Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Klepet z lastnikom tesle modela S: drugačen avto, drugačno razmišljanje
Strani: 1
sporočil: 26
bravo, tesla je vrhunsko narejen avto, tako v tehničnem smislu kot
v izvedbi in detajlih, vožnja z njim mi je bila pravi užitek,...
sporočil: 105
"Vozilo je med drugim ves čas brezplačno priključeno na svetovni
splet". Kako? Ok Wifi ampak to ni "ves čas", ostalo je potrebno
plačati (mobitel, sateliti)- A Tesla plača prenos podatkov če je za
kupca brezplačno?
sporočil: 125
Da,podatkovni paket plače Tesla. Sicer pa to spet ni tako nenavadno
in novo - pobrskaj za Kindle 3G, tudi tam je zadeva brezplačna,
čeprav sedaj že močno omejena (ker so bili poizkusi le-to
izkoristiti).
www.teslamotors.com/...four-years
www.teslamotors.com/...four-years
sporočil: 1.049
Imate prav, lastnik je najbrž zamešal kapacitato baterije s
kilovati. Zavarovanje pri se tesli obračunava glede na kilovate,
torej avto sodi v višji zavarovalni razred.
sporočil: 1.195
Ok, pa gremo računat samo porabo v €
Tesla = 0,024289 / km
v 100.000 km = 2428 €
v 200.000 km = 4857 €
Primerljiv avto = 0,085714 / km
v 100.000 km = 5871 €
v 200.000 km = 17.142 €
Razlike pri 200.000 = 12.285 € upoštevano samo gorivo.
Pri Tesli moraš pri normalni vožnji in predpostavki, da baterije zdržijo enako dolgo po toliko polnjenih stati okoli 666 krat in čakat, da se napolne po ocenah 3,5 h.
666 x 3,5h = 2331 dodatnih ur čakanja za prihranek 12.285 €. 5,27 €/h.
Vsekakor pa so stroški vzdrževanja veliko manjši, ampak sej bo država poskrbela za davek pri zagradnji baterij, eko davek, etc...
Tesla = 0,024289 / km
v 100.000 km = 2428 €
v 200.000 km = 4857 €
Primerljiv avto = 0,085714 / km
v 100.000 km = 5871 €
v 200.000 km = 17.142 €
Razlike pri 200.000 = 12.285 € upoštevano samo gorivo.
Pri Tesli moraš pri normalni vožnji in predpostavki, da baterije zdržijo enako dolgo po toliko polnjenih stati okoli 666 krat in čakat, da se napolne po ocenah 3,5 h.
666 x 3,5h = 2331 dodatnih ur čakanja za prihranek 12.285 €. 5,27 €/h.
Vsekakor pa so stroški vzdrževanja veliko manjši, ampak sej bo država poskrbela za davek pri zagradnji baterij, eko davek, etc...
sporočil: 2.989
Če sam voziš kakšnega mestnega malčka in če Tesle nisi videl v
živo, potem naj ti bo oproščeno. Sicer pa ne bi škodil kak ogled
običajnih parkirnih prostorov, denimo v LJ, lahko pa prideš kar na
Bleiweisovo v garažo pa parkiraj tako, da boš lahko prišel ven brez
da butneš kamorkoli. Pa ne s Teslo, naj bo kaj ožjega...Sploh tam,
kjer je na zid ob ozkem parkirnem prostoru umno namontiran še
rollbar (verjetno kak umni predpis kakšnega umnega uradnika), tudi
tukaj je najbrž nekaj podobnega. Glavno seveda je, da se Slovencelj
zapiči v nekaj, kar nima veze z zgodbo...
sporočil: 1.623
Ja, tole je zanimivo, avtomobili čedalje širši, z večjimi vrati,
parkirni prostori pa vedno ožji, samo da stlačijo še kakšne
tri.
V parkirnih hišah seveda pridejo še stebri, kateri onemogočajo odpiranje vrat.
V parkirnih hišah seveda pridejo še stebri, kateri onemogočajo odpiranje vrat.
sporočil: 2.989
Garažni del Poslovnega centra Tivoli je perla, kar se tiče tega.
Stebri so na tako vrhunskih pozicijah, da najbolje da ostaneš kar v
avtu, širina parkirnih mest po aktih iz 1910, nekaj mest pa je
takih, da povprečen voznik obvezno kam butne. Rožnato sliko
dopolnjuje meter visok pas super barve, ki se idilično zlije z
voziščem (ogledala za iskanje robov so tako neuporabna) ter
razkošna osvetlitev. Seveda pa en "prec" v tiste luknje mimogrede
parkira z ročno in zviška glede tudi na tiste, ki jim v dežju po
spiralni in strmi klančini odnaša nos ali rit proti robu - TC
navkljub. Seveda pa so si vrli građevinci segli v roke kot Pat in
Mat, ko so slovesno zaključili svoj vrhunski gradbeni podvig in
mastno zakasirali parkirišča. Žal niso edini slovenski
poštenjakarji, tudi zato smo, kjer smo :) Ob tistih, ki se vedno v
vse vtakenjo, čeprav nimajo pojma o ničemer...
sporočil: 14.456
[milos9]Hm, hm...
Imate prav, lastnik je najbrž zamešal kapacitato baterije s kilovati. Zavarovanje pri se tesli obračunava glede na kilovate, torej avto sodi v višji zavarovalni razred.
Sogovornik se namreč poklicno ukvarja z informacijsko tehnologijo in ga zanima, kakšne aplikacije je mogoče narediti.Bi kupili informacijsko tehnologijo oz. aplikacijo od človeka, ki zameša tako osnovne tehnične podatke, ki očitno ne opazi dejanske cene zavarovanja (leasing?) o katerem tako vehementno razlaga in tudi parkira precej na približno? Mogoče kakšen DURS, jaz že ne.
In če bi delal tržne raziskave za Nissan, njegovega mnenja najbrž ne bi prav dosti upošteval.
www.greencarreports....ctric-cars
sporočil: 14.456
[chef]Najbrž do zdaj niste kaj dosti parkirali v garažnih hišah in kleteh v velikih zahodnoevropskih mestih. Take težave so tudi tam bolj pravilo kot izjema, delno na račun vkopavanja v gosto mestno tkivo, delno pa zaradi težnje po največjem izkoristku prostora - zaradi izpolnjevanja kriterijev za število parkirnih mest ali preprosto zaradi zaslužka. Pojdite enkrat čez cesto pogledat parkirno klet pod stavbo Adria media in naredite primerjalni test. :-)
Garažni del Poslovnega centra Tivoli je perla, kar se tiče tega. Stebri so na tako vrhunskih pozicijah, da najbolje da ostaneš kar v avtu, širina parkirnih mest po aktih iz 1910, nekaj mest pa je takih, da povprečen voznik obvezno kam butne.
sporočil: 2.989
Glede težnje po izkoristku omejenega prostora in posledično
zaslužka imaš prav, so pa naši normativi vseeno zastareli in bi
morala biti daljša in širša. AM je pa v isti hiši.
sporočil: 48.253
Tale lastnik avta o elektricnih avtih razmislja bolj trezno kot
vecina politikov in uradnikov.
Tako je, tesla S prakticno ni avto, ampak tehnoloska igracka. Avto je toliko kot ferrari, ki ga tudi ljudje ne kupijo zato, da bi se vozili v sluzbo.
Tako je, tesla S prakticno ni avto, ampak tehnoloska igracka. Avto je toliko kot ferrari, ki ga tudi ljudje ne kupijo zato, da bi se vozili v sluzbo.
sporočil: 3.976
[bc123a]Seveda, saj za razliko od politikov in uradnikov se on dejansko vozi z njim in predvsem je ta svoj šport plačal iz svojega žepa.
Tale lastnik avta o elektricnih avtih razmislja bolj trezno kot vecina politikov in uradnikov.
sporočil: 25
[milos9]"Lastnik je najbrž zamešal...."
Imate prav, lastnik je najbrž zamešal kapacitato baterije s kilovati. Zavarovanje pri se tesli obračunava glede na kilovate, torej avto sodi v višji zavarovalni razred.
Lastnik je zamešal?? Pa ne me j....! Kdo objavlja vaše članke,lastniki avtomobilov,ali avtomobilski novinarji? Se novinarju,ki je to objavil,ni zdelo,da tak avto nima samo 50 kW?? Jaooo jaooo :)
sporočil: 48.253
[uross]Amazon placa 3G povezavo z vsakim 3G kindlom, kjerkoli na svetu, pa da Tesla ne bi mogel placati za avto ki stane 80K EUR? :)
"Vozilo je med drugim ves čas brezplačno priključeno na svetovni splet". Kako? Ok Wifi ampak to ni "ves čas", ostalo je potrebno plačati (mobitel, sateliti)- A Tesla plača prenos podatkov če je za kupca brezplačno?
Kindli 3G imajo AT&T SIM kartico, v sloveniji se poveze preko Simobila.
sporočil: 287
Najprej je potrebno razumeti, da nekateri kupujete reči, ker jih
potrebujete, drugi pa, ker so jim všeč. In ker si jih lahko
privoščijo. Tako je in nič drugače. Tudi Tesla S je vrhunski
inženirski izdelek in prav je, da obstajajo entuziasti, ker v
nasprotnem bi racionalneži še vedno hodili peš ali morda s kočijo.
sporočil: 5.488
Meanwhile in the UK:
www.bbc.com/news/tec...y-28054738
It could now cost more to run an electric car than one using fuel owing to the end of UK government subsidies.
Lp,
M
www.bbc.com/news/tec...y-28054738
It could now cost more to run an electric car than one using fuel owing to the end of UK government subsidies.
Lp,
M
sporočil: 386
[Plavi]Zaključek je, da se nakup za enkrat še ne izplača. Pa tudi mnogi bi pogrešali zvok bencinske mrcine. Za ceno tesle dobiš že raketo na bencin.
Ok, pa gremo računat samo porabo v €
Tesla = 0,024289 / km
v 100.000 km = 2428 €
v 200.000 km = 4857 €
Primerljiv avto = 0,085714 / km
v 100.000 km = 5871 €
v 200.000 km = 17.142 €
Razlike pri 200.000 = 12.285 € upoštevano samo gorivo.
Pri Tesli moraš pri normalni vožnji in predpostavki, da baterije zdržijo enako dolgo po toliko polnjenih stati okoli 666 krat in čakat, da se napolne po ocenah 3,5 h.
666 x 3,5h = 2331 dodatnih ur čakanja za prihranek 12.285 €. 5,27 €/h.
Vsekakor pa so stroški vzdrževanja veliko manjši, ampak sej bo država poskrbela za davek pri zagradnji baterij, eko davek, etc...
Strani: 1