Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Endimion sporočil: 10.308
In zadeva bo za evropske proizvajalce dizelskih vozil lahko ratala še grša:

www.theicct.org/site...141013.pdf

od 15 testiranih evropskih vozil je samo ENO izpolnilo EURO6 Standard. In ker so vsa vozila certificirana za ta standard, je grozljivo še to, da jih 13 ne izpolnjuje niti EURO 5 limita. Govorim zgolj o emisijah dušikovih oksidov...

Test je izvedla ista organizacija,ki je na kol nataknila VW.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2551466

Strani: 1

bigl sporočil: 18.363
Zadnja sprememba: bigl 24.09.2015 09:58
[Endimion]
In zadeva bo za evropske proizvajalce dizelskih vozil lahko ratala še grša:

www.theicct.org/site...141013.pdf

od 15 testiranih evropskih vozil je samo ENO izpolnilo EURO6 Standard. In ker so vsa vozila certificirana za ta standard, je grozljivo še to, da jih 13 ne izpolnjuje niti EURO 5 limita. Govorim zgolj o emisijah dušikovih oksidov...

Test je izvedla ista organizacija,ki je na kol nataknila VW.
To je samo dokaz, da je dizl zelo problematičen za čiščenje, ne samo ogljika in dušika. Ampak to je sedaj udarna tema. Nano delcev pa je še: ne vprašat koliko.....Dizlu se torej ne piše lepa, mislim poceni prihodnost z eko vidika. Lep dan.
klemenstp sporočil: 2.568
[Endimion]
In zadeva bo za evropske proizvajalce dizelskih vozil lahko ratala še grša:

www.theicct.org/site...141013.pdf

od 15 testiranih evropskih vozil je samo ENO izpolnilo EURO6 Standard. In ker so vsa vozila certificirana za ta standard, je grozljivo še to, da jih 13 ne izpolnjuje niti EURO 5 limita. Govorim zgolj o emisijah dušikovih oksidov...

Test je izvedla ista organizacija,ki je na kol nataknila VW.
Tole je pa zastrašujoče. Hvala za link.
premza sporočil: 4.276
Zadnja sprememba: premza 24.09.2015 10:28
[Endimion]
In zadeva bo za evropske proizvajalce dizelskih vozil lahko ratala še grša:

www.theicct.org/site...141013.pdf

od 15 testiranih evropskih vozil je samo ENO izpolnilo EURO6 Standard. In ker so vsa vozila certificirana za ta standard, je grozljivo še to, da jih 13 ne izpolnjuje niti EURO 5 limita. Govorim zgolj o emisijah dušikovih oksidov...

Test je izvedla ista organizacija,ki je na kol nataknila VW.
Na koncu zadeva ne bo tako grda. Prah se bo malo polegel, ljudjem bodo vrgli kako novo kost, EURO5, EURO6 in EURO7 meje bodo malo popravili in življenje bo spet lepo.
Volkswagen je "Too big to fail". Če bo treba bomo tudi davkoplačevalci pomagali. V krizi so tudi dobivali subvencije za vsak prodan avto. No ja, formalno so jih dobivali kupci, ampak denar je šel pa Volkswagnu.

Med krizo se je govorilo kako so banke "Too big to fail" in bi jih bilo treba "razbiti". Ko so davkoplačevalci odvezali mošnjičke, pa se je na to kar pozabilo. V naslednji krizi bo vse "Too big to fail".

Strani: 1