Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Francoska puščica za slovenske sladokusce
Strani: 1
sporočil: 171
Zanimiv članek vendar precej napačnih podatkov in prirejen opevanju
Peugeota.
npr. Cupra ima sedaj komercialnih 290 KM, v praksi je isti motor+program kot v Golf R in Audi S3 kar pomeni 300+KM. Ima možnost DSG menjalnika, ima DCC, ima el. diff 0-100% in uradni pospešek 5,7s do 100km/h. Edina "pomanjkljivost" je, da nima pogona na vse 4 (pol bi bila boljša celo od Golfa R)
Vsekakor se pa lahko vsak lastnik 308GTI v praksi prepriča kako "diši" izpuh cupre ;-)
V praksi pa je seveda nakup vozila tudi emocionalen in ne samo racionalen.
npr. Cupra ima sedaj komercialnih 290 KM, v praksi je isti motor+program kot v Golf R in Audi S3 kar pomeni 300+KM. Ima možnost DSG menjalnika, ima DCC, ima el. diff 0-100% in uradni pospešek 5,7s do 100km/h. Edina "pomanjkljivost" je, da nima pogona na vse 4 (pol bi bila boljša celo od Golfa R)
Vsekakor se pa lahko vsak lastnik 308GTI v praksi prepriča kako "diši" izpuh cupre ;-)
V praksi pa je seveda nakup vozila tudi emocionalen in ne samo racionalen.
sporočil: 2.989
Zadnja sprememba: chef 14.12.2015 17:10
Lepo opevaš cupro, za katero sicer korektno piše, da je po
tehničnih podatkih hitrejša ;) Drugega nič, ker je že bila
predstavljena in testirana :) V prodaji je sicer 280-konjska (ob
šibkejši 265), avto pa je krasen za vsak dan in sicer. Le na
dirkališču slej ko prej gleda v izpuh denimo megana RS 275 trophy
pa tudi malce bolj diskretna je ;) Enim je to še posebej všeč,
drugim ne.avto.finance.si/8812382
Ker že omenjaš R in S...lahko bi tudi type-R ;=)
sporočil: 171
V proizvodnji je že cca 1 mesec 290KM kot MY16, 265KM pa ne obstaja
več.
Na Nordscleife je bla serijska Cupra z ustrezno programsko nastavitvijo diff Jordi Gena (ki je sedaj serijska) hitrejša od Megana, ki pa so ga nato olajšali za skoraj 200kg in navili, da so povrnili rekord. Vsi posnetki so na Youtubu.
Ne predstavljam pa si, kako bi v Megana dajal otroški sedež.
beta3.finance.si//pi....720px.jpg
Tukaj so napačni podatki za Cupro. Na žalost je pa cena osnovnega modela tudi višja.
Pri omenjanju S in R sem pa samo hotel namigniti v kateri razred neuradno (po opremi in zmogljivostih) paše Cupra.
Vsake oči majo pa svoj'ga malarja. In prav je tako, drugače bi bil dolgcajt.
Na Nordscleife je bla serijska Cupra z ustrezno programsko nastavitvijo diff Jordi Gena (ki je sedaj serijska) hitrejša od Megana, ki pa so ga nato olajšali za skoraj 200kg in navili, da so povrnili rekord. Vsi posnetki so na Youtubu.
Ne predstavljam pa si, kako bi v Megana dajal otroški sedež.
beta3.finance.si//pi....720px.jpg
Tukaj so napačni podatki za Cupro. Na žalost je pa cena osnovnega modela tudi višja.
Pri omenjanju S in R sem pa samo hotel namigniti v kateri razred neuradno (po opremi in zmogljivostih) paše Cupra.
Vsake oči majo pa svoj'ga malarja. In prav je tako, drugače bi bil dolgcajt.
sporočil: 2.989
Nisi edini, večina kolegov meni, da je cupra vsakdanje neprimerno
bolj uporaben avto kot megane - že zaradi treh vrat in trdega
podvozja. Prvi vtis pri P308 GTi daje podoben občutek, da zna biti
vsakdanje uporaben in udoben ali pa živalski. Tabele nisem jaz
sestavljal, ampak ok, pomoje so zajeli avte s približno podobnimi
zmogljivostmi in ceno.
RS 275 z Akrapovičem je serijski model, kupiti se da tudi oskubljeni trophy-R, ki je postavil takrat rekord. Na vrhu je zdaj tako ali tako type-R, za katerega se ne ve, ali bo pri nas naprodaj.
RS 275 z Akrapovičem je serijski model, kupiti se da tudi oskubljeni trophy-R, ki je postavil takrat rekord. Na vrhu je zdaj tako ali tako type-R, za katerega se ne ve, ali bo pri nas naprodaj.
Strani: 1