Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek (spremljali smo v živo) Pečjakovih rekordnih 726 kilometrov na elektriko
sporočil: 3.698
Čestitke, to je spodobna cifra za 1x polnjenje. V prilogi Okolje in
energija pa pričakujem detajlnejše poročilo. Tudi kaj glede na
temo, kot so podali nekateri drugi komentatorji (klima, zunanja
temperatur, cikel polnjenj-praznenj baterij, cena, itd.). Počasi,
pa vendarle bo tudi električni avto za povprečnega
uporabnika.
Pljuvajočim komentatorjem pa: naredite sami kaj podobnega in pa, isto so pisali konec 19. stoletja o avtih, katerih potomce vozite pljuvači. Ravno tako so bili pospremljeni s pljuvanjem, pa so preživeli.
Pljuvajočim komentatorjem pa: naredite sami kaj podobnega in pa, isto so pisali konec 19. stoletja o avtih, katerih potomce vozite pljuvači. Ravno tako so bili pospremljeni s pljuvanjem, pa so preživeli.
sporočil: 5.933
Zadnja sprememba: Vinci 13.10.2014 14:34
[chef]Glede na to, da je potoval en cel dan in četrt, je bila povprečna hitrost okrog 25km/h. :)
Morda le ni vse v denarju, kdo bi bil vedel. ;)
Tisto je povprečna hitrost in ti garantiram, da bi bila z običajnim pogonom komaj kaj višja ;)
sporočil: 32.565
[republican]
> [najobj]
> P.S.: velikost vzorca me ne zanima samo za izumitelja telefona, ampak me zanima tudi za izume danes ... khmm, seveda samo za tiste, ki se za svoje izume ne odločajo na osnovi totega resničnostnega šova, ker za vse ostale se itak oni Kevin O'Learry odloči, kaj bodo izumili ...
Pojma nimaš. Kevin O'Learry ničesar ne odloči... odločajo kupci... on jih očitno samo bolje razume, od večine wannabe podjetnikov in inovatorjev.... alzo, je toti Kevin O'Leary nekaj podobnega kot Baba Vanga, samo da je on bolj fensi, ker je na TV ...
P.S.: Baba Vanga ni rabila nobenega vzorca, da je enako kot bodoče kupce razume toti Kevin O'Leary, ona bolje od navadnih smrtnikov razumela, kaj se bo zgodilo v bodočnosti ...
sporočil: 32.565
[prec]
> [najobj]
> > [republican]
> > > [najobj]
> > > > [republican]
> > > > > [najobj]
> > > > > kako bo po tvojem Pečjak - ali kdorkoli s čemerkoli novim - z električnimi avtomobili sploh prišel na trg, če ne bo najprej prišel na idejo, jo razvil do neke stopnje in potem še sprobal, kot je to naredil v omenjenem poskusu ...
> > > > Tako, da bo najprej naredil domačo nalogo (ugotovil, kdo in kakšni so sploh potencialni kupci) in šele potem razvijal izdelek.
> > > ... alzo, vsak inovator na kateremkoli področju mora najprej narediti telefonsko anketo in ker sam za telefonske ankete ni usposobljen, bo za to najel specializirano podjetje ... čuj, kaj ti mogoče za kakšno Mediano ali Ninamedio delaš, pa mimogrede tukaj še malo reklame za svojo firmo delaš, ha ? ...
> > >
> > > P.S.: ko sem glih pri telefonskih anketah, me zanima, kako je - kdorkoli je že bil - izumitelj telefona naredil toto tvojo domačo nalogo, torej najprej ugotovil, kdo in kakšni so sploh potencialni kupci in šele potem razvil svoj telefon ... čuj, kaj je pisma pisal, ker takrat drugega ni bilo ? ... evo, ti si stručko - podjetnik mora to imeti v sebi - za novotarije, ti boš to ziher vedel, sploh pa boš vedel, koliko pisem je dobil nazaj oziroma kako velik vzorec je bil izumitelju telefona dovolj, da se je odločil, da je telefon tržno zanimiv in ga je začel razvijat ...
> > Po tvoje se torej domača naloga dela samo prek telefona? Očitno nisi podjetnik.
> ... čuj, pusti ti zdaj mene, pa mi raje odgovori na moje vprašanje ... alzo, kako je - kdorkoli je že bil - izumitelj telefona naredil toto tvojo domačo nalogo, torej najprej ugotovil, kdo in kakšni so sploh potencialni kupci in šele potem razvil svoj telefon ... čuj, kaj je pisma pisal, ker takrat drugega ni bilo in koliko pisem je dobil nazaj oziroma kako velik vzorec je bil izumitelju telefona dovolj, da se je odločil, da je telefon tržno zanimiv in ga je začel razvijat ...
>
> P.S.: velikost vzorca me ne zanima samo za izumitelja telefona, ampak me zanima tudi za izume danes ... khmm, seveda samo za tiste, ki se za svoje izume ne odločajo na osnovi totega resničnostnega šova oziroma se itak oni Kevin O'Learry odloči, kaj bodo izumili ...
matr postavljas butasta fprasanja. kako pa naj bi samo na podlagi povratnih pisem vedel, da si kupci zele neke cudne zvali s slusalko? najprej je kot si pravilno sklepal poslal pisma naokoli po svetu, vendar je v teh pismih izrecno nevedel formular, kjer je pri petem vprasanju pisalo "kaksno novo napravo si zelite, ki bi vam olajsala komunikacijo na daljavo"? in ker je vecinoma anketarjev cahnila trejo moznost"telefon"(druge dve so bile e-mail in walkie talkie) se je lotil izuma telefona. seveda ne prej preden je izvedel se anketo o tem kaksnega si pa predstavljajo, tako, po obliki, ta telefon. to je pa ze druga zgodba, dolga zgodba market rizrca, kjer so bila prisotna nova fprasanja in nove alineje moznih odgovorov.... pizda, kdaj bi že lahko imeli internet, če takrat tista anketa s telefonom ne bi bila prevara, ker je bila večina pisem itak za internet ...
sporočil: 6.899
Zadnja sprememba: anon-207617 13.10.2014 17:02
[chef]Chef, forumaši včasih celo razumemo, da se Finance morajo prodati (včasih, večinoma pa ne) - in za kaj takega je oddelek finance-avto super.
Kaksna bi bila sele, ce bi v Paklenici poplezal za dan ali dva..11km/h?
Tudi oddelek Finance-nagebabe bi bil super.
Na Forumu, ki je žival čisto poseben vrste, pa boš pač vedno našel nekaj komentirajočih, ki o izbrani temi mastnih naslovov in vnebovzemajočih napovedi vedo več.(recimo prejšnja dva sta o avtih, jaz bi pa o nagih babah)
V takih trenutkih je zelo smiselno stvari prebrati, o njih premisliti in jih pametno vgraditi v prihodnje članke. Z mastjo in vnebovzetjem se še naprej pazi na zadostno fukabilnost člankov, ki obenem pridobivajo tudi strokovno kvaliteto.
Od ljubosumnega branjenja na brzino napisanih PR hvalnic pa ni nikakršne koristi, samo brukaš se pred forumom... če ti forum nič ne pomeni, tudi bruka nima smisla. Bo kdo celo pomislil, da celotna rubrika več zasluži od sponzorstev, kot pa od bralcev... kam pa pridemo :-P
Sicer pa lepo urejena rubrika, fajn avti, lepe babe, slogovno sprejemljivi teksti. Morda malo manj eko-bio, pa občasno kaka reportaža o gas guzlerjih, da bo bolj uravnoteženo.
sporočil: 21
Dragi vsevedi, včasih je dobro, da se pred razglašanjem lastnega
prepričanja ozrete v preteklost: tudi gospodu Daimlerju in g.Benzu
so se smejali vsi tedanji uporabniki kočij.
G. Pečjaku pa vse čestitke in veliko vztrajnosti. Verjetno električnega avtomobila še dolgo ne bom vozil, verjamem pa, da nekoč zagotovo da.
G. Pečjaku pa vse čestitke in veliko vztrajnosti. Verjetno električnega avtomobila še dolgo ne bom vozil, verjamem pa, da nekoč zagotovo da.
sporočil: 28.003
evo, ta je zate... o problematiki posiljanja pravega signala na
podrocju subvencij :)
marginalrevolution.c...ation.html
sporočil: 32.565
[exarkun]
> [republican]
> Ni treba bit baba Vanga, da razumeš kupce in njihove potrebe. To vsakodnevno dokazujejo številni podjetniki, ki dobro služijo z zadovoljevanjem potreb svojih kupcev ;)
O'Learry je svoj biznis pričel v garaži if I'm not mistaken in ga prodal za več kot 3 MILIJARDE dolarjev:). Tip razume trg.... ja, ker on za svoj biznis kaj drugega kot garažo verjetno niti ni rabil ...
P.S.: če tip res tako zelo razume trg in če je razumevanje trga prvi pogoj za izumljanje česarkoli, potem naj Kevin O'Leary v svoji garaži izumi zdravilo za ebolo ... evo, jaz mu brez telefonske ankete garantiram, da bo tudi trg razumel njega in bo zaslužil še več ...
sporočil: 32.565
[republican]... ne, Baba Vanga mu je v Shark tanku povedala, da bo uspel ...
Ziher je opravil telefonsko anketo med potencialnimi kupci, da bi zvedel, kakšnega posla naj se loti ;)
sporočil: 32.565
Zadnja sprememba: najobj 14.10.2014 10:17
[republican]... evo, res sem upal, da boste na totem primeru razumeli, kaj vam že dva dni trobim, pa sem se zmotil ...
A si prepričan? Sploh veš, koliko stane razvoj novega zdravila in koliko časa to traja? Se ti sploh sanja o poslu, donosu na kapital in podobnih zadevah?
P.S.: napiflane parole prodajaj komu drugemu, mogoče ti bi ratal dober biznis, ker je budal več kot dovolj ...
sporočil: 32.565
[republican]
> [najobj]
> ... evo, res sem upal, da boste na totem primeru razumeli, kaj vam že dva dni trobim, pa sem se zmotil ...
Kaj torej pravzaprav trobiŠ?... khmm, da se je od tebe na totem forumu samo še z onim depresivnim bolj prijetno pogovarjat ...
sporočil: 32.565
[republican]... evo, in ker si ti v svoji jasnovidnosti očitno še boljši od Baba Vange, ti bo Kevin O'Leary v Shark tanku napovedal super biznis ... alzo, kaj še čakaš, pot pod noge, priložnost zamujena ne vrne se nobena ...
Ker pač nisva kompatibilna. Ti si levičar in očitno prisesan na proračun (verjetno si upokojenec), jaz sem pa desničar in podjetnik. Tvoj razredni sovražnik ;)
sporočil: 275
[republican]No, za ta izdelek je število kupcev v manjšini, pač kupujejo tisti, ki nimajo kam z gnarjem, recimo. Drugače pa: izkoristek elektromotorja domnevam, da ni problem; večji problem je gotovo kapaciteta baterije, potem je še dodatni problem gretje pozimi in klima poleti. Tako, da strneva: konkretni "konji" v bateriji, potem se bo pa splačalo dogradit tudi črpalke ( zamenjava baterije/hitro polnjenje ) - ampak ups - od kod bomo pa proizvajali vso to potrebno energijo: iz premoga/fisije/fuzije? Ali pa bomo začeli gojiti industrijsko konopljo kot surovino tudi za energijo? Saj nafta se tudi povečini porabi kot surovina, kolikor je meni znano in ne pretežno za energijo. Kaj bomo torej brez nafte/premoga/industrijske konoplje/...? Da bi el. avto zamenjal motor z notranjim izgorevanje, je po mojem še OGROMNO odprtih vprašanj, tako da ....
> [najobj]
> kako bo po tvojem Pečjak - ali kdorkoli s čemerkoli novim - z električnimi avtomobili sploh prišel na trg, če ne bo najprej prišel na idejo, jo razvil do neke stopnje in potem še sprobal, kot je to naredil v omenjenem poskusu ...
Tako, da bo najprej naredil domačo nalogo (ugotovil, kdo in kakšni so sploh potencialni kupci) in šele potem razvijal izdelek.
sporočil: 275
... Ko bo Pečjak z električnimi avtomobili uspel na trgu, mu bom prvi čestital.Mislim, da je tukaj več/preveč odprtih vprašanj glede razvoja el. avtomobila do stopnje, da bi lahko zamenjal klasiko. Ta "cikel" sem bolj ali manj strnil v predzadnjem odgovoru.
... OK, zdaj pa še povej, kako boš to naredil ... khmm, oziroma kako bo po tvojem Pečjak - ali kdorkoli s čemerkoli novim - z električnimi avtomobili sploh prišel na trg, če ne bo najprej prišel na idejo, jo razvil do neke stopnje in potem še sprobal, kot je to naredil v omenjenem poskusu ...
sporočil: 32.565
[1sandi2]
> ... Ko bo Pečjak z električnimi avtomobili uspel na trgu, mu bom prvi čestital.
>
> ... OK, zdaj pa še povej, kako boš to naredil ... khmm, oziroma kako bo po tvojem Pečjak - ali kdorkoli s čemerkoli novim - z električnimi avtomobili sploh prišel na trg, če ne bo najprej prišel na idejo, jo razvil do neke stopnje in potem še sprobal, kot je to naredil v omenjenem poskusu ...
Mislim, da je tukaj več/preveč odprtih vprašanj glede razvoja el. avtomobila do stopnje, da bi lahko zamenjal klasiko. Ta "cikel" sem bolj ali manj strnil v predzadnjem odgovoru.... eh, saj mene Pečjak niti ne zanima preveč, ampak me zanima pravilni vrstni red korakov, brez katerega ni nič ...
sporočil: 32.565
[republican]... čuj, če se prav spomnim, smo to zadnjič tukaj že obdelali, tako da si boš mogel najti nekoga drugega ...
Pravilni vrstni red je, da najprej potrebuješ trg. Če ni trga, lahko vsak dan izumiš nov izdelek in si ga v rit vtakneš.
P.S.: tukaj forum.finance.si/?m=...909&single imaš kratek povzetek, če si že pozabil ...
sporočil: 32.565
Zadnja sprememba: najobj 16.10.2014 14:53
[republican]... eh, seveda ne kapiram, če pa sem jaz levičar in očitno prisesan na proračun (verjetno sem upokojenec), ti si pa desničar in podjetnik in moj razredni sovražnik ...
Ja, ampak ti očitno tega ne kapiraš in še naprej sprašuješ bedarije.
sporočil: 14.456
[Karaya]Načeloma da, a se kalkulacija ne izide, kar dokazuje tudi propadli projekt Better Place. Resno velika, spodobno obiskana in vsaj približno rentabilna postaja za zamenjavo baterij bi jih morala imeti na zalogi vsaj 200, seveda vse priključene na cenejši nočni tok. Verjetno bi samo naložba v tako zalogo baterij znašala kakšen milijon. To je optimistična ocena pod predpostavko, da bi bile vse baterije enake.
> [chef]
> Resda pišeš o tankanju pa vendar: pri Tesli je na posebnih "črpalkah" moč baterijo zamenjati v minuti in pol (v tem času nekateri po mojih čakalnih izkušnjah komaj uspejo priti do pokrovčka za gorivo)
>
> www.teslamotors.com/...atteryswap
Z menjavanjem baterij bi šlo, kar se tiče električnega sistema.
Za zamenjavo baterije bi smeli računati opazno manj kot 15 evrov, kar je približna cena goriva za 150 km vožnje z manjšim bencinskim ali večjim dizelskim avtom. Ob dnevnem obratu vseh 200 baterij in ceni 15 evrov za zamenjavo bi dnevni prihodek od tega znašal 3000 evrov, stroški za elektriko (tok + priključna moč) pa bi bili znatno višji kot na bencinskih črpalkah. Te s samo 50 avtomobili, ki natočijo po 50 litrov bencina, na dan poberejo okrog 3.700 evrov, ob tem pa je vrednost zaloge bencina in dizla bistveno manjša od milijona za 200 baterij. Tudi investicija v nepremičnino in vso potrebno opremo baterijske postaje je verjetno precej podobna kot za običajno bencinsko črpalko.
Ob vsem tem je cena 15 evrov za zamenjavo nerealna, saj nihče danes ne bi hotel močno preplačati električnega avta, da bi potem plačeval enake stroške za vožnjo, ki bi bila za povrh še omejena na bolj ali manj zanesljivih 150 km, za polnjenje z energijo pa porabil nekajkrat toliko časa kot pri avtu na bencin ali dizel.