Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Velikan, ki pije po kapljicah
Strani: 1
sporočil: 4.340
Nekoč smo se učili, da je 33 kilometrov od stotih 33 odstotkov, in čeprav močno dvomim, da bi se matematika v zadnjem desetletju veliko spremenila, evropski birokrati računajo drugače: zaradi spodbujanja električnega pogona je po njihovem rezultat 56 odstotkov - tolikšen bonus si za svoje brezemisijske kilometre zasluži mercedes S.Brez zamere, ampak tudi vaša matematika ni bistveno boljša od bruseljske. Za meritev porabe smo si v celinski Evropi pač izbrali enoto L/100km (ponekod drugje imajo milje na galono), a to ne pomeni, da je 100 km neka referenčna razdalja. To je zgolj enota.
Meriti porabo bencina, ob tem, da se ga deloma nadomešča z elektriko, je pa neumnost brez primere. Vsaj nas so že v prvem razredu učili, da se hrušk in jabolk ne sešteva, in med tehnično pismenimi to še vedno velja. Če torej merite porabo bencina, mora biti začetno stanje baterije enako končnemu, če merite porabo elektrike, mora biti pa bencinski motor ugasnjen. Vsak normalen človek bo iz tega znal oceniti koliko bencina in koliko elektrike (ki tudi ni čisto zastonj) bo porabil za določeno vožnjo.
sporočil: 3.218
2,8 litra je povprečna poraba goriva;
Upam, da bodo tudi dale nateg obravnavale ustrezne evropske komisije.
Upam, da bodo tudi dale nateg obravnavale ustrezne evropske komisije.
sporočil: 327
Zadnja sprememba: anon-110019 04.10.2014 11:31
[aleksander]Ja,imaš prav,v bistvu je nateg!
2,8 litra je povprečna poraba goriva;
Upam, da bodo tudi dale nateg obravnavale ustrezne evropske komisije.
Moralo bi pisati: Prvih 100 kilometrov PO POLNJENJU BATERIJE je ob zmerni vožnji poraba goriva 2,8 litra! Vsakih nadaljnih 100 km pa je poraba 8 ali 9 litrov...
Tako pa si lahko povprečen kupec predstavlja,da bo z 28 litri bencina prevozil relacijo Lj-Split-Lj (cca. 1000 km) v enem kosu,in to po AC pri 140 km/h!
Strani: 1