Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Policija bo bolj nadzirala tovorni promet
Strani: 1
sporočil: 1.195
Vedno mora najprej nekaj oseb umret šele potem se zganijo.
Prvo je potrebno sprejet zakon, da prehitevanje na AC za tovorni program ni dovoljeno. Potem pa strogo kaznovat tiste, ki prekoračijo dovoljeni čas za volanom za več kot 10 %.
A je tak otežko?
Prvo je potrebno sprejet zakon, da prehitevanje na AC za tovorni program ni dovoljeno. Potem pa strogo kaznovat tiste, ki prekoračijo dovoljeni čas za volanom za več kot 10 %.
A je tak otežko?
sporočil: 2.890
Zadnja sprememba: anon-274438 17.06.2014 11:37
So morali umreti trije policisti, da so se zbudili?Žrtve prometa na slovenskih cesta imajo IMHO dobre odškodninske možnosti tožbe proti državi zaradi opustitve odgovornosti, saj na cestah vlada izključno zakon močnejšega, omejitve so pa "tako malo za hec".
sporočil: 595
Podpiram prepovedano prehitevanje, predlagam pa, da daš predlog na
elektronsko e-upravo, ministrstvo ti mora odgovoriti, potem pa
odgovor objavi, kajti si predstavljam kakšno bo. Tako bo ustvarjen
pritisk. Sicer pa bi morali s sosednjimi (tudi oddaljenimi)
sprejeti dogovor o železniškem prevozu tovornjakov. Guess what, če
bi sprejeli ukrepe kot Avstrija, bi dobili pilot EK. Sad, ali tako
je.
sporočil: 1.195
Tovorni promet ne dajo na železnice samo zaradi enega problema, ker
je potrebno plačevai kredite za avtoceste ;)
sporočil: 2.890
Zadnja sprememba: anon-274438 17.06.2014 11:56
[Plavi]DARS ima 3 miljarde obveznosti (kreditov). Surs in MF vztrajno cvilijo, da dolg DARSa ni javni dolg države. Jasno, če te 3 miljarde prištejemo 28 miljardam dolga, ki se bo do letos akumuliral, smo na 31 miljardah, kar je 93% BDP.
Tovorni promet ne dajo na železnice samo zaradi enega problema, ker je potrebno plačevai kredite za avtoceste ;)
Hakeljc: Slovenija je sprejela zakon, s katerim je postala porok za DARSovo posojilo. Ergo, če ukinemo kamijone in gre DARS zu grund, je 3 miljarde dolga obešenih na proračun.
sporočil: 1.755
Zadnja sprememba: anon-258837 17.06.2014 11:58
Je bilo za pričakovat. To mi je prvo padlo na pamet ko sem slišala
za nesrečo - da bodo sedaj poostreno preverjali tovorni promet.
Sicer je povsod po svetu tako, da če strada policaj, potem strnejo
vrste in obrnejo vse na glavo, da zadeve raziščejo in poiščejo
krivce.Tranzitne tovornjake bi morali dati na železnico, ker tovornjaki poleg tega da plačujejo, tudi uničujejo ceste, zaradi česar jih je potrebno prej popravljati, da ne govorim o tem, da bi bila varnost veliko boljša, ter da imamo že sedaj en vozni pas premalo. Poleg tega pa se jih veliko izogiba plačevanju cestnine s tem, da zapustijo AC pred cestninsko postajo in se znova priključijo za cestninsko postajo. Policaji vedo za to, da tudi nič ne ukrepajo. Na lokalnih cestah pa tovornjakarji vozijo kot da so na AC, kar 80 skozi naselje, pa tudi nikomur nič. Glede na število policajev, ki jih imamo, bi lahko imeli redne kontrolne postaje na kritičnih mestih vstopa in izstopa iz AC, pa bi preverjali vse - plačano cestnino, ure, naloženost itd.
sporočil: 2.890
[MF-542584]Tu je treba dodati, da je romunski šofer že a-priori kriv in da mediji niti niso objavili njegove zgodbe, ki se je baje razlikovala od tiste, ki je znana javnosti.
Je bilo za pričakovat. To mi je prvo padlo na pamet ko sem slišala za nesrečo - da bodo sedaj poostreno preverjali tovorni promet. Sicer je povsod po svetu tako, da če strada policaj, potem strnejo vrste in obrnejo vse na glavo, da zadeve raziščejo in poiščejo krivce.
sporočil: 10.844
[MF-542584]Daj ne seri. Potem bi bil potovalni čas tovornjaka od Lendave do Kopra 3 dni namesto 4 ure.
Je bilo za pričakovat. To mi je prvo padlo na pamet ko sem slišala za nesrečo - da bodo sedaj poostreno preverjali tovorni promet. Sicer je povsod po svetu tako, da če strada policaj, potem strnejo vrste in obrnejo vse na glavo, da zadeve raziščejo in poiščejo krivce.
Tranzitne tovornjake bi morali dati na železnico, ker tovornjaki poleg tega da plačujejo, tudi uničujejo ceste, zaradi česar jih je potrebno prej popravljati, da ne govorim o tem, da bi bila varnost veliko boljša, ter da imamo že sedaj en vozni pas premalo. Poleg tega pa se jih veliko izogiba plačevanju cestnine s tem, da zapustijo AC pred cestninsko postajo in se znova priključijo za cestninsko postajo. Policaji vedo za to, da tudi nič ne ukrepajo. Na lokalnih cestah pa tovornjakarji vozijo kot da so na AC, kar 80 skozi naselje, pa tudi nikomur nič. Glede na število policajev, ki jih imamo, bi lahko imeli redne kontrolne postaje na kritičnih mestih vstopa in izstopa iz AC, pa bi preverjali vse - plačano cestnino, ure, naloženost itd.
PS Železnice so tolk v riti (infrasturktura), da se vam še sanja ne.
sporočil: 9.830
[zmrda]Nihče ne bi niti pol toliko hrupa zganjal, če bi tisti nastradali ne bili policaji.
> [MF-542584]
> Je bilo za pričakovat. To mi je prvo padlo na pamet ko sem slišala za nesrečo - da bodo sedaj poostreno preverjali tovorni promet. Sicer je povsod po svetu tako, da če strada policaj, potem strnejo vrste in obrnejo vse na glavo, da zadeve raziščejo in poiščejo krivce.
Tu je treba dodati, da je romunski šofer že a-priori kriv in da mediji niti niso objavili njegove zgodbe, ki se je baje razlikovala od tiste, ki je znana javnosti.
(P.: Slovenski policaj še nikoli ni bil ničesar kriv. Še nikoli ni naredil napake ali neumnosti, o ne, to pa že ne. Takorekoč kasta brezmadežnih. Immaculati! - O blagor nam, še so popolni ljudje na svetu. Slovenski pandur nam bodi svetal vzor ...)
sporočil: 2.890
[tasilo]Ja, oni morilec, ki je krvoločno fental 3 mlade nedolžne ljudi, je dobil 7 let in drobiž, torej komaj kaj več kot 2 leti za vsako življenje. Odvratno.
> [zmrda]
> > [MF-542584]
> > Je bilo za pričakovat. To mi je prvo padlo na pamet ko sem slišala za nesrečo - da bodo sedaj poostreno preverjali tovorni promet. Sicer je povsod po svetu tako, da če strada policaj, potem strnejo vrste in obrnejo vse na glavo, da zadeve raziščejo in poiščejo krivce.
>
> Tu je treba dodati, da je romunski šofer že a-priori kriv in da mediji niti niso objavili njegove zgodbe, ki se je baje razlikovala od tiste, ki je znana javnosti.
Nihče ne bi niti pol toliko hrupa zganjal, če bi tisti nastradali ne bili policaji.
(P.: Slovenski policaj še nikoli ni bil ničesar kriv. Še nikoli ni naredil napake ali neumnosti, o ne, to pa že ne. Takorekoč kasta brezmadežnih. Immaculati! - O blagor nam, še so popolni ljudje na svetu. Slovenski pandur nam bodi svetal vzor ...)
sporočil: 4.807
Ne samo tovornjakarje, naj malo poostrijo nadzor nad mali tovornimi
vozili - kombiji....pa tudi kaj prevažajo ;o))
sporočil: 544
Pa ne samo to. Naj nadzirajo folk, ki vozi po levem pasu z
grozovito brzino 120 km/h in se ne umaknejo desno pa če jih od
zadaj zbadaš z žarečimi vilami. Očitno slovenski folk (ki med
drugim katastrofalno slabo vozi) ne ve, da prehitevalni pas ni za
permanentno vožnjo 120 ali manj km/h.
sporočil: 1.493
Če bi vozili 120 km/h bi bilo še v redu! Vozijo tudi 80-90 km/h in
se ne umaknejo (vozniška kultura je v tej državi na psu!)!
sporočil: 712
Treba je narediti tako kot pri sosedih Avstrijcih ,ko prečkate mejo
pri Šentilju dober kilometer proti Grazu,večkrat na teden
pregledujejo vse tovornjake in tudi osebna vozila in vinjete zelo
NATANČNO. Vozniki tovornjakov in kombijev v tranzitu iz vzhoda se
na daleč izogibajo Avstrije ker imajo takšnih kontrolnih toč več po
državi,ne pa radi cene. Treba je takoj prepovedati na AC
prehitevanje tovornjakov in jim DOLOČITI daljšo varnostno razdaljo
in kontrolirati hitrost v tahografih in omejiti tovornjakom hitrost
v tunelih na 70 do 80 km/uro. Kontrolirati SVETILA,težo in
PNEVMATIKE.
Darsovce pa naučiti uporabo spletnih strani da lahko ljudje dostopajo do informacij HITRO in natančno in lahko se izognejo gneči in zastoju. Na elektronskih opozorilnih tablah pa takoj obvestiti za obvoz če je gneča.
Darsovce pa naučiti uporabo spletnih strani da lahko ljudje dostopajo do informacij HITRO in natančno in lahko se izognejo gneči in zastoju. Na elektronskih opozorilnih tablah pa takoj obvestiti za obvoz če je gneča.
sporočil: 1.214
upam, da nadzor vključuje tudi premajhno varnostno razdaljo,
večurna medsebojna prehitevanja, tehnično stanje vozil,
zavarovanje/namestitev tovora,.... in seveda kombijaše, ki s 3,5
toncem dirkajo po 150 km/h po levem pasu, če ne gre pa tudi po
odstavnem
sporočil: 961
čas vnosa: 18.06.14 14:18
danes sem se s soprogo vračal iz Ptuja, pa je en del avtoceste v
obdelavi in sledijo omejitve najprej na 100km, čez karetek čas 80km
in nazadnje še na 60km inn to kar za 2000m avtoceste kar ni malo, z
vozilom pred seboj sva peljala 64km, torej za slabih 7% prehitro. a
ko sem opazoval vozila ki so pripeljala za menoj s hitrostjo tudi
krepko čez 100km me je bilo zelo strah da ne bo kdo priletel v
zadnji del avta in naju poškodoval, POLICIJE na tem odseku ni in
tudi nobenih radarjev ni. za nama je bilo veliko blendanja, kaj
delamo tako počasi pri omejitvi 60km ko pa se le peljemo hitreje
kot bi smeli, nenadna bremzanja kjer so avtomobili in celo kombi
lovili smer vožnje. tako na hitro bi ocenil da je v Sloveniji
kupljenih 95% vozniških dovoljenj. skrajni čas je bil da se je
zgodila neka dodatna nesreča v napačnem času z ljudmi, ki imajo
pooblastila za sankcioniranje nepravilno vozečih udeležencev v
javnem prometu za varno vožnjo vseh udeležencev (obžalujem da se je
dogodek storil in to ravno POLICIJI ki nas uči da moramo peljati do
prvega izvoza če se avto še premika).
še nekaj hujših nesreč se bo zgodilo na našem avtocestnem križu, ker enostavno država ne naredi zadosti za varnost državljanov v prometu. a je tako težko kupiti 1.000 radarjev in jih namestiti na vse izvoze/uvoze na avtocesto, namestiti ob strani od Kopra pa do Lendave in Obrežja do tunela Karavanke. to je zelo enostavno vendar se noče to narediti ker bi poleg vseh ostalih prekrškarjev bilo še morje raznih poslancev, državnozborskih delavcev in raznih direktorjev večjih podjetij in da ne pozabim županov in potem sledi še en cel kup raznih prijateljev.
zmotno mišlenje naših plačanih politikov. in ko so naslednji mesec nove volitve sploh nimamo koga volit. še Cerar se oslanja na moč svoje pokojne matere in še živečega očeta, ki si misli ne vem kaj mu je tega bilo treba, programa pa sploh še nima razen nekaj tistih točk ki jih berejo že vseh 32dni odkar se je spravil mlajaši MIRO v politiko.
pa bomo spet zajebal to malo državico SLOVENIJO.
še nekaj hujših nesreč se bo zgodilo na našem avtocestnem križu, ker enostavno država ne naredi zadosti za varnost državljanov v prometu. a je tako težko kupiti 1.000 radarjev in jih namestiti na vse izvoze/uvoze na avtocesto, namestiti ob strani od Kopra pa do Lendave in Obrežja do tunela Karavanke. to je zelo enostavno vendar se noče to narediti ker bi poleg vseh ostalih prekrškarjev bilo še morje raznih poslancev, državnozborskih delavcev in raznih direktorjev večjih podjetij in da ne pozabim županov in potem sledi še en cel kup raznih prijateljev.
zmotno mišlenje naših plačanih politikov. in ko so naslednji mesec nove volitve sploh nimamo koga volit. še Cerar se oslanja na moč svoje pokojne matere in še živečega očeta, ki si misli ne vem kaj mu je tega bilo treba, programa pa sploh še nima razen nekaj tistih točk ki jih berejo že vseh 32dni odkar se je spravil mlajaši MIRO v politiko.
pa bomo spet zajebal to malo državico SLOVENIJO.
sporočil: 5.933
Zadnja sprememba: Vinci 19.06.2014 08:18
Ja, točno to manjka pri nas. Večja represija, večji nadzor nad
ljudmi. Varnost je relativna. V tvojem primeru sta vidva, ki sta
vozila 60 km/h, povečala nevarnost na cesti, ker se je ves ostali
promet premikal hitreje. Če bi peljal 70 ali 80 kmh, te ne bi bilo
strah in vsi bi bolj sproščeno vozili, brez živčnosti, nevarnih
manevrov itn. Verjetno bi se bilo treba vprašati tudi, če je tista
omejitev hitrosti primerna, glede na to, da velika večina voznikov
ocenjuje, da je varna hitrost npr. 80 kmh.Velika razlika v hitrosti udeležencev bistveno zmanjša varnost na cesti in poveča število nesreč.
Dosti raziskav je bilo narejenih na temo upoštevanja omejitev hitrosti in pretežna ugotovitev je, da vozniki vozijo tako hitro, kot se njim zdi varno, ne glede na omejitev.
sporočil: 7.327
Jaz pa sem naivno mislil, da policija skrbi za varnost VSEH
udeležencev v prometu, ne samo za svojo (in še to prepozno).
Problem so kombijaši - ti vozijo prehitro, predrzno in posledično prenevarno. V svojih ca. 20 let na cesti nisem videl veliko primerov, da bi policaj ustavil kombi, razen če je imel ta romunske tablice (v tem primeru razlog zagotovo ni bila ne hitrost, ne varnostna razdalja, ne kakšno drugo prometno pravilo). Morda pa to opravijo samo tako zelo diskretno, da drugi tega ne opazimo?
Problem so kombijaši - ti vozijo prehitro, predrzno in posledično prenevarno. V svojih ca. 20 let na cesti nisem videl veliko primerov, da bi policaj ustavil kombi, razen če je imel ta romunske tablice (v tem primeru razlog zagotovo ni bila ne hitrost, ne varnostna razdalja, ne kakšno drugo prometno pravilo). Morda pa to opravijo samo tako zelo diskretno, da drugi tega ne opazimo?
Strani: 1