2 min
Najbolj brani članki danes
1 ura
Nemci so lani izvozili približno dvakrat več avtov kot so jih uvozili, največ so jih prodali Kitajcem
4 ure
Od polnoči nižje cene goriv, najbolj se bosta pocenila dizel in kurilno olje
4 ure
Stanovanjska posojila: katera banka vam zdaj ponuja najnižjo fiksno obrestno mero
5 ur
Razpisanih je pet milijonov evrov za namakalne sisteme
5 ur
Zakaj minister Bojan Kumer nima moči, da bi prestavil zaračunavanje omrežnine po novem 3
6 ur
Misterij donosnosti pokojninskih skladov 3
8 ur
NASVET Kaj morate storiti do 1. julija, da bo Googlova analitika še naprej delala brez težav
8 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
8 ur
Vlaki SŽ vozijo iz Ljubljane v Gradec in iz Ljubljane v Beljak
9 ur
Dobre novice o finančni stabilnosti: kaj pa lahko skrbi banke, njihove delničarje, politike in ljudi?
9 ur
Peking gradi plavajoče jedrske reaktorje za napajanje vojaških baz v Južnokitajskem morju
9 ur
Kako poteka Woodstock kapitalistov Warrena Buffetta
9 ur
Zasebna omrežja 5G kot gonilo razvoja pametne industrije
10 ur
Utrip iz Gornje Radgone
12 ur
Kolumna o vinu: Kaj čaka modro frankinjo v Sloveniji?
12 ur
Kaj prinaša digitalna avtocesta, s katero smo se po besedah predstavnika Darsa uvrstili v vrh Evrope 3
13 ur
Spremembe v delovnih okoljih: kako digitalizirati fleksibilne oblike dela (Oglas)
17 ur
Vloge gospodinjstev februarja krepko navzdol, »krive« so ljudske obveznice
17 ur
Poletje je pred vrati: kje bo največ inšpektorjev, koga in kaj bodo pregledovali 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[matjazfinance]
> [bc123a]
> Poleg tega so moderni motorji opremljeni s kopico senzorjev, in je pogruntati ali si na merilni ploscadi mala malca. Nemski komentatorji spekulirajo, da so za to uporabili kar merilec tlaka zraka na vstopu, ki lahko detektira, ali se avto res premika skozi zrak. Torej: visoka hitrost, visoki obrati, pa nobenega pisa -> test.

To bi bila lahko ena varianta, ampak če motor laufajo pod obrati in obremenitvijo, morajo verjetno predenj postaviti delujoč ventilator, da se motor ne pregreje?
Razen če so obremenitve tako nizke, ter jih le sem in tja momentalno povečajo. No, ta moja pripomba izvira iz gledanja par filmčkov kako "dajo avto na valjarje" (meritev dejanske moči motorja), kjer ga ženejo na polno moč, in mora nujno biti zraven velik ventilator. Lahko da pri EPA ipd testih ne rabijo ventilatorja...
Vprasanje ali tisti ventilator res piha s hitrostjo avta, ce je namenjen sami hlajenju. Po moje ne, in je se lazje ugotoviti da si na testu, zrak 30 km/hh, kolesa 100 km/h, volan ravno, veter sploh ne spreminja smeri, ergo tako izjemna situacija da je na cesti nikoli ne bos srecal dovolj pogosto, da bi bilo ponovljivo. In tudi ce bi srecal, bi voznik samo to opazil da ima avto slabse performanse ravno takrat, in da je v99% vse ok.

Bistvo je ocitno v tem da so parametri epa testov tako dobro definirani in standardizirani, da jih ecu zlahka razpoznq.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2551072

Strani: 1

premza sporočil: 4.276
[bc123a]
Bistvo je ocitno v tem da so parametri epa testov tako dobro definirani in standardizirani, da jih ecu zlahka razpoznq.
Vsi testi so do pike natančno definirani in vsi so tudi javno dostopni. Test hrupa (pass by noise) se npr. vedno opravi pri polnem plinu in nikoli med prestavljanjem. Pa lahko potem avto med prestavljanjem poka iz izpuha po mili volji in ropota ko hudič, če le ni plin pritisnjen do konca.
Ironija je, da imajo test tisoče strani, da bi bili kar se da "pošteni", luknjati so pa kot švicarski sir.

Jaz se sedaj sprašujem kako je z drugimi sistemi. Se avto razvija tako, da je varen, ali tako, da na testu varnosti doseže čim več točk. Če imaš srečo in se zaletiš pod testnimi pogoji OK, kaj pa če ovira v avto prileti 10 cm višje ali pod nekoliko drugačnim kotom? Smola, avto ni narejen za tak trk, takega trka pač ni v testu.
anon-20668 sporočil: 3.976
[bc123a]
Vprasanje ali tisti ventilator res piha s hitrostjo avta, ce je namenjen sami hlajenju. Po moje ne, in je se lazje ugotoviti da si na testu, zrak 30 km/hh, kolesa 100 km/h, volan ravno, veter sploh ne spreminja smeri, ergo tako izjemna situacija da je na cesti nikoli ne bos srecal dovolj pogosto, da bi bilo ponovljivo.
Ja, to se mi zdi dobra razlaga.
pcs sporočil: 5.462
[bc123a]
> [matjazfinance]
> > [bc123a]
> > Poleg tega so moderni motorji opremljeni s kopico senzorjev, in je pogruntati ali si na merilni ploscadi mala malca. Nemski komentatorji spekulirajo, da so za to uporabili kar merilec tlaka zraka na vstopu, ki lahko detektira, ali se avto res premika skozi zrak. Torej: visoka hitrost, visoki obrati, pa nobenega pisa -> test.
>
> To bi bila lahko ena varianta, ampak če motor laufajo pod obrati in obremenitvijo, morajo verjetno predenj postaviti delujoč ventilator, da se motor ne pregreje?

Vprasanje ali tisti ventilator res piha s hitrostjo avta, ce je namenjen sami hlajenju. Po moje ne, in je se lazje ugotoviti da si na testu, zrak 30 km/hh, kolesa 100 km/h, volan ravno, veter sploh ne spreminja smeri, ergo tako izjemna situacija da je na cesti nikoli ne bos srecal dovolj pogosto, da bi bilo ponovljivo.
V avtu imaš accelerometer zaradi airbagov in ABS-a, ugotoviti ali se avto premika je tako res trivialno.

Lp,
M

Strani: 1