Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Devet let in 157 milijonov za vožnjo skozi predor Markovec
Strani: 1
sporočil: 807
Zadnja sprememba: anon-256028 10.02.2015 07:53
Ta tunel ne bo rešil prometnega kaosa, samo prestavil ga bo od
Žusterne dva kilometra naprej na obrobje Izole, kjer se hitra cesta
nenadoma konča z miniaturnim krožiščem in ga bodo morali v konicah
zapirati v smeri Izole, da ne bodo avtomobili stali v
tunelu...PSSST, SAJ DARS TEGA ŠE NE VE....!! Tako bo naslednjih
sedem do devet let gužva, potem bodo pa naročili zunanjo študijo za
kakšen miljonček ali dva pri "stalnem zunanjem sodelavcu" in
ugotovili,da je treba najti ustrezno rešitev.Sicer pa minister
Šušteršič to tudi posredno potrjuje:..." saj se bodo projekti na
obalni cesti nadaljevali*..." opomba: *do leta 2056, če ne pride
kaj vmes...
sporočil: 2.049
čas vnosa: 10.02.15 07:43
Tu se vidi sposobnost socialističnega uradništva, parazitskeg
omrežja, ki se napaja na projektih.
Zato je drugi tir 1,5 milijarde, namesto 500 milijonov.
DARS ali SŽ, razmetava z davkoplačevalskim proračunom. Nesposobni kadri, ljudje brez iskušenj, ki dobijo službe po levičarskih omrežjih vodijo projekte, razna svetovanja, študije, mnenja,...
Projektiranje ljudi, ki ne sledijo več sodobnim tehnologijam, nesposobni za optimiziranje poslov.
Zdaj je tunel narejen za 50% preveč in pelje v nek kraj, kjer nihče ne želi.
Zakaj ni cenejše avtoceste skozi dolino Dragonje in izvozov za Izolo in Portorož? To so rezultati starih omrežij, ki ropajo Slovence.
Zato je drugi tir 1,5 milijarde, namesto 500 milijonov.
DARS ali SŽ, razmetava z davkoplačevalskim proračunom. Nesposobni kadri, ljudje brez iskušenj, ki dobijo službe po levičarskih omrežjih vodijo projekte, razna svetovanja, študije, mnenja,...
Projektiranje ljudi, ki ne sledijo več sodobnim tehnologijam, nesposobni za optimiziranje poslov.
Zdaj je tunel narejen za 50% preveč in pelje v nek kraj, kjer nihče ne želi.
Zakaj ni cenejše avtoceste skozi dolino Dragonje in izvozov za Izolo in Portorož? To so rezultati starih omrežij, ki ropajo Slovence.
sporočil: 970
Imaš kar prav, pozabljaš samo to, da je prometni resor, vključno s
SŽ večino cajta bil od tadesnih :)
sporočil: 48.253
[sime55]a ne gre hitra cesta mimo krozisca? Ce mislis na to novo krozisce, ki so ga odprli ravnokar?
Ta tunel ne bo rešil prometnega kaosa, samo prestavil ga bo od Žusterne dva kilometra naprej na obrobje Izole, kjer se hitra cesta nenadoma konča z miniaturnim krožiščem
sporočil: 2.565
[sime55]Ta je pa malo huda. Stavim gajbo pira, da ne bo tako.
Ta tunel ne bo rešil prometnega kaosa, samo prestavil ga bo od Žusterne dva kilometra naprej na obrobje Izole, kjer se hitra cesta nenadoma konča z miniaturnim krožiščem in ga bodo morali v konicah zapirati v smeri Izole, da ne bodo avtomobili stali v tunelu...
sporočil: 1.741
Res sramota za slovensko cestno stroko! Tako dolgo graditi
razmeroma enostavno cesto. Prvi rok je bil 2009. Tako smo spet
dosegli negativni rok v zamudah. Upam, da bodo otvoritev naredili
potiho, hitro, brez rezanja traku in politikov v prvi vrsti! Vsak,
ki bo tam ga je lahko kvečjemu sram če je imel kaj pri tem
tunelu!
Če pa še upoštevam koliko smo zgubili na gorivu in času potovanja, na onesnaževanju okolja in prometnih nesrečah, bi pa bilo potrebno nekoga postaviti pred sodišče!
Iz ene od vodilnih cestnih in gradbenih strok smo pristali med nerazvitimi državami, ki brez tujih konzultantov niso sposobne nič pametnega nerediti.
Vse toje rezultat političnega kadrovanja v zadnjih desetih letih na ključna mesta v prometni in cestni stroki. Nesposobni, nestrokovni, neizkušeni, nekompetentni in koruptivni kadri so pripeljali Slovenijo v obupen položaj. Pahor, Janša, Bratušek ali se boste kdaj pokesali za vse slabo kar ste naredili tej ubogi državi?
Če pa še upoštevam koliko smo zgubili na gorivu in času potovanja, na onesnaževanju okolja in prometnih nesrečah, bi pa bilo potrebno nekoga postaviti pred sodišče!
Iz ene od vodilnih cestnih in gradbenih strok smo pristali med nerazvitimi državami, ki brez tujih konzultantov niso sposobne nič pametnega nerediti.
Vse toje rezultat političnega kadrovanja v zadnjih desetih letih na ključna mesta v prometni in cestni stroki. Nesposobni, nestrokovni, neizkušeni, nekompetentni in koruptivni kadri so pripeljali Slovenijo v obupen položaj. Pahor, Janša, Bratušek ali se boste kdaj pokesali za vse slabo kar ste naredili tej ubogi državi?
sporočil: 2.565
Zadnja sprememba: anon-126255 10.02.2015 10:33
[Konasnica]Stroka je še tu, 70% gradbenih podjetij pač ne. Nekomu se je zdelo pametno sredi krize ustaviti vse investicije in narediti genocid nad panogo. Ob histeriji, ki so jo zganjali mediji do gradbeništva, je bilo to precej enostavno. No, danes pa spet prodajajo svoje novinarske izdelke z jamranjem o uničenih cestah.
Iz ene od vodilnih cestnih in gradbenih strok smo pristali med nerazvitimi državami, ki brez tujih konzultantov niso sposobne nič pametnega nerediti.
sporočil: 293
[Konasnica]Primorcem so obljubljali AC z izvozi Portorož + Lucija najkasneje do leta 1995. Nato so zadevo prestavili na 1998. Zdaj je 2015 in AC še blizu ni.
Res sramota za slovensko cestno stroko! Tako dolgo graditi razmeroma enostavno cesto. Prvi rok je bil 2009.
sporočil: 4.450
[Konasnica]"Stroka", ki se je bila pripravljena za drobiž prodati vsakokratnemu gradbenemu baronu/politiki/trenutnemu interesu - ni vredna pol p... tople vode.
Iz ene od vodilnih cestnih in gradbenih strok smo pristali med nerazvitimi državami, ki brez tujih konzultantov niso sposobne nič pametnega nerediti.
Strani: 1