Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek (mnenje) Samo teslo kupi teslo!?

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-207617 sporočil: 6.899
[Avto] Tema: Samo teslo kupi teslo!?
[#2577131] 24.01.16 23:35 · odgovor na: bc123a (#2577127)
Odgovori   +    0
Če izključimo vtičnice, ki imajo za seboj teš 6, in imamo zgolj avto z dizelskim motorjem za proizvodnjo elektrike in za njim elektromotorjem, najrž moramo po nujnosti izgubljti več energije, kot pa če bi dizelski motor vezali (z menjalnikom) direkt na kolesa?

Da lahko elektromotor zaradi vmesne baterije občasno daje 120KW, čeprav je agregat samo 60 KW, še ne pomeni šparanja. Kadar z običajnim motorjem zgolj vzdržuješ enakomerno hitrost, porablja le nekaj KW, in temu primerno manj goriva.

Nekako mi je kontraintuitivno, da na motor dodamo baterijo in drug - čeprav zelo učinkovit - motor, in tako nekaj pridobimo.

Pridobimo kvečjemu uporabo bremzanja?? Kar je v mestu veliko, izven pa zelo malo..?

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2577131

Strani: 1

bc123a sporočil: 48.253
[Avto] Tema: Samo teslo kupi teslo!?
[#2577215] 25.01.16 10:01 · odgovor na: anon-207617 (#2577131)
Odgovori   +    0
[NemirniTujec]
Če izključimo vtičnice, ki imajo za seboj teš 6, in imamo zgolj avto z dizelskim motorjem za proizvodnjo elektrike in za njim elektromotorjem, najrž moramo po nujnosti izgubljti več energije, kot pa če bi dizelski motor vezali (z menjalnikom) direkt na kolesa?
Zakaj?
Da lahko elektromotor zaradi vmesne baterije občasno daje 120KW, čeprav je agregat samo 60 KW, še ne pomeni šparanja. Kadar z običajnim motorjem zgolj vzdržuješ enakomerno hitrost, porablja le nekaj KW, in temu primerno manj goriva.
Ni res. Ravno nerealisticni testi nad katerimi se usajajo potrosniki, to predvidevajo, pa ne drzi. Poraba pri avtocestni voznji pri 120 km/h je povsem nekaj drugega kot poraba pri realisticni voznji, in odstopanja so, kot lahko vidis iz kritike testov, tudi do 50%. Teh 50% prineses not ce motor vedno dela v idealnem rezimu (torej tako kot ce bi vozil po avtocesti z 120 km/h).
Nekako mi je kontraintuitivno, da na motor dodamo baterijo in drug - čeprav zelo učinkovit - motor, in tako nekaj pridobimo.

Pridobimo kvečjemu uporabo bremzanja?? Kar je v mestu veliko, izven pa zelo malo..?
Glej zgoraj. Ce bi bile zadeve tako enostavne bi testi proizvajalcev, na podlagi katerih reklamirajo nizko porabo, dejansko bili realisticni, pa niso, kar lahko ugotovi vsak, ki primerja dejansko porabo z oglasevano.
anon-20668 sporočil: 3.976
[Avto] Tema: Samo teslo kupi teslo!?
[#2577241] 25.01.16 10:35 · odgovor na: anon-207617 (#2577131)
Odgovori   +    1
[NemirniTujec]
Če izključimo vtičnice, ki imajo za seboj teš 6, in imamo zgolj avto z dizelskim motorjem za proizvodnjo elektrike in za njim elektromotorjem, najrž moramo po nujnosti izgubljti več energije, kot pa če bi dizelski motor vezali (z menjalnikom) direkt na kolesa?

Da lahko elektromotor zaradi vmesne baterije občasno daje 120KW, čeprav je agregat samo 60 KW, še ne pomeni šparanja. Kadar z običajnim motorjem zgolj vzdržuješ enakomerno hitrost, porablja le nekaj KW, in temu primerno manj goriva.

Nekako mi je kontraintuitivno, da na motor dodamo baterijo in drug - čeprav zelo učinkovit - motor, in tako nekaj pridobimo.

Pridobimo kvečjemu uporabo bremzanja?? Kar je v mestu veliko, izven pa zelo malo..?
če bi dizelski motor vezali direkt na kolesa - se seveda izgubi manj energije, ampak vprašanje je, ali ICE motor vedno delje v optimalnem načinu ali ne? Pri mestni vožnji gotovo ne, ker stalno skačejo obrati gor/dol, torej je motor redko v optimumu. Na avtocesti je pa lahko ure in ure v optimumu.
V mestu gre veliko energije v nič zaradi stanja na semaforjih. Načeloma tu lahko pomaga start&stop sistem, ki pa je po mojih izkušnjah skrajno nadležen, pa vprašanje če je to drkanje zdravo za motor.

In ja, pri takem elektrohibridu med drugim pridobiš tudi možnost regeneracije energije med bremzanjem.

Tako da pomojem bi bila zadeva za večino uporabnikov smiselna. Le v primerih, ko avto preživi 90% ali več časa na avtocesti pri konstantni hitrosti, bi bilo smiselno imeti klasičen ICE (dizel) brez elektromotorjev. Ampak večina ljudi, tudi če se vozi po avtocesti v službo, mora npr. zjutraj najprej priti od svoje bajte do avtoceste, kasneje pa od avtoceste v mestni gužvi do pisarne.... in povsod ima lahko gužvo, zastoje, počasno vožnjo in veliko bremzanja (pravzaprav tudi na sami avtocesti).

Strani: 1