Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

blink sporočil: 3.523
"stroški rednega vzdrževanja in polnjenja z elektriko so v več primerih na dolgi rok namreč precej manjši kot pri dizlih in bencinarjih."

V nobenem članku o e-vozilih ni nikoli omenjena življenjska doba baterij in cena menjave.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2514528

Strani: 1

anon-304487 sporočil: 967
čas vnosa: 14.04.15 06:58
"Pri tem naj bi imeli možnost polnjenja vsaj prek navadne vtičnice, delno v poštev pridejo tudi tisti v blokih z garažo."

A lastniku alektričnega avtomobila, ki bi se v garažnih hišah priklapljal na skupne navadne vtičnice, bi torej dobavo elektrike plačevali kar vsi ostali prebivalci bloka?

Inovativno razmišljanje, predvsem pa v skladu z doktrino - demokratičnega socializma, he he...
anon-304487 sporočil: 967
čas vnosa: 14.04.15 06:54
Vse to agresivno reklamiranje nabave električnih vozil me spomni na podobno reklamiranje v Franciji dolga desetletja nazaj - le da je bilo tam to takrat v zvezi z - dizelskimi vozili.

Kot vemo, je bila posledica tako agresivnega poudarjanja varčnosti npr. v Franciji in še v precej državah, zadnja leta tudi pri nas (skoraj ni več testa, kjer bi se testiralo vozilo na - bencinski pogon...), ogromen delež vozil z dizelskim pogonom.

In ko je delež presegel željeno stopnjo obsega, je država sprejela pričakovano odločitev: drastično povečati obremenitve vozil z dizelskim pogonom in poskušati z izgovorom ekologije prepovedati uporabo starejših dizelskih vozil, tudi z zagonom reklamnih kampanj o subvenciji električnih vozil - v zameno za odstranitev starih dizelskega vozil.

Kaj menite, se bo zgodilo, v koliko bi resnično se razmahnil obseg električnih vozil?

NO, prve ideje so že bile: plačljiva priključna mesta, izenačevanje davkov in obdavčitev, povečanje položnic za elektriko iz naslova novih postavk (npr. prispevek za pridobitev čiste elektrike za pogon električnih vozil in podobne bedarije, isto kot je to danes z fotovoltaiko...).

Zaenkrat - ne hvala, ne dizelskega ne pure električnega. Pač pa bencinskega.
anon-204390 sporočil: 13.528
[blink]
"stroški rednega vzdrževanja in polnjenja z elektriko so v več primerih na dolgi rok namreč precej manjši kot pri dizlih in bencinarjih."

V nobenem članku o e-vozilih ni nikoli omenjena življenjska doba baterij in cena menjave.
Nekateri proizvajalci (mislim da Renault) ponujajo neke vrste najem baterije, plačuješ npr 50 EUR mesečno in potem s tem nimaš težav. Pri ostalih je baterija velik problem, da ne omenjaš težave s prodajo rabljenih vozil, namreč cene bi bile glede na stanje baterije lahko zelo volatilne...

Strani: 1