Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Volkswagen: motor 2.0 TDI EA288 ni sporen
Strani: 1
sporočil: 200
Če se to izkaže.. da je to res.. da so lagali PEA tudi v
drugo....
Jih bodo ameri tako na kol nataknili....
Jih bodo ameri tako na kol nataknili....
sporočil: 4.276
Težave s programsko opremo, ki na meritvah pokaže manjše vrednosti dušikovih oksidov kot v prometu, pa se lahko pokažejo pri omenjenih motorjih emisijskega standarda Euro5.Kako sprenevedanje.
Zahebali ste, priznajte, popravite kar se da, požrite škodo, opravičite se in furajte dalje, ne pa nas hebat v glavo. "Težave s programsko opremo", lepa vas no prosim. Gre za goljufanje na škodo vseh dihajočih, ne le voznikov Volkswagnov. Zato se opravičite vsem in upajte, da vam bomo kdaj oprostili, ne pa nam prodajati buč.
Mogoče so Volkswagni tudi varni zgolj v testnih pogojih, če pa se zaletiš pod malo drugačnim kotom pa... smola pač, težava v programski opremi, ki tega pač ni predvidela, cilj je bil pač enak kot pri izpustih, da se avto dobro odreže na testu.
Kar tako naprej, pa bodo vaši avti tudi vozili zgolj v testnih pogojih, ker bo kupcev zmanjkalo, saj voziti VW počasi postalo sramotno.
sporočil: 6.570
[alek14]Vprašanje za milijon dolarjev je, ali gre za EURO6 verzije (kot praviš ti) ali samo za EURO5 verzije, kot pravijo finance.
Tole o EA288 je že nekaj časa zunaj.
forum.finance.si/?m=...073&single
sporočil: 4.276
[alek14]Če je notranja preiskava pokazala, da je en motor dober, potem je najbrž edini :)
> [jani1974]
> False alarm je bil. EA288 je OK:
>
> www.aktiencheck.de/n...en-6794237
Hvala za tole. Ampak kot berem je bila to njihova notranja preiskava.
Bi raje videl, da to potrdijo kaki neodvisni.
sporočil: 25
čas vnosa: 22.10.15 18:13
The most recent version of VW's new EA 288 motor had already been
rubberstamped by Germany's automotive watchdog, which deemed it
clear of any malicious software. That version complies with the
latest European emissions standards that have been in effect since
September, known as Euro 6.
www.dw.com/en/vw-say...a-18799098
www.dw.com/en/vw-say...a-18799098
sporočil: 10.824
Link iz Autobilda, ki pravi, da testi še niso končani in ni
zadotovo, ali je SW bil ali ne manipuliran.
www.autobild.de/arti...77591.html
www.autobild.de/arti...77591.html
sporočil: 200
AutoBild je od nekdaj FalschWagnova trobla...
Ta isti AB je prec po izbruhu afere ven dal tabelco k je kazala da niso samo dojče avtki oni ki preveč svinjajo...
Ta isti AB je prec po izbruhu afere ven dal tabelco k je kazala da niso samo dojče avtki oni ki preveč svinjajo...
sporočil: 10.824
[Endimion1]AUDIBuild piše, da VW pravi, da je ti motorji niso SW manipulirani, KBA pa še ni zaključil testov, da bi to potrdil.
AutoBild je od nekdaj FalschWagnova trobla...
Ta isti AB je prec po izbruhu afere ven dal tabelco k je kazala da niso samo dojče avtki oni ki preveč svinjajo...
Torej še obstaja možnost da VW tudi v tem primeru Laže.
sporočil: 416
Težave s programsko opremo, ki na meritvah pokaže manjše vrednosti dušikovih oksidov kot v prometu, pa se lahko pokažejo pri omenjenih motorjih emisijskega standarda Euro5.To niso težave ampak zavestno goljufanje, ki je kaznivo dejanje.
sporočil: 6.775
Zadnja sprememba: tilenrexi 23.10.2015 12:48
To sporočilo je izbrisal avtor (23.10.2015 12:56)
sporočil: 182
[Endimion1]Tole nima veze z ameri. Pri njih so itaq že prec ugotovili da so goljufali tudi pri ta novih motorjih ki načeloma že uporabljajo adblue. Pa pol so našli še dodatni ločeni defeat device ki je upravljal s katalizatorjem.
Če se to izkaže.. da je to res.. da so lagali PEA tudi v drugo....
Jih bodo ameri tako na kol nataknili....
Vprašanje je kaj je z novimi motorji v Evropi, kjer so EURO 6 limiti višji in je še v veljavi manj zahteven NEDC testni cikel. Ali so to zmogli brez goljufije, ali so mogoče vseeno malo goljufali iz navade za tržno prednost, tistih par deci pri porabi in "bolj živahni nemški konji". Neodvisne rezultate še čakamo, prav tako za druge proizvajalce, ravno nekaj Opla omenjajo... Ampak je težko zagotovo rečt a je goljufija ali ni, ker je dobro znano da požegnani avti _večinoma_ v realnih razmerah packajo reda 10x več.
sporočil: 200
Jutro seveda ni.
A ko so te enkrat ujeli da si kradel, je izgovor, da je sosed tudi, bolj poševen.
EU in z njo Nemčija je v nalce kočljivem položaju. Če gre zdaj v zavestno nižanje zahtev EURO si nakoplje jezo tako zelenih kot vseh onih ki že zdaj trdijo da je politika v službi korporacij. Rezultat take vojne tudi v Nemčiji ni tako enostavno predvidljiv.
Če pa predpisi ostanejo taki kot so, so majhne dizel motorje z dekretom pospravili v arhiv zgodovine in muzej. Saj ne bomo kupovali nič manj novih avtomobilov. Le da so na onem segmentu, kjer so močni tako Japonci, korejci in tudi ZDA, v evropi zaspali. Toyota Prius bo kmalu praznovala 20-letnico. Povsod so v alternative vlagali bistveno več razvoja. Samo nemci bolj malo... Tudi bolj efektivni so kar se produkcije tiče. Prav Toyota proizvede ravno toliko avtov kot FalschWagen, vendar z eno tretjino zaposlenih...
Za nemško avto industrijo v nižjem in srednjem segmentu pa dejansko zajeb v tem da "Made in Germany" ne pomeni nujno kvalitete, za katero bi človek plačeval ne vem kako premijo. Kar ne pomeni da so nemski avtomobili slabi. Pomeni da bodo iz naslova "Ker je nemški" tezko se toliko kasirali kot so do zdaj....
A ko so te enkrat ujeli da si kradel, je izgovor, da je sosed tudi, bolj poševen.
EU in z njo Nemčija je v nalce kočljivem položaju. Če gre zdaj v zavestno nižanje zahtev EURO si nakoplje jezo tako zelenih kot vseh onih ki že zdaj trdijo da je politika v službi korporacij. Rezultat take vojne tudi v Nemčiji ni tako enostavno predvidljiv.
Če pa predpisi ostanejo taki kot so, so majhne dizel motorje z dekretom pospravili v arhiv zgodovine in muzej. Saj ne bomo kupovali nič manj novih avtomobilov. Le da so na onem segmentu, kjer so močni tako Japonci, korejci in tudi ZDA, v evropi zaspali. Toyota Prius bo kmalu praznovala 20-letnico. Povsod so v alternative vlagali bistveno več razvoja. Samo nemci bolj malo... Tudi bolj efektivni so kar se produkcije tiče. Prav Toyota proizvede ravno toliko avtov kot FalschWagen, vendar z eno tretjino zaposlenih...
Za nemško avto industrijo v nižjem in srednjem segmentu pa dejansko zajeb v tem da "Made in Germany" ne pomeni nujno kvalitete, za katero bi človek plačeval ne vem kako premijo. Kar ne pomeni da so nemski avtomobili slabi. Pomeni da bodo iz naslova "Ker je nemški" tezko se toliko kasirali kot so do zdaj....
Strani: 1