Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Koliko nas bo še stala počasna sanacija železnic
Strani: 1
sporočil: 2.624
Tukaj se čudimo neki drugi ekonomiji. NAmreč ko pa gledamo tuje
prevoznike pa vidimo, da vozijo z dizelskimi lokomotivami celo iz
MAdžarske vlak do KOPRA in nazaj. Tudi takrat, ko je bilo vse
vredu. Torej kdo ima koga za norca. Očitno so videli tržno nišo v
žledu in za vsako ceno hočejo imeti 60 miljonov, da si jih bodo
lahko deli med seboj. Ko pa bereš druge prispevke o železnici pa
vidiš, da si isti klani podajajo kljuje na določenih mestih. Bolje
je nekaj mandelcem več plačati pa naložijo na papir, da te glava
boli.
sporočil: 6.948
Slovenske železnice so socialistični dinozaver, ki počasi in
zanesljivo umira. Infrastruktura iz rajnke Avstro-Ogrske,
organizacija iz sedemdesetih let prejšnjega stoletja in plenjenje
po principu kapitalizma socialno demokratičnega tipa. Kriv ni
zimski žled, kriv je žled v glavah. Kdor ne verjame naj se malo
popelje z vlakom po Evropi.
sporočil: 1.021
GSM-R gradi GH Holding Blaža Miklavčiča, sicer pred leti direktorja
SŽ. Vodja projekta GSM-R niti ne ve kaj vse je potrebno storiti za
izvedbo del. Menda podizvajalce zelo slabo plačujejo. Neke vrste
novi mali SCT.
sporočil: 1.078
Če ni denarja ne za sanacijo, ne za posodabljanje, pomeni da je
po
pisarnah nekaj sto uradniških škricev preveč, ker so brez dela, saj jim ni treba
planirati, iskati izvajalcev in na koncu tudi vse skupaj kontrolirati.
pisarnah nekaj sto uradniških škricev preveč, ker so brez dela, saj jim ni treba
planirati, iskati izvajalcev in na koncu tudi vse skupaj kontrolirati.
sporočil: 1.628
Vsega kar železnice v sodobnem svetu predstavljajo !!!
Na vzhodu Evrope in na Balkanu se je 100 let samo PLENILO infrastrukturo zgrajeno še za časa avstoogrske monarhije, ki je danes že tako zastarela, da jo nadomeščajo slabo in drago zgrajene avtoceste.
Precej delov železnice so po II. svet. vojni ukinili zaradi ideološke blokade upravljalcev države in z veliko kravala in samo hvale zgradili nekaj tisoč metrov koprske in goričke proge.
Na vzhodu Evrope in na Balkanu se je 100 let samo PLENILO infrastrukturo zgrajeno še za časa avstoogrske monarhije, ki je danes že tako zastarela, da jo nadomeščajo slabo in drago zgrajene avtoceste.
Precej delov železnice so po II. svet. vojni ukinili zaradi ideološke blokade upravljalcev države in z veliko kravala in samo hvale zgradili nekaj tisoč metrov koprske in goričke proge.
sporočil: 1.660
čas vnosa: 10.07.14 08:59
podjetja donirajo zdravstvenim domom in bolnišnicam za dobro
bolnikov, zdravniki pa kradejo ko prasci, zobarji pa odirajo brez
računov
sporočil: 2.264
Vse subvencije javnega potniškega prevoza je potrebno ukiniti, saj
ne gre za nobeno strateško dejanost. Kar nima ekonomskega haska naj
umre, ne pa da celi Sloveniji puščajo kri, da hranijo
zombije.
PS Vožnja po mestih, katera ne smetijo avtobusi, tramvaji ter kretenski pasovi rezervirani zanje in taksije, je čista nirvana.
PS Vožnja po mestih, katera ne smetijo avtobusi, tramvaji ter kretenski pasovi rezervirani zanje in taksije, je čista nirvana.
sporočil: 10.519
[kugy]Vsaj postajam bi lahko malo prebarvali fasade in dali kakšne nove table z imeni krajev. :)
Slovenske železnice so socialistični dinozaver, ki počasi in zanesljivo umira. Infrastruktura iz rajnke Avstro-Ogrske, organizacija iz sedemdesetih let prejšnjega stoletja in plenjenje po principu kapitalizma socialno demokratičnega tipa. Kriv ni zimski žled, kriv je žled v glavah. Kdor ne verjame naj se malo popelje z vlakom po Evropi.
Strani: 1