Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Odpadnik postavlja nova pravila igre
Strani: 1
sporočil: 11.068
Ti bogca, fantastična stvarca. Sicer pa zelo sliči na Lado Nivo,
tako po dimenzijah kot po obliki, najbolj pa po namembnosti in
robustnosti.
sporočil: 1.066
V razredu kompaktnih športnih terencev je imela "šminka" prednost
pred terenskimi zmogljivostmi, dokler se ni pojavil Jeep renegade
in tudi k nam prinesel pristni vonj po pustolovščinah
Če avtor še ni slišal naprimer za Daihatsu Ferozo, Lado Nivo, ali pa offroad zverino suzukijevega Samurai-ja, je bolje da se ne loti pisanja oglasnih sporočil.
Če avtor še ni slišal naprimer za Daihatsu Ferozo, Lado Nivo, ali pa offroad zverino suzukijevega Samurai-ja, je bolje da se ne loti pisanja oglasnih sporočil.
sporočil: 967
He he, tole si pa avtorju dobro podkuril!
Je pa res, da povprečen fensi-šmensi kupec wannabe terencev tvojih naštetih terencev (ki to res so, kljub majhno velikosti...) najverjetneje resnično sploh ne pozna.
Je pa res, da povprečen fensi-šmensi kupec wannabe terencev tvojih naštetih terencev (ki to res so, kljub majhno velikosti...) najverjetneje resnično sploh ne pozna.
sporočil: 2.986
Slisal sem tudi za recimo abrams in john deere, ne bi se pa z njimi
veliko vozil po recmo avtocesti ali vsak dan v sluzbo (razen ce bi
bil pravi kmet ali bi bila vojna ;) Ce me razumes ;) Seveda pa pri
clankih o novih (!) modelih, sploh tistih, ki nekaj zmorejo na
terenu, ze vnaprej pricakujem, da vsi tega ne bodo razumeli in bodo
obvezno ven potegnili nivo, samuraja in ferozo ter dodali besedo
oglas. Brez izkusenj z doticnim novim modelom. Slovenska klasika
pac. ;)
sporočil: 2.986
S cim ze? Gre seveda za aktualno ponudbo modelov na trgu, ki v
zadnjih letih belezi strmo rast prodaje, ne tistih iz oglasnika za
kubik drv. ;) Ti imajo svoje odlike (da ne recem izkljucno
terenske, kar pa za masovno prodajo danes ni nek plus), ampak v
takem stevilu oz. s podobnimi zeljami kot danes jih ljudje niso
kupovali. Renegade je allrounder, ponuja dovolj udobja da gres z
njim kadarkoli zlahka na daljso pot in po vsakodnevnih opravkih ali
pa na bolj zahteven teren. To so dejstva, ki se jih nisem jaz
zmislil ;)
sporočil: 967
No, če je tale avto prepoznan kot primeren avto za daljše poti,
potem se pa jaz res vdam...
Očitno sem jaz res še tako neumen, da zaradi dolgih poti vedno in izključno izbiram samo vozila z dolgo medosno razdaljo. In seveda, zaradi zahtevanega udobja nikakor med njih ne spadajo terenci, katerikoli že. Prevozil prevečkrat poti po šesto in več kilometrov naenkrat (in to ne po AC...), da me bo to uspel kdo prepričati. In da, enkrat isto pot naenkrat prevozil tudi z najetim t.i. wannabe premijskim terencem. Takrat in po tej izkušnji nikoli več.
Ja, za pozirati po mestnih ulicah Ljubljane ali Maribora so pa najbrž res v redu, tile in podobni "terenci"...
Očitno sem jaz res še tako neumen, da zaradi dolgih poti vedno in izključno izbiram samo vozila z dolgo medosno razdaljo. In seveda, zaradi zahtevanega udobja nikakor med njih ne spadajo terenci, katerikoli že. Prevozil prevečkrat poti po šesto in več kilometrov naenkrat (in to ne po AC...), da me bo to uspel kdo prepričati. In da, enkrat isto pot naenkrat prevozil tudi z najetim t.i. wannabe premijskim terencem. Takrat in po tej izkušnji nikoli več.
Ja, za pozirati po mestnih ulicah Ljubljane ali Maribora so pa najbrž res v redu, tile in podobni "terenci"...
sporočil: 1.066
Zadnja sprememba: anon-202150 30.11.2014 18:23
Glej chef... Če pišeš o razredu kompaktnih terencev, je prav, da
upoštevaš tudi zgodovino tega razreda. Resnica je, da Renegade ne
postavlja nikakršnih novih mejnikov. Bolj primerno bi bilo napisat,
da se z boljšimi terenskimi zmogljivostmi vrača k koreninam.
sporočil: 2.986
Zadnja sprememba: chef 30.11.2014 19:31
S tem se strinjam, renegade seveda ne orje ledine, vendar pa je med
vsemi trenutnimi modeli najbolj terenski in po tej plati danes
postavlja nova pravila igre. Ne vem če se (že) strinjaš, ampak
modni kompaktni športni terenci mu težko parirajo izven cest (sam
to upam trditi pa ni nobene reklame zadaj), seveda pa zaradi kar
nekaj dobrih lastnosti (tudi šminke) nimajo težav s prodajo. In
prav je tako. Dejstvo pač je, da se ljudje z njimi pretežno vozijo
po cestah. Tudi renegade se tam preverjeno zelo dobro pelje, kar
recimo za nivo in samuraja ne morem trditi ;) Avto večinoma
navdušuje, morda je to za marsikoga presenetljivo, jasno da vsem
niti ne bo všeč oziroma bodo še kar dvomili v to, kar zmore. Tudi
prav ;)Naslov je šel nekaj trenutkov tudi v to smer, kot sam predlagaš, vendar bi se lahko zdelo, da se Jeep kot tak vrača h koreninam, kar pa ne bi bilo res.
sporočil: 1.066
[chef]Saj tudi za Aprilio Mille factory ne moreš trditi, da prepelje grobniško dirkališče v manj kot treh minutah in pol...
Tudi renegade se tam preverjeno zelo dobro pelje, kar recimo za nivo in samuraja ne morem trditi ;)
sporočil: 768
Tudi sam sem z limuzine, s katero sem prevozil po 40K km letno,
presedlal na SUV-a! In to na VW! Zelo dobro se pelje in komot, ni
nobenih težav po 600km kjerkoli, je pa veliko višji in
preglednejši, po dežju naa AC se vsaj vidi kje si, zelo dobro gre
po snegu, ima prilagodljiv in visok prtljažni prostor, in še in še.
Medosna razdalja pa ni problem, da je 10 cm manjša...
Strani: 1