56 min
Nemški proizvajalec komponent za avtoindustrijo Mubea zaganja proizvodnjo v Bosni
2 uri
Prevoznika Emirates in Flydubai po poplavah vzpostavljata normalne povezave
3 ure
Cene v hrvaškem turizmu bodo za pet do deset odstotkov višje kot lani 3
3 ure
Za sofinanciranje raziskav v podporo kmetijski politiki pet milijonov evrov
5 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
7 ur
Predlogi za dividende, v zelenem pa le delnica Krke
7 ur
Koliko odpravnine sta lani prejela predsednika uprave Petrola in Luke Koper
8 ur
V prvih dveh mesecih za tri odstotke več prihodkov od tujih turistov kot v enakem obdobju lani
9 ur
Kitajski Chery bo avtomobile izdeloval na pogorišču Nissanove tovarne v Barceloni
10 ur
Dnevnik: za Fotono bi lahko iztržili milijardo evrov
10 ur
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 3
21 ur
Najbolj brani članki danes
22 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander 1
23 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
1 dan
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 9
1 dan
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 5
1 dan
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
1 dan
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
1 dan
Ko se upokoji vodja gradnje
1 dan
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

premza sporočil: 4.276
Zadnja sprememba: premza 24.09.2015 10:28
[Endimion]
In zadeva bo za evropske proizvajalce dizelskih vozil lahko ratala še grša:

www.theicct.org/site...141013.pdf

od 15 testiranih evropskih vozil je samo ENO izpolnilo EURO6 Standard. In ker so vsa vozila certificirana za ta standard, je grozljivo še to, da jih 13 ne izpolnjuje niti EURO 5 limita. Govorim zgolj o emisijah dušikovih oksidov...

Test je izvedla ista organizacija,ki je na kol nataknila VW.
Na koncu zadeva ne bo tako grda. Prah se bo malo polegel, ljudjem bodo vrgli kako novo kost, EURO5, EURO6 in EURO7 meje bodo malo popravili in življenje bo spet lepo.
Volkswagen je "Too big to fail". Če bo treba bomo tudi davkoplačevalci pomagali. V krizi so tudi dobivali subvencije za vsak prodan avto. No ja, formalno so jih dobivali kupci, ampak denar je šel pa Volkswagnu.

Med krizo se je govorilo kako so banke "Too big to fail" in bi jih bilo treba "razbiti". Ko so davkoplačevalci odvezali mošnjičke, pa se je na to kar pozabilo. V naslednji krizi bo vse "Too big to fail".

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen