Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek (spremljali smo v živo) Pečjakovih rekordnih 726 kilometrov na elektriko
sporočil: 9.333
Čestitke Andreju Pečjaku, našemu
inovatorskemu junaku, in, seveda,
dobre želje: da njegova upornost
postane naša splošna veda !
Sodražan
inovatorskemu junaku, in, seveda,
dobre želje: da njegova upornost
postane naša splošna veda !
Sodražan
sporočil: 152
Kaj točno je tako posebnega v tem ?
Koliko takih ciklov bi "njegove" baterije prenesle ?
Fajn, ima dober motor in inverter. In kaj s tem ?
Je edini v vesolju s čem takim ?
Koliko takih ciklov bi "njegove" baterije prenesle ?
Fajn, ima dober motor in inverter. In kaj s tem ?
Je edini v vesolju s čem takim ?
sporočil: 152
In ta o ceni elektrike €7 presega vse lovske in ribiške štorije
skupaj.
Naj tip pove koliko stane nov komplet baterij, kot jih je vdelal v ta avto in koliko takih ciklov bi te baterije vzdržale _realno_ ( pustimo reklamne pamflete).
Tudi Tesla ima maksimalen doseg X ( ki bi lahko bil precej večji, če bi se Elon obnašal kot Pečjak in nafilal celice na 100% za reklamno vožnjo), pa lastniki tudi tega previdno izkoriščajo, da ne krajšajo življenja drage baterije.
Naj tip pove koliko stane nov komplet baterij, kot jih je vdelal v ta avto in koliko takih ciklov bi te baterije vzdržale _realno_ ( pustimo reklamne pamflete).
Tudi Tesla ima maksimalen doseg X ( ki bi lahko bil precej večji, če bi se Elon obnašal kot Pečjak in nafilal celice na 100% za reklamno vožnjo), pa lastniki tudi tega previdno izkoriščajo, da ne krajšajo življenja drage baterije.
sporočil: 3.117
Ampak novinar pri tem ne vpraša nekaj osnovnih zadev:
Koliko stanejo baterije za tak podvig?
Kaj pomeni poprečna hitrost 66km/h:
- velik del poti je vozil še počasneje
- kakšen "štoflc" je bil to na cesti (vsaka barabija tudi ni kaznivo dejanje, min hitrost = 1/2 max hitrosti)
Pa tudi infomacija o 1200km je bolj zastarela, saj so vozili že 100 milj:
gas2.org/2011/08/14/...le-charge/
Koliko stanejo baterije za tak podvig?
Kaj pomeni poprečna hitrost 66km/h:
- velik del poti je vozil še počasneje
- kakšen "štoflc" je bil to na cesti (vsaka barabija tudi ni kaznivo dejanje, min hitrost = 1/2 max hitrosti)
Pa tudi infomacija o 1200km je bolj zastarela, saj so vozili že 100 milj:
gas2.org/2011/08/14/...le-charge/
sporočil: 1.066
Pri nas v Sloveniji zna med poletjem temperatura narasti na več kot
40 stopinj in pasti na več kot -20 stopinj... Ko se že dela taka
reklama za električne avtomobile, me zanima sledeče:
Kako se s padcem ali dvigom zunanje temperature spreminja čas polnenja?
Kako se pri razliki temperature za 60°C spreminja avtonomija vozila?
Kako se s padcem ali dvigom zunanje temperature spreminja čas polnenja?
Kako se pri razliki temperature za 60°C spreminja avtonomija vozila?
sporočil: 1.195
Tokrat sem za spremembo pričakoval, da bo manj negativnih
komentarjev pa sem se motil.
Od mene vse čestitke za uspešen boj z velikimi, kar tako naprej.
Od mene vse čestitke za uspešen boj z velikimi, kar tako naprej.
sporočil: 1.195
Zadnja sprememba: anon-166099 13.10.2014 08:38
Sej lahko v enem dnevu, bi bil pač skupen izkupiček kakšnih 30 km
manj.In nobeden ne govori o tem ali bi se ga splačalo imeti, gre se zato, da se trudijo in so v samem vrhu kljub majhnosti in malemu budgetu.
sporočil: 7.327
[porkamizerija]Legendarna slovenska sposobnost obvladovati vsa področja hkrati. Mojškre s FDV magisteriji iz ekonomije postanejo premjejke, de, polprofesionalni prevajalci tujih člankov AKA slovenski novinarji pa izumljajo nove fizikalne enote.
> Z zadnjimi wati elektrike v baterijah
omg.
ne samo, da ste uporabili napačno mersko enoto, še njeno ime ste narobe zapisali. šalabajzerji!
po nevtonmetru zdaj Finance še z wat.
sporočil: 1.195
Zadnja sprememba: anon-166099 13.10.2014 09:01
Tukaj pa ane...www.siol.net/avtomot...rally.aspx
No sej važno, da kdor se v Slo trudi ga je tzreba obsojat namesto spodbujat :)...
sporočil: 6
čas vnosa: 13.10.14 08:04
kako je lahko porabil 96 kwh elektrike, če ima baterije s 85kWh?
Imate očitno bolj podučeno bralstvo kot mislite. tale članek je za
kakšno žensko revijo
sporočil: 1.234
čas vnosa: 13.10.14 07:27
tega je treba v EU poslat za komisarja za energetiko ne pa šamane
in šivilje!
sporočil: 2.991
Vozit povprecno 66 km/h po tej poti (pol po Jadranski magistrali)
je cisto spodoben rezultat. Tudi okolica je lepsa kot tam za
Velebitom ;)
sporočil: 2.703
[republican]ja, za funkcionalno polpismene kmetavze in provincialne balkanske pozerje s flasko piva v rokah je res slaba reklama. ljudje, ki zivijo v metropolah in visoko antropiziranih okoljih ter so normalno intelektrualno razviti, pa vasj zastrizejo z usesi ob takih podatkih. bomo videli tisto bolj podrobno reportazo....
A se hecaš? To je prej antireklama za električne avtomobile. Kdo se bo pa dva dni cijazil 700 km po starih cestah in se tresel na avtocesti, kdaj mu bo zmanjkalo štroma, ker bo moral pospešit, da ne bo obstal sredi klanca?
sporočil: 2.730
a si že kdaj računal svojo povprečno hitrost na podobni
relaciji?
in upošteval postanke za kavo, WC
čakanje na cestninski postaji
čakanje na meji
in še kaj
in upošteval postanke za kavo, WC
čakanje na cestninski postaji
čakanje na meji
in še kaj
sporočil: 2.703
[republican]ne, ne, nikakor. intelektualno normalno razviti ljudje v mestih kupujejo dva bencinca zato, da ob semaforjih cvilijo gume. tisti tanjbolj brihtni si pa na havbo nalimajo se mercedesovo zvezdo, al pa rs6 na zadek, da se cutijo na tekocem z zadnjo nemsko tehnologijo. z ostankom bencina pa splanirajo se en evropski "coast to coast". jasno, da tale pecnikova elektricna kripa niti pod razno ne ustreza tem zahtevnim kriterijem povprecnega balkanca.
> [prec]
> > [republican]
> > A se hecaš? To je prej antireklama za električne avtomobile. Kdo se bo pa dva dni cijazil 700 km po starih cestah in se tresel na avtocesti, kdaj mu bo zmanjkalo štroma, ker bo moral pospešit, da ne bo obstal sredi klanca?
>
> ja, za funkcionalno polpismene kmetavze in provincialne balkanske pozerje s flasko piva v rokah je res slaba reklama. ljudje, ki zivijo v metropolah in visoko antropiziranih okoljih ter so normalno intelektrualno razviti, pa vasj zastrizejo z usesi ob takih podatkih. bomo videli tisto bolj podrobno reportazo....
Ne seri. Kakšno vezo ima življenje v metropoli? A misliš, da bodo vozniki, ki živijo v metropolah kupovali dva avtomobila, enega za vožnjo po metropoli, drugega pa za v Dubrovnik?
sporočil: 674
Zadnja sprememba: joze 13.10.2014 09:44
[MAN-295999]Kolikor sem videl ima avto na strehi sončne celice. Zato je verjetno pot opravil v dveh dneh, da je pridobil tistih 11kwh.
kako je lahko porabil 96 kwh elektrike, če ima baterije s 85kWh? Imate očitno bolj podučeno bralstvo kot mislite. tale članek je za kakšno žensko revijo
Ne gled e na to vsaka čast.
Še na komentarje o hitrosti.
Sam se ogromno vozim po avtocestah (včasih tudi hitreje od predpisov) pa mi računalnik kaže povprečno hitrost 75km/h.
sporočil: 1.064
Zapis je pravilen - kapaciteta baterij metrona 7 je 96 kw/h - 86
osnovna + 10 dodatna
sporočil: 2.703
[republican]ko bo pa uspel v galaksiji in svoje pogruntavscine izvazal na alpha centauri, mu bos pa celo torto pripravil, ane?
> [Plavi]
> No sej važno, da kdor se v Slo trudi ga je tzreba obsojat namesto spodbujat :)...
Sploh ne gre za to. Kapo dol vsem, ki se trudijo, ampak to še ne pomeni, da ne smemo bit kritični in skakat od navdušenja ob vsaki PR novici o električnih avtomobilih. Ko bo Pečjak z električnimi avtomobili uspel na trgu, mu bom prvi čestital.
jao, kaj bi brihtni kreativni slovenci brez vas...
sporočil: 32.567
Zadnja sprememba: najobj 13.10.2014 10:03
[republican]... OK, zdaj pa še povej, kako boš to naredil ... khmm, oziroma kako bo po tvojem Pečjak - ali kdorkoli s čemerkoli novim - z električnimi avtomobili sploh prišel na trg, če ne bo najprej prišel na idejo, jo razvil do neke stopnje in potem še sprobal, kot je to naredil v omenjenem poskusu ...
> [Plavi]
> No sej važno, da kdor se v Slo trudi ga je tzreba obsojat namesto spodbujat :)...
Sploh ne gre za to. Kapo dol vsem, ki se trudijo, ampak to še ne pomeni, da ne smemo bit kritični in skakat od navdušenja ob vsaki PR novici o električnih avtomobilih. Ko bo Pečjak z električnimi avtomobili uspel na trgu, mu bom prvi čestital.
sporočil: 2.703
[republican]jaz ne furam pateticnega sank psihologa kot ti, pac pa opazujem okolje v katerem zivim. visoko antropizirano in zelo urbanizirano. ne, to ni ljubljana, sori....
> [prec]
> ne, ne, nikakor. intelektualno normalno razviti ljudje v mestih kupujejo dva bencinca zato, da ob semaforjih cvilijo gume. tisti tanjbolj brihtni si pa na havbo nalimajo se mercedesovo zvezdo, al pa rs6 na zadek, da se cutijo na tekocem z zadnjo nemsko tehnologijo. z ostankom bencina pa splanirajo se en evropski "coast to coast". jasno, da tale pecnikova elektricna kripa niti pod razno ne ustreza tem zahtevnim kriterijem povprecnega balkanca.
Kdor ne vozi električnega avtomobila ni Slovenc? Veliko sreče s tvojim razumevanjem psihologije kupcev avtomobilov. Očitno nimaš pojma, kako razmišljajo... pa sploh nisi edini.
sporočil: 1.623
[republican]Nakup avtomobila v 90% ni racionalna odločitev.
Good for you. Btw večino Tesel pokupijo pozerji, nad kakršnimi se zgražaš zgoraj, ker ekonomoske računice ni.
Eni se postavljajo pred sosedi, drugi tekmujejo med semaforji, tretji pecajo bejbe, eni celo uživajo v vožnji....
Za prevoz iz A do B čisto zadošča Dacia, vse ostalo je preseravanje, ali ne?
sporočil: 830
[exarkun]Če smo že pri merskih enotah, dajmo povedat, da se energija po mednarodnem sistemu enot meri v Joulih (J). Kapaciteta akumulatorjev se resda še zmeraj izraža večinoma v kWh (drži kar praviš: kiloWatt x ura), bo pa merjenje slej ko prej prešlo na MJ, če ugotovimo, da so nam "konje" tudi s časom nadomestili s kilovati...
> [milos9]
> Zapis je pravilen - kapaciteta baterij metrona 7 je 96 kw/h - 86 osnovna + 10 dodatna
Miloš, se opravičujem, če sem nekoliko zatežen, ampak kapaciteta oz. energija do konca nafilane baterije se meri v kWh (Moč krat čas oz. kiloWatt krat hour) in ne kW/h oz. moč deljena z časom. Takih napak si ne bi smeli privoščit. Pa ne mi prosim zamerit, samo vas opominjam:).
sporočil: 2.703
[republican]tesla je samo primer kako se lotit branze. z vstopom v premium kjer je dodana vrednost visja, drgac ni break even dosegljiv niti z fedovim socialistarjenjem. tam racunica je, vsaj za uporabnika/kupca. nima veze.
Good for you. Btw večino Tesel pokupijo pozerji, nad kakršnimi se zgražaš zgoraj, ker ekonomoske računice ni.
mene zanima elektricni malcek z dolgo avtonomijo, ker lahko gres povsod, po vseh centrih. sicer pa cakam na podrobne podatke v naslednjem clanku.
sicer pa ce "racunico" pecjaka ocenjujes po prebojnem prototipu, pol pojma nimas o zadevah, sori.
sporočil: 2.703
[republican]matr, saj ti bi lahko pisal uvodnike jane namesto barbare jeklin.
> [najobj]
> kako bo po tvojem Pečjak - ali kdorkoli s čemerkoli novim - z električnimi avtomobili sploh prišel na trg, če ne bo najprej prišel na idejo, jo razvil do neke stopnje in potem še sprobal, kot je to naredil v omenjenem poskusu ...
Tako, da bo najprej naredil domačo nalogo (ugotovil, kdo in kakšni so sploh potencialni kupci) in šele potem razvijal izdelek.
sporočil: 2.703
preboj se je ze zgodil s teslo. samo nekateri posebnezi se se ne
morete s tem sprijaznit.
kdo bi si pred desetimi leti mislil,d a bo danes v premium razredu serijska elektricna konkurenca z 400 km avtonomije in zmogljivostmi supersportnika....
sicer pa o preboju pove ze izkusnja vsakega lastnika tesle, ki o bencincih noce vec niti slisati. to je tisti preboj, ki ga se ni zaslediti v mass marketu ali statistikah....
kdo bi si pred desetimi leti mislil,d a bo danes v premium razredu serijska elektricna konkurenca z 400 km avtonomije in zmogljivostmi supersportnika....
sicer pa o preboju pove ze izkusnja vsakega lastnika tesle, ki o bencincih noce vec niti slisati. to je tisti preboj, ki ga se ni zaslediti v mass marketu ali statistikah....
sporočil: 2.565
[prec]Hmm... tale teslin supercharger bo deloval, dokler ga uporablja peščica. "Natankati" teslo v 20 minutah je overkill za energetiko. Trenutna moč elektrarn nebi zmogla pokriti dnevnega peak loada. IMO se bo zadeva razvijala v smeri izmenjevanja baterij, te se potem lahko polnijo 12 ur v miru.
preboj se je ze zgodil s teslo. samo nekateri posebnezi se se ne morete s tem sprijaznit.
sporočil: 2.703
[republican]aha, torej jih poznas VSE ti, glede na vehementno trditev, da so vsi pozerji? daj najprej tecaj logike skoz.
> [prec]
> sicer pa o preboju pove ze izkusnja vsakega lastnika tesle, ki o bencincih noce vec niti slisati.
A poznaš vse lastnike Tesle? Sem ti že zgoraj napisal, da gre večinoma za pozerje. Če na podlagi njih ocenjuješ prihodnost električnih avtomobilov, ti res ni pomoči.
btw, a ce bi te vprasal, ce so tudi vsi lastniki kokurencnih premium izdelkov pozerji, ter v primeru odgovora "da", te za tem se vprasal, kaksne zakljucke povleces iz tega, bi te to spravilo kaj s tira?
(btw, feedbacke lasnikov tesel lahko isces po netu. in so vec kot zgovorni. zdej pa ne vem, kako bi lahko iskal ali ugotavljal njih pozerstvo.)