki ti nudijo storitev te vrste.
V bistvu so to tuji lizingodajalci, ki ostanejo lastniki avtomobila, katerega vzameš na lizing.
sporočil: 283
Jaz sem mnenja, da so si na financah tega kupca preprosto
izmislili.
Ce pa res obstaja, mi pa naj poslje orivatni sporocilo in mu za 10 jurjev uredim papirje v EU drzavi, kjer bo avto registriran. Pravzaprav mu enakovrednega bentleya najdem prek ceste.
Ce pa res obstaja, mi pa naj poslje orivatni sporocilo in mu za 10 jurjev uredim papirje v EU drzavi, kjer bo avto registriran. Pravzaprav mu enakovrednega bentleya najdem prek ceste.
sporočil: 1.049
Nismo si ga izmislili :)
Morda pa mu lahko pomagate z nasvetom, kako prihrani. Nam bo prav prišel dodaten vir, pišite mi na milos.milac@finance.si
MM
Morda pa mu lahko pomagate z nasvetom, kako prihrani. Nam bo prav prišel dodaten vir, pišite mi na milos.milac@finance.si
MM
sporočil: 14.456
[kekez]Komur iz žepa štrli 200 jurjev, ki jih namerava odšeti za kos pleha, s katerim se bo bahal pred deželani, najbrž že ve, kako se dela s poštnimi nabiralniki ipd. Če pa tega ne ve, ker se mu do zdaj domnevno ni bilo treba ukvarjati z bolj senčnimi platmi davčne optimizacije v najbolj obdavčeni državi na svetu, bi pa že moral biti tak kaliber, da bi te stvari znal najti in urediti brez javne pomoči superhikovskih Financ.
Za ta denar se pa že zelo splača v EU tujini odpreti eno poštnopredalno podjetje in avto kupiti na podjetje. S tem avta ni treba uvoziti v Slo., voziš se s tujimi tablicami države lastnika (=podjetja).
sporočil: 14.456
[kuma]A pretok ni prost? Piše, da je kaj preobvedano? Ima pač svojo ceno. Poglej, koliko Danska pobere za pri njih prodano in registrirano plehovje.
In potem imamo v EU prosti pretok blaga, vsak komentar brezpredmeten
sporočil: 4.590
In kje je tu problem? Kaj vašemu bralcu preprečuje, da ne bi mogel
kupiti cliota in enosobno stanovanje?
sporočil: 5.775
Za vse socilalistke tukaj: data.oecd.org/hha/ho...d-debt.htm
Danske družine zadolžena za 3x ni LETNI dohodek. Le kako, če pa je vse "zastonj"???????
Ponovimo VSI skupaj naglas: SOCIALIZEM JE PREDRAG SISTEM ZA KATEROKOLI DRŽAVO NA SVETU.
Skandinavska vrsta ekonomskega fašizma mi že dolgo ni všeč. Z masovnim uvozom Musli inženirjev in doktorjev nima več prav dolgega življenja pred sabo.
102% davka za Astrid Lindgren, na Švedskem, je dober primer.
Danske družine zadolžena za 3x ni LETNI dohodek. Le kako, če pa je vse "zastonj"???????
Ponovimo VSI skupaj naglas: SOCIALIZEM JE PREDRAG SISTEM ZA KATEROKOLI DRŽAVO NA SVETU.
Skandinavska vrsta ekonomskega fašizma mi že dolgo ni všeč. Z masovnim uvozom Musli inženirjev in doktorjev nima več prav dolgega življenja pred sabo.
102% davka za Astrid Lindgren, na Švedskem, je dober primer.
sporočil: 3.125
[milos9]Potem pa ni resen kupec. Ker tak ne bi pisal v "pisma bralcev", ampak bi mu svetovali znanci (kako zaobiti vse to) ali pa odvetniška firma (če bralec ni mutivoda).
Nismo si ga izmislili :)
Morda pa mu lahko pomagate z nasvetom, kako prihrani. Nam bo prav prišel dodaten vir, pišite mi na milos.milac@finance.si
MM
sporočil: 4.080
[pobalin]No, saj potem je bil pa v Jugi tudi prost pretok.
> [kuma]
> In potem imamo v EU prosti pretok blaga, vsak komentar brezpredmeten
A pretok ni prost? Piše, da je kaj preobvedano? Ima pač svojo ceno. Poglej, koliko Danska pobere za pri njih prodano in registrirano plehovje.
Za avto srednjega razreda si pač odkartal dobrih 200% davščin, pa si ga lahko imel.
Bil je tudi prost pretok ljudi. Odkartal si tisti depozit za prehod meje, pa si lahko šel.
sporočil: 14.456
[kekez]
> [pobalin]
> A pretok ni prost? Piše, da je kaj preobvedano? Ima pač svojo ceno. Poglej, koliko Danska pobere za pri njih prodano in registrirano plehovje.
No, saj potem je bil pa v Jugi tudi prost pretok. Za avto srednjega razreda si pač odkartal dobrih 200% davščin, pa si ga lahko imel.Verjetno si odličen poznavalec takratnih razmer, ker si jih aktivno doživljal ali pa temeljito naštudiral. Seštevek dajatev na avto je bil bolj kot 200% blizu 100%. Kar je še vedno zelo veliko. Pretok ni bil prost, ker se je firmam za uvoz avtomobilov (in drugih izdelkov) v Beogradu delilo uvozne kvote, ker je bil tak uvoz pogojen s kvotami deviz, ki so jih firme dobile z izvozom in/ali medsebojnim veriženjem, ker je bilo nekaj uvožene robe prodajane za dinarje (bolj občasno in ob slabi izbiri), velik del pa za devize, ki jih legalno sicer nismo mogli kupiti, a smo vseeno lahko imeli devizne bančne račune in devizno prodajo iz konsignacije. Itn.
Bil je tudi prost pretok ljudi. Odkartal si tisti depozit za prehod meje, pa si lahko šel.Koliko desetletij so po tvoji (jasno, naštudirano objektivni in popolnoma netendenciozni) interpretaciji pobirali progresivni depozit? Mene je zelo prizadel in sem komaj našel obhod tega centralističnega idiotizma, zato se ga dobro spomnim. Zato vem, kaj je pomenil za Slovence, ki smo imeli odprta vrata na zahod pred nosom in jih tudi veliko uporabljali. Večina drugih Jugoslovanov pa je bila do depozita bolj ravnodušna, ker so bili daleč od vrat v zahodni raj. Tistih ob madžarski, romunski, bolgarski ali albanski meji depozit najbrž ni prav hudo prizadel, za grško pa ne vem. Zaradi depozita so, kolikor se spomnim, maloobmejne prepustnice postale posebno cenjena roba. Torej je trg v mnogih segmentih deloval. :-)
sporočil: 234
Če ima tip 200čukov lufta za Bentlija potem je bolje da najde
nekega "našega človeka" v dotični državi, ki ga za neko ceno recimo
1000EUR letno prijavi na začasno bivanje in potem kupi avto na
tablice te države in zavaruje ter se vozi. Če ga slučajno Furs
najde in vpraša: Odakle sine? Odgovori, da ima ljubico v tisti
državi in da je tam vsaj en teden na mesec. Tista z lizingom iz
tujine tudi ni napačna je pa problem s poroštvi razen če ne da
depozita v zavarovanje.
sporočil: 4.080
[pobalin]Če pokomentiram samo tole.
> [kekez]
> > [pobalin]
> > A pretok ni prost? Piše, da je kaj preobvedano? Ima pač svojo ceno. Poglej, koliko Danska pobere za pri njih prodano in registrirano plehovje.
> No, saj potem je bil pa v Jugi tudi prost pretok. Za avto srednjega razreda si pač odkartal dobrih 200% davščin, pa si ga lahko imel.
Verjetno si odličen poznavalec takratnih razmer, ker si jih aktivno doživljal ali pa temeljito naštudiral. Seštevek dajatev na avto je bil bolj kot 200% blizu 100%.
Ja, takrat smo mi večinoma vozili med 750 in 1300 kubične avte. Morda je za te bilo 100%?
Za avto srednjega razreda, npr. takrat v Nemčiji zelo pogost Ford Sierra, Opel Ascona tam okrog 2 litra, je bila dajatev, če me spomin ne vara lepo 210%.
sporočil: 4.080
[GV-3786]Pogosto ne pomaga niti depozit.
Tista z lizingom iz tujine tudi ni napačna je pa problem s poroštvi razen če ne da depozita v zavarovanje.
Pred par leti sem hotel v tujini kratkoročen kredit, da bi se izognil dvakratnim tečajnim razlikam.
Nudil sem 150% brezobrestni depozit v evrih za jamstvo.
Niti ene banke nisem našel, ki bi šla v to. Vprašal sem jih več kot pet.
Sploh ni bila težava, da to zanje ne bi bil dober posel. Bolj je šlo, da je bila to neobičajna zadeva, ki je pač niso imeli predvidene v ponudbi. Pa so bili preveč togi, da bi šli iz svojih okvirov.
sporočil: 14.456
[kekez]Meni se v glavi šajna neka meja "luksuza", ki je bila po mojem spominu pri 2 litrih in zato predmet debat med orto avtomobilisti, ko se je pojavil kakšen fensi avto z 2010 ali 2100-kubičnim motorjem. Ali pri kakšnem 2,5-litrskem dizlu, ki je bil obdavčen kot luksuz, čeprav je imel zmogljivosti slabše od 2-litrskega bencinca. Tako da imaš mogoče prav, da so bile vse dajatve za ta "luksuzni" razred celih 200%.
Če pokomentiram samo tole.
Ja, takrat smo mi večinoma vozili med 750 in 1300 kubične avte. Morda je za te bilo 100%?
Za avto srednjega razreda, npr. takrat v Nemčiji zelo pogost Ford Sierra, Opel Ascona tam okrog 2 litra, je bila dajatev, če me spomin ne vara lepo 210%.
sporočil: 6.570
[pobalin]Po mojem spominu je bila vsekakor neka meja 1500 kubikov, zato ker je BMW za Jugoslavijo in Grčijo delal BMW 315.
> [kekez]
> Če pokomentiram samo tole.
> Ja, takrat smo mi večinoma vozili med 750 in 1300 kubične avte. Morda je za te bilo 100%?
> Za avto srednjega razreda, npr. takrat v Nemčiji zelo pogost Ford Sierra, Opel Ascona tam okrog 2 litra, je bila dajatev, če me spomin ne vara lepo 210%.
Meni se v glavi šajna neka meja "luksuza", ki je bila po mojem spominu pri 2 litrih in zato predmet debat med orto avtomobilisti, ko se je pojavil kakšen fensi avto z 2010 ali 2100-kubičnim motorjem. Ali pri kakšnem 2,5-litrskem dizlu, ki je bil obdavčen kot luksuz, čeprav je imel zmogljivosti slabše od 2-litrskega bencinca. Tako da imaš mogoče prav, da so bile vse dajatve za ta "luksuzni" razred celih 200%.
2000 kubikov pa je meja luksuza v Italiji, zato vse tiste Lancie, Alfe in Maseratiji 2.0 turbo.
sporočil: 14.456
[jani1974]Ja, tudi meni se nekaj šajna o treh ali celo štirih progresivnih davčnih razredih.
Po mojem spominu je bila vsekakor neka meja 1500 kubikov, zato ker je BMW za Jugoslavijo in Grčijo delal BMW 315.
2000 kubikov pa je meja luksuza v Italiji, zato vse tiste Lancie, Alfe in Maseratiji 2.0 turbo.
sporočil: 6.899
Ne recem, da neimenovani bralec ni bedak... seveda je. Ampak visoko
kaznovanje lastnistva dobrih avtomobilov je pa svinjarija. Ta
Bentley slovenije ne bo "onesnazil" in "potrosil" nic vec, kot
povprecen golf dizel, ki naredi 20 KKM letno. Ker Bentley jih bo
nabrz delal med pet in osem.
Dodatna svinjarija pa je to, da se seveda enostavno pride okoli tega. In potem se "nasi ne-njihovi" pac lahko vozijo s cemerkoli kjerkoli, s slovenskimi tablicami (denimo fiktivno kupijo takega bentleya za 10K, inspektorji pa dobijo namig da naj se s tem ne ukarjajo), ce pa si nepovezani srecnez, ki ki mu je ratalo s polaganjem ploscic ali igranjem fuzbala, pa pricakuj tezko roko drzave. Tudi ce bo placal vse dajatve po predpisih, ga bodo pa policaji drkali.
Dodatna svinjarija pa je to, da se seveda enostavno pride okoli tega. In potem se "nasi ne-njihovi" pac lahko vozijo s cemerkoli kjerkoli, s slovenskimi tablicami (denimo fiktivno kupijo takega bentleya za 10K, inspektorji pa dobijo namig da naj se s tem ne ukarjajo), ce pa si nepovezani srecnez, ki ki mu je ratalo s polaganjem ploscic ali igranjem fuzbala, pa pricakuj tezko roko drzave. Tudi ce bo placal vse dajatve po predpisih, ga bodo pa policaji drkali.
sporočil: 950
Zadnja sprememba: anon-163499 28.07.2016 09:30
Vsaj nekje se obdavčuje premožneže in prav je tako. Bencin košta 40
centov, plačamo 1,2 eur pa nihče ne joka. Plačujejo seveda reveži.
Bogataši sploh ne porajtajo. Gre v stroške firme, tako kot wc
papir.... Na nepremičnine ne plačujejo nič in vsi na minimalcih.
Tisti, ki je na minimalcu in vozi Bentleya, bi mu ga morali vzet.Strani: 1