Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Za volanom najboljše Škode vseh časov
Strani: 1
sporočil: 5.518
Če bi bila Škoda v Sloveniji je že dolgo ne bi bilo več in bi se je
spominjali kot TAM-a.
sporočil: 10.385
Tole je passat s petelinom na havbi...
www.caricos.com/cars...60/78.html
Evo še notranjost passata 2012..
Ne vem. Da ne bo tako kot na primer v 90-ih ko sta bila Polo in Ibiza praktični identičen avtomobil....
www.caricos.com/cars...60/78.html
Evo še notranjost passata 2012..
Ne vem. Da ne bo tako kot na primer v 90-ih ko sta bila Polo in Ibiza praktični identičen avtomobil....
sporočil: 327
"motorji porabijo do 30% manj kot prej..."
18 let stara Škoda 1,9 TDI porabi isto kot najnovejša,pa je bilo vmes predstavljenih že par generacij,vsakič po -30%...
PA KDO KOGA TUKAJ ZAJ....?
18 let stara Škoda 1,9 TDI porabi isto kot najnovejša,pa je bilo vmes predstavljenih že par generacij,vsakič po -30%...
PA KDO KOGA TUKAJ ZAJ....?
sporočil: 2.986
"do 30%" je lahko tudi manj, varčnost je večja pri do sedaj najbolj
požrešnih motorjih. Številke so teoretične.
sporočil: 1.301
tale Škodilak bi znal uničit kompletno konkurenco D segmenta... in
najvrjetneje močno škodit tudi prodaji Passata! kar pa niti najmanj
ni čudno, saj je tehnološko gledano isti avto, ki za nižjo ceno
nudi več in je od Passate (vsaj meni) tudi lepši. preostanek
D-segmentne konkurence pa mu, dokler tudi njihovi modeli ne
preidejo na modernejše modularne platforme preprosto ne bo
dorasel...
izgledu osebno zamerim le duhamorno notranjost in dejstvo, da je na bočni silhueti na žalost še zmeraj vidna "nizkocenovna filozofija maksimiziranja", katero so pri Škodi do sedaj, s "preraščanjem" (predvsem dolžine) svojega segmenta prakticirali na Superbu in Octaviji, zato je silhueta tega Superba z boka še zmeraj bolj podobna blago "klobasastim nizkocenovnikom" tipa C-Elysse in Pug 301, kot pa kakšni elegantni limuzini D, ali celo E segmenta.... vsekakor pa to niti približno ni tako izrazito, kolikor je izrazit napredek celotnega dizajna naspram trneutni grdobi... zato, absolute respect!
izgledu osebno zamerim le duhamorno notranjost in dejstvo, da je na bočni silhueti na žalost še zmeraj vidna "nizkocenovna filozofija maksimiziranja", katero so pri Škodi do sedaj, s "preraščanjem" (predvsem dolžine) svojega segmenta prakticirali na Superbu in Octaviji, zato je silhueta tega Superba z boka še zmeraj bolj podobna blago "klobasastim nizkocenovnikom" tipa C-Elysse in Pug 301, kot pa kakšni elegantni limuzini D, ali celo E segmenta.... vsekakor pa to niti približno ni tako izrazito, kolikor je izrazit napredek celotnega dizajna naspram trneutni grdobi... zato, absolute respect!
sporočil: 2.264
Novi Superb je odličen avto in precejšen preskok glede na prejšnji
model, samo cenovno je pa posledično poravnan s Passatom oz. ga
celo presega; Style 2.0 TDI npr. je slabega jurja dražji od Passata
Highline. Sam bi še vseeno raje vzel Passata, že zaradi LED luči
(ki so serijske)...
sporočil: 1.301
[fordcek]eeee, ja... ne rečem, da v tvojih trditvah ni prav nobene resnice... seveda so Audiji narejeni pedantneje in z boljšimi materiali (ali pa so, če so ti isti, vsaj natančneje obdelani).
Nemci že vedo kaj delajo. Če gledate kot ekonomisti ali pravniki je res Škoda VW. Če gledate kot tehnični strokovnjak, se takšnim bedarijam smejite (izbor materialov, izolacija notranjosti, prej obrabljen potrošni material,...). Če je Škoda kot VW in je VW kot Audi pomeni, da je Škoda res Audi?
Peljite se z istim letnikom OCTAVIA, PASSAT in AUDI A4 pa boste videli razliko - zraven imejte tudi tehnično podkovanega strokovnjaka, da vas se malo poduci.
ampak... čisto majčkeno si pa vseeno pomešal jabolka s hruškami, saj Octavija NE sodi v isti segment z Passatom in A4. Octavija je limuzina C segmenta, torej avto razreda v katerega spada Golf! v razred s Passatom in A4 pa spada tale Superb... in naj me koklja brcne, če so v tem novem Superbu stvari o katerih govoriš (od izbora materialov, do izolacije notranjosti) tako opazno slabše... tudi v primerjavi z A4, kaj šele v primerjavi s Passatom! razlika med njimi je predvsem v "prefinjenosti" oblike in izvedbe, kot pa v čem drugem. in podobno velja tudi za razlike med Octavijo, Golfom in A3. "gradacija" med njimi gre predvsem v "klaso" in ne toliko v "tehniko". ali pa mogoče želiš reči, da TDI motor ali DSG menjalnik v Škodi ni enako kvaliteten kot tisti v Audiju? je! isti je! za razliko pa poskrbijo z drugačnim softverskim mapingom krmiljenja motorja ali eventuelno z rahlo drugačnimi prestavnimi razmerji...
sicer pa, vsa ta "diferenciacija" bo v prihodnje, s pojavom modularnih platform, kakršne so VAG-ova MQB in PSA-jeva EMP2, še težje, saj bodo tehnično gledano pod "zunanjo oblekico" avtomobili znotraj koncerna "skrivali isto drobovje"... in to prek več segmentov in ne glede na značko ;)
sporočil: 470
Vztrajam na tistih znamkah avtomobilov, na katerih so parkingi na
servisih prazni. Parkirni prostori servisov nemških znamk to
definitivno niso.
sporočil: 77
Taka superbca z adaptivnim podvozjem, DSG menjalnikom, radarskim
tempomatom, webastom in super ceno (oprema na 3 črke, itak ni
oprema ampak nujna varnost), zna biti zelo zanimiva in povzročati
glavobole tudi bolj renomiranim avtomobilskim znamkam.
www.autobild.de/arti...55174.html
www.autobild.de/arti...55174.html
sporočil: 2.117
Zadnja sprememba: anon-93129 25.05.2015 06:10
[MF-542594]Sam že osmo leto furam Superba in ne spada v tole tvojo kategorijo. To je med najcenejšimi avti tega kova za imeti ga. Pomeni, da ko ga kupiš, ga z lahko tudi vzdržuješ. In do sedaj samo redno vzdrževanje brez večjih kvarov.Za ceno Golfa po moje ne moreš dobiti več avta.
Vztrajam na tistih znamkah avtomobilov, na katerih so parkingi na servisih prazni. Parkirni prostori servisov nemških znamk to definitivno niso.
sporočil: 2.264
Pravilno bi bilo "za ceno golfa nisi mogel dobiti boljšega
avta"...novi Super cenovno presega Passata...
sporočil: 2.117
Zadnja sprememba: anon-93129 25.05.2015 17:00
[dz1975]Začetna cena Superb: 21.604€ (1.4TSI)
Pravilno bi bilo "za ceno golfa nisi mogel dobiti boljšega avta"...novi Super cenovno presega Passata...
Začetna cena Passat: 23.188€ (1.4TSI)
www.skoda.si/superb/...rb/pregled
www.volkswagen.si/mo...odatki_pdf
Najvišje cene pa niti niso primerljive, paket L&K vsebuje cel kup oreme, ki je Passat ne ponuja v rednih paketih opreme ampak samo za doplačilo in bo enaka oprema znesla skoraj 10K dodatnih Evrov. Pa veliko sreče pri primerjavi.
sporočil: 151
čas vnosa: 25.05.15 15:55
[Endimion]Kvečjemu Passat prejšnje generacije. Poglej novega - vsaj razred višje...
Tole je passat s petelinom na havbi...
www.caricos.com/cars...60/78.html
Evo še notranjost passata 2012..
Ne vem. Da ne bo tako kot na primer v 90-ih ko sta bila Polo in Ibiza praktični identičen avtomobil....
sporočil: 2.264
Ti primerjaš LK 150 ks in Passata Highline 240 ks 4 motion?
Po ceniku je takole: Passat Highline 2.0tdi 28.873 eur, Supert Style 2.0tdi 29.408 eur. Res ima Škoda več opreme: el. sedeži/ogledala, mirror link, rolo na zadnjih vratih in el. pritljažnik. Ampak če se to đe dokupit pri Passatu price cena 30.800 eur oz. 1.400 eur več kot Superb, pri čemer ima Passat dodatno še alcantaro na sedežih ter LED žaromete. Ni še cenika dod. opreme za Superba, ampak bi bili ti opciji verjetno okoli jurja, se pravi je na koncu med enako opremljenima avtomobiloma 500 eur razlike in ne 10.000 eur, kot trdiš ti.
Pri eni stopnji opreme nižje (Comfortline/Advantage) je podobno, ko se izniha razlika v posameznih kosih opreme, je pri Passatu treba kakega jurja več doplačil (1.700 eur minus cena za 3-področno klimo in aktivni tempomat, ki sta v Passatu serijska), tako da je na koncu Passat max 800 eur dražjii. Še vedno manjka 9.000 eur do razlike, za katero trdiš, da je Passat dražji...
Po ceniku je takole: Passat Highline 2.0tdi 28.873 eur, Supert Style 2.0tdi 29.408 eur. Res ima Škoda več opreme: el. sedeži/ogledala, mirror link, rolo na zadnjih vratih in el. pritljažnik. Ampak če se to đe dokupit pri Passatu price cena 30.800 eur oz. 1.400 eur več kot Superb, pri čemer ima Passat dodatno še alcantaro na sedežih ter LED žaromete. Ni še cenika dod. opreme za Superba, ampak bi bili ti opciji verjetno okoli jurja, se pravi je na koncu med enako opremljenima avtomobiloma 500 eur razlike in ne 10.000 eur, kot trdiš ti.
Pri eni stopnji opreme nižje (Comfortline/Advantage) je podobno, ko se izniha razlika v posameznih kosih opreme, je pri Passatu treba kakega jurja več doplačil (1.700 eur minus cena za 3-področno klimo in aktivni tempomat, ki sta v Passatu serijska), tako da je na koncu Passat max 800 eur dražjii. Še vedno manjka 9.000 eur do razlike, za katero trdiš, da je Passat dražji...
sporočil: 2.117
Ne, primerjaj enake motorje na prvem nivoju opreme - Trendline :
Active (in kaj ta vsebuje), pa drug nivo opreme - Comfortline :
Ambition (in kaj ta vsebuje) pri enakih motorjih, tretji nivo
opreme - Highline : Style (in kaj ta vsebuje) pri enakih motorjih.
L&K nivoja opreme Passat nima, to je pri njem doplačljiva
oprema (n.pr. platišca 8 J x 18 - 1.373€; podvozje DCC - 913€;
radio-navigacijski sistem z 8"zaslonom - 2.275€; zvočniški paket 10
zvočnikov - 1.282€ za začetek, potem pa še ostala cenejša oprema).
Pa ne zmanjšujem vrednosti Passata, a cene so dejstva. Iz lastne
izkušnje pa Škoda ne stoji pred servisi, ko pa pride tja, je to
ceneje.
sporočil: 2.264
Pa saj to sem primerjal in tudi navedel katero dod. opremo sem
upošteval da sem prišel do končne cene! Trendline/Active pomenita
1% prodaje, tako ta primerjava nima smisla, sem pa naredil za
Comfortline/Advantage in Highline/Style. V obeh primerih 2.0TDI
150ps motor in ročni menjalnik. Razlika z enakim nivojem opreme je
v obeh primerih pod 1.000 eur v prid Škode.
Sam sem izbiral med tema dvema 4 leta nazaj pa sem na koncu kljub 3 jurje višji ceni vzel Passata - samo zaradi oblike (prejšnja izdaja passata in predprejšnja superba). Cenovna razlika je pa sedaj precej manjša...
Sam sem izbiral med tema dvema 4 leta nazaj pa sem na koncu kljub 3 jurje višji ceni vzel Passata - samo zaradi oblike (prejšnja izdaja passata in predprejšnja superba). Cenovna razlika je pa sedaj precej manjša...
sporočil: 2.617
Povprečna plača v Škodi ( po Auto Bildu ) znaša 1.200 €. A se
spomnite, kje so bili Čehi leta 89 ? Neoliberalni izkoriščevalski
kapitalizem je tako dokazano kuga. Pa še to. Z odhodom Rusov, so se
Čehi znebili tudi uvoženega komunizma. Iz SLO je odšla le JLA.
Komunisti so ostali.
sporočil: 2.117
Seveda, se strinjam, oblikovno in vtis kvalitete je na strani
Passata. Izbira je, hvalabogu, možna. Meni je pač pretehtala
prostornost. Moji se sedaj vozijo zadaj. V vožnji proti morju en
spi na zadnji klopi, drug pa na iztegnjenem sovoznikovem sedežu.
Neprecenljivo :)
sporočil: 6.570
[Mleben]Džizus. In v primeru prometne nesreče? Imate zmenjeno, skozi katero okno bo kdo ven letel?
Seveda, se strinjam, oblikovno in vtis kvalitete je na strani Passata. Izbira je, hvalabogu, možna. Meni je pač pretehtala prostornost. Moji se sedaj vozijo zadaj. V vožnji proti morju en spi na zadnji klopi, drug pa na iztegnjenem sovoznikovem sedežu. Neprecenljivo :)
sporočil: 11.068
[fordcek]
Peljite se z istim letnikom OCTAVIA, PASSAT in AUDI A4 pa boste videli razliko - zraven imejte tudi tehnično podkovanega strokovnjaka, da vas se malo poduci.Ta "strokovnjak" bo poln primerjav, ki bodo kazale na premoč Audija in VW-ja napram Škodi, ker bo pod vtisom blagovne znamke. Če mu zabrišeš oznake proizvajalca, ne bo videl nobene razlike, niti pod razno pa z zavezanimi očmi ne bi po par kilometrih uganil, s katero znamko se pelje. Sem prepričan. Pa ne mislim, da bi namerno lagal, ko bi ocenil znamko Škodo slabše od VW-ja, sploh ne, samo ko čuje za proizvajalca, ga pa prične pri Škodi vse motiti, celo dlaka v jajcu. Predsodki so nepremagljivi.
Strani: 1