Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Slovensko električno znanje opravi tudi s Teslo
Strani: 1
sporočil: 151
Ob podatku da se število proizvedenih avtomobilov letno približuje
100M enot je tak izdelek podobno kot da bi odkrili naftno vrtino.
Upam da bo(do) znali vnovčiti izdelek na zelo, zelo dolgi rok.
Bravo!
sporočil: 2.300
Lep uspeh zasebnika in pohvale in dokaz ,da je zasebno vedno bolj
inovativno in napredno kot državno.
Vendar pa je prihodnost elehtričnih vozil precej temna,realni problemi ,kot so velika teža akujevin prostor ,ki ga zavzamejo ,omejen domet in draga proizvodnja akujev ter nenazadnje težave z recikliranjem in polnilnim časom ter sorazmerno kratko življensko dobo baterij niso ravno svetla prihodnost za vozila prihodnosti za premagovanje večjih razdalij,se bodo pa nedvomno uveljavila v strogih centrih mest.
Vendar pa je prihodnost elehtričnih vozil precej temna,realni problemi ,kot so velika teža akujevin prostor ,ki ga zavzamejo ,omejen domet in draga proizvodnja akujev ter nenazadnje težave z recikliranjem in polnilnim časom ter sorazmerno kratko življensko dobo baterij niso ravno svetla prihodnost za vozila prihodnosti za premagovanje večjih razdalij,se bodo pa nedvomno uveljavila v strogih centrih mest.
sporočil: 6.570
[ctx]Torej v Sloveniji za uveljavitev električnih vozil najprej potrebujemo eno resno mesto :)
...se bodo pa nedvomno uveljavila v strogih centrih mest.
sporočil: 638
Ta dosežek je fantastičen, ko bi ga le lahko serijsko montirali v
kaksen slovenski avto narejen recimo v velikih proizvodnih halah
bivšega TAMa, in ga tržili za začetek po stari celini in nato
širše!
Vendar pri naših pametnih politikih za kaj takega ni posluha, saj bi se zaradi tega pač odprlo preveč delovnih mest, ker imajo sami s seboj preveč dela pa še medijsko pozornost bi izgubili iz udarnih prvih minut gledanost 19:00 !
Investitorji bi se našli, samo naših komunajzerskih kanalij ne spustit zraven!
Vendar pri naših pametnih politikih za kaj takega ni posluha, saj bi se zaradi tega pač odprlo preveč delovnih mest, ker imajo sami s seboj preveč dela pa še medijsko pozornost bi izgubili iz udarnih prvih minut gledanost 19:00 !
Investitorji bi se našli, samo naših komunajzerskih kanalij ne spustit zraven!
sporočil: 1.856
[ctx]Jap na luno je pa prvi poletel Boeing, internet pa je izumil Cisco. Pa tvoji možgani so narejeni v Bayerju, izdelani iz odpadnega zraka, glede slednjega bi se še najbolj strinjal.
Lep uspeh zasebnika in pohvale in dokaz ,da je zasebno vedno bolj inovativno in napredno kot državno.
sporočil: 1.779
Lepo, lepo, ampak kakšna merska enota pa je tole?
kar pomeni, da z 1 kW/h (cena pod 0,1 EUR) povprečno lahko prevozi 6-7 km,To pomeni, da se moč nečesa (motorja?) vsako uro poveča za 1 kW. Smiselneje bi bilo, če bi enota bila kWh (a.k.a. 3,6 MJ), to je konec koncev enota za porabljeno energijo, ki ti jo električni distributer izmeri in obračuna. Upam, da gre le za avtorjevo tipkarsko napako, če je namreč to prišlo že iz Letrike, pa magari "le" od PR oddelka, bi bilo zelo zaskrbljujoče.
Pečjak je z vozilom in enim polnjenjem prevozil 700 kilometrov, kar je več, kot trenutno zmore znana električna limuzina Tesla model S.Take primerjave imajo imajo nekaj smisla le ob vrsti predpostavk, npr. da imajo vsi testirani avtomobili baterije z enako kapaciteto, da se vozi po istem poligonu, da je enak režim pospeševanj in ustavljanj (oz. da tempomat pri vseh vzdržuje enako hitrost), da imajo vsi optimalen tlak v pnevmatikah, da so vremenski pogoji čimbolj enaki itd.
sporočil: 2.300
[pomurski]Jap,Boeng je državni in Cisco tudi,pa še neka internet je izumila država.
> [ctx]
> Lep uspeh zasebnika in pohvale in dokaz ,da je zasebno vedno bolj inovativno in napredno kot državno.
Jap na luno je pa prvi poletel Boeing, internet pa je izumil Cisco. Pa tvoji možgani so narejeni v Bayerju, izdelani iz odpadnega zraka, glede slednjega bi se še najbolj strinjal.
No ,ja očitno meriš svet in okolico iz osebnostnih težav in zagrenjenosti od socializma ampak tako pač je tudi rdeči čudaki morajo živeti,sicer pa je s obsedenimi s komunizmom in njegovimi "derivati" precej podobno kot bi zdravil duševne bolnike ali pa junkije ,ki so že 8 let na igli.
sporočil: 2.600
Slovensko električno znanje opravi tudi s TesloUsmilte se nas s takimi bebavimi naslovi.
sporočil: 48.253
[Mitjek]Pa kaksni politiki, majke vam, spet. Ce je izdelek tako krasen, ne bo problema najti tistih 20-30K EUR za nekaj patentov, in zadevo trziti, a ne?
Ta dosežek je fantastičen, ko bi ga le lahko serijsko montirali v kaksen slovenski avto narejen recimo v velikih proizvodnih halah bivšega TAMa, in ga tržili za začetek po stari celini in nato širše!
Vendar pri naših pametnih politikih za kaj takega ni posluha, saj bi se zaradi tega pač odprlo preveč delovnih mest,
Izdelki in inovatorji ki takoj na zacetku jamrajo, da "drzava nima posluha za njih" so meni izrazito sumljivi. Verjetno potem izdelek na trgu ni konkurencen, ce rabi podporo politike?
sporočil: 5.314
[alek14]Verjetno je mišljen izkoristek samega motorja.
>Najsodobnejši pogonski sistem je zelo kompakten in praktično brez vzdrževanja, saj nima obrabljivih delov. Ima izkoristek nad 90 odstotkov, kar je trikrat bolje od motorjev z notranjim izgorevanjem, ki dosegajo izkoristek 30 odstotkov.
Ker je izkoristek SLO termo elektrarn pod 30%, je izkoristek EV avtomatično nižji. Sodobni diesli imajo izkoristek okoli 40% (45% peak - izkoristek motorja). Sicer je izkoristek od goriva do koles pri fosilcih največ 25%. Močno dvomim v podatek o 90% izkoristku. Izkoristek EV je produkt: polnilnega izkoristka, praznilnega (to samo na sponkah baterije), nato izkoristka elektronike in na koncu še motorja in transmisije. Svetovni rekord za EV je izkoristek okoli 62% (elektrika iz omrežja => kolesa). Izjave o 90% izkoristku delujejo izjemno neresno.
Ta je lahko visok, saj taki eksoti, kot je Pečjak, lahko uporabijo drage materiale, plača itak država, trga pa za svoje izdelke ni nikoli iskal.
Tesla pa mora vse skupaj zapakirati v izdelek, ki bo ŠEL NA TRG, ki bo moral zadovoljiti kupce, ne uradniških razpisov in ki bo moral prinesti še dobiček. Tesla sicer veliko dobi od ameriških davkoplačevalcev, ampak naši eksoti pa vse. Vsaj tako sklepam, saj neumorno mečejo ven vrhunske izdelke, ki jih potem nikjer ni videti.
sporočil: 2.146
Poklon Fantje, pa da ne bi na kaksno subvencijo racunali, te so
rezervirane za vaski turizem pa razne termoelektrarne.
sporočil: 3.048
[gogi1]Letrika in hčerinske družbe so dobile v letu 2013 približno 7,7 mio plačil iz javnih sredstev, in niso vse subvencije
> [alek14]
> >Najsodobnejši pogonski sistem je zelo kompakten in praktično brez vzdrževanja, saj nima obrabljivih delov. Ima izkoristek nad 90 odstotkov, kar je trikrat bolje od motorjev z notranjim izgorevanjem, ki dosegajo izkoristek 30 odstotkov.
>
> Ker je izkoristek SLO termo elektrarn pod 30%, je izkoristek EV avtomatično nižji. Sodobni diesli imajo izkoristek okoli 40% (45% peak - izkoristek motorja). Sicer je izkoristek od goriva do koles pri fosilcih največ 25%. Močno dvomim v podatek o 90% izkoristku. Izkoristek EV je produkt: polnilnega izkoristka, praznilnega (to samo na sponkah baterije), nato izkoristka elektronike in na koncu še motorja in transmisije. Svetovni rekord za EV je izkoristek okoli 62% (elektrika iz omrežja => kolesa). Izjave o 90% izkoristku delujejo izjemno neresno.
Verjetno je mišljen izkoristek samega motorja.
Ta je lahko visok, saj taki eksoti, kot je Pečjak, lahko uporabijo drage materiale, plača itak država, trga pa za svoje izdelke ni nikoli iskal.
Tesla pa mora vse skupaj zapakirati v izdelek, ki bo ŠEL NA TRG, ki bo moral zadovoljiti kupce, ne uradniških razpisov in ki bo moral prinesti še dobiček. Tesla sicer veliko dobi od ameriških davkoplačevalcev, ampak naši eksoti pa vse. Vsaj tako sklepam, saj neumorno mečejo ven vrhunske izdelke, ki jih potem nikjer ni videti.
supervizor.kpk-rs.si.../38329522/
Skupina pa je imela 2012 243 mio prometa, torej je subvencij 3%. Očitno torej še kako delajo na trgu in ne samo na državi.
Za Metron ne najdem finančnih podatkov, supervizor pa kaže 46.990,63 EUR državnega denarja v zadnjih šestih letih, in to skoraj samo od šolskih centrov. Temu težko rečeš pasenje na državi, če si še tako kritičen.
supervizor.kpk-rs.si.../20027567/
Tako da, bravo fantje in še tako naprej.
sporočil: 5.314
[naporen]4 evre po Slovencu? A to ni ogromno? To je po eno kosilo za vsakega prebivalca Slovenije. In to smo vložili v eno samo podjetje, da bi morda tržilo kakšen izdelek čez leta.
> [gogi1]
> > [alek14]
> > >Najsodobnejši pogonski sistem je zelo kompakten in praktično brez vzdrževanja, saj nima obrabljivih delov. Ima izkoristek nad 90 odstotkov, kar je trikrat bolje od motorjev z notranjim izgorevanjem, ki dosegajo izkoristek 30 odstotkov.
> >
> > Ker je izkoristek SLO termo elektrarn pod 30%, je izkoristek EV avtomatično nižji. Sodobni diesli imajo izkoristek okoli 40% (45% peak - izkoristek motorja). Sicer je izkoristek od goriva do koles pri fosilcih največ 25%. Močno dvomim v podatek o 90% izkoristku. Izkoristek EV je produkt: polnilnega izkoristka, praznilnega (to samo na sponkah baterije), nato izkoristka elektronike in na koncu še motorja in transmisije. Svetovni rekord za EV je izkoristek okoli 62% (elektrika iz omrežja => kolesa). Izjave o 90% izkoristku delujejo izjemno neresno.
>
> Verjetno je mišljen izkoristek samega motorja.
>
> Ta je lahko visok, saj taki eksoti, kot je Pečjak, lahko uporabijo drage materiale, plača itak država, trga pa za svoje izdelke ni nikoli iskal.
>
> Tesla pa mora vse skupaj zapakirati v izdelek, ki bo ŠEL NA TRG, ki bo moral zadovoljiti kupce, ne uradniških razpisov in ki bo moral prinesti še dobiček. Tesla sicer veliko dobi od ameriških davkoplačevalcev, ampak naši eksoti pa vse. Vsaj tako sklepam, saj neumorno mečejo ven vrhunske izdelke, ki jih potem nikjer ni videti.
Letrika in hčerinske družbe so dobile v letu 2013 približno 7,7 mio plačil iz javnih sredstev, in niso vse subvencije
supervizor.kpk-rs.si.../38329522/
Skupina pa je imela 2012 243 mio prometa, torej je subvencij 3%. Očitno torej še kako delajo na trgu in ne samo na državi.
Za Metron ne najdem finančnih podatkov, supervizor pa kaže 46.990,63 EUR državnega denarja v zadnjih šestih letih, in to skoraj samo od šolskih centrov. Temu težko rečeš pasenje na državi, če si še tako kritičen.
supervizor.kpk-rs.si.../20027567/
Tako da, bravo fantje in še tako naprej.
Pečjaka osebno poznam že od otroštva, čudovit inženir, ki pa očitno, tako kot je izgledalo že pred desetletji, malo živi v svojem svetu, se mi zdi.
Je že kaj njegovega iz tega vrhunskega elektro arzenala prodano na trgu?Spremenjeno v denar, delovna mesta?Ne zmage na relijih, zmage v poslovnih bilancah potrebujemo.
Drugo, ali se še kje drugje da prebrati superlative o Pečjakovem motorju, razen v slovenskem tisku, ki mu ne verjamem kaj dsoti, ker ko se zakompleksani vaški posebneži začno hvalit drug drugega, ni konca pretiravanju.
Upam sicer, da se v vseh teh domnevah motim, ampak verjetno se ne, ker se pojavljajo nekateri vzorci, ki so zelo čudni. Prva je ta, da električne avte konstruirajo korporacije z milijardami kapitala pa Pečjak. Tiste od korporacij, kmalu vidimo v trgovinah, Pečjakove samo v časopisih. In Supervizorju.
sporočil: 3.048
Zadnja sprememba: anon-214372 14.05.2014 11:51
[gogi1]47.000 / 6 = 7833 EUR letno
> [naporen]
> > [gogi1]
> > > [alek14]
> > > >Najsodobnejši pogonski sistem je zelo kompakten in praktično brez vzdrževanja, saj nima obrabljivih delov. Ima izkoristek nad 90 odstotkov, kar je trikrat bolje od motorjev z notranjim izgorevanjem, ki dosegajo izkoristek 30 odstotkov.
> > >
> > > Ker je izkoristek SLO termo elektrarn pod 30%, je izkoristek EV avtomatično nižji. Sodobni diesli imajo izkoristek okoli 40% (45% peak - izkoristek motorja). Sicer je izkoristek od goriva do koles pri fosilcih največ 25%. Močno dvomim v podatek o 90% izkoristku. Izkoristek EV je produkt: polnilnega izkoristka, praznilnega (to samo na sponkah baterije), nato izkoristka elektronike in na koncu še motorja in transmisije. Svetovni rekord za EV je izkoristek okoli 62% (elektrika iz omrežja => kolesa). Izjave o 90% izkoristku delujejo izjemno neresno.
> >
> > Verjetno je mišljen izkoristek samega motorja.
> >
> > Ta je lahko visok, saj taki eksoti, kot je Pečjak, lahko uporabijo drage materiale, plača itak država, trga pa za svoje izdelke ni nikoli iskal.
> >
> > Tesla pa mora vse skupaj zapakirati v izdelek, ki bo ŠEL NA TRG, ki bo moral zadovoljiti kupce, ne uradniških razpisov in ki bo moral prinesti še dobiček. Tesla sicer veliko dobi od ameriških davkoplačevalcev, ampak naši eksoti pa vse. Vsaj tako sklepam, saj neumorno mečejo ven vrhunske izdelke, ki jih potem nikjer ni videti.
>
> Letrika in hčerinske družbe so dobile v letu 2013 približno 7,7 mio plačil iz javnih sredstev, in niso vse subvencije
>
> supervizor.kpk-rs.si.../38329522/
>
> Skupina pa je imela 2012 243 mio prometa, torej je subvencij 3%. Očitno torej še kako delajo na trgu in ne samo na državi.
>
> Za Metron ne najdem finančnih podatkov, supervizor pa kaže 46.990,63 EUR državnega denarja v zadnjih šestih letih, in to skoraj samo od šolskih centrov. Temu težko rečeš pasenje na državi, če si še tako kritičen.
>
> supervizor.kpk-rs.si.../20027567/
>
> Tako da, bravo fantje in še tako naprej.
4 evre po Slovencu? A to ni ogromno? To je po eno kosilo za vsakega prebivalca Slovenije. In to smo vložili v eno samo podjetje, da bi morda tržilo kakšen izdelek čez leta.
Pečjaka osebno poznam že od otroštva, čudovit inženir, ki pa očitno, tako kot je izgledalo že pred desetletji, malo živi v svojem svetu, se mi zdi.
Je že kaj njegovega iz tega vrhunskega elektro arzenala prodano na trgu?Spremenjeno v denar, delovna mesta?Ne zmage na relijih, zmage v poslovnih bilancah potrebujemo.
Drugo, ali se še kje drugje da prebrati superlative o Pečjakovem motorju, razen v slovenskem tisku, ki mu ne verjamem kaj dsoti, ker ko se zakompleksani vaški posebneži začno hvalit drug drugega, ni konca pretiravanju.
Upam sicer, da se v vseh teh domnevah motim, ampak verjetno se ne, ker se pojavljajo nekateri vzorci, ki so zelo čudni. Prva je ta, da električne avte konstruirajo korporacije z milijardami kapitala pa Pečjak. Tiste od korporacij, kmalu vidimo v trgovinah, Pečjakove samo v časopisih. In Supervizorju.
7833 EUR / 2 mio = 0,004 EUR po Slovencu letno, to je 0,4 cente. In to niso subvencije, ampak očitno sodelovanje s šolami.
7,7 milijonov je imela Letrika, in niso vse subvencije. In Letrika je imela leta 2012 243 mio prihodkov na trgu.
Daj preberi, preden mlatiš kar povprek, a je to res prezahtevno ali kaj, jaz ti narisati ne morem. Sem ti pa napisal še enkrat, tokrat bold.
P.S. Evo, še link od Letrike www.letrika.com/sl/ in Metrona www.ad-pecjak.si/eco...titute.htm - pa si preberi, kaj delajo, preden se spet razpišeš...
sporočil: 70
Malce realnosti prosim! Vse skupaj me spominja na bivšo Jugo, kjer
so nas stalno fopali, kako polno talentov je v naši državi. Pečjak
pravi, da avto porabi 187Wh/km in da lahko prevozi 700km. Če to
pomnožimo, dobimo kapaciteto baterij najmanj 130kwh. No, seveda ima
avto baterij za 86kWh torej se te sanje ne izidejo.
200wh/km pomeni 5 kilometrov z eno kilovatno uro. Nisem elektrostrokovnjak, tako prosim, da me kdo popravi, če lahko.
200wh/km pomeni 5 kilometrov z eno kilovatno uro. Nisem elektrostrokovnjak, tako prosim, da me kdo popravi, če lahko.
Strani: 1