Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek V Ljubljani vedno več poti opravljenih s kolesom
Strani: 1
sporočil: 1.214
in kolko od teh silnih metrov (no ko to pretvoriš v kilometre je
bistveno manj) poti je tudi dejansko varnih za uporabo in koliko
mesecev na leto?
sporočil: 5.835
"V Ljubljani vedno več poti opravljenih s kolesom"... in to po slabo vzdrževanih prometnih površinah.
Sedaj, ko je Ljubljana na Googlu, lahko cel svet gleda, kako luknjaste ceste imamo v glavnem mestu države. V centru Ljubljane na Pražakovi: www.google.si/maps/@...p0cSdw!2e0
sporočil: 4.590
[hijena1]Vsi ti metri so varni. Seveda ob predpostavki, da nisi tele, ampak malo gledaš okrog sebe.
in kolko od teh silnih metrov (no ko to pretvoriš v kilometre je bistveno manj) poti je tudi dejansko varnih za uporabo in koliko mesecev na leto?
sporočil: 1.214
a zate je varno to, da maš na kolesarki stebričke (da ne
parkirajo), stebre za reklamen in druge table na višini meter +
žiletka, cel kup nekih pogreznjenih jaškov, ovinke za 90 stopinj na
0,7m dolžine, veje od drevja in grmovja, izstope iz avtobusov,...
pri tem morš pa merkat še na nasprti vozeče kolesarje, pešce,
potnike v avtomobilih, ki odpirajo vrata na kolesarko,.... pa spust
s Šmarne gore s sam eno slabo bremzo ni pol tolk adrenalinski
sporočil: 1.393
Na občini kot pomembno pridobitev za Ljubljano ocenjujejo tudi dvonivojski Fabianijev most, ki od leta 2012 povezuje Njegoševo in Roško cesto. Zgornji nivo mostu je namenjen motornemu prometu, spodnji, ki povezuje obrežne poti ob Ljubljanici, pa pešcem in kolesarjem.Da se še hvalijo s kolesarsko ureditvijo na Fabianijevem mostu... Tako butaste samohvale nisem slišal že od tistega "Danes smo vam pokazali, da zmoremo!" ob najemanju novih posojil.
sporočil: 3.228
[hijena1]Res je. Jaz se vozim po Ljubljani s kolesom. Totalna katastrofa. Kolesarske poti so najbolj razrite, vsak ob njih postavi, kar se mu zazdi. Ne vem zakaj količke postavljajo na kolesarsko stezo, zakaj ne na cestišče, saj so namenjeni avtmobilom ne kolesarjem. Cankarjeva. Tam se uporabniki avtomobilov zadržujejo na kolestarski stezi kot da je namenjena njim, kot da so na parkirišču. Kolesarska pot se konča, zapelje med čakajoče pešce,... Ljudje, ki načrtujejo kolesarske steze se ne vozijo s kolesom. Vse z namenom, da lepo izgleda in vsi drugi udeleženci prometa imajo prednost pred kolesarji.
a zate je varno to, da maš na kolesarki stebričke (da ne parkirajo), stebre za reklamen in druge table na višini meter + žiletka, cel kup nekih pogreznjenih jaškov, ovinke za 90 stopinj na 0,7m dolžine, veje od drevja in grmovja, izstope iz avtobusov,... pri tem morš pa merkat še na nasprti vozeče kolesarje, pešce, potnike v avtomobilih, ki odpirajo vrata na kolesarko,.... pa spust s Šmarne gore s sam eno slabo bremzo ni pol tolk adrenalinski
sporočil: 3.006
Ugotavljam, da mestno kolo za vožnjo po najlepšem mestu nje ni več
primerno. Bo treba nabavit gorsko, ker mi s tega kar naprej
odpadajo šraufi, ko padam iz luknje v luknjo.
sporočil: 2.264
Kako lepo, da je našim politikom in urbanistom življenski cilj
vpeljava prometnega režima iz Pekinga in Hanoia izpred 20ih let...
sporočil: 8.271
čas vnosa: 19.07.14 15:12
+ za tale kolesarski prispevek sem dal samo zaradi komentarjev pod
njim. :)
Strani: 1