Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek (Reportaža) kaj je Kia prinesla na Slovaško
Strani: 1
sporočil: 30.415
Koliko tujih investitorjev so pritegnili Cerar, Židan in Erjavec v
Slovenijo? Koliko tujih investitorjev je odprlo tovarne v
Sloveniji? Koliko novih delavcev so te nove tovarne zaposlile?
Koliko davkov so nove tovarne plačale? Koliko prispevkov v
pokojninsko blagajno so nakazale?
sporočil: 2.117
[FIN-311684]Ali misliš vprašati koliko so povečali plače v JU, koliko prijateljem so priskrbeli službe in koliko prijateljem dodelili državne subvencije?
Koliko tujih investitorjev so pritegnili Cerar, Židan in Erjavec v Slovenijo? Koliko tujih investitorjev je odprlo tovarne v Sloveniji? Koliko novih delavcev so te nove tovarne zaposlile? Koliko davkov so nove tovarne plačale? Koliko prispevkov v pokojninsko blagajno so nakazale?
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 11.09.2015 07:03
[Mleben]David Icke bi vladanje Cerarja, Židana in Erjavca pripisal delovanju temnih sil, so naznanilci desetletja teme, so kot grdi nezemljani, ki v službi javnega sektorja želijo zasužnjiti podjetnike in gospodarstvo. Potrebujemo Toma Jonesa in njegovo petje ("Mars Attacks!"), mogoče pa bi zadostovala bolj podjetniško naravnana SDS? Gospodarstvo, podjetniki in naši delavci potrebujemo močno politično stranko, ki bo zagovarjala ustvarjanje dodane vrednosti in hkrati uspešno parirala parazitskim strankam okrog Cerarja, Židana, Mesca pa tudi Erjavca, ki komaj čaka, da izprazni kaščo.
> [FIN-311684]
> Koliko tujih investitorjev so pritegnili Cerar, Židan in Erjavec v Slovenijo? Koliko tujih investitorjev je odprlo tovarne v Sloveniji? Koliko novih delavcev so te nove tovarne zaposlile? Koliko davkov so nove tovarne plačale? Koliko prispevkov v pokojninsko blagajno so nakazale?
Ali misliš vprašati koliko so povečali plače v JU, koliko prijateljem so priskrbeli službe in koliko prijateljem dodelili državne subvencije?
sporočil: 1.476
Zadnja sprememba: anon-207862 11.09.2015 08:45
Poskusite tako reportažo napraviti v Revozu. Ne bo vam uspelo - tam
je vse "top secret" in "no photo" kot v kakšni nekaj sto letni
kulturno zgodovinski nepremičnini. Pa čeprav na vsakem
specializiranem sejmu vidiš več...pa tudi you tube jih po
darežljivosti z informacijami prekaša za ohooooo. Produktivnost Kia
fabrike je kot kaže precej nad tisto na dolenjskem. No to je zato
ker imamo v vladi, politiki in večjih gospodarskih družbah na vrhu
in malo pod njim same kursadžije....
sporočil: 3.465
[danezsem1x]
Poskusite tako reportažo napraviti v Revozu. Ne bo vam uspelo - tam je vse "top secret" in "no photo" kot v kakšni nekaj sto letni kulturno zgodovinski nepremičnini. Pa čeprav na vsakem specializiranem sejmu vidiš več...pa tudi you tube jih po darežljivosti z informacijami prekaša za ohooooo. Produktivnost Kia fabrike je kot kaže precej nad tisto na dolenjskem. No to je zato ker imamo v vladi, politiki in večjih gospodarskih družbah na vrhu in malo pod njim same kursadžije....
jst sem bil v tovarni Dell na Poljskem, podpiše na kapiji pogodbo o nerazkrivanju informacij. Kdor ne podpiše je zunaj. Pa je sestavljanica računalnikov, nič takega.
sporočil: 1.993
Pa naši..? Tujega nočemo, svojega ne damo!
Ps. Kaksno sliko lepih deklet bi lahk pripeli :)
Ps. Kaksno sliko lepih deklet bi lahk pripeli :)
sporočil: 2.321
čas vnosa: 11.09.15 11:59
Industrije, ki ni sposobna poštno plačevati dela, ni za spustit v
državo.
sporočil: 2.989
Tudi v Kiji so prosili, naj ne slikamo. In nisem. Punce so fajn,
verjemi na besedo ;)
sporočil: 583
Slovenci smo dali pa 110 milijonov (nazadnje, prejšnjih zneskov
niti ne omenjam) za vzpostavitev proizvodnje za novega Twinga in
Smart-a. Žal Renault in Mercedes s temi modeli nista tako uspešna
kot KIa, drugače bi se tudi Revoz lahko precej približal (po
kapaciteti) tem številkam.
Ne gre za nobeno nespodbujanje slovenske vlade, gre enostavno za to , da Renault in Mercedes nista tako uspešna. Tipično natolcevanje novinarjev Financ. Kakšen rumen časopis to postaja.
Ne gre za nobeno nespodbujanje slovenske vlade, gre enostavno za to , da Renault in Mercedes nista tako uspešna. Tipično natolcevanje novinarjev Financ. Kakšen rumen časopis to postaja.
sporočil: 2.730
[FIN-311684]Iz tvojih ust v božja ušesa.
> [Mleben]
> > [FIN-311684]
> > Koliko tujih investitorjev so pritegnili Cerar, Židan in Erjavec v Slovenijo? Koliko tujih investitorjev je odprlo tovarne v Sloveniji? Koliko novih delavcev so te nove tovarne zaposlile? Koliko davkov so nove tovarne plačale? Koliko prispevkov v pokojninsko blagajno so nakazale?
>
> Ali misliš vprašati koliko so povečali plače v JU, koliko prijateljem so priskrbeli službe in koliko prijateljem dodelili državne subvencije?
David Icke bi vladanje Cerarja, Židana in Erjavca pripisal delovanju temnih sil, so naznanilci desetletja teme, so kot grdi nezemljani, ki v službi javnega sektorja želijo zasužnjiti podjetnike in gospodarstvo. Potrebujemo Toma Jonesa in njegovo petje ("Mars Attacks!"), mogoče pa bi zadostovala bolj podjetniško naravnana SDS? Gospodarstvo, podjetniki in naši delavci potrebujemo močno politično stranko, ki bo zagovarjala ustvarjanje dodane vrednosti in hkrati uspešno parirala parazitskim strankam okrog Cerarja, Židana, Mesca pa tudi Erjavca, ki komaj čaka, da izprazni kaščo.
A sedanje stanje ni nič nenavadnega. Vodijo nas samomorilci. Rdeči kamikaze. Kar spet ni nič čudnega saj sodimo med države z najvišjo samomorilnostjo na svetu.
sporočil: 3.757
[FIN-311684]Židana ne mešaj. On je obranil krajnsko klobaso kot slovenski izum in, če ga citiram : "...ampak moram pa povedati, da sem obranil tudi Teran čeprav, je bila borba zanj zelo težka ampak ...".
Koliko tujih investitorjev so pritegnili Cerar, Židan in Erjavec v Slovenijo?
Si predstavljaš v kakšni riti bi bila Slovenija, če bi lahko še kdo drug izdeloval takšen vrhunski, unikatni in predvsem celotnemu vesolju poznan izdelek, kot je krajnska klobasa pod imenom krajnska klobasa? Po mojem bi nas pol takoj umrlo od lakote, tako da jebeš Kio. Mi imamo krajnsko klobaso.
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 11.09.2015 17:55
[0329Softb]Židanovo obranjeno Kranjsko klobaso bodo Hrvatje izdelovali še 15 let in v tem času bodo tako in tako pokupili celotno slovensko mesno industrijo, kaj se pa Terana tiče, za Hrvaško ni vse »izgubljeno«, naši podkupljivi politiki so jim vedno na razpolago, poglej le milijardo terjatev LB Zagreb do hrvaških podjetjih, ki jo ne bomo videli, ker jo je zagotovo nekdo iz Slovenije prodal. Slovenski politiki, še posebej hrvaški vikendaši, se prav ponujajo, vedno so pripravljeni na korupcijo...Vzemimo le hipotetičen primer. Koliko Slovencev verjame, da Pahorja in Erjavca v času pogajanj Hrvaške o vstopu v EU, na njunih hrvaških posestvih v Istri niso obiskali hrvaški politiki ali visoki državni uradniki? Internet in telefonijo sta zagotovo imela zastonj preko najboljših hrvaških operaterjev, za njuno zadovoljstvo in hiter signal je skrbela hrvaška »sova«.
> [FIN-311684]
> Koliko tujih investitorjev so pritegnili Cerar, Židan in Erjavec v Slovenijo?
Židana ne mešaj. On je obranil krajnsko klobaso kot slovenski izum in, če ga citiram : "...ampak moram pa povedati, da sem obranil tudi Teran čeprav, je bila borba zanj zelo težka ampak ...".
sporočil: 2.309
[gobim]Twingo in Smart Forfour sta obrobna modela Renaulta in Smarta. Pravega dvosedežnega Smarta pa Nemci nikoli ne bodo dali proizvajati eni komunistični državi, oz. državi, kjer vladajo komunistični strici iz ozadja.
Slovenci smo dali pa 110 milijonov (nazadnje, prejšnjih zneskov niti ne omenjam) za vzpostavitev proizvodnje za novega Twinga in Smart-a. Žal Renault in Mercedes s temi modeli nista tako uspešna kot KIa, drugače bi se tudi Revoz lahko precej približal (po kapaciteti) tem številkam.
Ne gre za nobeno nespodbujanje slovenske vlade, gre enostavno za to , da Renault in Mercedes nista tako uspešna. Tipično natolcevanje novinarjev Financ. Kakšen rumen časopis to postaja.
Izgleda, da si tudi ti en derivat te stare šole.
Avtor članka je vse prav napisal in za ta članek vse pohvale. Cerar in njegova druščina, še posebno pa murgelčan, tega nikoli ne bodo razumeli. Da sploh ne govorim o dinozavru Mencingerju.
San sem bil najmanj 50 krat v Žilini v letih 1990 do 2000, takrat smo tam gradili tovarno higijenskih papirjev v vrednosti 130 mio evrov in je bila takrat ena najmodernejših v Evropi. Seveda tovarna še danes obratuje, le da so jo pred nekaj leti kupili Finci.
sporočil: 4.340
[Breiva]Eh, Twingo prve generacije je bil fantastičen uspeh in močno dvomim, da so drugo generacijo (katero so proizvajali ekskluzivno v NM) namerno zamočili. Smart je pa v vsakem primeru obroben model Mercedesa - z dvemi ali štirimi sedeži.
> [gobim]
> Slovenci smo dali pa 110 milijonov (nazadnje, prejšnjih zneskov niti ne omenjam) za vzpostavitev proizvodnje za novega Twinga in Smart-a. Žal Renault in Mercedes s temi modeli nista tako uspešna kot KIa, drugače bi se tudi Revoz lahko precej približal (po kapaciteti) tem številkam.
>
> Ne gre za nobeno nespodbujanje slovenske vlade, gre enostavno za to , da Renault in Mercedes nista tako uspešna. Tipično natolcevanje novinarjev Financ. Kakšen rumen časopis to postaja.
Twingo in Smart Forfour sta obrobna modela Renaulta in Smarta. Pravega dvosedežnega Smarta pa Nemci nikoli ne bodo dali proizvajati eni komunistični državi, oz. državi, kjer vladajo komunistični strici iz ozadja.
sporočil: 30.415
[1damijan]Kaj če bi nekdo popisal vse slovenske politike in visoke državne uradnike, ki imajo vikende na Hrvaškem?
Kaj pa g. Kučan v Bobovišću, na otoku Braču ? Mala malca...!!!
sporočil: 134
Zato pa si lahko Kia privošči 7-letno garancijo, saj itak več ali
manj vse ključne dele izdelajo in sestavijo roboti. Ko pogledaš,
kako sestavljajo avte kakšni Italijani in Francozi, potem ti je
šele jasno, zakaj so tako velike razlike med znamkami. Čudno da si
sploh upajo dati tisti dve leti gaarancije glede na to, da gre
predvsem za fizikalce, ki so v ponedeljek morda še psihično in
fizično OK, v petek se jim pa že gotovo za vse skupaj fučka. Pa ne
gre pri tem zgolj za politiko.
sporočil: 158
No mi v Sloveniji rabimo 15 takih mega tovarn, da bi bili na ravni
brezposelnosti iz leta 2008. Se vam zdi to mogoče???
www.google.si/public...&ind=false
Vsaka podobnost z volitvami 2008 je zgolj naključna ;)
www.google.si/public...&ind=false
Vsaka podobnost z volitvami 2008 je zgolj naključna ;)
sporočil: 583
Twingo in Smart Forfour sta obrobna modela Renaulta in Smarta. Pravega dvosedežnega Smarta pa Nemci nikoli ne bodo dali proizvajati eni komunistični državi, oz. državi, kjer vladajo komunistični strici iz ozadja.
Izgleda, da si tudi ti en derivat te stare šole.
Breiva, sem veteran avtomobilske industrije, moje podjetje pa več kot tridesetleten partner Mercedes-a. Letno prodamo Mercedesu več kot 70 milijonov evrov. Smart se dela v Novem mestu na izrecno zahtevo Mercedes-a, ki ni zaupal kvaliteti ostalih Renaultovih tovarn (Revoz ima največjo kvaliteto znotraj Renault-a).
Tako, da tole Tvoje nalaganje o komunistični državi nima ravno kakšne realne podlage.
sporočil: 4.340
[Niki11]Spet ti s svojo Kio? Kot prvo, oni dajejo 7-letno garancijo na določene sklope, ne na cel avto (toliko dolga in še daljša garancija na določene sklope ni nič novega, četudi Kiin marketing uspešno prepričuje v nasprotno). Kot drugo, za uveljavljanje garancije moraš imeti tako srečo, da gre za ponovljivo napako. Meni recimo Kia občasno ne vžge, pa pri radiu en gumb občasno ne deluje, pa steklo na voznikovih vratih se včasih ne zapre. Vse to zgolj občasno, nikoli na servisu, zato se lahko pod nosom obrišem za garancijo (ki je kljub "7-letni garanciji" po petih letih že pretekla, napaka se pa pojavlja že od prvega leta). Kljub temu, da sem na napake nekajkrat opozoril na servisu, seveda v času garancije, niso naredili skoraj nič. Edino vodila zasteklo so nekaj mazali, pa motor testirali z računalnikom, ki je pokazal, da je vse BP.
Zato pa si lahko Kia privošči 7-letno garancijo, saj itak več ali manj vse ključne dele izdelajo in sestavijo roboti. Ko pogledaš, kako sestavljajo avte kakšni Italijani in Francozi, potem ti je šele jasno, zakaj so tako velike razlike med znamkami. Čudno da si sploh upajo dati tisti dve leti gaarancije glede na to, da gre predvsem za fizikalce, ki so v ponedeljek morda še psihično in fizično OK, v petek se jim pa že gotovo za vse skupaj fučka. Pa ne gre pri tem zgolj za politiko.
sporočil: 6.570
[gobim]Smart se dela v Novem mestu zato, ker se tam dela Twingo. In predvsem, ker se je delal že prejšnji Twingo.
Breiva, sem veteran avtomobilske industrije, moje podjetje pa več kot tridesetleten partner Mercedes-a. Letno prodamo Mercedesu več kot 70 milijonov evrov. Smart se dela v Novem mestu na izrecno zahtevo Mercedes-a, ki ni zaupal kvaliteti ostalih Renaultovih tovarn (Revoz ima največjo kvaliteto znotraj Renault-a).
Tudi Citan se dela v Maubeugeu v Franciji, tam kjer se dela Kangoo.
Point je v stroških. V katere sicer spadajo tudi ev. problemi s kvaliteto, ampak ni kvaliteta gonilo vsega.
Ne smeš verjeti vse, kar ti v NM povejo :-)
sporočil: 211
[usimoncic]
Meni recimo Kia občasno ne vžge, pa pri radiu en gumb občasno ne deluje, pa steklo na voznikovih vratih se včasih ne zapre. Vse to zgolj občasno, nikoli na servisu, zato se lahko pod nosom obrišem za garancijo (ki je kljub "7-letni garanciji" po petih letih že pretekla, napaka se pa pojavlja že od prvega leta). Kljub temu, da sem na napake nekajkrat opozoril na servisu, seveda v času garancije, niso naredili skoraj nič. Edino vodila zasteklo so nekaj mazali, pa motor testirali z računalnikom, ki je pokazal, da je vse BP.Jebemtiš pa kaj je s temi šipami. Moji sestri isto nagaja na 5 let starem Citroenu Grand Picasso...
sporočil: 4.340
[valsidalado]Pa ne da je bil moj Twingo, ki sem ga kupil pred petnajstimi leti, edini avto z delujočimi šipami. Očitno tega takrat nisem znal dovolj ceniti.
> [fastriff1]
> > [usimoncic]
>
> > Meni recimo Kia občasno ne vžge, pa pri radiu en gumb občasno ne deluje, pa steklo na voznikovih vratih se včasih ne zapre. Vse to zgolj občasno, nikoli na servisu, zato se lahko pod nosom obrišem za garancijo (ki je kljub "7-letni garanciji" po petih letih že pretekla, napaka se pa pojavlja že od prvega leta). Kljub temu, da sem na napake nekajkrat opozoril na servisu, seveda v času garancije, niso naredili skoraj nič. Edino vodila zasteklo so nekaj mazali, pa motor testirali z računalnikom, ki je pokazal, da je vse BP.
>
> Jebemtiš pa kaj je s temi šipami. Moji sestri isto nagaja na 5 let starem Citroenu Grand Picasso...
!?* Na mojem Rolls Royceu tud'...
sporočil: 14.456
[gobim]Se da to številko "110 milijonov za vzpostavitev proizvodnje za novega Twinga in Smart-a" podkrepiti s kakšnim virom? Jaz se spomnim javnih objav bistveno manjše številke, ki je bila potem še dodatno zmanjšana - na okrog petino oziroma 20% od teh 110 MEUR. Tako so poročali pred dvema letoma:
Slovenci smo dali pa 110 milijonov (nazadnje, prejšnjih zneskov niti ne omenjam) za vzpostavitev proizvodnje za novega Twinga in Smart-a. Žal Renault in Mercedes s temi modeli nista tako uspešna kot KIa, drugače bi se tudi Revoz lahko precej približal (po kapaciteti) tem številkam.
Ker je Evropska komisija uvedla preiskavo zaradi napovedanih 45,5 milijona evrov vladne pomoči Revozu, je vlada zdaj zmanjšala ta znesek na najvišjo dovoljeno vrednost 22,5 milijona evrov.
www.rtvslo.si/gospod...ene/320696
> Ne gre za nobeno nespodbujanje slovenske vlade, gre enostavno za to , da Renault in Mercedes nista tako uspešna. Tipično natolcevanje novinarjev Financ. Kakšen rumen časopis to postaja.Od nekoga, ki se je prav tukaj deklariral za "veterana avtomobilske industrije", bi pričakoval, da loči štirikolesna jabolka od sliv. Če bi, ne bi o uspešnosti Renaulta in Mercedesa forumsko razsojal na podlagi primerjanja tovarne, ki proizvaja tri modele najbolj množičnih segmentov v Evropi, z drugo, kjer delajo dva praktično enaka modela bistveno manj pomembnega segmenta mestnih malčkov.
Tak veteran bi tudi vedel, da je z Revozom smiselno primerjati npr. tovarno TPCA na Češkem, kjer proizvajajo trojčke C1, 108 in Aygo, torej direktne konkurente in generacijske sodobnike Twinga in Smarta. V Kolinu so lani naredili dobrih 203.000 avtov treh množičnih znamk, v Revozu pa okrog 118.000 avtov ene množične in ene butične znamke, kar se mi zdi sorazmerno izenačen rezultat.
sporočil: 211
[valsidalado]Tam jih pač ne rabiš, ker potem nihče ne bo videl da se ti pelješ noter...
> [fastriff1]
> > [usimoncic]
>
> > Meni recimo Kia občasno ne vžge, pa pri radiu en gumb občasno ne deluje, pa steklo na voznikovih vratih se včasih ne zapre. Vse to zgolj občasno, nikoli na servisu, zato se lahko pod nosom obrišem za garancijo (ki je kljub "7-letni garanciji" po petih letih že pretekla, napaka se pa pojavlja že od prvega leta). Kljub temu, da sem na napake nekajkrat opozoril na servisu, seveda v času garancije, niso naredili skoraj nič. Edino vodila zasteklo so nekaj mazali, pa motor testirali z računalnikom, ki je pokazal, da je vse BP.
>
> Jebemtiš pa kaj je s temi šipami. Moji sestri isto nagaja na 5 let starem Citroenu Grand Picasso...
!?* Na mojem Rolls Royceu tud'...
sporočil: 134
Glede garancije nisi na tekočem. Pred leti oziroma pri prvem cee'du
je bila garancija res omejena na določene sklope, že kar nekaj let
pa velja pri vseh modelih 7-letna garancija na cel avto, na vse, ne
pa le na pogonski sklop, kot je to veljala za prvo generacijo
cee'da, s katero so pri Kiji uvedli 7-letno garancijo.
sporočil: 4.340
[Niki11]Res je, ponudbe Kie ne spremljam, ker niti ne kupijem avta, sploh pa nimam namena kadarkoli kupiti Kie. Sem se enkrat dovolj nategnil. Sicer pa pri problemih moje Kie tudi garancija (v kombinaciji s Kiinim pristopom pri reševanju reklamacijskih zahtevkov) ne pomaga. Servis hoče, da se problem pojavi tam, kar je pri naključno ponovljivih problemih precej težko. Jaz pa nimam časa leteti na servis, ko se problem pojavi. Kio se kupil zato, da bi imel manj problemov, kot s starimi jajci, ne pa več.
Glede garancije nisi na tekočem. Pred leti oziroma pri prvem cee'du je bila garancija res omejena na določene sklope, že kar nekaj let pa velja pri vseh modelih 7-letna garancija na cel avto, na vse, ne pa le na pogonski sklop, kot je to veljala za prvo generacijo cee'da, s katero so pri Kiji uvedli 7-letno garancijo.
Sicer pa jih sumim, da gre za spremembo v garanciji zgolj zato, ker so načli bolj sofisticiran način, da se izognejo odgovornosti za napake. Mogoče je sedaj vse potrošni material, katerega garancija itak ne krije v nobenem primeru.
Strani: 1