Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Retro je le še bled spomin
Strani: 1
sporočil: 1.628
Čudovita stvarca, ki je na preizkusni vožnji ugodila skoraj vsem
mojim pričakovanjem. Škoda sem mi zdi, da je BMW pri tem modelu in
izvedbi (R) opustil nepremagljiv jermenski prenos moči na pogonsko
kolo, kar so sicer obdržali pri S izvedbi.
S tako opcijo ne bi imel dileme, tako pa je še relativno visoka nabavna cena povzročila, da sem se na koncu odločil za izbor modela iz opisane konkurence.
S tako opcijo ne bi imel dileme, tako pa je še relativno visoka nabavna cena povzročila, da sem se na koncu odločil za izbor modela iz opisane konkurence.
sporočil: 18.363
Zadnja sprememba: bigl 23.08.2015 15:15
Tale razred motorjev se najbolje prodaja in ni čudno, da je toliko
konkurence (beri novih modelov).Športaki so za na piste, al pa za kazni plačevat v prometu.. Za oboje je treba imet kar precej iberžnega denarja.
Tile motorji pa so dejansko prilagojeni kupcem in razmeram.
Karkoli kupiš iz tega razreda motorjev, ne moreš zgrešit. Lep dan.
sporočil: 13.528
[bigl]..ja, smrt ali še kaj hujšega. Pri vseh motorjih se mi zdi samo vprašanje časa, kdaj te zanese čez rob. Sicer pa profiči to delajo takole:
Tale razred motorjev se najbolje prodaja in ni čudno, da je toliko konkurence (beri novih modelov).
Športaki so za na piste, al pa za kazni plačevat v prometu.. Za oboje je treba imet kar precej iberžnega denarja.
Tile motorji pa so dejansko prilagojeni kupcem in razmeram.
Karkoli kupiš iz tega razreda motorjev, ne moreš zgrešit. Lep dan.
www.youtube.com/watc...urWLPWtv0Y
1 mph = 1,6kmph !
sporočil: 18.363
Zadnja sprememba: bigl 23.08.2015 19:29
[vickibedi]Ja, vožnja motorja je zahtevna reč in je treba kar naprej vadit in se učit in uživat ob tem. To pa ja. Kdor pa to preskoči, kot da vse ve in samo na gas, ta pa res lahko ima boleče probleme. Tile motorji so tudi motoristom prijazni in opremeljeni s sodobnimi pripomočki od ABS dalje. Tako, da tudi cvet sodobne tehnike pri motorjih prispeva k večji varnosti. Lep dan.
> [bigl]
> Tale razred motorjev se najbolje prodaja in ni čudno, da je toliko konkurence (beri novih modelov).
> Športaki so za na piste, al pa za kazni plačevat v prometu.. Za oboje je treba imet kar precej iberžnega denarja.
> Tile motorji pa so dejansko prilagojeni kupcem in razmeram.
> Karkoli kupiš iz tega razreda motorjev, ne moreš zgrešit. Lep dan.
..ja, smrt ali še kaj hujšega. Pri vseh motorjih se mi zdi samo vprašanje časa, kdaj te zanese čez rob. Sicer pa profiči to delajo takole:
www.youtube.com/watc...urWLPWtv0Y
1 mph = 1,6kmph !
sporočil: 1.628
Tako je. Motocikliranje je veščina, ki jo je pametno uporabljati
vsak dan, nedeljske vožnje s "športaki", pa znajo biti nevarna
igra.
Sicer pa glede razumevanja veščine vožnje motocikla priporočam ogled kratke prezentacije:
www.youtube.com/watc...twUAi1Q4o0
Fizikalni zakoni pri 20 do 40 km/h se ne razlikujejo bistveno od fizike pri 200 ali več km/h, posledice pa grozljivo! To je inteligentna pripomba, ki sem jo slišal iz ust prometnih policistov, ko so spomladi leta 2009 vabili na poligonske osvežitvene vožnje, na parkirišča nekaterih slovenskih mest.
Sicer pa glede razumevanja veščine vožnje motocikla priporočam ogled kratke prezentacije:
www.youtube.com/watc...twUAi1Q4o0
Fizikalni zakoni pri 20 do 40 km/h se ne razlikujejo bistveno od fizike pri 200 ali več km/h, posledice pa grozljivo! To je inteligentna pripomba, ki sem jo slišal iz ust prometnih policistov, ko so spomladi leta 2009 vabili na poligonske osvežitvene vožnje, na parkirišča nekaterih slovenskih mest.
sporočil: 18.363
Zadnja sprememba: bigl 24.08.2015 07:25
[abrame]Tako je. Pri 200, ko ni sekunde več rezerve in je že krepko čez, je na drugi strani, raje ne rečem kaj. Še švicarji tega ne sestavijo.
Tako je. Motocikliranje je veščina, ki jo je pametno uporabljati vsak dan, nedeljske vožnje s "športaki", pa znajo biti nevarna igra.
Sicer pa glede razumevanja veščine vožnje motocikla priporočam ogled kratke prezentacije:
www.youtube.com/watc...twUAi1Q4o0
Fizikalni zakoni pri 20 do 40 km/h se ne razlikujejo bistveno od fizike pri 200 ali več km/h, posledice pa grozljivo! To je inteligentna pripomba, ki sem jo slišal iz ust prometnih policistov, ko so spomladi leta 2009 vabili na poligonske osvežitvene vožnje, na parkirišča nekaterih slovenskih mest.
Na posnetku pa se lepo vidi, da motorist ohranja hitrost pri zavijanju z zaviranjem zadnje bremze. Koliko motorisitov pa za to ve in to obvlada, pa je drugo vprašanje. Tudi pomembno za varno vožnjo.
Ampak to je za sprobat in zvadit, najbolje na CVV Vransko. Lep dan.
P.S. Nisem zaposlen tam, da ne bi kdo mislil, na samoreklamo.
sporočil: 13.528
[bigl]No saj to je ravno point moje pripombe. Imeti motor, ki gre 200+, pa ne pritisniti do konca, pa je...hm, najbrž nekako podobno kot pri seksu. Tako da je samo vprašanje časa, kdaj doživiš trenutek resnice. Seveda je zadeva zelo podobna tudi pri avtih, kolesih in sličnih napravah. Vsak mora v svoji karieri doživeti par kriznih situacij, da bi se spametoval in se zavedal (svojih) omejitev. Razlika je samo v tem, da pri 200+ morda ne boš več imel druge priložnosti da se popraviš.
> [abrame]
> Tako je. Motocikliranje je veščina, ki jo je pametno uporabljati vsak dan, nedeljske vožnje s "športaki", pa znajo biti nevarna igra.
> Sicer pa glede razumevanja veščine vožnje motocikla priporočam ogled kratke prezentacije:
>
> www.youtube.com/watc...twUAi1Q4o0
>
> Fizikalni zakoni pri 20 do 40 km/h se ne razlikujejo bistveno od fizike pri 200 ali več km/h, posledice pa grozljivo! To je inteligentna pripomba, ki sem jo slišal iz ust prometnih policistov, ko so spomladi leta 2009 vabili na poligonske osvežitvene vožnje, na parkirišča nekaterih slovenskih mest.
Tako je. Pri 200, ko ni sekunde več rezerve in je že krepko čez, je na drugi strani, raje ne rečem kaj. Še švicarji tega ne sestavijo.
Na posnetku pa se lepo vidi, da motorist ohranja hitrost pri zavijanju z zaviranjem zadnje bremze. Koliko motorisitov pa za to ve in to obvlada, pa je drugo vprašanje. Tudi pomembno za varno vožnjo.
Ampak to je za sprobat in zvadit, najbolje na CVV Vransko. Lep dan.
P.S. Nisem zaposlen tam, da ne bi kdo mislil, na samoreklamo.
sporočil: 2.730
[vickibedi]...in kaj je lahko hujšega kot smrt???
> [bigl]
> Tale razred motorjev se najbolje prodaja in ni čudno, da je toliko konkurence (beri novih modelov).
> Športaki so za na piste, al pa za kazni plačevat v prometu.. Za oboje je treba imet kar precej iberžnega denarja.
> Tile motorji pa so dejansko prilagojeni kupcem in razmeram.
> Karkoli kupiš iz tega razreda motorjev, ne moreš zgrešit. Lep dan.
..ja, smrt ali še kaj hujšega. Pri vseh motorjih se mi zdi samo vprašanje časa, kdaj te zanese čez rob. Sicer pa profiči to delajo takole:
www.youtube.com/watc...urWLPWtv0Y
1 mph = 1,6kmph !
sporočil: 18.363
[vickibedi]Usoda vsakega motorista je v njegovi desni roki. Z njo si določaš čas in prostor za reakcijo. Gas, ni problem samo gas do daske, problem je, če motorist spusti gas v ovinku, ko prileti vanj s preveliko hitrostjo.
> [bigl]
> > [abrame]
> > Tako je. Motocikliranje je veščina, ki jo je pametno uporabljati vsak dan, nedeljske vožnje s "športaki", pa znajo biti nevarna igra.
> > Sicer pa glede razumevanja veščine vožnje motocikla priporočam ogled kratke prezentacije:
> >
> > www.youtube.com/watc...twUAi1Q4o0
> >
> > Fizikalni zakoni pri 20 do 40 km/h se ne razlikujejo bistveno od fizike pri 200 ali več km/h, posledice pa grozljivo! To je inteligentna pripomba, ki sem jo slišal iz ust prometnih policistov, ko so spomladi leta 2009 vabili na poligonske osvežitvene vožnje, na parkirišča nekaterih slovenskih mest.
>
> Tako je. Pri 200, ko ni sekunde več rezerve in je že krepko čez, je na drugi strani, raje ne rečem kaj. Še švicarji tega ne sestavijo.
> Na posnetku pa se lepo vidi, da motorist ohranja hitrost pri zavijanju z zaviranjem zadnje bremze. Koliko motorisitov pa za to ve in to obvlada, pa je drugo vprašanje. Tudi pomembno za varno vožnjo.
> Ampak to je za sprobat in zvadit, najbolje na CVV Vransko. Lep dan.
>
> P.S. Nisem zaposlen tam, da ne bi kdo mislil, na samoreklamo.
No saj to je ravno point moje pripombe. Imeti motor, ki gre 200+, pa ne pritisniti do konca, pa je...hm, najbrž nekako podobno kot pri seksu. Tako da je samo vprašanje časa, kdaj doživiš trenutek resnice. Seveda je zadeva zelo podobna tudi pri avtih, kolesih in sličnih napravah. Vsak mora v svoji karieri doživeti par kriznih situacij, da bi se spametoval in se zavedal (svojih) omejitev. Razlika je samo v tem, da pri 200+ morda ne boš več imel druge priložnosti da se popraviš.
Če pa gas kontroliraš glede na okoliščine in lastne sposobnosti, pa je riziko nesreče precej manjši. Lep dan.
P.S. Tule je nekaj primerov idiostke vožnje: www.youtube.com/watc...VD9UL3fvAo
sporočil: 13.528
[alfa55]invalidnost.
> [vickibedi]
> > [bigl]
> > Tale razred motorjev se najbolje prodaja in ni čudno, da je toliko konkurence (beri novih modelov).
> > Športaki so za na piste, al pa za kazni plačevat v prometu.. Za oboje je treba imet kar precej iberžnega denarja.
> > Tile motorji pa so dejansko prilagojeni kupcem in razmeram.
> > Karkoli kupiš iz tega razreda motorjev, ne moreš zgrešit. Lep dan.
>
> ..ja, smrt ali še kaj hujšega. Pri vseh motorjih se mi zdi samo vprašanje časa, kdaj te zanese čez rob. Sicer pa profiči to delajo takole:
> www.youtube.com/watc...urWLPWtv0Y
> 1 mph = 1,6kmph !
...in kaj je lahko hujšega kot smrt???
sporočil: 18.363
Zadnja sprememba: bigl 27.08.2015 08:08
[vickibedi]Zaradi takšnega tazmišljanja na najslabše, so praktično vsi proizvodi tehnične narave vedno boljši, enostavnejši in varnješi za uporabo.
> [alfa55]
> > [vickibedi]
> > > [bigl]
> > > Tale razred motorjev se najbolje prodaja in ni čudno, da je toliko konkurence (beri novih modelov).
> > > Športaki so za na piste, al pa za kazni plačevat v prometu.. Za oboje je treba imet kar precej iberžnega denarja.
> > > Tile motorji pa so dejansko prilagojeni kupcem in razmeram.
> > > Karkoli kupiš iz tega razreda motorjev, ne moreš zgrešit. Lep dan.
> >
> > ..ja, smrt ali še kaj hujšega. Pri vseh motorjih se mi zdi samo vprašanje časa, kdaj te zanese čez rob. Sicer pa profiči to delajo takole:
> > www.youtube.com/watc...urWLPWtv0Y
> > 1 mph = 1,6kmph !
>
> ...in kaj je lahko hujšega kot smrt???
invalidnost.
Ne pa, da bi jih zato nehali uporabljati. Riziki pa so itak so povsod, ne le pri motorizaciji. Največji je človek sam. Lep dan.
Strani: 1