Strani: 1 2 3 4

GV-3786 sporočil: 234
[#2507271] 13.03.15 11:38
Odgovori   +    0
S takim posmehom bo zelo zanimivo kakšne auspuhe bo delal Akrapovič čez 10 let!
BMW očitno dela na tem da jih v roku 10 let ne bo potreboval, kar je tudi že pokazal v Sloveniji.
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2507348] 13.03.15 15:14 · odgovor na: GV-3786 (#2507271)
Odgovori   +    0
[GV-3786]
S takim posmehom bo zelo zanimivo kakšne auspuhe bo delal Akrapovič čez 10 let!
Googlaj "Top lista nadrealista - tvornica auspuha za dalekovode"
anon-180321 sporočil: 129
[#2507731] 16.03.15 15:05 · odgovor na: anon-54454 (#2506615)
Odgovori   +    0
[tmatej]
> [yuTel]

> Malo pomislite na zimo, okrog nič stopinj, sneži, šipe se rosijo,..., elektrike bo kar nekaj šlo za ogrevanje, pozimi preveč. Revma gratis!

No, to bo bolj mit, kot ka resen argument.
Jaz sem v davnih casih na 8m jadrnici mel montiran precej star (na nitko!)400W grelec, ki pa je relativno dobro opravljala svoje delo (volumen kabine jadrnice pa je precej vecji kot avto kabina), brisalci koliko? 200W?, luci 150W?, ventilator... verjetno komaj prilezes na 1kW.
To pa v eni uri voznje (100km pri 100km/h) in porabi 200Wh/km, predstavlja borih 5% porabljene energije.
Ko bi bil v situaciji, da bi namesto jadrnice moral imeti ledolomilec, ti 400 W ne bo zadosti, ko pa boš prišel čez 10%, bo pa že za razmisliti...
anon-202104 sporočil: 4.404
[#2507844] 16.03.15 23:14 · odgovor na: 0702NOVAK (#2507049)
Odgovori   +    0
[0702NOVAK]
Podjetje Revoz pa na dizl laufa.
revoz ma že infrastrukturo ki mora zdržat...ne pa stanovanjska naselja, mater..
anon-202104 sporočil: 4.404
[#2507846] 16.03.15 23:35 · odgovor na: drugmirko (#2506789)
Odgovori   +    0
[drugmirko]
> [jani639]
> oki, si že kdaj vidu vtičnco ki se smodi?pa čist soliden(po standardih) kabel, normaln porabnik(pralni stroj)...ej, smo na 220V..pa resn me zanima recmo...100000 el. avtov potegne tok in tok štroma vsako noč...moči...od kje vzet?obnovljivi viri? ne se hecat...še par Teš pa Jek, ane...u, smo zeleni :)

ja... najprej, omrežna napetost pri nas je že lep cajt 230 voltov, potem pa.... ne bit tako prekleto "katastrofičen"! nisem nikakršen "vernik električne mobilnosti", še več, mislim celo, da je debela večina te hibridno/električne navlake en srednje velik in občutno predrag nateg... dat 30-40k evrov za električni avto velikosti Golfa, katerega "ekološkost" se v bistvu skriva predvsem v tem, da izpuste iz neobstoječega auspuha v veliki večini samo prenese na raufnike šoštanjske in njej podobnih termoelektrarn, pa mi na kraj pameti ne pade, da bi celo stvar "demoniziral" tako, kot ti.... iz zelo preprostih razlogov:

1. -en tak "električni Clio" z dometom okrog 200 - 240 km, kolikor naj bi ga mel Zoe, ma kapaciteto baterije kakšnih 20-25kWh.
2. -baterije med dvema polnjenjema velikanska večina uporabnikov najvrjetneje nikoli ne bi spraznila da konca. in najvrjetneje bi vsi polnili vsako noč...

evo zdej, "osnovnošolski" izračun... če vzameš, da bi vsak dan s takim avtom naredil 100-120km (kar debela večina itak ne, saj to znese mastno čez 40k km na leto), bi to pomenlo, da je čez noč v baterijo treba "nafilat" za kakšnih 10 -12 kilovatnih ur električne energije! ...čez noč... dejmo rečt, v osmih urah. torej... okrog 1.5 kW vsako uro polnjenja! pri napetosti 230V to znese "posranih" 6,5A polnilnega toka!!! a mi češ zdej reč, da bi se zaradi 6.5 amperskih tokov v "100.000" slovenskih gosodinjstvih sesulo omrežje in "smodile" vtičnice?!? pa sej vsak us*an fen, ki kej "drži do sebe" potegne več toka.... da o kakem sušilcu, bojlerju ali kuhinjski pečici niti ne razmišljamo! evo ti ga "kataklizme"... ;)

pa za električne avte še zmeraj mislim, da so v tem trenutku blago nesmiseln nateg.... :)

Strani: 1 2 3 4