Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Kitajski Qoros snuje pohod na Evropo
Strani: 1
sporočil: 416
Zadnja sprememba: anon-297342 09.06.2014 12:48
[miran38]Mene bolj spominja na leone/octavio, s tem da je qoros starejši model.
Audija A3 so kopiral, banda! :(
Zakaj bi kdo želel kopirati audi A3?
sporočil: 967
da ni poceni, je razumljivo. Konec koncev se je izkazal kot najbolj
varen avtomobil v svojem razredu.
Je pa precej manj razumljivo, zakaj so cene t.i. "premijskih" znamk tako visoke. Še zlasti glede na katastrofalne rezultate crash testov v ZDA, ki se ne izvajajo po principu NCAP, ampak na podlagi prekrivanja prednjih delov nasproti vozečih vozil - torej na način, kot se trčenja dogajajo v praksi. Redkokdaj čelno trčiš v drugi nasproti vozeči avto tako, da obe vozili pikirata direktno natanko v sredinsko os obeh vozil...
Tu bi se kupci t.i. "premijskih" vozil morali pošteno zamisliti, kako jih pravzaprav nategujejo...
Je pa precej manj razumljivo, zakaj so cene t.i. "premijskih" znamk tako visoke. Še zlasti glede na katastrofalne rezultate crash testov v ZDA, ki se ne izvajajo po principu NCAP, ampak na podlagi prekrivanja prednjih delov nasproti vozečih vozil - torej na način, kot se trčenja dogajajo v praksi. Redkokdaj čelno trčiš v drugi nasproti vozeči avto tako, da obe vozili pikirata direktno natanko v sredinsko os obeh vozil...
Tu bi se kupci t.i. "premijskih" vozil morali pošteno zamisliti, kako jih pravzaprav nategujejo...
sporočil: 786
[psm]ni cisto tako.
da ni poceni, je razumljivo. Konec koncev se je izkazal kot najbolj varen avtomobil v svojem razredu.
Je pa precej manj razumljivo, zakaj so cene t.i. "premijskih" znamk tako visoke. Še zlasti glede na katastrofalne rezultate crash testov v ZDA, ki se ne izvajajo po principu NCAP, ampak na podlagi prekrivanja prednjih delov nasproti vozečih vozil - torej na način, kot se trčenja dogajajo v praksi. Redkokdaj čelno trčiš v drugi nasproti vozeči avto tako, da obe vozili pikirata direktno natanko v sredinsko os obeh vozil...
Tu bi se kupci t.i. "premijskih" vozil morali pošteno zamisliti, kako jih pravzaprav nategujejo...
tako pri US-NCAP, kakor pri EU-NCAP se pri celnem trku vrednoti trk v deformabilno bariero z 40% prekritjem. S tem da v US pri 56km/hm v EU pa pri 64km/h. S tem ima EU-NCAP celo visje kriterije za celni trk, kot US-NCAP. Res pa je, da imajo americani bolj neugodni testni trk za bocni trk (visja hitrost, visja masa, nalet pod kotom).
Preglednica testnih trkov: www.globalncap.org/c...h-testing/
sporočil: 539
Zadnja sprememba: anon-218461 10.06.2014 09:11
Se mi zdi ma je govoril o IIHS small overlap front testu in ne o
US-NCAP....Tam so na nekateri premium nemški avtomobili čisto pogorel. No sedaj je že bolje. Recimo novi A3 sedan je kar dober. Je pa zanimivo da je 6 let star model Volva S60 še zmeraj za malenkost boljši. Ah Audi...
Potem imamo BMW serije 3. Katastrofa. MB C prav tako. Audi A4 je pa totalen nateg.
Strani: 1